Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja! en een iMac, heb vanalles hier thuis liggen
haha lompquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Taexon het volgende:
Duurde me te lang dus... Kaap
[..]
Herkenbaar
Echt en sommige mensen gaan nog serieus op die spam inme moeder deed dat eerst ook altijd totdat haar computer vol maleware zat
ik ben mobiel nog sneller dan jijquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit mobiel ja. En ik had weer een goede TT.
Gelukkig is dit wel echt... 5-6 jaar terugquote:
De huidige TT past welquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zit mobiel ja. En ik had weer een goede TT.
Ik had een hele lange TT in gedachten. Toen ik 'moet verstuurde was hij gekaaptquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben mobiel nog sneller dan jij
Mijn moeder is een noob met computers, raakt in paniek als er een pop-up met spam komt dus roept ze mij om het weg te drukkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig is dit wel echt... 5-6 jaar terugals ze het nu zou doen zou ik me moeder even "niet zo slim" vinden
Hihi maleware, mannenwaren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:24 schreef Taexon het volgende:
Duurde me te lang dus... Kaap
[..]
Herkenbaar
Echt en sommige mensen gaan nog serieus op die spam inme moeder deed dat eerst ook altijd totdat haar computer vol maleware zat
quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had: stuur stagiairs naar de Mc in de regen.
dan is het goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wacht al in de regen op de bus
Mijne is ook best slecht ermee... Gelukkig opent ze in ieder geval geen onzin meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn moeder is een noob met computers, raakt in paniek als er een pop-up met spam komt dus roept ze mij om het weg te drukken
Nee dan word je te dikquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Mooi, dan stuur ik ze er morgen weer heen, met goedkeuring van jou.
Ik fiets door de regen naar de bus, ik heb mijn overstap in de regen, ik loop naar mijn werk in de regen. En omgekeerd.quote:
Nee joh, ik ben 2.05 meter lang, bij mij wordt het over m'n hele lichaam verdeeld. Merk je niks vanquote:
haha mijn oma's willen niks weten van computers, gelukkig maar anders werd ik steeds gebeld van omg de computer doet raarquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijne is ook best slecht ermee... Gelukkig opent ze in ieder geval geen onzin meer
Zit vaker me moeders computer schoon van virussen te maken dan de computer van me opaterwijl mijn opa zijn computer nog meer gebruikt
Sinds ik me opa mijn oude computer heb gegeven kan die namelijk gewoon van alles erop doen inplaats van dat oude ding van hem uit 1999 ofzo
Haha nou me opa vind het juist hartstikke handigquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha mijn oma's willen niks weten van computers, gelukkig maar anders werd ik steeds gebeld van omg de computer doet raar
Ja maar mijn oma's zijn te vermoeiend om iets uit te moeten leggen dus is maar beter zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha nou me opa vind het juist hartstikke handigen als er problemen zijn (wat haast nooit gebeurt) rij ik gewoon even langs hij woont toch op 5 minuten rij afstand
Ik ga ook maar eens gezellig slapen! trustenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar mijn oma's zijn te vermoeiend om iets uit te moeten leggen dus is maar beter zo
Ik ga slapen schatten, slaaplekker en sweetdreams![]()
Slaapsequote:
je hebt me wakker gemaaktquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:24 schreef Flodder450 het volgende:
wak-wak-wak-wakker worden, nieuwe dag nieuwe dag
haiquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt me wakker gemaakt
morgen
Had dat een paar uur eerder gedaan, dan was ik op tijd wakker gewordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:24 schreef Flodder450 het volgende:
wak-wak-wak-wakker worden, nieuwe dag nieuwe dag
Moggequote:Op dinsdag 4 december 2012 08:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt me wakker gemaakt
morgen
Ja weet ik, vannacht was ook wel een beetje erg laatquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Lekker geslapen?
Eerder naar bed gaan Vinniiee nachtbraker
Mijn wekker loopt om 5 uur af, om vervolgens nog 4x af te gaan voordat ik eruit moet. Maar daar ben ik doorheen geslapenquote:
ik donderde ook meteen in coma toen ik mijn telefoon weglegdequote:Op dinsdag 4 december 2012 08:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja weet ik, vannacht was ook wel een beetje erg laat.
Ik kan me er niks meer van herinneren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik donderde ook meteen in coma toen ik mijn telefoon weglegde
Van wat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me er niks meer van herinneren.
morgenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen lieve chocoladecroissantjes van me!
Ik weer eens veel te laat opgestaan, ipv 7 uur 8 uur uit bed. Maar ik was op tijd en zit nu in de kapot saaie les.
Goeiemorgen snoepjequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen lieve chocoladecroissantjes van me!
Ik weer eens veel te laat opgestaan, ipv 7 uur 8 uur uit bed. Maar ik was op tijd en zit nu in de kapot saaie les.
Nee hèquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen snoepje![]()
![]()
Bwehehe, dat is niet zo handig. Wel goed geslapen?
Ik werd zelf ook pas om half 7 wakker, terwijl om 5 voor 7 de bus moest hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee hè
Ja opzich prima, ik viel gelijk in slaap wat niet zo vreemd is want ik was uitgeput, maar wel kort geslapen. Nu m&o, pff.
Dat is dan weer zeer jammer. Ik heb vandaag voor het eerst weer gefietst Sinds 2 weken ofzo en dan ook nog eens verschrikkelijke wind tegenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik werd zelf ook pas om half 7 wakker, terwijl om 5 voor 7 de bus moest hebben
Bwehehe, dat is niet chill, zo moe zijn. Ik heb hetzelfde eigenlijk.
aawh dat is zo kutquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is dan weer zeer jammer. Ik heb vandaag voor het eerst weer gefietst Sinds 2 weken ofzo en dan ook nog eens verschrikkelijke wind tegen
Haha let's hope so. M'n les is voorbij en ik heb precies niks gedaan. Pauzequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh dat is zo kutachja misschien op de terugweg wind mee
Ah oke, ging dat een beetje afgezien van die wind?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is dan weer zeer jammer. Ik heb vandaag voor het eerst weer gefietst Sinds 2 weken ofzo en dan ook nog eens verschrikkelijke wind tegen
doe je goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha let's hope so. M'n les is voorbij en ik heb precies niks gedaan. Pauze
Join the clubquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag weer een dagje werken FOK!ken op stage, ben weer de hele dag alleen
haha leuke stagequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag weer een dagje werken FOK!ken op stage, ben weer de hele dag alleen
SV heeft een betrouwbaar uiterlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Join the club.
Waarom laten ze je de hele dag alleen?
wat staat erop?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een kerstkaart hebben? Ik heb er nog wat over
Praktijkopleider is er niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Join the club.
Waarom laten ze je de hele dag alleen?
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SV heeft een betrouwbaar uiterlijk.
Dat zie je als je hem ontvangtquote:
Die is er wel vaak nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Praktijkopleider is er niet.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
[..]
Dat zie je als je hem ontvangt.
ja dat is waarquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:53 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje geduld PE, anders is het toch niet leuk.. is de verrassing er al af..
Wat voor kantoortijden heeft hij dan? Het is al 10 uurquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klopt wel jamaar hij is vaak ook wat later.
Dude hij is de baas.. hij heeft geen tijden, hij mag komen wanneer hij wil.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor kantoortijden heeft hij dan? Het is al 10 uur.
Hoe moet ik weten dat zijn praktijkbegeleider ook zijn baas is?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude hij is de baas.. hij heeft geen tijden, hij mag komen wanneer hij wil.
Zeker weten doe ik het ook niet maar gezien hoe vaak hij alleen is lijkt mij er op te duiden dat er weinig personeel is, klein zaakje, dus lijkt het me logisch dat die zelfde man de baas is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat zijn praktijkbegeleider ook zijn baas is?
Opleiding Mhbo Journalistiek & communicatie, loop stage bij een zakelijk weblogquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:56 schreef Geo4kant het volgende:
Wat voor opleiding doe je eigenlijk SV? Wat voor stage?
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het ook niet maar gezien hoe vaak hij alleen is lijkt mij er op te duiden dat er weinig personeel is, klein zaakje, dus lijkt het me logisch dat die zelfde man de baas is.
Is wisselendquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor kantoortijden heeft hij dan? Het is al 10 uur.
Dat meen je niet?!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van 12 tot 2 met een uur pauze
Mhbo, typ fout of bedoeld? Combi oid?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Opleiding Mhbo Journalistiek & communicatie, loop stage bij een zakelijk weblog
Combi ja, de helft van mijn vakkenpakket is op hbo-niveau. Maar zit wel op een ROC.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mhbo, typ fout of bedoeld? Combi oid?
Oke nicequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Combi ja, de helft van mijn vakkenpakket is op hbo-niveau. Maar zit wel op een ROC.
Als ik hiervan m'n diploma heb dan krijg ik een propedeusevrijstelling en kan ik instromen naar het tweede jaar hbo Communicatiemanagment of Journalistiek en media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |