PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ik zat te fappen manquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:37 schreef pascal08 het volgende:
Mathijs, jij had de lapo, maar het duurde zo lang dat ik maar besloot je uit je lijden te verlossen.
Dat systeem van EA is zo facking debiel gemaakt. Auctions zijn gemerkt met de absolute tijd in milliseconden en plaats van een relatieve tijd. Daardoor ben je altijd fuck'd als je nog auctions hebt lopen terwijl ze de markt afsluiten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:37 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb even wat 150c bids op spelers gedaan mocht de markt toch nog afgesloten worden.
Hoe zeg ik iets heel makkelijks zo moeilijk mogelijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat systeem van EA is zo facking debiel gemaakt. Auctions zijn gemerkt met de absolute tijd in milliseconden en plaats van een relatieve tijd. Daardoor ben je altijd fuck'd als je nog auctions hebt lopen terwijl ze de markt afsluiten.
kloptquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat systeem van EA is zo facking debiel gemaakt. Auctions zijn gemerkt met de absolute tijd in milliseconden inplaats van een relatieve tijd. Daardoor ben je altijd fuck'd als je nog auctions hebt lopen terwijl ze de markt afsluiten.
Thanks, ik raakte ze al niet kwijt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:41 schreef Aldo-MC het volgende:
Ben opgeligd hier en zit met 118 mertersakkers opgescheept.
Denk ik ook als ik nu de reacties leesquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon een grapje op het EA forum
Ik denk dat het gewoon een soort hack is net zoals eerst en dit is om hun trade profit te verbergen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:03 schreef ThadCastle het volgende:
Misschien iets met dailygifts? Ze zijn nu geëindigd
huh?quote:
Denk het niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon een grapje op het EA forum
Hoe krijgen ze zoveel coins geboden ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:07 schreef pascal08 het volgende:
Maarja, dit spel gaat zo niet lang overleven. Ik ontdekte een paar dagen geleden ook al een lek. Het zou me niets verbazen als die exploit nu gebruikt wordt.
ADVANCED DISASTER MANAGMENT SYSTEM !!!quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
ADMS is een soort virtuele brandoefening.
Jullie zullen misschien denken: komt hij weer met z'n stoere verhaaltjes, maar dit keer is het echt einde verhaal denk ik. Mocht er echt een exploit zijn gevonden, dan is het waarschijnlijk het lek dat ik ook al eerder ontdekte. Daarmee is het mogelijk om je coins simpelweg aan te passen naar een andere waarde. Hackers hebben alleen geleerd van het Tamper-gebeuren dat ze kaarten moeten kopen van de coins in plaats van tradeofferen of dure kaarten opslaan in de club en de tradeprofit laag te houden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had het over het ADMS
Dat de markt verneukt is dat is wel duidelijk.
Baas tamperen 2.0 terwijl de kinderen slapen hahahahahquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:13 schreef pascal08 het volgende:
Ik zal jullie de exploit zo laten zien.
Ja met de hulp van flathead, deden ze ook bij hackersquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:13 schreef Tim86 het volgende:
Ze kunnen alle achterlijke bedragen er toch zo uitfilteren?
Sommige auctions zijn al afgelopen. Dat geld is dus wel te traceren, maar niet meer aan te tonen van wie de account is. Ze zouden de accounts kunnen bannen, maar dan zouden zo ook potentieel accounts van onschuldige mensen bannen die een speler voor een enorm bedrag op de markt gezet hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:13 schreef Tim86 het volgende:
Ze kunnen alle achterlijke bedragen er toch zo uitfilteren?
Serieus ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:17 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn nu nog maar 11 Ronaldo's op de xbox markt
Deze discussie hebben we al eerder gehad, alsof EA iets geeft om die paar accountsquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sommige auctions zijn al afgelopen. Dat geld is dus wel te traceren, maar niet meer aan te tonen van wie de account is. Ze zouden de accounts kunnen bannen, maar dan zouden zo ook potentieel accounts van onschuldige mensen bannen die een speler voor een enorm bedrag op de markt gezet hebben.
Is dat weinig? Zijn prijs is nog wel hetzelfde als ik UDB mag gelovenquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:17 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn nu nog maar 11 Ronaldo's op de xbox markt
Lijkt me weinig, maar ik let er normaal ook niet op..quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is dat weinig? Zijn prijs is nog wel hetzelfde als ik UDB mag geloven
Tuurlijk, het is eigenlijk de enige optie. Een reset kost ze meer geld denk ik en de reputatie van EA is toch al tot een ultiem dieptepunt gedaald.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we al eerder gehad, alsof EA iets geeft om die paar accounts.
Iedereen trapt er toch wel weer in, kijk naar dit forum iedereen speelt nog en heeft weer het spel gekocht.
Wachten op die nieuwe hack van pascal mien jongquote:
Je moet wel een zieke systeem hebben om dat te bruteforcen binnen een bepaalde tijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:27 schreef pascal08 het volgende:
Het gaat dus hierom: [ afbeelding ]
Dit woord (connection) is een regel in de code die de code direct afsluit nadat de credits zijn uitgelezen. Een simpele regel zou kunnen voorkomen dat de connectie niet wordt afgesloten en mensen dus handmatig hun credits kunnen veranderen. Daarom heeft EA iets geniaals bedacht: ze husselen de letters gewoon random door elkaar. Niet zo slim dus, want met een beetje gezond verstand weet iedereen dat het een kwestie van tijd is voordat iemand óf het patroon heeft ontdekt (als er een patroon is) óf iemand met brute-force de goede combinatie heeft weten te vinden.
Kijk Octomom Home Alonequote:
Je hoeft alleen een lettercombinatie van het woord "connection" te brute-forcen. Ik ga niet uitrekenen hoeveel combinaties er zijn, maar met een simpele videokaart kun je dit in enkele seconden kraken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet wel een zieke systeem hebben om dat te bruteforcen binnen een bepaalde tijdHoelang is de code ?
en dan ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen een lettercombinatie van het woord "connection" te brute-forcen. Ik ga niet uitrekenen hoeveel combinaties er zijn, maar wat een simpele videokaart kun je dit in enkele seconden kraken.
Waarom doe je dit eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen een lettercombinatie van het woord "connection" te brute-forcen. Ik ga niet uitrekenen hoeveel combinaties er zijn, maar met een simpele videokaart kun je dit in enkele seconden kraken.
Dan krijg je niet dit:quote:
Te moeilijk voor mij hahaquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan krijg je niet dit: [ afbeelding ]
Maar alleen pakketje met je credits etc. Die je dan weer aangepast kunt terugsturen.
Ik weet ten eerste niet of dit een exploit is en ten tweede kost het enorm veel tijd om het daadwerkelijk te hacken. Hacken is verboden en ik speel FUT voor de fun.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom doe je dit eigenlijk niet?
“A PC running a single AMD Radeon HD7970 GPU, for instance, can try on average an astounding 8.2 billion password combinations each second, depending on the algorithm used to scramble them. Only a decade ago, such speeds were possible only when using pricey supercomputers.”quote:
Maar als je zo'n 15 miljoen kan pakken door zo'n cheat, dat zijn wel easy euro's. Als je dan twee accounts heb die je niet gebruikt en je bent snel etc..quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet ten eerste niet of dit een exploit is en ten tweede kost het enorm veel tijd om het daadwerkelijk te hacken. Hacken is verboden en ik speel FUT voor de fun.Slechte redenen hè?
Jij bent echt een eikol ik zit met al die gasten nu, heb ze al voor 2000 staan zelfs dan maar 3 verkocht sinds donderdag he bedankt manquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:59 schreef Tim86 het volgende:
Hopelijk is Aldo nog wakker, kan hij alsnog Mertesacker voor een miljoen lozen
Begin van het jaar was er ook een hack en dat ging niet helemaal goed...quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar als je zo'n 15 miljoen kan pakken door zo'n cheat, dat zijn wel easy euro's. Als je dan twee accounts heb die je niet gebruikt en je bent snel etc..
Ik ben beginnend programmeur, dan draai je zo'n code niet 1-2-3 in elkaar. Ik ben al 2 maanden bezig met een site, waar een professionele programmeur misschien een paar uurtjes over doet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar als je zo'n 15 miljoen kan pakken door zo'n cheat, dat zijn wel easy euro's. Als je dan twee accounts heb die je niet gebruikt en je bent snel etc..
Verkoop ze dan nu voor een miljoen...ADMSquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jij bent echt een eikol ik zit met al die gasten nu, heb ze al voor 2000 staan zelfs dan maar 3 verkocht sinds donderdag he bedankt man
Er hebben veel mensen geprofiteerd hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Begin van het jaar was er ook een hack en dat ging niet helemaal goed...
...behalve ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er hebben veel mensen geprofiteerd hoor
Ja maar dat was niet direct 15 mil ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Begin van het jaar was er ook een hack en dat ging niet helemaal goed...
Als je er een beetje zakelijk mee aan de gang ging kon je dat snel binnenharken..sure, niet zo simpel als ze het nu doen wellicht, maar tochquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar dat was niet direct 15 mil ofzo.
Hoe weet je dat het simpel is?quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je er een beetje zakelijk mee aan de gang ging kon je dat snel binnenharken..sure, niet zo simpel als ze het nu doen wellicht, maar toch
Die JP flathead had bij fifa 11 nog een autobuyer. Hij zou nu ook wel van die lekken kunnen vinden. Daar poste hij vorig jaar nog iets over. Dat hij een mega lek gevonden had, en dat hij het nu ging doorsturen naar EA zodat ze het konden fixenquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben beginnend programmeur, dan draai je zo'n code niet 1-2-3 in elkaar. Ik ben al 2 maanden bezig met een site, waar een professionele programmeur misschien een paar uurtjes over doet.
Gokje..als ik deze bedragen zo ziequote:
EA verdient dat niet in mijn ogen. Ik zou ze keihard laten sterven en misschien nog wel de trekker overhalen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die JP flathead had bij fifa 11 nog een autobuyer. Hij zou nu ook wel van die lekken kunnen vinden. Daar poste hij vorig jaar nog iets over. Dat hij een mega lek gevonden had, en dat hij het nu ging doorsturen naar EA zodat ze het konden fixen
Ja hij is ook een FUT liefhebber vandaar misschien, of ze betalen hem ondertussen maar EA kennende nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
EA verdient dat niet in mijn ogen. Ik zou ze keihard laten sterven en misschien nog wel de trekker overhalen.
Dat lijkt me logisch, maar zelfs dan zou ik twijfelen. EA heeft mij als gamer eigenlijk alleen maar genaaid. Ze hebben meerdere malen de servers afgesloten van spellen die ik nog maar net 2 jaar had en ze hebben mijn Gamertag ook onterecht gebanned. Als je ze dan belt krijg je iemand aan de lijn die niks voor je kan doen omdat ze dat niet "mogen". Dán doen ze ineens wel alsof ze de fucking CIA zijn. Van mij mag EA sterven... en snel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:43 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Lol
[..]
Ja hij is ook een FUT liefhebber vandaar misschien, of ze betalen hem ondertussen maar EA kennende niet
Ik wil nog wel een fifa 14 hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, maar zelfs dan zou ik twijfelen. EA heeft mij als gamer eigenlijk alleen maar genaaid. Ze hebben meerdere malen de servers afgesloten van spellen die ik nog maar net 2 jaar had en ze hebben mijn Gamertag ook onterecht gebanned. Als je ze dan belt krijg je iemand aan de lijn die niks voor je kan doen omdat ze dat niet "mogen". Dán doen ze ineens wel alsof ze de fucking CIA zijn. Van mij mag EA sterven... en snel.
Hopelijk stoot die jongen zich geen 2x aan dezelfde steen. Het is gewoon een arrogant kutbedrijf met spellen waar helaas ook ik nog steeds verslaafd aan ben. Maar ach, we hebben PES nog.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:44 schreef Tim86 het volgende:
JP Flathead heeft een tijdje voor ze gewerkt, maar ze zijn toen uit elkaar gegaan door een meningsverschil/onoverbrugbaar verschil in visie ofzo...heeft hij toen een keer zo'n verhaaltje over geschreven wat door mods werd gedelete
Van mij hoeft het niet meer. Ik speel het zolang het er nog is, maar ik zal het geen moment missen als het er niet meer is. Kan ik eindelijk eens naar buiten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een fifa 14 hoor.
Ik zou een nieuw voetbalspel willen die een eerlijke kans krijgt in de marktquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een fifa 14 hoor.
Laterquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:54 schreef ThadCastle het volgende:
Ik betwijfel of er een glitch ofzo is. Lees hier morgen nog wel of er info is. Ga nu slapen
Kan je mijn puush niet zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meuning...waarom krijg ik geen daily gifts?
Hij heeft Messi uit een pakje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan geen puush zien, maar ben wel nieuwsgierig wat ik mis...
nieuwe error op de ps3 tijdens online potjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:10 schreef strakkeman het volgende:
Wat is er veranderd na de update bij FIFA?
Faaack...het is je gegund DSquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heeft Messi uit een pakje.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
HAHAHA je schrijft gebeurt met een "t"![]()
![]()
Sorry, ik heb geen idee. De afgelopen 4 pagina's is genoeg te lezen over een hack, maar dat vind ik allemaal maar ingewikkelde kost. Ben te lui om terug te lezen wat er gisterenavond verder gebeurd is.quote:
ik had gelezen dat er mensen dure spelers (cr7,messi,ribery) aan het pricefixen zijn? en alle die op de markt zijn willen opkopen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Bovenaan de leaderbords van deze week staat iemand met 0 match earnings en 15 miljoen trade-profit.
Idioot dit. Wij kunnen inderdaad zo zien wie het zijn. Daar zullen ze wel niks aan doen, terwijl wij geen contractjes voor 150c bin er op mogen gooienquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Bovenaan de leaderbords van deze week staat iemand met 0 match earnings en 15 miljoen trade-profit.
Er is duidelijk een glitch geweest, van de eerste honderd hebben er ongeveer 70 0 match earnings.
De tradeprofit van een paar gasten is ook een bizar rond bedrag (5mil precies). Alsof ze alleen een Messi verkocht hebben. Erg vreemd...quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Er is duidelijk een glitch geweest, van de eerste honderd hebben er ongeveer 70 0 match earnings.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:51 schreef Fuszy het volgende:
Goedemorgen,
ten eerste zou Sneijder dom zijn om naar die competitie te gaan. Zie hem dan nog liever in de russische competitie.
Ten tweede... lol EA
Ik denk dat Yolanthe de Turkse competitie ook te minnetjes vindtquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:51 schreef Fuszy het volgende:
ten eerste zou Sneijder dom zijn om naar die competitie te gaan. Zie hem dan nog liever in de russische competitie.
Zie inderdaad ook geen reden om op deze leeftijd al naar Turkije te gaan. Bij Manchester United zou die perfect passen en Scholes kunnen vervangen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoop echt dat die knul nog een beetje verstand heeft en gewoon voor de BPL kiest. Er zijn zat clubs die 'm willen.
Of naar Arsenal...hoewel die Cazorla en Arteta al hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zie inderdaad ook geen reden om op deze leeftijd al naar Turkije te gaan. Bij Manchester United zou die perfect passen en Scholes kunnen vervangen.
Zelfde geldt voor contractenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:09 schreef Toefjes het volgende:
Fitness kaartjes gemakkelijk voor 200c op te pikken. Kleine winst + kleine winst * kleine winst = grote winst.
Was geen Messi hoor, wel IF Felipe Melo maar die had hij gisteren ook al gepostquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Faaack...het is je gegund DS
Iedere club heeft al zo'n speler in zijn gelederen op man utd na. (BPL dan)quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of naar Arsenal...hoewel die Cazorla en Arteta al hebben.
Ook die is hem gegundquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was geen Messi hoor, wel IF Felipe Melo maar die had hij gisteren ook al gepost
ManU heeft Kagawa.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Iedere club heeft al zo'n speler in zijn gelederen op man utd na. (BPL dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou best wel eens kunnen dat PSG gewoon nog een slag wil slaan...quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Iedere club heeft al zo'n speler in zijn gelederen op man utd na. (BPL dan)
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
ManU heeft Kagawa.Kagawa is een halve (of hele) spits, Sneijder niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ruilen met Pastore ofzo, dat zie ik ook nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het zou best wel eens kunnen dat PSG gewoon nog een slag wil slaan...
Kagawa lijkt meer op Sneijder dan Arteta..quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kagawa is een halve (of hele) spits, Sneijder niet.
Voor mijn gevoel niet. Ik vind Kagawa een loper, Sneijder en Arteta zijn passers.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kagawa lijkt meer op Sneijder dan Arteta..
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef Toefjes het volgende:
Kagawa heeft spleetogen. Sneijder niet.
Sneijder is minstens 2 klasse beter dan Strootman ooit zal worden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:25 schreef DutchSL het volgende:
Arteta is een echte middenvelder die in dienst van het elftal speelt en ook verdedigend veel werk op knapt, dat kan/wil/doet Sneijder niet en daar liggen Sneijders kwaliteiten ook niet.
Arteta is ook een goede passer, maar dat is bv. Strootman ook (op een veel lager niveau..). Strootman die overigens in de belangstelling van ManU staat en qua type mij een logischere keuze lijkt (al denk ik dat hij het niveau niet aan kan).
Kagawa en Sneijder zijn ook wel andere types, maar als Sneijder naar ManU zou gaan zouden ze om dezelfde plek moeten vechten imo.
Sneijder is echt hopeloos over the hill. Nederlanders denken dat het aan Inter ligt, maar Inter is gewoon beter zonder Sneijder.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:25 schreef Lindgren. het volgende:
Als je Sneijder belangrijk maakt is 'ie echt wel beter dan Kagawa. Zijn vision alleen al, wat Toefjes zegt.
En dan wint Sneijder, want je kan wel 11 Bolts in je team hebben lopen, maar iemand die een bal op maat geeft is ook best handig (geldt overigens niet in FUTquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:25 schreef DutchSL het volgende:
Kagawa en Sneijder zijn ook wel andere types, maar als Sneijder naar ManU zou gaan zouden ze om dezelfde plek moeten vechten imo.
Niet mee eens. Die gast is pas 29, en als hij weer volledig (wedstrijd)fit wordt (en ritme heeft opgedaan), denk ik dat we allemaal weer versteld staan van zijn spel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sneijder is echt hopeloos over the hill. Nederlanders denken dat het aan Inter ligt, maar Inter is gewoon beter zonder Sneijder.
Vorig jaar had Inter een verschrikkelijk slechte reeks, Sneijder raakte geblesseerd en plots wonnen ze 8 wedstrijden in een serie van 9 (of zoiets), Sneijder kwam terug en ze gingen weer gelijk veel punten verliezen.
Zucht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sneijder is minstens 2 klasse beter dan Strootman ooit zal worden.
Sneijder was de enige die in een falend Nederlands elftal nog uit kon blinken deze zomer. De Italiaanse competitie volg ik niet, simpelweg omdat ik de tijd niet wil nemen om alles te volgen, want dan heb ik geen leven meer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sneijder is echt hopeloos over the hill. Nederlanders denken dat het aan Inter ligt, maar Inter is gewoon beter zonder Sneijder.
Vorig jaar had Inter een verschrikkelijk slechte reeks, Sneijder raakte geblesseerd en plots wonnen ze 8 wedstrijden in een serie van 9 (of zoiets), Sneijder kwam terug en ze gingen weer gelijk veel punten verliezen.
Dat is ook weer zo, maar bekijk het eens zo. Sneijder zou makkelijk op de positie van Strootman uit de voeten kunnen. Dat heeft die ook vaak gedaan in zijn tijd bij Real Madrid. In zijn eerste half jaar heeft hij als controlerende middenvelder toch hele goede wedstrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zucht.
Ik schrijf zelf toch dat Strootman het niveau niet heeft (denk ik), het punt is dat ze op verschillende posities spelen en andere types zijn.
Net zoals Arteta en Cazorla niet op dezelfde posities spelen. Ik vind de vergelijking Sneijder - Arteta dus onterecht.
Arteta - Strootman (en ja Arteta is 20x beter)
Cazorla - Sneijder
Zo kun je ze vergelijken imo.
Sneijder op 10, Carrick er achterquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar bekijk het eens zo. Sneijder zou makkelijk op de positie van Strootman uit de voeten kunnen. Dat heeft die ook vaak gedaan in zijn tijd bij Real Madrid. In zijn eerste half jaar heeft hij als controlerende middenvelder toch hele goede wedstrijden gespeeld.
Later in zijn Inter periode is hij door Mourinho als een spelmaker achter de spitsen gebruikt waar hij boven zichzelf uit steeg. Sneijder zou naar mijn idee de perfecte opvolger zijn van een Scholes samen met een andere (verdedigend wat sterkere) middenvelder.
Op het EK was Sneijder inderdaad een van de weinige licht puntjes van het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sneijder was de enige die in een falend Nederlands elftal nog uit kon blinken deze zomer. De Italiaanse competitie volg ik niet, simpelweg omdat ik de tijd niet wil nemen om alles te volgen, want dan heb ik geen leven meer.
Als wat jij zegt waar is, ligt het aan de speelstijl van Inter dat Sneijder niet rendeert, dus aan Inter.
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:04:52Voorzitter Marcel Oost van BuitenBoys Almere: "Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter.... (1), reageer retweet
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:05:28...trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen” http://t.co/pxDGtxmN (2) reageer retweet
Ik weet niet waarom, maar ben geen liefhebber van die Carrick.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sneijder op 10, Carrick er achter
Hoe hij in 1 steekpass v Persie alleen voor de keeper kon zettenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op het EK was Sneijder inderdaad een van de weinige licht puntjes van het Nederlands elftal.
Alternatief voor Carrick is Anderson...maar daar ben ik dan weer geen liefhebber van.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ben geen liefhebber van die Carrick.Bruikbare speler, maar komt naar mijn idee wel een beetje te kort voor de échte top.
Valencia - Sneijder - Carrick - Young
----------------- Rooney --------------------
------------------- R.V.P ---------------------
En dan inderdaad Sneijder met de punt naar voren en Carrick of iemand anders op die positie met de punt naar achteren. Kagawa zou dan kunnen invallen op de posities van Sneijder en Rooney.
Het zijn beide gewoon net niet spelers, maar dan heeft Carrick verdedigend toch wel meer kwaliteiten als Anderson. En je zit dan met het feit dat je twee kleine dwergen hebt rondlopen op het middenveld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alternatief voor Carrick is Anderson...maar daar ben ik dan weer geen liefhebber van.
Gisteren had k ze allemaal. De drie verdachten en alle namen van het team.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:34 schreef Lindgren. het volgende:
Er zijn twee namen uitgelekt in verband met het onderzoek naar de knulletjes die die grens hebben doodgetrapt. Yassin en Daveryon. Met andere woorden; Geert heeft weer een stok om mee te slaan.twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:04:52Voorzitter Marcel Oost van BuitenBoys Almere: "Alleen de drie Marokkaanse spelers van Nieuw Sloten liepen naar onze grensrechter.... (1), reageer retweet
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:05:28...trokken hem naar de grond en begonnen op zijn hoofd en nek in te trappen” http://t.co/pxDGtxmN (2) reageer retweet
Het vervelende is dat je ze liefst alle 3 of 4 een celstraf van 10 jaar zou zien krijgen. Nadeel is dat je al weet hoe ze er dan over 10 jaar uit komen: zonder diploma, maar een telefoonboek met criminele contacten rijkerquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gisteren had k ze allemaal. De drie verdachten en alle namen van het team.
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:18:56#grensrechter Feit is ook dat veel clubgrensrechters stuitend partijdig zijn en grenzeloos onsportief. Zie het elke week. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:20:21#grensrechter Veel clubs voeden onsportieve clubgrensrechters niet op, maar moedigen het aan en lachen er om. Onderdeel van het probleem. reageer retweet
Dat timingtwitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:24:44#grensrechter Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten... reageer retweet
Heb al die tweets van hem gezien. Misschien is dat de reden, maar je bent echt zo'n grote mongool om dat nu te uiten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:55 schreef DutchSL het volgende:
Dat timingtwitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:24:44#grensrechter Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten... reageer retweet
Even een scheld tweet terug sturen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb al die tweets van hem gezien. Misschien is dat de reden, maar je bent echt zo'n grote mongool om dat nu te uiten.
Ik niet iig. Ik ga me niet verlagen tot dat gedrag.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even een scheld tweet terug sturen.
Ik wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik niet iig. Ik ga me niet verlagen tot dat gedrag.
En dan komt het op TV dat je hier vaak aan het posten bent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wel.
Al heb ik alleen hufter als krachtterm gebruikt. Straks wordt er een tv programma over me gemaakt door hem
Dat en pedo volgens een belgquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wel.
Al heb ik alleen hufter als krachtterm gebruikt. Straks wordt er een tv programma over me gemaakt door hem
Met de stem van die Arend Langeberg: "het FUT-topic, waarvan kan worden opgemerkt dat het zich onderscheidt in opruiende teksten en plat taalgebruik..."quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En dan komt het op TV dat je hier vaak aan het posten bent.
Klaas, ook wel de opa van het FUT topic op FOK! genoemd, stuurde mij op dinsdag 4 december...
"Iemand die anoniem wilt blijven, omdat hij 450K fifa coins voor ¤ 50 euro gekocht heeft van deze "opa", wilt nog wel een boekje open doen over deze "vriendelijke oude man" " . We hebben hem onherkenbaar gemaakt, en zijn stem vervormd. (waarna je iemand met een Turks accent hoort praten)quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En dan komt het op TV dat je hier vaak aan het posten bent.
Klaas, ook wel de opa van het FUT topic op FOK! genoemd, stuurde mij op dinsdag 4 december...
Met Rik als kroongetuigequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Iemand die anoniem wilt blijven, omdat hij 450K fifa coins voor ¤ 50 euro gekocht heeft van deze "opa", wilt nog wel een boekje open doen over deze "vriendelijke oude man" " . We hebben hem onherkenbaar gemaakt, en zijn stem vervormd. (waarna je iemand met een Turks accent hoort praten)
Zijn geen talenten toch meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:08 schreef jackson het volgende:
Vraagje aan de deskundige hier, situatie is als volgt:
- Ik speel 4-4-2 met voornamelijk NL spelers omdat ik dat leuk vind en 4-4-2 best prima speelt.
Nu is het probleem dat ik tegen het volgende aanloop. De redelijke spelers zoals Elia / Huntelaar etc heb ik momenteel in mijn team. Maar de grotere talenten zoals Sneijder / van Persie zijn voor mij eigenlijk niet te betalen dus de brug tussen spelers van 2-4K en 30+ K is te groot.
Wat te doen? Focus op andere opstelling en spelers uit bv Spanje kopen zodat ik iets betere spelers kan kopen? Wil niet meteen de sprong maken naar extreem dure spelers want daarvoor heb ik gewoon te weinig cash en doe ook nog wat anders in mijn leven dan Fifa spelen.
Zou vooral proberen om buitenlanders in de verdediging te verwerken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:08 schreef jackson het volgende:
Vraagje aan de deskundige hier, situatie is als volgt:
- Ik speel 4-4-2 met voornamelijk NL spelers omdat ik dat leuk vind en 4-4-2 best prima speelt.
Nu is het probleem dat ik tegen het volgende aanloop. De redelijke spelers zoals Elia / Huntelaar etc heb ik momenteel in mijn team. Maar de grotere talenten zoals Sneijder / van Persie zijn voor mij eigenlijk niet te betalen dus de brug tussen spelers van 2-4K en 30+ K is te groot.
Wat te doen? Focus op andere opstelling en spelers uit bv Spanje kopen zodat ik iets betere spelers kan kopen? Wil niet meteen de sprong maken naar extreem dure spelers want daarvoor heb ik gewoon te weinig cash en doe ook nog wat anders in mijn leven dan Fifa spelen.
Nee, ze hebben meer talent...quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Iemand die anoniem wilt blijven, omdat hij 450K fifa coins voor ¤ 50 euro gekocht heeft van deze "opa", wilt nog wel een boekje open doen over deze "vriendelijke oude man" " . We hebben hem onherkenbaar gemaakt, en zijn stem vervormd. (waarna je iemand met een Turks accent hoort praten)
Mogelijk goede tip inderdaad maar vraag is of ik 4-4-2 wil blijven spelen en hoe belangrijk de Teamgeest is. Zal mijn team even postenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou vooral proberen om buitenlanders in de verdediging te verwerken.
Post je team eens?
Gewoon een aai over de bol en even vragen of ze het alsjeblieft nooit meer willen doen lijkt me hier genoeg. Nederland.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je ze liefst alle 3 of 4 een celstraf van 10 jaar zou zien krijgen. Nadeel is dat je al weet hoe ze er dan over 10 jaar uit komen: zonder diploma, maar een telefoonboek met criminele contacten rijker
Ik heb m nog visueel ookquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor Nederlanders met een dubbel paspoort de sharia invoeren, enkel bij zeden- en geweldsdelicten. (voordat er allemaal homo's aan hijskranen op de Dam hangen)quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon een aai over de bol en even vragen of ze het alsjeblieft nooit meer willen doen lijkt me hier genoeg. Nederland.
Persoonlijk vind ik 4-4-2 een vervelend systeem...ik vind het aanvallend/verdedigend niet goed in balans.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Mogelijk goede tip inderdaad maar vraag is of ik 4-4-2 wil blijven spelen en hoe belangrijk de Teamgeest is. Zal mijn team even posten
Mijn Boateng-Toure team loopt als een treinquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 4-4-2 een vervelend systeem...ik vind het aanvallend/verdedigend niet goed in balans.
Twijfel hard om 4-5-1 te gaan spelen en redelijke CAM spelers te kopen op termijn. Die zijn er zat en redelijk te betalen viel me al opquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 4-4-2 een vervelend systeem...ik vind het aanvallend/verdedigend niet goed in balans.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m nog visueel ook![]()
Ik schrok trouwens, want had een tweet. Was gelukkig iemand die mijn tweet gewoon geretweet had. Was even bang voor de wraak van Peter
Dat heb ik nog nooit gespeeld. 4-1-2-1-2, 4-3-3 en 3-5-2 spelen in ieder geval prima voor mij, maar dat moet ieder ook voor zich bepalen. CAM-ers zijn er inderdaad zatquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Twijfel hard om 4-5-1 te gaan spelen en redelijke CAM spelers te kopen op termijn. Die zijn er zat en redelijk te betalen viel me al op.
Daarnaast moet ik misschien gewoon meer spelen om beter te worden... Alleen zo moedeloos van tegenstanders met veel betere teams die ik zelfs in divisie 4 al tegenkom.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gespeeld. 4-1-2-1-2, 4-3-3 en 3-5-2 spelen in ieder geval prima voor mij, maar dat moet ieder ook voor zich bepalen. CAM-ers zijn er inderdaad zat
3-5-2. Je zult eeuwig dankbaar zijn voor deze tip.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Twijfel hard om 4-5-1 te gaan spelen en redelijke CAM spelers te kopen op termijn. Die zijn er zat en redelijk te betalen viel me al op.
Profetische woordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3-5-2. Je zult eeuwig dankbaar zijn voor deze tip.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen danquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dek meer in de zone met mijn cb. Niet naar de flank speler toegaan, maar meer de pas afsnijden door te gaan staan waar je niet wilt dat hij heen gaat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind 3-5-2 niet zo heel erg fijn. Is toch nog vaak kwetsbaar tegen de snellere flank spelers. Leuk dat je een 75 pace verdediger hebt, maar als je een valencia hebt met 90 pace, dan rent hij je toch zo voorbij. Normaal werk ik liever met een LB en RB
Ik vind dat wel meevallen hoor: kwestie van de binnenkant houden als CB, dan moet die buitenspeler altijd omlopen als hij naar het doel wil.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:28 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind 3-5-2 niet zo heel erg fijn. Is toch nog vaak kwetsbaar tegen de snellere flank spelers. Leuk dat je een 75 pace verdediger hebt, maar als je een valencia hebt met 90 pace, dan rent hij je toch zo voorbij. Normaal werk ik liever met een LB en RB
Goeden tip Toefjesquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dek meer in de zone met mijn cb. Niet naar de flank speler toegaan, maar meer de pas afsnijden door te gaan staan waar je niet wilt dat hij heen gaat.
Ik vind het ook geen fijn systeem, niet om het verdedigen maar vooral het aanvallen liep enorm stroef. De spitsen en CAM kwamen aan de bal nauwelijks tot iets goed, de CDM's zelden tot nooit in positie voor een afstandschot, het enige wat ik kon in 3-5-2 is rennen aan de flank en crossen (en maar hopen dat er geen counter komt omdat je LM/RM net was opgestoomd om die voorzet te geven).quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:28 schreef Fuszy het volgende:
Blijkbaar spelen wij heel anders: mijn spitsen en CAM zijn moordend in een 352. 41212 speelt ook best prima.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen fijn systeem, niet om het verdedigen maar vooral het aanvallen liep enorm stroef. De spitsen en CAM kwamen aan de bal nauwelijks tot iets goed, de CDM's zelden tot nooit in positie voor een afstandschot, het enige wat ik kon in 3-5-2 is rennen aan de flank en crossen (en maar hopen dat er geen counter komt omdat je LM/RM net was opgestoomd om die voorzet te geven).
3-4-2-1 vind ik een fijner systeem qua 3atb.
Ik vind 442, 4222, 4231 en 4321 het fijnst spelen. Gemengde gevoelens over 41212 (gaat goed met silvers, ging slecht met golds).
Mijn lijstje, 59 wedstrijden:quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:39 schreef DutchSL het volgende:
Mijn Cazorla had 7 goals in 30 wedstrijden ofzo, waarvan de meeste vrije trappen. Ik had het team om hem heen gebouwd, maar helemaal niets lukte met hem. Soldado 30 in 30 of zoiets en Rodrigo volgens mij maar 12 goals. De CDM's (Diaby en Nocerino) bij elkaar misschien 3 of 4 goals![]()
Verder kopten mijn CB's (Mangala, Kaboul, Gamberini) er wel eens eentje in bij corners, maar het speelde niet fijn en ik presteerde ook slechter dan in al mijn andere teams.
4321 ja? Ik heb altijd het gevoel dat ik in een fuik aan het lopen ben met die formatie. Heb hem nog nooit in FUT gespeeld trouwens, wel in H2H.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:50 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben ook niet zo'n hele grote fan van 352. 4222 en 4321 werken voor mij beter.
Ik vind het een heerlijk, ik heb juist veel meer ruimte voor acties dan 3-5-2.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
4321 ja? Ik heb altijd het gevoel dat ik in een fuik aan het lopen ben met die formatie. Heb hem nog nooit in FUT gespeeld trouwens, wel in H2H.
Valt nog mee, voor AC3 betaal nu alleen al 50¤ toch? En dan nog 25¤ per stuk voor 4 andere delen + alle DLC's.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:01 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
interessant. Wel redelijk duur al heb je dan wel vijf games en alle dlc
Ik doelde er meer op dat het een redelijke som geld is. Ik leg het niet zomaar neer voor games. Enige spel wat ik voor de volle mep koop is Fifa en daar heb ik nu al spijt van.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Valt nog mee, voor AC3 betaal nu alleen al 50¤ toch? En dan nog 25¤ per stuk voor 4 andere delen + alle DLC's.
Op PS3 krijg je ACI sowieso op de disc bij Revelations.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Valt nog mee, voor AC3 betaal nu alleen al 50¤ toch? En dan nog 25¤ per stuk voor 4 andere delen + alle DLC's.
Moeten we je helpen zoeken naar je pak?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:17 schreef Toefjes het volgende:
Okee taalnazi's : Hoeveel spelfouten zitten er in de zinnen hierna? “De horecavereniging bevond zich in een lastig pakket toen de 65’plusser die voor Sinterklaas zou spelen zijn Sinterklaaspak was kwijtgeraakt en de handoek in de ring gooide. Wat nu? Niemand fronste zo mooi zijn wenkbrauwen en streek zo geroutineerd door zijn ravelige baard als hij.”
Handdoek, rafeligequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:17 schreef Toefjes het volgende:
De horecavereniging bevond zich in een lastig pakket toen de 65’plusser die voor Sinterklaas zou spelen zijn Sinterklaaspak was kwijtgeraakt en de handoek in de ring gooide. Wat nu? Niemand fronste zo mooi zijn wenkbrauwen en streek zo geroutineerd door zijn ravelige baard als hij
Je vroeg om spelfauten, pakket is goed gespeld, misschien een semantische fout (ik zeg altijd "lastig pakket"quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
parket en 65-plusser. sinterklaas met een kleine s. Verder weet ik het ook niet.
Daar zeg je me wat. Dit is gewoon een strikvraag. Bedankt voor het meedenkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je vroeg om spelfauten, pakket is goed gespeld, misschien een semantische fout (ik zeg altijd "lastig pakket").
Firefox heeft een ingebouwde spellingchecker, kwam weinig denkwerk aan te pasquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Dit is gewoon een strikvraag. Bedankt voor het meedenken
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Firefox heeft een ingebouwde spellingchecker, kwam weinig denkwerk aan te pas
Als het zo is, dan klopt het dat het spel verziekt is. Ik heb met mijn zilveren geen baat en geen last van dit gebeuren. Agbonlahor en andere dure silvers zijn niet in prijs gestegen (misschien wordt dat een volgende target, misschien daarin investeren)quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Er staat gewoon een bod van 6 miljoen op een Messi. Ronaldo , Ribery en Messi worden trouwens gepricefixed.
Wat is mijn 2 miljoen nu nog waard? Het spel is in ieder geval aardig verziekt.
Ps3 niet hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:36 schreef Ajacied7 het volgende:
Er staat gewoon een bod van 6 miljoen op een Messi. Ronaldo , Ribery en Messi worden trouwens gepricefixed.
Wat is mijn 2 miljoen nu nog waard? Het spel is in ieder geval aardig verziekt.
Er is een ietwat stijgende lijn in zijn prijs...quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ps3 niet hoor
al zijn ze daar wel 3 miljoen ofzo
Diegene die IF Messi voor echt geld gekocht heeft, en wij voor gek verklaarden....quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:46 schreef DutchSL het volgende:
Je zult toch maar net Messi voor een normale prijs verkocht hebben, terwijl je er 5 miljoen meer voor kon krijgen.. dat is meer dan 500 euro.
Meeste van ons kunnen geen Messi of Ronaldo kopen , ik vind het allemaal bestquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Diegene die IF Messi voor echt geld gekocht heeft, en wij voor gek verklaarden....
Voor echt geld toch wel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meeste van ons kunnen geen Messi of Ronaldo kopen , ik vind het allemaal best
Tjaah het blijft een spel hequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor echt geld toch wel?Maar zoiets kun je ook niet voorzien trouwens hoor. Die knakker heeft wel een beste investering gedaan in elk geval. Wel kut voor de mensen die bijna een Messi konden kopen en zijn prijs weer een miljoen omhoog zien schieten.
PS3 ook 3 Messi'squote:Op dinsdag 4 december 2012 11:54 schreef BDIL het volgende:
Bovendien maar 4 Ronaldo's op de xbox3 Messi's
Volgend jaar gewoon 40.000 euro investeren om Messi te pricefixenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor echt geld toch wel?Maar zoiets kun je ook niet voorzien trouwens hoor. Die knakker heeft wel een beste investering gedaan in elk geval. Wel kut voor de mensen die bijna een Messi konden kopen en zijn prijs weer een miljoen omhoog zien schieten.
Pascalquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:05 schreef Ozz-03 het volgende:
Er is gewoon een dikke glitch geweest, kan niet anders.
Ja, maar dan kom je wel in de min te staan. Dat kun je oplossen door je club te verwijderenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:09 schreef DutchSL het volgende:
De glitch is dat je een bod van 15 miljoen kunt uitbrengen, terwijl je geen 15 miljoen hebt maar dat dit wel wordt bijgeschreven bij de verkoper.
Toch?
Als na Messi andere spelers gaan volgen, dan is het niet meer te overzien. Ik verwacht dat ze er straks wel iets aan gaan doen. Ik zal, voor ik naar mijn werk ga, Agbonlahor er wel voor 600K opgooien. Je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:08 schreef FCsuarez het volgende:
alle hard verzamelde munten zijn geen drol meer waard begrijp ik.
net nog wel weer een meevallertje. neymar uit de kaarten getrokken
Net 1 miljoen verkochtquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:18 schreef Zhano het volgende:
Hoop dat EA snel ingrijpt, anders daalt de waarde van mn 1,3 miljoen coins die ik wil verkopen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef Confetti het volgende:
haha.
Zoek eens op 15 million Minimum price
Ik was sceptisch, maar nuquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef Confetti het volgende:
haha.
Zoek eens op 15 million Minimum price
Is van dezelfde verkoper allemaal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Heeft iemand toevallig die CAM van Lierse SK in z'n club? Dan kan je kijken wat er gebeurd
Je kan nog kijken bij je printeropties. Of net voordat je afdrukt, dat scherm.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand die iets van word snapt?
Moet iets printen maar krijg de melding dat het formaat van het word bestand niet overeenkomt met formaat van printpapier
heb het al in nieuw word bestand geprobeerd te zetten en ook bij afdrukken formaatr naar a4 gewijzigd. maar het helpt allemaal niet
Tweet details en dan die link invoeren bij dat vogeltjes icoon hier op FOKquote:
Hé nep Feyenoorderquote:
twitter:jpflathead twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 12:21:29The whole 15 million bid thing is nothing to panic about. The trades never complete, the buying account doesn't have the coins to back it up reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
OMFG!!!11!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had deze baas gekocht om te kijken of er iemand 15M op zou bieden. Dat word over iets minder als 3 uur wat uitdelen voor de PS3'ers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is een trollquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
OMFG!!!11!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had deze baas gekocht om te kijken of er iemand 15M op zou bieden. Dat word over iets minder als 3 uur wat uitdelen voor de PS3'ers.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK STA TE SHAKEN MANGG!!!quote:
Dat zou geniaal zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
IK STA TE SHAKEN MANGG!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15 fucking million!!!!!
![]()
![]()
Met 15M kun je gewoon een macbook van kopenquote:
werkt niet =[quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan nog kijken bij je printeropties. Of net voordat je afdrukt, dat scherm.
Die zit ov eral. Behalve hier sinds er pics van 'm in de omloop zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Rijst het volgende:
Zit je dit topic door te lezen, zie je opeens GJE daar ook
R&P / De neiging om haar te slaan
Je weet maar nooit met EAquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef ThadCastle het volgende:
Als die JP gelijk heeft, dan krijg je die 15 miljoen dus nooit en complete hij niet. Ik hoop dat je het wel krijgt
Zijn er pics?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die zit ov eral. Behalve hier sinds er pics van 'm in de omloop zijn.
Geloof er weinig vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
15 fucking million!!!!!
![]()
![]()
Als ik alle PS3'ers hier een miljoentje schenk mag jij toe kijken.quote:
Net alsof hij dat soort dingen meemaaktquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Rijst het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik voel de pijn. Dit soort wijven zijn
Die reactie van : ik ken dat soort wijven hahahahahahahahah Zegmaar wijsheid opgedaan in 15 jaarquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Rijst het volgende:
Ik ben ps3erquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik alle PS3'ers hier een miljoentje schenk mag jij toe kijken.
lolquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik alle PS3'ers hier een miljoentje schenk mag jij toe kijken.
Hoeveel miljoen moet ik voor je " bewaren" ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met EAspannende 2 uur en 45 minuten.
![]()
![]()
![]()
Lees what ThadCastle zegt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
15 fucking million!!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn er pics?Waarom heb ik die nog niet gezien?
Wel klote dat er 5% tax op komt. Dat is gewoon 750Kquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel miljoen moet ik voor je " bewaren" ?
gierquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wel klote dat er 5% tax op komt. Dat is gewoon 750K
Je daar druk om makenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
care 14.25 miljoenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |