Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja! en een iMac, heb vanalles hier thuis liggen
haha lompquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Taexon het volgende:
Duurde me te lang dus... Kaap
[..]
Herkenbaar
Echt en sommige mensen gaan nog serieus op die spam inme moeder deed dat eerst ook altijd totdat haar computer vol maleware zat
ik ben mobiel nog sneller dan jijquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit mobiel ja. En ik had weer een goede TT.
Gelukkig is dit wel echt... 5-6 jaar terugquote:
De huidige TT past welquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit mobiel ja. En ik had weer een goede TT.
Ik had een hele lange TT in gedachten. Toen ik 'moet verstuurde was hij gekaaptquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben mobiel nog sneller dan jij
Mijn moeder is een noob met computers, raakt in paniek als er een pop-up met spam komt dus roept ze mij om het weg te drukkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig is dit wel echt... 5-6 jaar terugals ze het nu zou doen zou ik me moeder even "niet zo slim" vinden
Hihi maleware, mannenwaren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Taexon het volgende:
Duurde me te lang dus... Kaap
[..]
Herkenbaar
Echt en sommige mensen gaan nog serieus op die spam inme moeder deed dat eerst ook altijd totdat haar computer vol maleware zat
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had: stuur stagiairs naar de Mc in de regen.
dan is het goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wacht al in de regen op de bus
Mijne is ook best slecht ermee... Gelukkig opent ze in ieder geval geen onzin meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn moeder is een noob met computers, raakt in paniek als er een pop-up met spam komt dus roept ze mij om het weg te drukken
Nee dan word je te dikquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Mooi, dan stuur ik ze er morgen weer heen, met goedkeuring van jou.
Ik fiets door de regen naar de bus, ik heb mijn overstap in de regen, ik loop naar mijn werk in de regen. En omgekeerd.quote:
Nee joh, ik ben 2.05 meter lang, bij mij wordt het over m'n hele lichaam verdeeld. Merk je niks vanquote:
haha mijn oma's willen niks weten van computers, gelukkig maar anders werd ik steeds gebeld van omg de computer doet raarquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijne is ook best slecht ermee... Gelukkig opent ze in ieder geval geen onzin meer
Zit vaker me moeders computer schoon van virussen te maken dan de computer van me opaterwijl mijn opa zijn computer nog meer gebruikt
Sinds ik me opa mijn oude computer heb gegeven kan die namelijk gewoon van alles erop doen inplaats van dat oude ding van hem uit 1999 ofzo
Haha nou me opa vind het juist hartstikke handigquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha mijn oma's willen niks weten van computers, gelukkig maar anders werd ik steeds gebeld van omg de computer doet raar
Ja maar mijn oma's zijn te vermoeiend om iets uit te moeten leggen dus is maar beter zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha nou me opa vind het juist hartstikke handigen als er problemen zijn (wat haast nooit gebeurt) rij ik gewoon even langs hij woont toch op 5 minuten rij afstand
Ik ga ook maar eens gezellig slapen! trustenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar mijn oma's zijn te vermoeiend om iets uit te moeten leggen dus is maar beter zo
Ik ga slapen schatten, slaaplekker en sweetdreams![]()
Slaapsequote:
je hebt me wakker gemaaktquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:24 schreef Flodder450 het volgende:
wak-wak-wak-wakker worden, nieuwe dag nieuwe dag
haiquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt me wakker gemaakt
morgen
Had dat een paar uur eerder gedaan, dan was ik op tijd wakker gewordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:24 schreef Flodder450 het volgende:
wak-wak-wak-wakker worden, nieuwe dag nieuwe dag
Moggequote:Op dinsdag 4 december 2012 08:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt me wakker gemaakt
morgen
Ja weet ik, vannacht was ook wel een beetje erg laatquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Lekker geslapen?
Eerder naar bed gaan Vinniiee nachtbraker
Mijn wekker loopt om 5 uur af, om vervolgens nog 4x af te gaan voordat ik eruit moet. Maar daar ben ik doorheen geslapenquote:
ik donderde ook meteen in coma toen ik mijn telefoon weglegdequote:Op dinsdag 4 december 2012 08:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja weet ik, vannacht was ook wel een beetje erg laat.
Ik kan me er niks meer van herinneren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik donderde ook meteen in coma toen ik mijn telefoon weglegde
Van wat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me er niks meer van herinneren.
morgenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen lieve chocoladecroissantjes van me!
Ik weer eens veel te laat opgestaan, ipv 7 uur 8 uur uit bed. Maar ik was op tijd en zit nu in de kapot saaie les.
Goeiemorgen snoepjequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen lieve chocoladecroissantjes van me!
Ik weer eens veel te laat opgestaan, ipv 7 uur 8 uur uit bed. Maar ik was op tijd en zit nu in de kapot saaie les.
Nee hèquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen snoepje![]()
![]()
Bwehehe, dat is niet zo handig. Wel goed geslapen?
Ik werd zelf ook pas om half 7 wakker, terwijl om 5 voor 7 de bus moest hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee hè
Ja opzich prima, ik viel gelijk in slaap wat niet zo vreemd is want ik was uitgeput, maar wel kort geslapen. Nu m&o, pff.
Dat is dan weer zeer jammer. Ik heb vandaag voor het eerst weer gefietst Sinds 2 weken ofzo en dan ook nog eens verschrikkelijke wind tegenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik werd zelf ook pas om half 7 wakker, terwijl om 5 voor 7 de bus moest hebben
Bwehehe, dat is niet chill, zo moe zijn. Ik heb hetzelfde eigenlijk.
aawh dat is zo kutquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is dan weer zeer jammer. Ik heb vandaag voor het eerst weer gefietst Sinds 2 weken ofzo en dan ook nog eens verschrikkelijke wind tegen
Haha let's hope so. M'n les is voorbij en ik heb precies niks gedaan. Pauzequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh dat is zo kutachja misschien op de terugweg wind mee
Ah oke, ging dat een beetje afgezien van die wind?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is dan weer zeer jammer. Ik heb vandaag voor het eerst weer gefietst Sinds 2 weken ofzo en dan ook nog eens verschrikkelijke wind tegen
doe je goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha let's hope so. M'n les is voorbij en ik heb precies niks gedaan. Pauze
Join the clubquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag weer een dagje werken FOK!ken op stage, ben weer de hele dag alleen
haha leuke stagequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag weer een dagje werken FOK!ken op stage, ben weer de hele dag alleen
SV heeft een betrouwbaar uiterlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Join the club.
Waarom laten ze je de hele dag alleen?
wat staat erop?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een kerstkaart hebben? Ik heb er nog wat over
Praktijkopleider is er niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Join the club.
Waarom laten ze je de hele dag alleen?
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SV heeft een betrouwbaar uiterlijk.
Dat zie je als je hem ontvangtquote:
Die is er wel vaak nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Praktijkopleider is er niet.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
[..]
Dat zie je als je hem ontvangt.
ja dat is waarquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:53 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje geduld PE, anders is het toch niet leuk.. is de verrassing er al af..
Wat voor kantoortijden heeft hij dan? Het is al 10 uurquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klopt wel jamaar hij is vaak ook wat later.
Dude hij is de baas.. hij heeft geen tijden, hij mag komen wanneer hij wil.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor kantoortijden heeft hij dan? Het is al 10 uur.
Hoe moet ik weten dat zijn praktijkbegeleider ook zijn baas is?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude hij is de baas.. hij heeft geen tijden, hij mag komen wanneer hij wil.
Zeker weten doe ik het ook niet maar gezien hoe vaak hij alleen is lijkt mij er op te duiden dat er weinig personeel is, klein zaakje, dus lijkt het me logisch dat die zelfde man de baas is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat zijn praktijkbegeleider ook zijn baas is?
Opleiding Mhbo Journalistiek & communicatie, loop stage bij een zakelijk weblogquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:56 schreef Geo4kant het volgende:
Wat voor opleiding doe je eigenlijk SV? Wat voor stage?
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het ook niet maar gezien hoe vaak hij alleen is lijkt mij er op te duiden dat er weinig personeel is, klein zaakje, dus lijkt het me logisch dat die zelfde man de baas is.
Is wisselendquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor kantoortijden heeft hij dan? Het is al 10 uur.
Dat meen je niet?!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van 12 tot 2 met een uur pauze
Mhbo, typ fout of bedoeld? Combi oid?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Opleiding Mhbo Journalistiek & communicatie, loop stage bij een zakelijk weblog
Combi ja, de helft van mijn vakkenpakket is op hbo-niveau. Maar zit wel op een ROC.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mhbo, typ fout of bedoeld? Combi oid?
Oke nicequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Combi ja, de helft van mijn vakkenpakket is op hbo-niveau. Maar zit wel op een ROC.
Als ik hiervan m'n diploma heb dan krijg ik een propedeusevrijstelling en kan ik instromen naar het tweede jaar hbo Communicatiemanagment of Journalistiek en media.
dromen wat je gaat postenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een dejavu. Volgens mij heb ik een keer gedroomd dat ik dit zou posten.
Ja te triestquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dromen wat je gaat posten
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die niet over FOK! dromen.. nepperts
Ik heb het volgens mij ook wel eens over dingen die dan later een keer gaan gebeurenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach heb ik ook wel eens, alleen niet wat ik ga posten
Middeleeuwse muziek, fun fun fun!quote:
ik droom over beschamende dingenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij ook wel eens over dingen die dan later een keer gaan gebeuren.
Wees blij dat het dromen zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik droom over beschamende dingenrare dingen ook wel
mja soms wilde ik wel dat het de werkelijkheid was maar helaasquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees blij dat het dromen zijn. Meestal kan ik me er niks van herinneren
.
Hahaha, je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja soms wilde ik wel dat het de werkelijkheid was maar helaas
Zoals?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja soms wilde ik wel dat het de werkelijkheid was maar helaas
True.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm nee dat is toch meer jouw ding
haha gewoon doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:30 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt me heerlijk, naakt door het bos (wel schoenen aan) rennen
Mja.. dan sta je de volgende dag op youtubequote:
Gewoon 's nachts doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mja.. dan sta je de volgende dag op youtubeen met dit weer maak je geen goede indruk if you know what i mean.
Ja.. lekker volle bak rennen en dan vol tegen een boom aan knallenquote:
Dat zou pas leuk zijn voor op YTquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. lekker volle bak rennen en dan vol tegen een boom aan knallenof struikelen en helemaal open liggen omdat je op boomstronken of takken viel
heb je wel wat te vertellenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
"Wtf heb jij gedaan?"
- Ja.. wilde nacht he
Je vind mij saai wil je zeggen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je wel wat te vertellen
doeiquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga douchen, dan vallen mijn tranen tussen het water waardoor ik me minder zielig voeldoei
Dat is niet erg slimquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wilde nog even shaken terwijl de dop er maar half opzat
Ik zit al vanaf 8 uur op mijn werkquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef msacras het volgende:
Moeten jullie nooit naar school/werk ofzo?
Goed hoor, wel moe nog steedsquote:
Werk nu alleen in de weekenden maar ben opzoek naar fulltimequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef msacras het volgende:
Moeten jullie nooit naar school/werk ofzo?
Mooi, goeee ik kruip nu langzaam uit bedquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 8 uur op mijn werk.
[..]
Goed hoor, wel moe nog steeds. En met jou?
Luilakquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooi, goeee ik kruip nu langzaam uit bed
Dat kloptquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:02 schreef msacras het volgende:
Haha wow, niks te doen op werk zeker dat je de hele dag kan FOKken?
Fucking gaafquote:
En het gaat prima, behalve dan dat ik rugpijn heb kapot ga van verveling en een beetje tegen vanmiddag op ziequote:
Kapot gaan van de verveling is heel herkenbaar xDquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef msacras het volgende:
[..]
En het gaat prima, behalve dan dat ik rugpijn heb kapot ga van verveling en een beetje tegen vanmiddag op zie
Jaloers.. en psv verloor ook nog..quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fucking gaafIk zal even wat filmpjes zoeken, en misschien zijn er ook wel meer foto's.
Echt hoor, het verbaasd me dat ik nog niet ben overleden aan een overdosis saaiheid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kapot gaan van de verveling is heel herkenbaar xD
Nou door de weeks thuis zitten zo lang is ook geen pretje :pquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt hoor, het verbaasd me dat ik nog niet ben overleden aan een overdosis saaiheid.
School
Als dat zou kunnen was ik al 300x dood geweestquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt hoor, het verbaasd me dat ik nog niet ben overleden aan een overdosis saaiheid.
School
Tof ff kijken..quote:
Ik heb 2 weken thuis gezeten en dit is weer m'n 2e dag op school. Ik ben het zatquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou door de weeks thuis zitten zo lang is ook geen pretje :p
Koudquote:
Dat was inderdaad ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO irritant. Sowieso helpt dat voor geen meterquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tof ff kijken..
Ik stoor me meteen al aan het Nederlands.. KOM OP MENSEN WE WILLEN JULLIE HARDER HOREN HOOR.wat klinkt Nederlands toch zo ontzettend lame.
Jij zit ook liever thuis dan op school?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken thuis gezeten en dit is weer m'n 2e dag op school. Ik ben het zat
waar is je telefoon?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Koud
[..]
Dat was inderdaad ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO irritant. Sowieso helpt dat voor geen meter. Die Nederlandse presentator was er ook bij MonsterJam, daar deed hij het ook al
.
Donequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe eens even antwoorden dan ik ben nieuwsgierig
jammer weer!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Done. Had geen melding gekregen/
Zoals ik zei, om te huilen. Was bij MonsterJam ook al zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Tofalleen die presentator
Ja iddquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals ik zei, om te huilen. Was bij MonsterJam ook al zo. Beter doen ze zo'n show helemaal in het Engels.
Die vent ros je toch na 10min die microfoon in zijn strotquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Tofalleen die presentator
neuh whatsapp vaker met fokkersquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:17 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt hier ook heel wat afgehosseld zie ik wel.
Je moet ook niet laten weten dat je desperate bent, afstandig doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neuh whatsapp vaker met fokkers
dankje voor de tipquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet ook niet laten weten dat je desperate bent, afstandig doen
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef Geo4kant het volgende:
Hoeveel PSY's zullen er rondlopen met carnaval....
Irritatieopwekkend is ie wel jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vent ros je toch na 10min die microfoon in zijn strot
Ik heb pistoletjes met kaas en komkommerquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:35 schreef Taexon het volgende:
Kan der iemand lekkere broodjes komen brengen![]()
Brood is op en geen zin om naar de winkels te gaan
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb pistoletjes met kaas en komkommer.
Dan zijn ze al op hoor. Ik heb honger en ik moet nog etenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:41 schreef Taexon het volgende:
[..]beter rij je even van je werk hierheen
Hater.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zijn ze al op hoor. Ik heb honger en ik moet nog eten.
hehe luilakquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
yee eindelijk me bed helemaal uit
Ja.. dat duurt me te lang beetje flauw...quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik moet met het OV, dus dat duurt zo'n 2 uur oid
quote:
Kun je beter naar de supermarkt gaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja.. dat duurt me te lang beetje flauw...
ja je bed is te lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja.. dat duurt me te lang beetje flauw...
[..]geef me bed de schuld
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even naar de Appie om lunch te halen.
Oke. Ga zelf, lui schaap.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat ik een schaap ben dus jou zin klopt niet!
Lekkerquote:
quote:
Dan kan je toch net zo goed nu gelijk gaan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Heb een frikandelbroodje gevonden!
is eigenlijk van de vriend van me ma maar ik haal wel nieuwe voor hij thuis is..
anders gaat die me weer achterna zitten met een theedoek ofzo
Dan moet ik me aankledenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan je toch net zo goed nu gelijk gaan?
In je badjas naar de supermarktquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan moet ik me aankledennog geen zin in
aawh zomaar vreet je andermans eten opquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Heb een frikandelbroodje gevonden!
is eigenlijk van de vriend van me ma maar ik haal wel nieuwe voor hij thuis is..
anders gaat die me weer achterna zitten met een theedoek ofzo
Ach ben wel wat gewendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet blij zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh zomaar vreet je andermans eten op
hij zal je dankbaar zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij moet blij zijndeze ligt al 2 dagen in de koelkast!
ik haal verse voor hem
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach ben wel wat gewendHeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof die nieuwe zo vers zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hij moet blij zijndeze ligt al 2 dagen in de koelkast!
ik haal verse voor hem
Vast welquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij zal je dankbaar zijn
Verser dan deze in ieder gevalquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Verser dan deze in ieder geval
de hele dag herhalen dan kan je hem vanavond dromenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef Taexon het volgende:
Pfff ben echt slecht met telefoon nummers uit me hoofd leren... gaat weer paar maanden duren voordat ik me nummer uit me hoofd ken waarschijnlijk
Makkelijk nummer nemenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:26 schreef Taexon het volgende:
Pfff ben echt slecht met telefoon nummers uit me hoofd leren... gaat weer paar maanden duren voordat ik me nummer uit me hoofd ken waarschijnlijk
Alsof ik niks beters te doen heb!quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de hele dag herhalen dan kan je hem vanavond dromen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon niet kiezenquote:![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsof ik niks beters te doen heb!Euw, dat is wel stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kon niet kiezen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Alsof ik niks beters te doen heb!whatsappen krijgt altijd voorrangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kon niet kiezenTax wil tetten :)!
Dat zekerquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
whatsappen krijgt altijd voorrang
Sorry, ik kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je doet vaag en dat stoort mij
nee grapje.
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik word met de minuut nieuwsgieriger
miauwquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:39 schreef Taexon het volgende:
miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw
Kattenquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:39 schreef Taexon het volgende:
miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw miauw
Geen geluid op mijn pc en te lui om op mijn telefoon te doenquote:
Wees blij...quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen geluid op mijn pc en te lui om op mijn telefoon te doen.
Hehehehe, geweldigquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wees blij...
Haha zo mooi ik stuur naar een fokker op fb "hoe is het in *lokaal*"
Ik weet alles..
"Wtf hoe?! hoe weet je dat"Jaja lang leve mensen die op dezelfde school daar zitten en hem kennen..
"Haha wauw. Wat?!?quote:
Geniaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha wauw. Wat?!?
Hoe??
Oja jij bent natuurlijk bevriend met Feamous haha
Prachtig
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat Feamous gewoon 2 plaatsen achter hem zit
succes!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:01 schreef Taexon het volgende:
ik gaat even aankleden en dan me jas ophalen die al 2 weken bij me pa ligt... hopelijk is er iemand thuis
-sleutelloze joey-
Zit op stage maar ben hele dag alleenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef Dientje12 het volgende:
moeten jullie niet werken of naar school?
ik zit op schoolquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:04 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zit op stage werk maar ben hele dag alleen heb de hele dag niks te doendus dat betekent FOK! openstaan
Een beetje op je werk internetten en een beetje met de andere afdeling onnozele e-mails heen en weer sturen over wat jullie in de pauze gaan eten enzo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat kan ik ook op mijn telefoon hoor, dat duurt alleen wat langer.
ik kan multitaskenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan heeft de leraar ook niets nuttigs te vertellen
Nee, ik ben de enige die niks te doen heeftquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een beetje op je werk internetten en een beetje met de andere afdeling onnozele e-mails heen en weer sturen over wat jullie in de pauze gaan eten enzo?
waarom dan niet naar huisquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik ben de enige die niks te doen heeft.
ik was om 12:00 al klaar met me werk en kon naar huis..quote:
Bwehe, als dat even zou kunnen, dan deed ik dat graag.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik was om 12:00 al klaar met me werk en kon naar huis..
Als iedereen zo snel is als ik was de economie een stuk beter
Hoe wil je hoeren neuken als je geen geld hebt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken
Gewoon zeggen dat het geld erna komtquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil je hoeren neuken als je geen geld hebt?
Gewoon niet naar de hoeren, veel beter.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het geld erna komt
daar bestaan sletjes voorquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon niet naar de hoeren, veel beter.
Of je vriendin/fuckbuddyquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daar bestaan sletjes voor
Of wachtenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar als je die niet hebt, gewoon toch voor de hoeren gaan..
dankjequote:Op dinsdag 4 december 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
7 jaar? Hoe oud ben je?
[..]
Voor jou vriend dan
Nja, ik weet niet als je een vriendin hebt lijkt mij dat een wijf ook kinderen wil.. en dat wil ik liever niet.quote:
Er zijn genoeg vrouwen die geen kinderen willen, en zeker niet als je net een relatie hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet als je een vriendin hebt lijkt mij dat een wijf ook kinderen wil.. en dat wil ik liever niet.
Dan moet je die eerst vindenquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die geen kinderen willen, en zeker niet als je net een relatie hebt.
Nja, ik hou niet van uitgaan dus het zal welquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tegenkomen. Je moet niet gaan zoeken.
Ga dan naar FOK meets.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:39 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja, ik hou niet van uitgaan dus het zal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |