En om diezelfde reden had de examinator ook zo de pest in dat hij hem liet zakken.... lijkt me logischquote:Op maandag 11 februari 2013 08:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Of hij was natuurlijk echt een geboren talent en kon het idd al veel beter dan die rijinstructeur waardoor deze uit frustratie TS maar afkeurde, dat zou ook nog altijd kunnen hè
Maar hoe zit dat nou, ben je al geslaagd? En hoe gaat het met de juridische stappen, is daar nog iets uitgekomen, of heeft die sukkel van een rij-instructeur zijn wanpraktijken gewoon kunnen doorzetten?quote:
Nog niet geslaagd... en vader heeft besloten de aanklacht niet door te zetten...quote:Op maandag 11 februari 2013 11:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat nou, ben je al geslaagd? En hoe gaat het met de juridische stappen, is daar nog iets uitgekomen, of heeft die sukkel van een rij-instructeur zijn wanpraktijken gewoon kunnen doorzetten?
wat ben jij voor nare tangquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Enzovoorts.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Enzovoorts.
Ik heb je rug mattiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Quit het volgende:
Het valt me op dat vooral vrouwen hier zo naar doen...
Je doet net of het probleem bij mij lagquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef HCFeestbeest het volgende:
hoe kan je het zo verneuken dat je instructeur je geen les meer wil geven
zelfs danquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Quit het volgende:
[..]
Je doet net of het probleem bij mij lag
Was gewoon een kut-instructeur.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Quit het volgende:
[..]
Quit is de originele TSquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:05 schreef delano.888 het volgende:
(originele) TS, hou je ons wel op de hoogte? Hoeveel lessen heb je nu gehad? Hoeveel examens? Hoeveel rijscholen? Ik ben erg benieuwd
Ja dat weet ik, daarom zeg ik toch ook originele erbij..quote:
Geldt ook voor jou.quote:Op dinsdag 4 december 2012 05:57 schreef kanovinnie het volgende:
Een grote bek hebben tegen iemand anders over spelling, maar zelf de interpunctie ook nog niet helemaal onder de knie hebben
Wat is je doel nou uiteindelijk TS? 10 verschillende instructeurs verslijten voordat je er uiteindelijk eentje tegenkomt die tegen je liegt dat je net zo goed rijdt als Giedo van der Garde?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:03 schreef Quit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |