Ik was door het prachtige weer 5 minuten eerder dan normaalquote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef Rekkie het volgende:
1 uur en 3 kwartier vertraging, nee joh leuk die winter......
Dan moet je ook niet met het OV gaan. Het OV is soberso voor mensen van de lagere klassen als ik het zo mag zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef Rekkie het volgende:
1 uur en 3 kwartier vertraging, nee joh leuk die winter......
Dit is misschien wel het ergste aan de winter. Dan heeft het een dagje gevriesd en roepen mensen alweer "IT GIET OAN!!!"quote:Op maandag 3 december 2012 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die niet haten op de winters in Nederland
In andere landen is winter helemaal prima, op wintersport enzo maar in Nederland![]()
Er zijn echt maar een paar voordelen waaronder kans op een Elfstedentocht en dat het na de winter weer zomer wordt
OVquote:Op maandag 3 december 2012 23:17 schreef DMetal666 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met het OV gaan. Het OV is soberso voor mensen van de lagere klassen als ik het zo mag zeggen.
Inderdaad, vaak ook van dat tuig wat met het OV rijst. Mij niet gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 23:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
OV![]()
Stinkvolk in overbevolkte hokjes
Nee geweldig is datquote:Op maandag 3 december 2012 23:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is misschien wel het ergste aan de winter. Dan heeft het een dagje gevriesd en roepen mensen alweer "IT GIET OAN!!!"
Schaatsen is echt een sport voor het volk vind ik.quote:Op maandag 3 december 2012 23:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee geweldig is datde hele winter opleven naar een Elfsteden toch en dan met bittere teleurstelling weer de zomer in
W.A. van Buurenquote:Op maandag 3 december 2012 23:23 schreef DMetal666 het volgende:
[..]
Schaatsen is echt een sport voor het volk vind ik.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Oké hoax ontkracht want op mobiel zie je geen UI'squote:Op maandag 3 december 2012 23:49 schreef DMetal666 het volgende:
[..]
Oh oke, ik ging er even vanuit dat je een dame was vanwege je afbeelding.
Volgens mij is dat juist het idee van dat tapatalk. Dat je dus hetzelfde ziet als PC-gebruikers, maar dan op een manier dat het er nog netjes uit ziet op je mobiel.quote:Op maandag 3 december 2012 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké hoax ontkracht want op mobiel zie je geen UI's. dag
quote:Op maandag 3 december 2012 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké hoax ontkracht want op mobiel zie je geen UI's. dag
Rijst? Jij hebt het over de lagere klasse.quote:Op maandag 3 december 2012 23:22 schreef DMetal666 het volgende:
[..]
Inderdaad, vaak ook van dat tuig wat met het OV rijst. Mij niet gezien.
Emigreer dan naar Jamaica. Jij blij, wij blij.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Kou
OV dat niet rijdt
Mensen die spontaan niet meer kunnen autorijden
7 uur doen over 2km snelweg
Neerslag, in welke vorm dan ook
Winterse sporten zoals schaatsen
glühwein
Warmte
Strand
Koud witbier
Witbierquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Kou
OV dat niet rijdt
Mensen die spontaan niet meer kunnen autorijden
7 uur doen over 2km snelweg
Neerslag, in welke vorm dan ook
Winterse sporten zoals schaatsen
glühwein
Warmte
Strand
Koud witbier
Dan boeit het FOK!ker dus sowieso nietsquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:35 schreef sinepedraap het volgende:
Winter is alleen kut als je buiten moet zijn of moet rijden. Als je vrij bent of binnen zit boeit het allemaal geen fuck natuurlijk.
Details, details.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een doorsnee winter in Nederland. Bovendien hoef je nooit naar buiten.
Helemaal mee eens. Dan maak je er niet eens iets van mee. Het zijn die kluizenaren hier die dat fijn vinden om binnen te zitten. En de kou en dat energieloze van de winter...quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:05 schreef Piye het volgende:
Trouwens als je de hele winter alleen het huis uit gaat om naar school/werk te gaan en voor de rest met de verwarming op maximale temperatuur voor de pc gaat zitten, moet je niet zeggen dat je van winter houdt.
heb ik ook!quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
Mensen snappen niet dat ik juist sterker en gezonder word in kouder weer. Ik word 'geactiveerd'.
Nou, laten we eens kijken: dikke vertragingen in het openbaar vervoer, grotere kans op auto ongelukken, grijze en grauwe luchten waar je depressief van wordt, guur, steenkoud en nat kutweer, kans op griep. Ja, leuk...quote:Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef sniel123 het volgende:
Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt heeft het vandaag voor het eerst in het hele land weer 'gesneeuwd'. Heel leuk allemaal. Beetje jammer vind ik dan dat heel feestboek weer vol staat met foto's van de sneeuw, alsof ik zelf geen raam heb, met een haatbeschrijving. Winter is leuk en gezellig en sneeuw is mooi
Helaas deelt niet iedereen deze liefde voor de mooie winter.
Klacht: te veel mensen haten op winter en zien zijn schoonheid niet.
Buiten in de winter lekker door de sneeuw lopen is inderdaad veel mooier dan binnen zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:05 schreef Piye het volgende:
Trouwens als je de hele winter alleen het huis uit gaat om naar school/werk te gaan en voor de rest met de verwarming op maximale temperatuur voor de pc gaat zitten, moet je niet zeggen dat je van winter houdt.
Geen liefhebber, maar dan kan je tenminste zeggen dat je van de winter houdt. Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen roepen dat ze winter helemaal geweldig vinden, omdat ze dan lekker knus met een kop chocolademelk op de bank kunnen zetten. Alsof je daar winter voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:04 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Buiten in de winter lekker door de sneeuw lopen is inderdaad veel mooier dan binnen zitten.
Jij gaat zeker met de auto of bent een uitkeringtrekker?quote:Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef sniel123 het volgende:
Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt heeft het vandaag voor het eerst in het hele land weer 'gesneeuwd'. Heel leuk allemaal. Beetje jammer vind ik dan dat heel feestboek weer vol staat met foto's van de sneeuw, alsof ik zelf geen raam heb, met een haatbeschrijving. Winter is leuk en gezellig en sneeuw is mooi
Helaas deelt niet iedereen deze liefde voor de mooie winter.
Klacht: te veel mensen haten op winter en zien zijn schoonheid niet.
Mensen die soberso zeggen in plaats van sowieso behoren per definitie tot de lagere klasse.quote:Op maandag 3 december 2012 23:17 schreef DMetal666 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met het OV gaan. Het OV is soberso voor mensen van de lagere klassen als ik het zo mag zeggen.
Ben jij die mong die mijn vriend die in amstaerdam woont bier in zeine gezigt heeft gegooit?!!!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen die soberso zeggen in plaats van sowieso behoren per definitie tot de lagere klasse.
Toch is dat het geval met 9/10 ''sneeuw!!quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:05 schreef Piye het volgende:
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen liefhebber, maar dan kan je tenminste zeggen dat je van de winter houdt. Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen roepen dat ze winter helemaal geweldig vinden, omdat ze dan lekker knus met een kop chocolademelk op de bank kunnen zetten. Alsof je daar winter voor nodig hebt.
Studentquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jij gaat zeker met de auto of bent een uitkeringtrekker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |