Bij ons was dat ook, heb het ook een tijdje gedaan. Ga je een stuk minder van kankeren op de scheids nadien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebeurt bij mijn club al. Mogen op kosten van de club een scheidsrechtersdiploma halen.
Ja, hoe haalt hij het zich in zijn hoofd, op een discussieforum een mening hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:39 schreef malzahar het volgende:
blijkbaar heb jij tong80 ook een mening over vanalles en nog wat.
Klopt. Vooral over nog wat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:39 schreef malzahar het volgende:
blijkbaar heb jij tong80 ook een mening over vanalles en nog wat.
Wat een dom gezwets als een team enorm zijn best doet en iemand dit probeert dit tegen te werken door thuisfluiten en vlaggen wekt dit veel irritatie op en soms agressie. Dit is zeker niet de charme van het voetbal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een dom gelul weer van Peterrr.
Het is logisch dat vrijwilligers bij amateur clubs niet helemaal onpartijdig zijn, althans de meerderheid.
Ze offeren wat vrije tijd op om te gaan vlaggen, dat ze dan soms de vlag iets te vaak opsteken is juist de charme van het amateurvoetbal.
Als je je daar aan gaat ergeren, dan moet je gewoon wegblijven. Het is maar sport, simpel amusement.
Peter Rpunt de Vries.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:40 schreef Dos37 het volgende:
Hij heeft wel een punt maar het is een belachelijk moment om zoiets te willen bespreken.
Nog meer open deuren ? Feit is dat het gebeurt. En dan kun je naar de oorzaken kijken, ook buiten de dader.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, fout of zelfs partijdig vlaggen is nooit en nooit een reden tot fysiek geweld.
ja, want de daders hadden een prima excuusquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nog meer open deuren ? Feit is dat het gebeurt. En dan kun je naar de oorzaken kijken, ook buiten de dader.
twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:27:56Tip: hoor je jezelf na een frase als 'geweld is verkeerd' het woordje 'maar' zeggen? Goede kans dat je op het punt staat onzin uit te kramen reageer retweet
Geloof me, bij iedere club zitten wel lui die voetbal spelen in de hoop dat er tijdens de wedstrijd of na afloop een potje gemat wordt. Vaak nemen ze hun vrienden mee, zodat die het veld op kunnen rennen om korte metten te kunnen maken met de 'onrechtvaardigheid'.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, fout of zelfs partijdig vlaggen is nooit en nooit een reden tot fysiek geweld. Dat je zo'n lul op zijn plek zet, prima. Maar je gaat op zo'n schijtniveau toch niet helemaal uit je plaat om een buitenspelfoutje?.
De trigger voor geweld eventueel weg kunnen nemen vind je een slechte zaak ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want de daders hadden een prima excuus.
goedpraten 101....
ER IS GEEN TRIGGER!!!! goddomme, echt, dat je dit nog serieus durft te tikken. Hoe rot is je moraal dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:46 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De trigger voor geweld eventueel weg kunnen nemen vind je een slechte zaak ?
Helaas is dit wel het geval ja. Zelf ook eens wedstrijden gespeeld die compleet uit de hand liepen, vechtpartijen en al. Schandalig, hield me ook altijd afzijdig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Geloof me, bij iedere club zitten wel lui die voetbal spelen in de hoop dat er tijdens de wedstrijd of na afloop een potje gemat wordt. Vaak nemen ze hun vrienden mee, zodat die het veld op kunnen rennen om korte metten te kunnen maken met de 'onrechtvaardigheid'.
Spoor je wel helemaal ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ER IS GEEN TRIGGER!!!! goddomme, echt, dat je dit nog serieus durft te tikken. Hoe rot is je moraal dan?
Uiteindelijk, als puntje bij paaltje komt, ben je zelf degene die ervoor kiest om op iemands hoofd in te trappen, met de volledige wetenschap van wat er dan kan gebeuren (zelfs de jeugd van nu zal niet denken dat het hoofd een niet-essentieel lichaamsdeel is). Daar kan van alles aan ten grondslag liggen, maar uiteindelijk doe je het toch echt zelf. Er is werkelijk geen enkele kracht ter wereld die jou dwingt om iemand voor z'n hoofd te schoppen als je zelf niet wordt aangevallen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nog meer open deuren ? Feit is dat het gebeurt. En dan kun je naar de oorzaken kijken, ook buiten de dader.
Rot toch op zeg. Als je hier durft te spreken van oorzaak ----> gevolg dan heb je echt een verrotte moraal en een kronkel in je hersens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:46 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De trigger voor geweld eventueel weg kunnen nemen vind je een slechte zaak ?
Jij bent echt de personificatie van wat er mis is..... zo ziek qua moraal dat je het kan billijken dat mensen iemand in elkaar slaan voor verkeerd vlaggen.quote:
Niet bij mijn club.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Geloof me, bij iedere club zitten wel lui die voetbal spelen in de hoop dat er tijdens de wedstrijd of na afloop een potje gemat wordt. Vaak nemen ze hun vrienden mee, zodat die het veld op kunnen rennen om korte metten te kunnen maken met de 'onrechtvaardigheid'.
Omdat ik naar de oorzaken van geweld wil kijken i.p.v. enkel te roeptoeteren hoe fout het is en dat het nooooit meer mag gebeuren ben ik de gene die niet lekker is. Juist. Ben je op je hoofd gevallen na de bevalling ofzo ? Doe eens een beetje normaal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent echt de personificatie van wat er mis is..... zo ziek qua moraal dat je het kan billijken dat mensen iemand in elkaar slaat voor verkeerd vlaggen.
Dat je de gore moed hebt om aan MIJN sporen te twijfelen. JIJ bent de rotte appel in de samenleving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |