SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door SosuaCafe op 04-12-2012 06:35:42 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ja alles eigenlijk maar kan alles eigenlijk thuis maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Veel verplichte lessen?
Ja ben vorige week al 2 dagen niet geweestquote:
Ja gelukkig hoef ik maar 17 minuutjes ongeveer. Ben bijna klaar met alles maar je moet verplicht naar school komen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hmm ja, ik had nooit verplichte lessen. De paar lessen die dat wel waren sloeg ik vaak over omdat ik anders een uur moest reizen voor twee blokken
Nicequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, op die manier.
Nu krijgen we binnekort ook de trein zodat we er met 20 min. kunnen zijn, maar dat duur nog een kleine 3 dagen.
dichtbijzijnste mac hier is 10 min fietsenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel handig, kan ik in het vervolg met de trein naar de mac i.p.v. drie kwartier fietsen
So sad
Ja maar wie gaat er nou fietsend naar de mac, de meeste mensen komen nog niet eens op hun fiets.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dichtbijzijnste mac hier is 10 min fietsen
Mensen bij mij uit de klas die 3 wijken verderop wonen komen meestal niet op tijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar wie gaat er nou fietsend naar de mac, de meeste mensen komen nog niet eens op hun fiets.
Dat is altijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Mensen bij mij uit de klas die 3 wijken verderop wonen komen meestal niet op tijd
Fucking hinderlijk, als iemand die elke dag 35km moet reizen voordat ik op school ben frustreerd het mij dat hun echt gewoon een paar wijken verderop wonen en het gvd gewoon presteren te laat te komen :lquote:
ben daar wel eens geweestquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is wel hendig, in Kampen kun je makkelijk door de McDrive fietsen. Stukken sneller dan die trage trienen aan de balie.
de macquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel handig, kan ik in het vervolg met de trein naar de mac i.p.v. drie kwartier fietsen
So sad
de mac in Kampenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kampen of de mac in Kampen?
Mac is prima. Twee uurtjes door de polder fietsen, even langs de mac drie hamburgers naar binnen stouwen en verder fietsen. Heerlijk man.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
de macwaarom zou je daar heen gaan, kun je niet eens eten kopen
Ik wist niet dat een buikje ook hipster wasquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mac is prima. Twee uurtjes door de polder fietsen, even langs de mac drie hamburgers naar binnen stouwen en verder fietsen. Heerlijk man.
Ik mis ze niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:59 schreef Ame_thyst het volgende:
onze studentjes uit Leiden blijven langer weg dan ik had gedacht.
Ik wil ook wel mee doen maar port is hier geblockedquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:19 schreef Timwonnacott het volgende:
Bah, kom de FTB server niet meer in. Failed to login error steeds.
Nvm, na een stuk of 10 pogingen zit ik er in.
Zo zeg, wat een belediging, ik ben hoger opgeleid.. zo erg!quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
LOOHOOON IS EEN STUUUU-DJEEEE
Ja waarin.. dan kun je beter geen opleiding hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een belediging, ik ben hoger opgeleid.. zo erg!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja waarin.. dan kun je beter geen opleiding hebben
Wil ik graag, maar de administratie is nog op de zaak en de vervoerder moet ook nog langskomen.quote:
Alle EVE trailers zijn zo.quote:
go h4rdc0re or go homequote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdomme zeg! Ik denk eerst maar eens even een mining drill te maken. Hebben ze dat recipe ook veranderdHeb je nu weer steel ingots voornodig. Wil je ze maken, moet je even blastfurnace bouwen. Kosten, 9 blaze rods, 9 slimes en hoop netherbrick
![]()
Aan de ene kant wel leuk dat het moeilijker is om te maken, maar aan de andere kant zijn dingen wel veel duurder nu. Solar panels kosten ook een fortuin
Een kloon van mijzelfquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van iemand hier of wa?
Laat het maar aan Loon over om met oude feitjes en weetjes te komenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Weersverwachting heeft op drumpie's server gespeeld toen
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Laat het maar aan Loon over om met oude feitjes en weetjes te komen
Over chocoladeletters gesproken, ik moet echt heel nodig. De rest is al naar huis maar de vervoerder is nog niet langs geweest.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Aww wat aardig, de sint heeft een lekkere chocolade letter achter gelaten
begint 'ie al aan de onderbroek te likken?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Over chocoladeletters gesproken, ik moet echt heel nodig. De rest is al naar huis maar de vervoerder is nog niet langs geweest.
Dat niet maar boooh, de krampquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
begint 'ie al aan de onderbroek te likken?
Hahaha hoe lang moet je wachtenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef MineraalWater het volgende:
Trein gemist Ejjdndnfejriejwiwjshbsjdicodkjwhee rhvh KUTTTTTTTTTT
Wreck it ralph ofzo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:39 schreef mschol het volgende:
yay, vanavond "Were gonna wreck it" in de sneak
quote:
LOLquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:04 schreef mar456 het volgende:
Gvd wat the fack is de minimum leeftijd voor skype. Kan niet eens aanmelden daar met me hotmail account
mbquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:11 schreef mar456 het volgende:
Ik ga geen nieuw account aanmaken want daarvoor heb ik teveel contacten
FOTOSquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:06 schreef shaderon het volgende:
PIANO IS ER OMFG OMG OMG YES LLALALALAL YEEESS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN MORGEN JARIG OMFG OMGOMGYOLOOO!!!!!_!!1111111111![]()
![]()
![]()
![]()
EN OOOK NOG SINTERKLAAS #DITISTOCHNIETNORMAALMEERYOLOSWAG@JWZ!!![]()
![]()
Zit nog in de doos, ga hem zo in elkaar zetten enzooquote:
En die talkbox of komt die later pas?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
Zit nog in de doos, ga hem zo in elkaar zetten enzoo
Nieuwe gitaar multi-effectpedaal al wel uitgepakt en getest. Geniaal ding
Ik wil wel filmpjes! Talkbox yes darling funky as hellquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:32 schreef shaderon het volgende:
Nou heb een bouwpakket afgeleverd gekregen met 2 zakken schroeven en allemaal planken en shit moet ik dat ding nog eens in elkaar gaan lopen zetten. gaat over het standaard
talkbox komt later samen met de piano pedalen.
en nee heb geen paarden ik haat die kut beesten
Nu dus wel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Bah kom de FTB server nu al helemaal niet meer in
hihi straks alleen nog een voorronde el plaatsje leuk manquote:
blijkbaar niet, anders had hij wel een statief gekochtquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
blijkbaar niet, anders had hij wel een statief gekocht
/carequote:Op woensdag 5 december 2012 00:07 schreef shaderon het volgende:
Jarig bitches.
Fuck jou sinterklaas niemand viert jou nog. Iedereen viert shaderon dag swagswag
Luchtalarmquote:
Haha, nee. Ging vannacht om 02:23 twee keer lang af en kon daarna niet meer in slaap komen.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Ging die de hele nacht af? Woon je in Israel?
dacht dat je aan het trollen was maar voor 700 euro is dat een best tof systeemquote:Op woensdag 5 december 2012 09:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goed systeem dit:
V&A / [TK] Game PC 2500k, CF6870, 8GB
Dat wel, maar zelfs voor onderdelen zou het een koopje zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 09:07 schreef MineraalWater het volgende:
Koeler hangt er wel mooi slapjes bij.
geen idee waar je dat ziet? koeler zit gewoon netjes vast zo te zien hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 09:07 schreef MineraalWater het volgende:
Koeler hangt er wel mooi slapjes bij.
Ah als je inzoomed is het weg idd. In die thumbnail lijkt dat wel zo.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee waar je dat ziet? koeler zit gewoon netjes vast zo te zien hoor
17 en ik scheer mequote:Op woensdag 5 december 2012 10:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe oud ben je geworden? Heb je toevallig een baard? Hehe
Stomme kut...quote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ons homo noemen en dan dat ding kopen
Jonguh. jij zuigt zelf pimmels.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kut? Da's dan penis likken in jouw geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja al weg, Maar voor is voor stagequote:Op woensdag 5 december 2012 11:51 schreef Ame_thyst het volgende:
jij had toch al werk ? of al weg daar
tevens, gvd wat ben ik die zere armen/handen zat
Supermarkt, Iets in de kas maar dat hebbe jullie zeker niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:58 schreef bobbernaut het volgende:
Nee niet kontje verkopen achter station of iets wat daarop lijkt
Supermarkt is vol etc :\quote:Op woensdag 5 december 2012 11:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Supermarkt, Iets in de kas maar dat hebbe jullie zeker niet.
Supermarkt is vol? Heb je ze allemaal geprobeerd? Als je 16 bent is het vrij makkelijk om werk te vinden bij een supermarkt.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Supermarkt is vol etc :\
Kas, ja denk je ik ga naar fucking pijnacker fietsen
K ben 15, nah niet allemaal geprobeerd, alleen de hoogvliet tegen over onsquote:Op woensdag 5 december 2012 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Supermarkt is vol? Heb je ze allemaal geprobeerd? Als je 16 bent is het vrij makkelijk om werk te vinden bij een supermarkt.
Wanneer ben je 16? Dan nog eens proberen en niet bij een supermarkt maar meerdere.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
K ben 15, nah niet allemaal geprobeerd, alleen de hoogvliet tegen over ons
Maar als 15 jarige kan je niet zo veel
Eind volgend jaarquote:Op woensdag 5 december 2012 12:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wanneer ben je 16? Dan nog eens proberen en niet bij een supermarkt maar meerdere.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wanneer ben je 16? Dan nog eens proberen en niet bij een supermarkt maar meerdere.
Dat is wat, tien kilometer? Vijftien max?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Supermarkt is vol etc :\
Kas, ja denk je ik ga naar fucking pijnacker fietsen
Jepquote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is wat, tien kilometer? Vijftien max?
Kijk wat ik net zag!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:10 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.politie.nl/nie(...)uigenoproep-a16.html
Wat de fak
@bob; too bad man, nog maar een jaartje pauper zijn dan.
Ik haat baby'squote:Op woensdag 5 december 2012 12:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Interessant ventje
[ afbeelding ]
ik ben drie keer afgewezen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef bobbernaut het volgende:
Online gesolliciteerd bij de JUMPOO!
Hallo Jumboquote:Op woensdag 5 december 2012 12:22 schreef bobbernaut het volgende:
Online gesolliciteerd bij de JUMPOO!
1 cadeaupersoon en 1 gedichtquote:Op woensdag 5 december 2012 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
Hoeveel gedichten doen jullie? Ik heb 6/7 cadeaus en 2 gedichten.
Het enige dat je mee hoeft te nemen is die rolling machine, heb ook upgraded macerator/compressor/extractor en induction furnace staan. Jwzquote:Op woensdag 5 december 2012 14:26 schreef TJV het volgende:
Ik verhuis mijn shit wel naar jou toe, kun jij er gebruik van maken en kan ik pimpen met wat ik allemaal heb.
Dan maken we er machine blocks van.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het enige dat je mee hoeft te nemen is die rolling machine, heb ook upgraded macerator/compressor/extractor en induction furnace staan. Jwz
Niceeequote:Op woensdag 5 december 2012 15:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WALT CANNOY HEEFT BELOOFD EEN MODEL NAAR MIJN SMAAK TE MAKEN![]()
![]()
Die kerel staat bekend als één van de grootste pijpmakers van de VS![]()
Kost wel een lieve duit maar dat even terzijde
Is wel zo, maar ééntje uit het hogere segment.quote:
picsquote:Op woensdag 5 december 2012 16:01 schreef MineraalWater het volgende:
Zo, De boom staat op mijn kamer.
Die sinterklaas hahahaquote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hit me up voor AlDie's facebookfotopimpservice.
idd, die .onion linkjesquote:Op woensdag 5 december 2012 17:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
Creepy shit op dat TOR netwerk, mensen inhuren om andere te vermoorden en shit wtf..
DENK OM JE HARTquote:Op woensdag 5 december 2012 17:14 schreef Ame_thyst het volgende:
WAAROM WERKT GVD PROCES BEËINDIGEN NU WEER NIET TYFUS WINDOWS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
heb je meer van dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoek gewoon op internetquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
Mwah, zal wel fake zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
studenten ov?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:43 schreef MineraalWater het volgende:
Toch maar een andere stage plek zoeken. Kost 85 euro per week om te reizen.
Vergoeden die hoerenzonen dat niet?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:43 schreef MineraalWater het volgende:
Toch maar een andere stage plek zoeken. Kost 85 euro per week om te reizen.
Nope en dan houd ik nog maar 50 euro over. Dan doe ik het wel liever gratis waarbij ik maar 5 minuten hoef te reizen.quote:
Heb je al een andere stageplek dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nope en dan houd ik nog maar 50 euro over. Dan doe ik het wel liever gratis waarbij ik maar 5 minuten hoef te reizen.
Ja daar werk ik al maar daar mocht ik geen stage doen flikkers dat het zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
TJV Corporation niks voor je?
kijk maar uit. De geheime dienst kijkt mee..quote:
Wut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |