Dat is wat, tien kilometer? Vijftien max?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Supermarkt is vol etc :\
Kas, ja denk je ik ga naar fucking pijnacker fietsen
Jepquote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is wat, tien kilometer? Vijftien max?
Kijk wat ik net zag!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.politie.nl/nie(...)uigenoproep-a16.html
Wat de fak
@bob; too bad man, nog maar een jaartje pauper zijn dan.
Ik haat baby'squote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Interessant ventje
[ afbeelding ]
ik ben drie keer afgewezen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef bobbernaut het volgende:
Online gesolliciteerd bij de JUMPOO!
Hallo Jumboquote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef bobbernaut het volgende:
Online gesolliciteerd bij de JUMPOO!
1 cadeaupersoon en 1 gedichtquote:Op woensdag 5 december 2012 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
Hoeveel gedichten doen jullie? Ik heb 6/7 cadeaus en 2 gedichten.
Het enige dat je mee hoeft te nemen is die rolling machine, heb ook upgraded macerator/compressor/extractor en induction furnace staan. Jwzquote:Op woensdag 5 december 2012 14:26 schreef TJV het volgende:
Ik verhuis mijn shit wel naar jou toe, kun jij er gebruik van maken en kan ik pimpen met wat ik allemaal heb.
Dan maken we er machine blocks van.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het enige dat je mee hoeft te nemen is die rolling machine, heb ook upgraded macerator/compressor/extractor en induction furnace staan. Jwz
Niceeequote:Op woensdag 5 december 2012 15:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WALT CANNOY HEEFT BELOOFD EEN MODEL NAAR MIJN SMAAK TE MAKEN![]()
![]()
Die kerel staat bekend als één van de grootste pijpmakers van de VS![]()
Kost wel een lieve duit maar dat even terzijde
Is wel zo, maar ééntje uit het hogere segment.quote:
picsquote:Op woensdag 5 december 2012 16:01 schreef MineraalWater het volgende:
Zo, De boom staat op mijn kamer.
Die sinterklaas hahahaquote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hit me up voor AlDie's facebookfotopimpservice.
idd, die .onion linkjesquote:Op woensdag 5 december 2012 17:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
Creepy shit op dat TOR netwerk, mensen inhuren om andere te vermoorden en shit wtf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |