Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja! en een iMac, heb vanalles hier thuis liggen
haha lompquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Taexon het volgende:
Duurde me te lang dus... Kaap
[..]
Herkenbaar
Echt en sommige mensen gaan nog serieus op die spam inme moeder deed dat eerst ook altijd totdat haar computer vol maleware zat
ik ben mobiel nog sneller dan jijquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit mobiel ja. En ik had weer een goede TT.
Gelukkig is dit wel echt... 5-6 jaar terugquote:
De huidige TT past welquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit mobiel ja. En ik had weer een goede TT.
Ik had een hele lange TT in gedachten. Toen ik 'moet verstuurde was hij gekaaptquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben mobiel nog sneller dan jij
Mijn moeder is een noob met computers, raakt in paniek als er een pop-up met spam komt dus roept ze mij om het weg te drukkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig is dit wel echt... 5-6 jaar terugals ze het nu zou doen zou ik me moeder even "niet zo slim" vinden
Hihi maleware, mannenwaren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Taexon het volgende:
Duurde me te lang dus... Kaap
[..]
Herkenbaar
Echt en sommige mensen gaan nog serieus op die spam inme moeder deed dat eerst ook altijd totdat haar computer vol maleware zat
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had: stuur stagiairs naar de Mc in de regen.
dan is het goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wacht al in de regen op de bus
Mijne is ook best slecht ermee... Gelukkig opent ze in ieder geval geen onzin meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn moeder is een noob met computers, raakt in paniek als er een pop-up met spam komt dus roept ze mij om het weg te drukken
Nee dan word je te dikquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Mooi, dan stuur ik ze er morgen weer heen, met goedkeuring van jou.
Ik fiets door de regen naar de bus, ik heb mijn overstap in de regen, ik loop naar mijn werk in de regen. En omgekeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |