SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik klaag niet, ik lach.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is veelste vroeg om te klagen over de TT![]()
daar is het nooit te vroeg voorquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is veelste vroeg om te klagen over de TTPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
beetje blauwe schouder en te lam om naar kapper te gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vooral kwinkslag, met een toefje slagroom.
en hoe is het daar?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Blegh wakker terwijl ik nog kan slapen.. Stomme callcenters. al is de reden (nieuwe telefoon) dan weer niet zo erg.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
nee dank jequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een kerstkaart hebben? Ik heb er nog wat over
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik heb standaard teveelquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een kerstkaart hebben? Ik heb er nog wat over![]()
![]()
jeej, geregeld. Vannacht nieuw abo afgesloten, maar had al het vermoedde dat het niet klopte dus net vodafone gebeld. Klopte idd niet, was nieuw abo ipv verlengen, nu wel goed gelukkig.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Maar nu ben ik wel wakker. Ik wil slaaaaaapen
.
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.
Sporten voor Sophia![]()
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.
NIEUW: Foto's!![]()
69'en is kutquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.![]()
![]()
Klopt. Ik ben er altijd te klein voorquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
welnee, is Lola ook niet... en zo veel kleiner ben je toch niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben er altijd te klein voorNIEUW: Foto's!![]()
Ja, je mag fotos maken.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik val op mannen van Minstens 1.85, dan wil t niet zo goed hoor. Met LL zal die 8 cm Niet veel uitmaken denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
welnee, is Lola ook niet... en zo veel kleiner ben je toch niet?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:![]()
Ik red t ook met lola hoor, met m'n 1.93quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val op mannen van Minstens 1.85, dan wil t niet zo goed hoor. Met LL zal die 8 cm Niet veel uitmaken denk ik.
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.![]()
![]()
![]()
Moet je onderop gaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben er altijd te klein voor. Ik doelde er meer op dat genieten en ook nog wat doen wat lastig gaat
.
![]()
Maar vaak wel een nekbasisfractuur de volgende dagquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik red t ook met lola hoor, met m'n 1.93![]()
![]()
Mijn vent is langer en ik ben kleiner dan LL. Maar mn vent beft toch niet, dus 69 is niet moeilijk bij ons. Het gebeurd niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik red t ook met lola hoor, met m'n 1.93[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
jij?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar vaak wel een nekbasisfractuur de volgende dagquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vent is langer en ik ben kleiner dan LL. Maar mn vent beft toch niet, dus 69 is niet moeilijk bij ons. Het gebeurd niet.![]()
nahja, wat een aap... als ie dan maar andere dingen goed doet...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vent is langer en ik ben kleiner dan LL. Maar mn vent beft toch niet, dus 69 is niet moeilijk bij ons. Het gebeurd niet.![]()
![]()
![]()
Dat heb ik 1x gedaan, toen stikte ik bijna op zijn leuterquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je onderop gaan. Ik doelde er meer op dat genieten en ook nog wat doen wat lastig gaat
.
Bwehe, dat is niet erg handigquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x gedaan, toen stikte ik bijna op zijn leuter.
![]()
Nekmassage?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar vaak wel een nekbasisfractuur de volgende dag
Vind ie niet leuk/lekker en is ranzig blablabla. Ik heb Het geprobeerd Erin te praten Maar dat mocht niet baten, nu pijp ik M gewoon Niet meer.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Doe ik wel even.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het toch een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ie niet leuk/lekker en is ranzig blablabla. Ik heb Het geprobeerd Erin te praten Maar dat mocht niet baten, nu pijp ik M gewoon Niet meer.
Als de rest maar wel goed is.
![]()
En terecht, voor wat hoort wat hequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ie niet leuk/lekker en is ranzig blablabla. Ik heb Het geprobeerd Erin te praten Maar dat mocht niet baten, nu pijp ik M gewoon Niet meer.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe ik wel even.HmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja de rest is super, alleen dit. Het hoeft echt niet Elke x, maar vaker Dan 1x in 3 maanden tijd is toch niet zoveel gevraagd?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het toch een beetje vreemd.
Als de rest maar wel goed is.
Dit werkt Anders ook Niet.quote:
Dat lijkt me nou niet echt een ramp, zeker omdat ie er dan ook wat voor terug krijgt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja de rest is super, alleen dit. Het hoeft echt niet Elke x, maar vaker Dan 1x in 3 maanden tijd is toch niet zoveel gevraagd?
Ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn om niet te beffen. Ik vind het te leuk/lekker om te doen
.
![]()
Ik pijp niet zo vaak
Maar als ik het doe, doe ik het wel goed... blijft het nog een beetje speciaal
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 10:19:22 ]![]()
Ik vind dat zo'n rare instelling...quote:
Dat heb ik nou alleen met dingen die ik niet leuk vind om te doen... daar zou ik wat voor terug willen zien... Ik kom best je auto wassen, maar daar moet wel wat tegen over staan.
Op t gebied van seks vind ik dat raar... als je het zelf lekker vind om bij een ander te doen, hoef je daar toch niet iets voor terug?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik pijp niet zo vaak
Maar als ik het doe, doe ik het wel goed... blijft het nog een beetje speciaal
Ik heb niet zo'n probleem met pijpen Hoor. Hoeft ook niet gelijk op te gaan, maar is iets van 1x per 2 weken oid teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet echt een ramp, zeker omdat ie er dan ook wat voor terug krijgt.
Ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn om niet te beffen.
Nee, ik vind dat niet te veel gevraagd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n probleem met pijpen Hoor. Hoeft ook niet gelijk op te gaan, maar is iets van 1x per 2 weken oid teveel gevraagd?![]()
Hoe zou je het vinden als LL je maar 1x in de hele relatie gepijpt had, en dan ook nog niet Van harte?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n rare instelling...
Dat heb ik nou alleen met dingen die ik niet leuk vind om te doen... daar zou ik wat voor terug willen zien... Ik kom best je auto wassen, maar daar moet wel wat tegen over staan.
Op t gebied van seks vind ik dat raar... als je het zelf lekker vind om bij een ander te doen, hoef je daar toch niet iets voor terug?
[..]
Hij wel blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet te veel gevraagd.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Aan de ene kant snap ik het wel, anderzijds iets doen tegen je zin in is toch wel een nogo imoquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n probleem met pijpen Hoor. Hoeft ook niet gelijk op te gaan, maar is iets van 1x per 2 weken oid teveel gevraagd?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 10:25:22 ]![]()
Mja, zoals ik zei, ik kan het me niet echt voorstellen want ik vind het wel leuk/lekker om te doen.quote:Zit wat inquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik het wel, anderzijds iets vragen tegen je zin in is toch wel een nogo imo.
![]()
Jammer, (want ze doet t wel heel goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als LL je maar 1x in de hele relatie gepijpt had, en dan ook nog niet Van harte?)
Maar meer ook niet.
Maar moet ik dan m'n eigen lol ook stoppen (aangezien ik likken erg lekker vind om te doen) omdat zij iets niet zou willen? Nee dank je.NIEUW: Foto's!![]()
Hangt er vanaf wat. Hij Ging namelijk wel lopen janken dat ik M al 2 weken Niet Gepijpt had, terwijl hij me toen nog nooit Gebeft had. Meten met 2 maten, ik moet maar Wel down under gaan, maar hij wilt niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik het wel, anderzijds iets vragen tegen je zin in is toch wel een nogo imo[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja oke als hij het nog geen eens geprobeerd heeft, ieder smaakt weer anders hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat. Hij Ging namelijk wel lopen janken dat ik M al 2 weken Niet Gepijpt had, terwijl hij me toen nog nooit Gebeft had. Meten met 2 maten, ik moet maar Wel down under gaan, maar hij wilt niet.![]()
![]()
Maar je zou het verder ook niet vaker willen? Want daar Zit ik Nu.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jammer, (want ze doet t wel heel goed)
Maar meer ook niet.
Maar moet ik dan m'n eigen lol ook stoppen (aangezien ik likken erg lekker vind om te doen) omdat zij iets niet zou willen? Nee dank je.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hij heeft het 1x geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja oke als hij het nog geen eens geprobeerd heeft, ieder smaakt weer anders hoor
Als het 1x per jaar zou zijn zoals je net zei, tja, dan wel...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar je zou het verder ook niet vaker willen? Want daar Zit ik Nu.
Maar ik wil niet een partner die iets tegen haar zin in doet, om mij te plezieren.
Dat gaat in m'n kop spoken, en dan is de lol er heel snel vanaf.
Klinkt misschien raar, maar zo werkt mijn koppie
En ik wil geen relatie waarin ik altijd moet pleasen, of ik er zin in heb of niet. Want zo ging het wel op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als het 1x per jaar zou zijn zoals je net zei, tja, dan wel...
Maar ik wil niet een partner die iets tegen haar zin in doet, om mij te plezieren.
Klinkt misschien raar, maar zo werkt mijn koppie[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
yup.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik wil geen relatie waarin ik altijd moet pleasen, of ik er zin in heb of niet. Want zo ging het wel op een gegeven moment.
Het komt van 2 kanten, en je moet daar samen de juiste weg in vinden.NIEUW: Foto's!![]()
Je zou je haast bezwaard gaan voelen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als het 1x per jaar zou zijn zoals je net zei, tja, dan wel...
Klinkt misschien raar, maar zo werkt mijn koppie
Ik snap wel dat het geven en nemen is, maar er is ook wel een grens vind ik.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik wil geen relatie waarin ik altijd moet pleasen, of ik er zin in heb of niet. Want zo ging het wel op een gegeven moment.Lekkere relatie heb je dan
![]()
Dat is niet echt chillquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik wil geen relatie waarin ik altijd moet pleasen, of ik er zin in heb of niet. Want zo ging het wel op een gegeven moment.![]()
![]()
Ik ga heel erg graag down underquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat. Hij Ging namelijk wel lopen janken dat ik M al 2 weken Niet Gepijpt had, terwijl hij me toen nog nooit Gebeft had. Meten met 2 maten, ik moet maar Wel down under gaan, maar hij wilt niet.![]()
![]()
Jep, maar dat gaat nog jang duren vrees uk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Het komt van 2 kanten, en je moet daar samen de juiste weg in vinden.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat magquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:36 schreef Toekito het volgende:
Lola zei nemen
Sorry lees stilletjes mee.
Maar even serieus, als er iets met het seksleven al niet lekker zit slaat dat al snel op de gewone dingetjes. Is dat het wel waard....
Komop als je al over tegenprestaties moet gaan hebben ...![]()
![]()
We hebben echt de geniaalste relatie ooit, een autist en een controlling bitch samen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dan is mijn relatie gelijk over.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Komt ze voor t likken maar een keertje onze kant op dan...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Serious shitquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We hebben echt de geniaalste relatie ooit, een autist en een controlling bitch samen.![]()
![]()
I would do anything for love, but I won't do that.quote:![]()
Nee, vind het gewoon niet zo leuk. Dat is alles.
Ik wil trouwens naar een concert van Lindsey Stirling in Tilburg. Is maar 14,50 ofzo.
Zie ik dat er ook VIP-tickets zijn. 75 dollar
Mwah, ik laat die meet en greet wel zitten dan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jammer dat het helemaal in Tilburg isquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I would do anything for love, but I won't do that.![]()
Ik wil trouwens naar een concert van Lindsey Stirling in Tilburg. Is maar 14,50 ofzo.
Mwah, ik laat die meet en greet wel zitten dan.![]()
![]()
Ach, ieder zijn ding. Maar dan heb je dus wel kans op wat DW nu heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I would do anything for love, but I won't do that.![]()
Mwah, ik laat die meet en greet wel zitten dan.![]()
Ik ben niet diegene die over tegenprestaties begon. Ik kan veel hebben wat dat betreft, maar op een gegeven moment is de maat echt vol.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag
Maar even serieus, als er iets met het seksleven al niet lekker zit slaat dat al snel op de gewone dingetjes. Is dat het wel waard....
Komop als je al over tegenprestaties moet gaan hebben ...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
problem solvedquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is mijn relatie gelijk over.
Sporten voor Sophia![]()
Ja, is best een eindje. Maar goed, het is dat of Groningen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer dat het helemaal in Tilburg is
Parijs en Keulen zijn ook nog wel te doen.
Jammer wel dat een treinkaartje duurder is dan het showkaartje.Ik weet het. Jammer dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, ieder zijn ding. Maar dan heb je dus wel kans op wat DW nu heeft.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Levert leuke momenten opquote:
Nice! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeuj! Mindfulness met een 8 afgesloten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou echt serieus overwegen of dit het wel waard isquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die over tegenprestaties begon. Ik kan veel hebben wat dat betreft, maar op een gegeven moment is de maat echt vol.Zoals? Ik zou geen ruzie met jou willen hebbenquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: