Alleen als Cliffhanger op TV is......quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:51 schreef Gwywen het volgende:
Die TV is juist het enige waar je je aan kunt vastklampen als je misstapt.
Ja, maar als je het zelf doet is er geen haan die ernaar kraait. Is zo lekker scheef in Nederland, maar aan de andere kant ook wel prettig. Moet er niet aan denken dat ze continu bij je in huis komen kijken of alles nog wel veilig is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij mag het niet volgens het bouwbesluit
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar als je het zelf doet is er geen haan die ernaar kraait. Is zo lekker scheef in Nederland, maar aan de andere kant ook wel prettig. Moet er niet aan denken dat ze continu bij je in huis komen kijken of alles nog wel veilig is.
Wat zondequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:41 schreef Gwywen het volgende:
Een haha is niet in eerste instantie bedoeld tegen inbrekers, maar meer om wild en vee uit je tuin/landgoed te weren. Het is voor zover ik weet een behoorlijk oud verschijnsel. Ik ken het vooral uit Engeland.
Tegen inbrekers kun je beter ganzen nemen, die beginnen bij de minste of geringste onraad als een idioot te gakken.
Ontopic:
Deze mensen hebben een schattig huisje, maar kennelijk iets te klein
[ afbeelding ]
Dus hebben ze er aan de achterkant een flat tegenaan gebouwd![]()
[ afbeelding ]
Dat levert over het algemeen wel mooiere foto's op. Zeker als je wat langer bent.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef TSPO het volgende:
Niet per ongeluk de TV omstoten [ afbeelding ]
link
Je zou bijna gaan denken dat er een Engels stel woontquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Iehhh, dat hoogpolig tapijt overal! Zelfs in de badkamer..
Eens, maar dan weer niet zo diep dat je niet eens kan zien wat voor aanrechtblad er in de keuken zitquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat levert over het algemeen wel mooiere foto's op. Zeker als je wat langer bent.
[/gratis tip van uw amateurfotograaf]
Woonwagenbewoners was mijn eerste associatie bij deze foto. Wat een wansmaak.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:02 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Geen probleem schat, ik kijk voetbal wel op de andere tv
Je zou bijna gaan denken dat er een Engels stel woont
Die stoel ook echt, de relaxfauteuils van Joey en Chandler zijn er niets bijquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Woonwagenbewoners was mijn eerste associatie bij deze foto. Wat een wansmaak.
Is een massagestoel. En hoe lelijk ze ook zijn, zo heerlijk zitten zequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
Wat een verschrikking.. dat huis.
Die stoel...![]()
[ afbeelding ]
En dan dat witte tapijt ernaast...quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Een horror om schoon te houden al dat glas... zelfs de haardkap helemaal van glas
Je zal maar eens een keer een borreltje teveel gedronken hebben en in dat trapgat donderen... Auwa!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef TSPO het volgende:
link
Zonder borreltje vind ik het ook doodeng. Zo'n afgrond zuigt aan je. Ik weet niet of ik me zou kunnen beheersen in de diepte te tuimelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Je zal maar eens een keer een borreltje teveel gedronken hebben en in dat trapgat donderen... Auwa!
Tadááááááááquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:55 schreef jpajs het volgende:
[..]
In zijn vorige leven lilliputter geweest. Dan blijf je in volgende levens alles vanaf een laag punt bekijken.
In dit geval zou er dan sprake moeten zijn van mensen die zelf de balustrade weggehaald hebben, die vide lijkt me er origineel in te zitten, bij de het andere appartement dat te koop staat is ook een vide, maar dan met balustrade.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar als je het zelf doet is er geen haan die ernaar kraait. Is zo lekker scheef in Nederland, maar aan de andere kant ook wel prettig. Moet er niet aan denken dat ze continu bij je in huis komen kijken of alles nog wel veilig is.
die vind ik best leuk eigenlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 08:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
Inbouw kookwekker van flink formaat
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)chweitzersingel-139/
Check vooral de badkamer met douchecabine...quote:Op woensdag 5 december 2012 08:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
'90quote:
Er hangen rechts ook (minstens) 3 klokken.... Klokfetish?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Of gewoon erg punctueel. Lijkt me logisch dan seksueel opgewonden raken van klokken.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:19 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Er hangen rechts ook (minstens) 3 klokken.... Klokfetish?
Kan er best een decennium naast zitten.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:58 schreef kvd het volgende:
[..]
'90
(huis komt uit '95...tenzij de smaak van de bewoners is blijven hangen in de jaren '80. Maar gezien het blauw niet hadden mijn ouders ook toen ze in de jaren '90 hun huis lieten stofferen)
Deze mensen zijn duidelijk internationaal georiënteerd. (Allemaal exotische snuisterijen, je ziet Australie, zuidelijke deel Afrika, India.)quote:Op woensdag 5 december 2012 10:19 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Er hangen rechts ook (minstens) 3 klokken.... Klokfetish?
hoe kom je daar nou bij? dat is gewoon een losse grote kookwekker.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Het hele huis vind ik verschrikkelijk. Enorm donker. De woonkamer heeft maar aan één kant ramen (zit eerst ook nog een loggia tussen) en de keuken is simpelweg een hol zonder een kiertje daglicht. Vreselijk. Volgens mij zag je dit soort indelingen veel in nieuwbouwappartementen uit de jaren 90? Of bouwen ze nog steeds zo?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Deze mensen zijn duidelijk internationaal georiënteerd. (Allemaal exotische snuisterijen, je ziet Australie, zuidelijke deel Afrika, India.)
Dan zie je vaker verschillende klokken op een rij zodat men ook weet hoe laat het elders is.
Maar wat een verschrikkelijk ingericht huis.
Zo zie je maar dat je je huis nooit hip moet inrichten, paar jaar later zit je voor malle pietje.
Inbouw?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Oude Bang & Olufsen Avant, ding weegt meer dan een Land Rover Discovery, die stoot je niet zomaar om.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef TSPO het volgende:
link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |