heb ik ook!quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
Mensen snappen niet dat ik juist sterker en gezonder word in kouder weer. Ik word 'geactiveerd'.
Nou, laten we eens kijken: dikke vertragingen in het openbaar vervoer, grotere kans op auto ongelukken, grijze en grauwe luchten waar je depressief van wordt, guur, steenkoud en nat kutweer, kans op griep. Ja, leuk...quote:Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef sniel123 het volgende:
Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt heeft het vandaag voor het eerst in het hele land weer 'gesneeuwd'. Heel leuk allemaal. Beetje jammer vind ik dan dat heel feestboek weer vol staat met foto's van de sneeuw, alsof ik zelf geen raam heb, met een haatbeschrijving. Winter is leuk en gezellig en sneeuw is mooi
Helaas deelt niet iedereen deze liefde voor de mooie winter.
Klacht: te veel mensen haten op winter en zien zijn schoonheid niet.
Buiten in de winter lekker door de sneeuw lopen is inderdaad veel mooier dan binnen zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:05 schreef Piye het volgende:
Trouwens als je de hele winter alleen het huis uit gaat om naar school/werk te gaan en voor de rest met de verwarming op maximale temperatuur voor de pc gaat zitten, moet je niet zeggen dat je van winter houdt.
Geen liefhebber, maar dan kan je tenminste zeggen dat je van de winter houdt. Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen roepen dat ze winter helemaal geweldig vinden, omdat ze dan lekker knus met een kop chocolademelk op de bank kunnen zetten. Alsof je daar winter voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:04 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Buiten in de winter lekker door de sneeuw lopen is inderdaad veel mooier dan binnen zitten.
Jij gaat zeker met de auto of bent een uitkeringtrekker?quote:Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef sniel123 het volgende:
Zoals jullie ongetwijfeld hebben gemerkt heeft het vandaag voor het eerst in het hele land weer 'gesneeuwd'. Heel leuk allemaal. Beetje jammer vind ik dan dat heel feestboek weer vol staat met foto's van de sneeuw, alsof ik zelf geen raam heb, met een haatbeschrijving. Winter is leuk en gezellig en sneeuw is mooi
Helaas deelt niet iedereen deze liefde voor de mooie winter.
Klacht: te veel mensen haten op winter en zien zijn schoonheid niet.
Mensen die soberso zeggen in plaats van sowieso behoren per definitie tot de lagere klasse.quote:Op maandag 3 december 2012 23:17 schreef DMetal666 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met het OV gaan. Het OV is soberso voor mensen van de lagere klassen als ik het zo mag zeggen.
Ben jij die mong die mijn vriend die in amstaerdam woont bier in zeine gezigt heeft gegooit?!!!quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen die soberso zeggen in plaats van sowieso behoren per definitie tot de lagere klasse.
Toch is dat het geval met 9/10 ''sneeuw!!quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:05 schreef Piye het volgende:
Trouwens als je de hele winter alleen het huis uit gaat om naar school/werk te gaan en voor de rest met de verwarming op maximale temperatuur voor de pc gaat zitten, moet je niet zeggen dat je van winter houdt.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen liefhebber, maar dan kan je tenminste zeggen dat je van de winter houdt. Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen roepen dat ze winter helemaal geweldig vinden, omdat ze dan lekker knus met een kop chocolademelk op de bank kunnen zetten. Alsof je daar winter voor nodig hebt.
Studentquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Jij gaat zeker met de auto of bent een uitkeringtrekker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |