SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik klaag niet, ik lach.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is veelste vroeg om te klagen over de TT![]()
daar is het nooit te vroeg voorquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is veelste vroeg om te klagen over de TTPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
beetje blauwe schouder en te lam om naar kapper te gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vooral kwinkslag, met een toefje slagroom.
en hoe is het daar?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Blegh wakker terwijl ik nog kan slapen.. Stomme callcenters. al is de reden (nieuwe telefoon) dan weer niet zo erg.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
nee dank jequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een kerstkaart hebben? Ik heb er nog wat over
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik heb standaard teveelquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een kerstkaart hebben? Ik heb er nog wat over![]()
![]()
jeej, geregeld. Vannacht nieuw abo afgesloten, maar had al het vermoedde dat het niet klopte dus net vodafone gebeld. Klopte idd niet, was nieuw abo ipv verlengen, nu wel goed gelukkig.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Maar nu ben ik wel wakker. Ik wil slaaaaaapen
.
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.
Sporten voor Sophia![]()
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.
NIEUW: Foto's!![]()
69'en is kutquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.![]()
![]()
Klopt. Ik ben er altijd te klein voorquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
welnee, is Lola ook niet... en zo veel kleiner ben je toch niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben er altijd te klein voorNIEUW: Foto's!![]()
Ja, je mag fotos maken.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik val op mannen van Minstens 1.85, dan wil t niet zo goed hoor. Met LL zal die 8 cm Niet veel uitmaken denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
welnee, is Lola ook niet... en zo veel kleiner ben je toch niet?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:![]()
Ik red t ook met lola hoor, met m'n 1.93quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val op mannen van Minstens 1.85, dan wil t niet zo goed hoor. Met LL zal die 8 cm Niet veel uitmaken denk ik.
Als ik ga 69'en met LL, zijn we duo penotti.![]()
![]()
![]()
Moet je onderop gaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben er altijd te klein voor. Ik doelde er meer op dat genieten en ook nog wat doen wat lastig gaat
.
![]()
Maar vaak wel een nekbasisfractuur de volgende dagquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik red t ook met lola hoor, met m'n 1.93![]()
![]()
Mijn vent is langer en ik ben kleiner dan LL. Maar mn vent beft toch niet, dus 69 is niet moeilijk bij ons. Het gebeurd niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik red t ook met lola hoor, met m'n 1.93[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
jij?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar vaak wel een nekbasisfractuur de volgende dagquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vent is langer en ik ben kleiner dan LL. Maar mn vent beft toch niet, dus 69 is niet moeilijk bij ons. Het gebeurd niet.![]()
nahja, wat een aap... als ie dan maar andere dingen goed doet...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vent is langer en ik ben kleiner dan LL. Maar mn vent beft toch niet, dus 69 is niet moeilijk bij ons. Het gebeurd niet.![]()
![]()
![]()
Dat heb ik 1x gedaan, toen stikte ik bijna op zijn leuterquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je onderop gaan. Ik doelde er meer op dat genieten en ook nog wat doen wat lastig gaat
.
Bwehe, dat is niet erg handigquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x gedaan, toen stikte ik bijna op zijn leuter.
![]()
Nekmassage?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar vaak wel een nekbasisfractuur de volgende dag
Vind ie niet leuk/lekker en is ranzig blablabla. Ik heb Het geprobeerd Erin te praten Maar dat mocht niet baten, nu pijp ik M gewoon Niet meer.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Doe ik wel even.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het toch een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ie niet leuk/lekker en is ranzig blablabla. Ik heb Het geprobeerd Erin te praten Maar dat mocht niet baten, nu pijp ik M gewoon Niet meer.
Als de rest maar wel goed is.
![]()
En terecht, voor wat hoort wat hequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind ie niet leuk/lekker en is ranzig blablabla. Ik heb Het geprobeerd Erin te praten Maar dat mocht niet baten, nu pijp ik M gewoon Niet meer.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe ik wel even.HmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja de rest is super, alleen dit. Het hoeft echt niet Elke x, maar vaker Dan 1x in 3 maanden tijd is toch niet zoveel gevraagd?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het toch een beetje vreemd.
Als de rest maar wel goed is.
Dit werkt Anders ook Niet.quote:
Dat lijkt me nou niet echt een ramp, zeker omdat ie er dan ook wat voor terug krijgt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja de rest is super, alleen dit. Het hoeft echt niet Elke x, maar vaker Dan 1x in 3 maanden tijd is toch niet zoveel gevraagd?
Ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn om niet te beffen. Ik vind het te leuk/lekker om te doen
.
![]()
Ik pijp niet zo vaak
Maar als ik het doe, doe ik het wel goed... blijft het nog een beetje speciaal
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 10:19:22 ]![]()
Ik vind dat zo'n rare instelling...quote:
Dat heb ik nou alleen met dingen die ik niet leuk vind om te doen... daar zou ik wat voor terug willen zien... Ik kom best je auto wassen, maar daar moet wel wat tegen over staan.
Op t gebied van seks vind ik dat raar... als je het zelf lekker vind om bij een ander te doen, hoef je daar toch niet iets voor terug?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik pijp niet zo vaak
Maar als ik het doe, doe ik het wel goed... blijft het nog een beetje speciaal
Ik heb niet zo'n probleem met pijpen Hoor. Hoeft ook niet gelijk op te gaan, maar is iets van 1x per 2 weken oid teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet echt een ramp, zeker omdat ie er dan ook wat voor terug krijgt.
Ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn om niet te beffen.
Nee, ik vind dat niet te veel gevraagd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n probleem met pijpen Hoor. Hoeft ook niet gelijk op te gaan, maar is iets van 1x per 2 weken oid teveel gevraagd?![]()
Hoe zou je het vinden als LL je maar 1x in de hele relatie gepijpt had, en dan ook nog niet Van harte?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n rare instelling...
Dat heb ik nou alleen met dingen die ik niet leuk vind om te doen... daar zou ik wat voor terug willen zien... Ik kom best je auto wassen, maar daar moet wel wat tegen over staan.
Op t gebied van seks vind ik dat raar... als je het zelf lekker vind om bij een ander te doen, hoef je daar toch niet iets voor terug?
[..]
Hij wel blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet te veel gevraagd.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Aan de ene kant snap ik het wel, anderzijds iets doen tegen je zin in is toch wel een nogo imoquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n probleem met pijpen Hoor. Hoeft ook niet gelijk op te gaan, maar is iets van 1x per 2 weken oid teveel gevraagd?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 10:25:22 ]![]()
Mja, zoals ik zei, ik kan het me niet echt voorstellen want ik vind het wel leuk/lekker om te doen.quote:Zit wat inquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik het wel, anderzijds iets vragen tegen je zin in is toch wel een nogo imo.
![]()
Jammer, (want ze doet t wel heel goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe zou je het vinden als LL je maar 1x in de hele relatie gepijpt had, en dan ook nog niet Van harte?)
Maar meer ook niet.
Maar moet ik dan m'n eigen lol ook stoppen (aangezien ik likken erg lekker vind om te doen) omdat zij iets niet zou willen? Nee dank je.NIEUW: Foto's!![]()
Hangt er vanaf wat. Hij Ging namelijk wel lopen janken dat ik M al 2 weken Niet Gepijpt had, terwijl hij me toen nog nooit Gebeft had. Meten met 2 maten, ik moet maar Wel down under gaan, maar hij wilt niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik het wel, anderzijds iets vragen tegen je zin in is toch wel een nogo imo[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja oke als hij het nog geen eens geprobeerd heeft, ieder smaakt weer anders hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat. Hij Ging namelijk wel lopen janken dat ik M al 2 weken Niet Gepijpt had, terwijl hij me toen nog nooit Gebeft had. Meten met 2 maten, ik moet maar Wel down under gaan, maar hij wilt niet.![]()
![]()
Maar je zou het verder ook niet vaker willen? Want daar Zit ik Nu.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jammer, (want ze doet t wel heel goed)
Maar meer ook niet.
Maar moet ik dan m'n eigen lol ook stoppen (aangezien ik likken erg lekker vind om te doen) omdat zij iets niet zou willen? Nee dank je.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hij heeft het 1x geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja oke als hij het nog geen eens geprobeerd heeft, ieder smaakt weer anders hoor
Als het 1x per jaar zou zijn zoals je net zei, tja, dan wel...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar je zou het verder ook niet vaker willen? Want daar Zit ik Nu.
Maar ik wil niet een partner die iets tegen haar zin in doet, om mij te plezieren.
Dat gaat in m'n kop spoken, en dan is de lol er heel snel vanaf.
Klinkt misschien raar, maar zo werkt mijn koppie
En ik wil geen relatie waarin ik altijd moet pleasen, of ik er zin in heb of niet. Want zo ging het wel op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als het 1x per jaar zou zijn zoals je net zei, tja, dan wel...
Maar ik wil niet een partner die iets tegen haar zin in doet, om mij te plezieren.
Klinkt misschien raar, maar zo werkt mijn koppie[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
yup.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik wil geen relatie waarin ik altijd moet pleasen, of ik er zin in heb of niet. Want zo ging het wel op een gegeven moment.
Het komt van 2 kanten, en je moet daar samen de juiste weg in vinden.NIEUW: Foto's!![]()
Je zou je haast bezwaard gaan voelen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als het 1x per jaar zou zijn zoals je net zei, tja, dan wel...
Klinkt misschien raar, maar zo werkt mijn koppie
Ik snap wel dat het geven en nemen is, maar er is ook wel een grens vind ik.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik wil geen relatie waarin ik altijd moet pleasen, of ik er zin in heb of niet. Want zo ging het wel op een gegeven moment.Lekkere relatie heb je dan
![]()
Dat is niet echt chillquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik wil geen relatie waarin ik altijd moet pleasen, of ik er zin in heb of niet. Want zo ging het wel op een gegeven moment.![]()
![]()
Ik ga heel erg graag down underquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat. Hij Ging namelijk wel lopen janken dat ik M al 2 weken Niet Gepijpt had, terwijl hij me toen nog nooit Gebeft had. Meten met 2 maten, ik moet maar Wel down under gaan, maar hij wilt niet.![]()
![]()
Jep, maar dat gaat nog jang duren vrees uk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Het komt van 2 kanten, en je moet daar samen de juiste weg in vinden.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dat magquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:36 schreef Toekito het volgende:
Lola zei nemen
Sorry lees stilletjes mee.
Maar even serieus, als er iets met het seksleven al niet lekker zit slaat dat al snel op de gewone dingetjes. Is dat het wel waard....
Komop als je al over tegenprestaties moet gaan hebben ...![]()
![]()
We hebben echt de geniaalste relatie ooit, een autist en een controlling bitch samen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dan is mijn relatie gelijk over.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Komt ze voor t likken maar een keertje onze kant op dan...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Serious shitquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We hebben echt de geniaalste relatie ooit, een autist en een controlling bitch samen.![]()
![]()
I would do anything for love, but I won't do that.quote:![]()
Nee, vind het gewoon niet zo leuk. Dat is alles.
Ik wil trouwens naar een concert van Lindsey Stirling in Tilburg. Is maar 14,50 ofzo.
Zie ik dat er ook VIP-tickets zijn. 75 dollar
Mwah, ik laat die meet en greet wel zitten dan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jammer dat het helemaal in Tilburg isquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I would do anything for love, but I won't do that.![]()
Ik wil trouwens naar een concert van Lindsey Stirling in Tilburg. Is maar 14,50 ofzo.
Mwah, ik laat die meet en greet wel zitten dan.![]()
![]()
Ach, ieder zijn ding. Maar dan heb je dus wel kans op wat DW nu heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die over tegenprestaties begon. Ik kan veel hebben wat dat betreft, maar op een gegeven moment is de maat echt vol.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag
Maar even serieus, als er iets met het seksleven al niet lekker zit slaat dat al snel op de gewone dingetjes. Is dat het wel waard....
Komop als je al over tegenprestaties moet gaan hebben ...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
problem solvedquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is mijn relatie gelijk over.
Sporten voor Sophia![]()
Ja, is best een eindje. Maar goed, het is dat of Groningen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jammer dat het helemaal in Tilburg is
Parijs en Keulen zijn ook nog wel te doen.
Jammer wel dat een treinkaartje duurder is dan het showkaartje.Ik weet het. Jammer dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, ieder zijn ding. Maar dan heb je dus wel kans op wat DW nu heeft.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Levert leuke momenten opquote:
Nice! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jeuj! Mindfulness met een 8 afgesloten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou echt serieus overwegen of dit het wel waard isquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die over tegenprestaties begon. Ik kan veel hebben wat dat betreft, maar op een gegeven moment is de maat echt vol.Zoals? Ik zou geen ruzie met jou willen hebbenquote:![]()
![]()
Ah, das ook niet de bedoeling neequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is mijn relatie gelijk over.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
Nee, want ik heb een geniale relatie. Het is alleen dat kleine dingetje.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vind het echt heerlijk om te beffen, en om de vrouw te zien genietenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Gefeliciteerd!![]()
Anders wil ik je wel beffen hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een geniale relatie. Het is alleen dat kleine dingetje.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja, dit dusquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het echt heerlijk om te beffen, en om de vrouw te zien genieten.
![]()
+1quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het echt heerlijk om te beffen, en om de vrouw te zien genieten![]()
Oh, hij heeft jouw quote niet gepaktquote:![]()
Sorry![]()
Dankjij!!!![]()
Hij is het waard ja. Ik ben sinds Ez niet meer zo gek geweest op iemand, en Je weet hoe ik was met Ez.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou echt serieus overwegen of dit het wel waard isvreemde ruzies, keihard tegen elkaar schreeuwen enzo over de achterlijkste dingen, 5 min later liggen we weer in elkaars armen.quote:[..]
Zoals? Ik zou geen ruzie met jou willen hebben[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik vind het ook fijn om een vrouw te zien genieten, maar dat kan ik ook op een hele boel andere manieren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het echt heerlijk om te beffen, en om de vrouw te zien genietenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ditquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het echt heerlijk om te beffen, en om de vrouw te zien genieten
Alleen als ik jou mag beffen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders wil ik je wel beffen hoor
En relatie over enzo
pfff, het is maar waar je zin in hebtquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is het waard ja. Ik ben sinds Ez niet meer zo gek geweest op iemand, en Je weet hoe ik was met Ez.
[..]
vreemde ruzies, keihard tegen elkaar schreeuwen enzo over de achterlijkste dingen, 5 min later liggen we weer in elkaars armen.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, hij heeft jouw quote niet gepakt![]()
Sorry![]()
Dankjij!!!![]()
![]()
Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als ik jou mag beffen.
En relatie over enzo
Dit ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het echt heerlijk om te beffen, en om de vrouw te zien genieten
Oh Zo gaat het Altijd bij mij, ik ben echt een kutwijf Qua relaties.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
pfff, het is maar waar je zin in hebt[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben echt verslaafd een beffen/pijpenVind dat zoooo leuk en lekker om te doen
En dan het genot van de ander zien en voelen. Heerlijk!!
![]()
Nu heb ik zin
Dus? Je hoeft toch niet maar 1 manier te gebruiken per keer?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook fijn om een vrouw te zien genieten, maar dat kan ik ook op een hele boel andere manieren.
Truequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is het waard ja. Ik ben sinds Ez niet meer zo gek geweest op iemand, en Je weet hoe ik was met Ez.![]()
![]()
okequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijkwanneer?
Jij bent niet de enigstequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Nu heb ik zin![]()
![]()
Jeetje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Nu heb ik zin
Er is er vast wel een die je wil helpen daarmee.Klopt. Dus?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dus? Je hoeft toch niet maar 1 manier te gebruiken per keer?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ruzie komt bij iedereen voor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh Zo gaat het Altijd bij mij, ik ben echt een kutwijf Qua relaties.
En dat je een keer tegen me schreeuwt om iets onzinnigs omdat je niet lekker in je vel zit kan ik ook begrijpen.
Maar als je elke keer om het minste of geringste tegen me zou beginnen te schreeuwen zou het snel over zijn.![]()
Wanneer jouw relatie over is toch?quote:
Stomquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als ik jou mag beffen.
En relatie over enzo![]()
![]()
dat is ook fijn om te doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Nu heb ik zin
en inderdaad om de ander te zien genieten
dat is echt geweldig
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
ik ook maar geloof dat mn arm het niet zo'n succes vond....wordt beetje blauwquote:
Sporten voor Sophia![]()
Dit ja, tenzij het elke keer van Je Verwacht wordt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Nu heb ik zin
Ik lig nog in bed, kom maar.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik denk dat ik mijn speeltje er zo maar bij pak.
Maar eigenlijk moet ik een ondernemingsplan schrijven
Wat voor speeltje heb je?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar eigenlijk moet ik een ondernemingsplan schrijvenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Tijd genoeg ernaquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar eigenlijk moet ik een ondernemingsplan schrijven.
![]()
zeer armquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook maar geloof dat mn arm het niet zo'n succes vond....wordt beetje blauw
ik voel je pijn![]()
![]()
Mja, als het verwacht wordt vind ik het ook niet leuk. Maar dat heb ik altijd met alles.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit ja, tenzij het elke keer van Je Verwacht wordt.
Ik lig nog in bed, kom maar.
Als ik iets 'moet' dan ga ik met mn hakken in het zand. Als iemand vraagt of ik iets 'wil doen' dan is dat geen probleem
quote:![]()
Hoe leg ik dit aan de dokter uit haha...PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
gewoon gaan spelen en daarna werken aan je planquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar eigenlijk moet ik een ondernemingsplan schrijvenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Een viboquote:Dat klopt. Maar verwacht ook nog een telefoontje, moet nog naar de stad om nog wat dingen te halen en ik moet de vergadering van vanavond voorbereidenquote:
Ja, dat ga ik zo maar even doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon gaan spelen en daarna werken aan je plan
Zo gaat het helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ruzie komt bij iedereen voor.
En dat je een keer tegen me schreeuwt om iets onzinnigs omdat je niet lekker in je vel zit kan ik ook begrijpen.
Maar als je elke keer om het minste of geringste tegen me zou beginnen te schreeuwen zou het snel over zijn.Het zijn meestal discussies die uitlopen op ruzie, omdat hij niks van me aan wil nemen en niet wil luisteren. Ook Niet als ik zeg dat hij gelijk heeft, dan gaat hij gewoon door
drukke dag dusquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een vibo
[..]
Dat klopt. Maar verwacht ook nog een telefoontje, moet nog naar de stad om nog wat dingen te halen en ik moet de vergadering van vanavond voorbereidenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Vibo erin en ondertussen het ondernemingsplan schrijvenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een vibo
[..]
Dat klopt. Maar verwacht ook nog een telefoontje, moet nog naar de stad om nog wat dingen te halen en ik moet de vergadering van vanavond voorbereiden![]()
Ik weet nog met mijn exvriendin, een van de eerste keren seks met haar; ik had de volgende dag zooooooo'n spierpijn in mn armen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik zo maar even doen
Det Som En Gang Var
Erin?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vibo erin en ondertussen het ondernemingsplan schrijven
Ertegenaan
Precies dat ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, als het verwacht wordt vind ik het ook niet leuk. Maar dat heb ik altijd met alles.
Als ik iets 'moet' dan ga ik met mn hakken in het zand. Als iemand vraagt of ik iets 'wil doen' dan is dat geen probleem[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Sinds wanneer vind jij speeltjes leuk?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een vibo
[..]
Dat klopt. Maar verwacht ook nog een telefoontje, moet nog naar de stad om nog wat dingen te halen en ik moet de vergadering van vanavond voorbereiden
Ja, i know, maar zo laat is het nog niet, en de stad is op steenworp afstand. Succes met je vergadering en ondernemingsplan alvast. Mocht je daar nog hulp bij nodig hebben (het ondernemingsplan dus) dan weet je me te vinden
.
![]()
goeiemorgenquote:
Det Som En Gang Var
Vibo'squote:Hehehehe. Herkenbaar wel een beetje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik weet nog met mijn exvriendin, een van de eerste keren seks met haar; ik had de volgende dag zooooooo'n spierpijn in mn armen
Brb, buurmeisje beffen terwijl ze een ondernemingsplan schrijft.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik hoop dat je dit soort dingen niet tegen Sammers zegt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wat jij wil, ik ben niet zo moeilijkEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
als het leuke dokter is wil ze je vast wel helpenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef Toekito het volgende:
[..]![]()
Hoe leg ik dit aan de dokter uit haha...![]()
Hoezo stel je die vraag? Ik heb al vaker verkondigd dat ik die had.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij speeltjes leuk?
Ja, i know, maar zo laat is het nog niet, en de stad is op steenworp afstand. Succes met je vergadering en ondernemingsplan alvast. Mocht je daar nog hulp bij nodig hebben (het ondernemingsplan dus) dan weet je me te vinden
.
Ik kan niks met mn vingers bij mezelf
En komt goed. Ik heb een heel mooi boekje die me er schijnbaar bij helpt om het ondernemingsplan binnen no time in elkaar te zetten.What you forget, you are gonna repeat.
Dilemma's, dilemma's.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Alsof ze dan nog iets kan schrijven. Dan zijn het kronkelige lijntjesquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Brb, buurmeisje beffen terwijl ze een ondernemingsplan schrijft.![]()
![]()
somsquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit soort dingen niet tegen Sammers zegt.![]()
Met typen krijg je geen kronkelige lijntjes?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ze dan nog iets kan schrijven. Dan zijn het kronkelige lijntjesWhat you forget, you are gonna repeat.
Omdat ik dacht dat je daar niet van hield en je juist alleen met je vingers deedquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo stel je die vraag? Ik heb al vaker verkondigd dat ik die had.
En komt goed. Ik heb een heel mooi boekje die me er schijnbaar bij helpt om het ondernemingsplan binnen no time in elkaar te zetten.
Oh, dat is wel heel erg chill. Soort how-to/manuel, altijd handig![]()
![]()
Wel heel veel odnejwhtjdm woorden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met typen krijg je geen kronkelige lijntjes?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat voor vibo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo stel je die vraag? Ik heb al vaker verkondigd dat ik die had.
En komt goed. Ik heb een heel mooi boekje die me er schijnbaar bij helpt om het ondernemingsplan binnen no time in elkaar te zetten.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oja, men typt tegenwoordig (ik ook hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met typen krijg je geen kronkelige lijntjes?)
Krijg je van die rare woorden![]()
![]()
wat voor dilemma's heb je?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Maakt niet uit, ik heb een goed werkend straf en beloon systeem.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ze dan nog iets kan schrijven. Dan zijn het kronkelige lijntjes[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb geen vibo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook vibo er tegenaan terwijl je schrijft dan.
Maar ik twijfel of ik wel naar school zou gaan. Ik moet een bouwplan maken, naar aanleiding van m'n retorische planning. Maar die planning had ik op school gemaakt om in te leveren bij de docent, alleen heb ik hem toen per ongeluk weggeklikt en kon ik 'm niet meer terughalen. Maar nu heb ik 'm zelf dus niet.
Nu in haiku vorm?quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat middenin je ondernemingsplan.
That would be funny![]()
![]()
Kijk, dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb een goed werkend straf en beloon systeem..
![]()
Naar school gaan of niet.quote:
Ahhhquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen vibo.
Maar ik twijfel of ik wel naar school zou gaan. Ik moet een bouwplan maken, naar aanleiding van m'n retorische planning. Maar die planning had ik op school gemaakt om in te leveren bij de docent, alleen heb ik hem toen per ongeluk weggeklikt en kon ik 'm niet meer terughalen. Maar nu heb ik 'm zelf dus niet.
En dat is wel suf ja.
Ik weet het ... Maar meestal slaat Word toch zoiets nog even op voordat het voorgoed verdwenen is. Ik keek meteen weer, maar kon het nergens meer vinden. Maar ik mag de les ook niet in zonder huiswerk.quote:En vier uur reizen voor niks is ook niet ideaal.
quote:
dat is wel zuurquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het ... Maar meestal slaat Word toch zoiets nog even op voordat het voorgoed verdwenen is. Ik keek meteen weer, maar kon het nergens meer vinden. Maar ik mag de les ook niet in zonder huiswerk.En vier uur reizen voor niks is ook niet ideaal.
maar als je niks hebt dan ga je toch gewoon nietLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik voel me dan altijd een slechte student.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel zuur
maar als je niks hebt dan ga je toch gewoon niet
Dan vraag ik me af hoezo je dat dacht. Gebruik sinds ik actief ben al speeltjes, omdat ik het met mn vingers niet kanquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je daar niet van hield en je juist alleen met je vingers deed
Oh, dat is wel heel erg chill. Soort how-to/manuel, altijd handig![]()
Exactly. Het heet ook 'Zo maak je een ondernemingsplan'
Een hele oude nog. Mijn eerste zelfsquote:
Waarom lukt dat niet met je vingers?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoezo je dat dacht. Gebruik sinds ik actief ben al speeltjes, omdat ik het met mn vingers niet kan![]()
Exactly. Het heet ook 'Zo maak je een ondernemingsplan'
nou nee dit is iets waar je niks aan kan doen hequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd een slechte student.
dus een keertje skippen is echt geen wereldramp
en je zei net zelf dat je anders de les niet inkomt
dus waarom zou je dan gaan als je er toch niet inkomtLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ja, dat vraag ik nu mezelf ook afquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoezo je dat dacht. Gebruik sinds ik actief ben al speeltjes, omdat ik het met mn vingers niet kan![]()
Exactly. Het heet ook 'Zo maak je een ondernemingsplan'Nja, misschien was het een specifiek iets waar je niet van houd, dat zou ook kunnen.
Hahaha, nou ja, mocht je iets toch niet begrijpen, je weet me te vinden. Al schat ik die kans klein in met zo'n boek.
![]()
Je hebt wel gelijk, maar ergens denk ik dan: "Zal ik het toch proberen? Misschien heb ik geluk".quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou nee dit is iets waar je niks aan kan doen he
dus een keertje skippen is echt geen wereldramp
en je zei net zelf dat je anders de les niet inkomt
dus waarom zou je dan gaan als je er toch niet inkomt
Sowieso baal ik dat ik dan uitleg mis, maar nu ik zo in het boek kijk, denk ik dat het zonder uitleg ook wel lukt. Ben wel benieuwd wat hij vond van mijn retorische plan.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Weet ik niet. Ik kan clitoraal alleen komen door mijn vibo. Verder niet.quote:
Vingers van de ander kan ik niet hebben en likken vind ik wel lekker, maar als ik daar door wil komen dan moet diegene wel echt een ijzersterke tong en veel uithoudingsvermogen hebben.What you forget, you are gonna repeat.
nou dan gewoon skippen die zooi en maak opnieuw wat je kwijt wasquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar ergens denk ik dan: "Zal ik het toch proberen? Misschien heb ik geluk".
Sowieso baal ik dat ik dan uitleg mis, maar nu ik zo in het boek kijk, denk ik dat het zonder uitleg ook wel lukt. Ben wel benieuwd wat hij vond van mijn retorische plan.
Det Som En Gang Var
Ah oké, ik was benieuwd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik kan clitoraal alleen komen door mijn vibo. Verder niet.
Vingers van de ander kan ik niet hebben en likken vind ik wel lekker, maar als ik daar door wil komen dan moet diegene wel echt een ijzersterke tong en veel uithoudingsvermogen hebben.
Hoe lang duurt het voordat je komt door likken dan? Bij mij is dat het enige wat nog een beetje snel gaat.
Goed idee. Maar zo eerst even verbintenissenrecht doen, dan heb ik dat alvast klaar voor morgen. Stiekem vind ik het nog leuk ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou dan gewoon skippen die zooi en maak opnieuw wat je kwijt was
wat houd dat precies in?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed idee. Maar zo eerst even verbintenissenrecht doen, dan heb ik dat alvast klaar voor morgen. Stiekem vind ik het nog leuk ook.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik heb er al heel veel versletenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een hele oude nog. Mijn eerste zelfs
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik kan clitoraal alleen komen door mijn vibo. Verder niet.
Vingers van de ander kan ik niet hebben en likken vind ik wel lekker, maar als ik daar door wil komen dan moet diegene wel echt een ijzersterke tong en veel uithoudingsvermogen hebben.
Niet dus. Heb nog nooit iemand zo lang bezig laten gaan daar. Ik ben nog nooit door likken gekomenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah oké, ik was benieuwd.
Hoe lang duurt het voordat je komt door likken dan? Bij mij is dat het enige wat nog een beetje snel gaat.![]()
Mijn g-spot daarentegen is erg gevoelig en makkelijk bereikbaar. Daar kom ik zo meerdere malen en snel mee
Als je kijkt naar de hoeveelheid orgasmes dat ding mij inmiddels bezorgd heeft, kan ik me niet voorstellen dat 'ie nog steeds leeftquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er al heel veel versleten
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet dus. Heb nog nooit iemand zo lang bezig laten gaan daar. Ik ben nog nooit door likken gekomen![]()
Mijn g-spot daarentegen is erg gevoelig en makkelijk bereikbaar. Daar kom ik zo meerdere malen en snel mee
Ik heb een x een vibo gesloopt door klaar te komen, hoe vindt je die.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de hoeveelheid orgasmes dat ding mij inmiddels bezorgd heeft, kan ik me niet voorstellen dat 'ie nog steeds leeft
quote:Whehe. Kan er niets aan doen. Zou ook wel willen dat het anders was.quote:
Of nouja, eigenlijk maakt het me niet veel uit. Zoals het nu is vind ik het helemaal prima
Wut?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een x een vibo gesloopt door klaar te komen, hoe vindt je die.![]()
![]()
God, hoe leg je dat uit.quote:Uitleggen is niet echt mijn ding.
Maar het gaat over verschillende verbintenissen, denkend aan overeenkomsten (zoals een huurovereenkomst, koopovereenkomst, etc.). Of een verbintenis uit de wet, wat weer verschillend is van verbintenissen uit overeenkomst, omdat ze niet uit vrije wil en opzettelijk ontstaan met het idee een verbintenis aan te gaan.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wait whut?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een x een vibo gesloopt door klaar te komen, hoe vindt je die.
How?
whut hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een x een vibo gesloopt door klaar te komen, hoe vindt je die.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
O oké, ik dacht misschien dat het iemand na lange tijd wel gelukt was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet dus. Heb nog nooit iemand zo lang bezig laten gaan daar. Ik ben nog nooit door likken gekomen![]()
Volgens mij heb ik niet eens een g-spot.
Ik kon eerst helemaal niet klaarkomen door een ander. Dat is pas vervelend.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Whehe. Kan er niets aan doen. Zou ook wel willen dat het anders was.
Of nouja, eigenlijk maakt het me niet veel uit. Zoals het nu is vind ik het helemaal prima[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ik snap het wel ongeveer denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef Fera het volgende:
[..]
God, hoe leg je dat uit.Uitleggen is niet echt mijn ding.
Maar het gaat over verschillende verbintenissen, denkend aan overeenkomsten (zoals een huurovereenkomst, koopovereenkomst, etc.). Of een verbintenis uit de wet, wat weer verschillend is van verbintenissen uit overeenkomst, omdat ze niet uit vrije wil en opzettelijk ontstaan met het idee een verbintenis aan te gaan.
lijkt me wel intressant opzichLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Je hebt hem kapot geknepen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een x een vibo gesloopt door klaar te komen, hoe vindt je die.![]()
Tarzan, het draaideel kapot geknepen met mijn bekkenbodemspieren.quote:
Ik kan dat ook niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kon eerst helemaal niet klaarkomen door een ander. Dat is pas vervelend.Ik heb er een aantal kapot geknepen met mijn dijenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een x een vibo gesloopt door klaar te komen, hoe vindt je die.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Strafrecht en personen- en familierecht lijkt me persoonlijk leuker, maar het wordt wel interessanter naarmate je er meer van snapt. En artikelen uitpluizen is nog leuk ook, beetje die kleine casussen oplossen die je voorgeschoteld krijgt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik snap het wel ongeveer denk ik
lijkt me wel intressant opzich
Ja dus.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nog steeds niet?quote:Dat vind ik ook knapquote:[..]
Ik heb er een aantal kapot geknepen met mijn dijen
Hahahahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tarzan, het draaideel kapot geknepen met mijn bekkenbodemspieren.
als je dat intressant vind ja dan is dat wel machtig intressantquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Strafrecht en personen- en familierecht lijkt me persoonlijk leuker, maar het wordt wel interessanter naarmate je er meer van snapt. En artikelen uitpluizen is nog leuk ook, beetje die kleine casussen oplossen die je voorgeschoteld krijgt.
Det Som En Gang Var
Succes. Hier schijnt de zonquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga wel even koukleumen, verregenen en wegwaaien.... Bbbbrrr.
![]()
Het clitdeel trilt nog wel, maar ik vind het zo onzinnig om te Gebruiken dan.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik gebruik mijn vibo alleen op mn clitquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het clitdeel trilt nog wel, maar ik vind het zo onzinnig om te Gebruiken dan.
Het is me geloof ik 1 keer gebeurt. Maar vaker doe ik het zelf en ook geen problemen meequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog steeds niet?
[..]
Dat vind ik ook knap
Ja lekker knijpen met je dijen en dan brand hij door of zo
Zei je net ja. Ik normaal ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn vibo alleen op mn clit
Dat scheelt al ja, ik kon sowieso niet klaarkomen als een ander erbij was.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is me geloof ik 1 keer gebeurt. Maar vaker doe ik het zelf en ook geen problemen mee
Ja lekker knijpen met je dijen en dan brand hij door of zo
Wtf.rare speeltjes.
Wat is neuken in het engels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat is neuken in het engels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik haat alles wat met marketing te maken heeft
O ja ik kan heel snel en makkelijk klaar komen als er een ander bij is, ik moet het alleen wel zelf doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat scheelt al ja, ik kon sowieso niet klaarkomen als een ander erbij was.
Wtf.rare speeltjes.
Jakkiequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat alles wat met marketing te maken heeft. Moet ik ook wel eens op mijn werk doen, hatelijk
![]()
![]()
![]()
join the clubquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik haat alles wat met marketing te maken heeft
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Die vent die er achteraan komt rennen in het rozequote:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat is neuken in het engels?Ik zat te grinniken in.de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jij bent geen dokter zeker?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als het leuke dokter is wil ze je vast wel helpen
Sporten voor Sophia![]()
ik heb andere mening. Ik twijfel of ik dok ga bellen.quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Schoool. FmlWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Waarom is Bros chocolade zo lekker? Door de bubbeltjes
, kan niet anders.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
http://www.rtl.nl/%28/spo(...)ljoen_aan_boetes.xml
RTL kan niet tellen...
Als ik die bedragen optel, kom ik toch echt een 0 minder tegen op t eind.
Het valt toch meteen op dat met 50.000 en 2x 25.000 en nog wat lagere bedragen je nooit aan 1 miljoen gaat komen? Laat staan 2 miljoen?NIEUW: Foto's!![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
, kan niet anders.
![]()
![]()
HAHA!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Al oud, maar hij blijft leuk![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Al oud, maar hij blijft leuk![]()
OMG.
Ondanks dat ik vaak zeg, size doesn't matter... Well, it does.
Er zijn inderdaad grenzen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:50 schreef Samzz het volgende:
Ondanks dat ik vaak zeg, size doesn't matter... Well, it does.
Bros chocoladequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:42 schreef Samzz het volgende:
, kan niet anders.
Zo lekker
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Al oud, maar hij blijft leuk
Det Som En Gang Var
Die vind ik alleen leuk als ik gedronken heb.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:54 schreef Cryothic het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter "ruimt u het wel even zelf op?"
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vind ik alleen leuk als ik gedronken heb.![]()
![]()
Ik snapte hem niet eensquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Die vind ik alleen leuk als ik gedronken heb.![]()
![]()
![]()
Ik bedoel maar... Een man met een micropenis heeft aan mij en hele slechtequote:.
quote:Die is wel tof.
Whut.quote:Meen je dat?
Aan mij ook. Zonder fatsoenlijke penetratie is er geen fuck aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel maar... Een man met een micropenis heeft aan mij en hele slechte.
Leuke woordspelingquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut.Meen je dat?
[..]
Aan mij ook. Zonder fatsoenlijke penetratie is er geen fuck aan..
En ja, dat meen ik. Totdat ik hem 5x gelezen had.
![]()
Je zag hem net pas voor het eerst?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuke woordspeling.
En ja, dat meen ik. Totdat ik hem 5x gelezen had.
Dat maakt 3.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut.Meen je dat?
[..]
Aan mij ook. Zonder fatsoenlijke penetratie is er geen fuck aan.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Komt een Man in de bakker, Zegt de bakker: "viespeuk."[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Verhuizen zit er voorlopig ook nog niet in. Je woont daar nog goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan hem me niet herinneren. Maar ik heb dan ook een geheugen van een steen.
![]()
IN de bakker?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Komt een Man in de bakker, Zegt de bakker: "viespeuk."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat is deze?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Verhuizen zit er voorlopig ook nog niet in. Je woont daar nog goed.![]()
![]()
![]()
Hebben ze daar geen vrouwelijke versie van? Bakkerin of zo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwelijke bakkers.
Geen idee? Bakkeres?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen vrouwelijke versie van? Bakkerin of zo?![]()
![]()
If you see it ...quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Alle penissen zijn micro penissen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die is best wel oud eigenlijk er zijn er heel veel van zover ik weetquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan hem me niet herinneren. Maar ik heb dan ook een geheugen van een steen.
Det Som En Gang Var
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
IN de bakker?
In Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Deze heeft me echt een lachaanval bezorgd toen ik stoned was:
Zitten 2 ijsberen op een berg. Zegt de ene ijsbeer tegen de andere: "Zal ik je eraf duwen?"What you forget, you are gonna repeat.
Puddingbroodjes maken.quote:
Spanken Met Stokbroden?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
die is best wel oud eigenlijk er zijn er heel veel van zover ik weetquote:Dat zou kunnenquote:.
![]()
Ik las hartaanval.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zitten 2 ijsberen op een berg. Zegt de ene ijsbeer tegen de andere: "Zal ik je eraf duwen?"
ik lachte hardop
Er zijn vast wel vrouwen die er wel wat mee kunnen.quote:
Ik snap hem niet. Ik ben te ergquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zitten 2 ijsberen op een berg. Zegt de ene ijsbeer tegen de andere: "Zal ik je eraf duwen?".
![]()
Ik help wel met mijn puddingbuks.quote:
Er valt weinig aan te snappen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Ik ben te erg.
Het is gewoon een kutgrap.
Jij bent gewoon dom.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen Met vaginismequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn vast wel vrouwen die er wel wat mee kunnen.
En sowieso. Grappen moet je niet willen snappen. Dan is het niet leuk meer
nu ontgaat ie mij ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
maar goed ik ben weg
arbeit roept
Det Som En Gang Var
Ik grinnikte wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zitten 2 ijsberen op een berg. Zegt de ene ijsbeer tegen de andere: "Zal ik je eraf duwen?"Gewoon kleine meisjes geven dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn vast wel vrouwen die er wel wat mee kunnen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Er valt weinig aan te snappen.Het is gewoon een kutgrap.
IJsberen kunnen niet praten? Is dat de grap?quote:![]()
![]()
Zelfde principe als bij Vrouwen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En sowieso. Grappen moet je niet willen snappen. Dan is het niet leuk meer[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bijvoorbeeld.quote:
Nee, stop met proberen te snappen, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
IJsberen kunnen niet praten? Is dat de grap?What you forget, you are gonna repeat.
Wel heule kleine meisjes dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik grinnikte wel.
[..]
Gewoon kleine meisjes geven dan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: