SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik klaag niet, ik lach.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is veelste vroeg om te klagen over de TT![]()
daar is het nooit te vroeg voorquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is veelste vroeg om te klagen over de TTPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
beetje blauwe schouder en te lam om naar kapper te gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vooral kwinkslag, met een toefje slagroom.
en hoe is het daar?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Blegh wakker terwijl ik nog kan slapen.. Stomme callcenters. al is de reden (nieuwe telefoon) dan weer niet zo erg.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
nee dank jequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een kerstkaart hebben? Ik heb er nog wat over
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik heb standaard teveelquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een kerstkaart hebben? Ik heb er nog wat over![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: