SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik klaag niet, ik lach.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is veelste vroeg om te klagen over de TT![]()
daar is het nooit te vroeg voorquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is veelste vroeg om te klagen over de TTPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
beetje blauwe schouder en te lam om naar kapper te gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vooral kwinkslag, met een toefje slagroom.
en hoe is het daar?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Blegh wakker terwijl ik nog kan slapen.. Stomme callcenters. al is de reden (nieuwe telefoon) dan weer niet zo erg.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
nee dank jequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een kerstkaart hebben? Ik heb er nog wat over
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik heb standaard teveelquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een kerstkaart hebben? Ik heb er nog wat over![]()
![]()
jeej, geregeld. Vannacht nieuw abo afgesloten, maar had al het vermoedde dat het niet klopte dus net vodafone gebeld. Klopte idd niet, was nieuw abo ipv verlengen, nu wel goed gelukkig.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Maar nu ben ik wel wakker. Ik wil slaaaaaapen
.
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.
NIEUW: Foto's!![]()
69'en is kutquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.![]()
![]()
Klopt. Ik ben er altijd te klein voorquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
welnee, is Lola ook niet... en zo veel kleiner ben je toch niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben er altijd te klein voorNIEUW: Foto's!![]()
Ja, je mag fotos maken.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik val op mannen van Minstens 1.85, dan wil t niet zo goed hoor. Met LL zal die 8 cm Niet veel uitmaken denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
welnee, is Lola ook niet... en zo veel kleiner ben je toch niet?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:![]()
Ik red t ook met lola hoor, met m'n 1.93quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val op mannen van Minstens 1.85, dan wil t niet zo goed hoor. Met LL zal die 8 cm Niet veel uitmaken denk ik.
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.![]()
![]()
![]()
Moet je onderop gaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben er altijd te klein voor. Ik doelde er meer op dat genieten en ook nog wat doen wat lastig gaat
.
![]()
Maar vaak wel een nekbasisfractuur de volgende dagquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik red t ook met lola hoor, met m'n 1.93![]()
![]()
Mijn vent is langer en ik ben kleiner dan LL. Maar mn vent beft toch niet, dus 69 is niet moeilijk bij ons. Het gebeurd niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik red t ook met lola hoor, met m'n 1.93[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
jij?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar vaak wel een nekbasisfractuur de volgende dagquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vent is langer en ik ben kleiner dan LL. Maar mn vent beft toch niet, dus 69 is niet moeilijk bij ons. Het gebeurd niet.![]()
nahja, wat een aap... als ie dan maar andere dingen goed doet...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vent is langer en ik ben kleiner dan LL. Maar mn vent beft toch niet, dus 69 is niet moeilijk bij ons. Het gebeurd niet.![]()
![]()
![]()
Dat heb ik 1x gedaan, toen stikte ik bijna op zijn leuterquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je onderop gaan. Ik doelde er meer op dat genieten en ook nog wat doen wat lastig gaat
.
Bwehe, dat is niet erg handigquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x gedaan, toen stikte ik bijna op zijn leuter.
![]()
Nekmassage?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar vaak wel een nekbasisfractuur de volgende dag
Vind ie niet leuk/lekker en is ranzig blablabla. Ik heb Het geprobeerd Erin te praten Maar dat mocht niet baten, nu pijp ik M gewoon Niet meer.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: