Dat hij te goed is voor PSVquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef Grifte het volgende:
Dat die mensen kantineheld dit die kantineheld aandoen
Hij zou een keer aan tafel moeten zitten met Professor Maarten Van Rossemquote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef Grifte het volgende:
Dat die mensen dit die kantineheld aandoen
Heej, das die kerel van LotRquote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef Jivis het volgende:
[ afbeelding ]
Daar lijkt die kantineheld op.
okquote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit vind ik nog steeds hilarisch:
"De kracht van het team is .... Het team."
Profiterende Subsidie Verenigingquote:
Matig geacteerd, te weinig echt geknok, wijf waarom ze vechten is niet lekker, al loopt er tussendoor wel een geile deerne doorheen. Al met al erg matig, en dat voor 3 uur kijkplezier.quote:
Kortom een RTL 7 filim.quote:Op maandag 3 december 2012 21:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Matig geacteerd, te weinig echt geknok, wijf waarom ze vechten is niet lekker, al loopt er tussendoor wel een geile deerne doorheen. Al met al erg matig, en dat voor 3 uur kijkplezier.
quote:
Jammer, opzich wel een vet onderwerp voor een film.quote:Op maandag 3 december 2012 21:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Matig geacteerd, te weinig echt geknok, wijf waarom ze vechten is niet lekker, al loopt er tussendoor wel een geile deerne doorheen. Al met al erg matig, en dat voor 3 uur kijkplezier.
Zeker, toevallig nog twee weken geleden weer wat over zijn veldtocht gelezen voor de studie, eckte baas die gast.quote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jammer, opzich wel een vet onderwerp voor een film.
Te weinig uitdagingquote:
RTL 7 werkt met een anders systeem, dit is gewoon een scheitfilmquote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Jivis het volgende:
Toch een 6.7 op IMDB, dus voor RTL7-begrippen een topfilm.
Een fukking Ier Alexander de Grote laten spelen is ook vragen om moeilijkheden natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, toevallig nog twee weken geleden weer wat over zijn veldtocht gelezen voor de studie, eckte baas die gast.
Maargoed zo heb je ook die film Alexander, is ook geweldig onderwerp voor een gruwelijke film, en dan zo'n uitwerking
Ja dat was echt een kut film, ik zat echt te hopen op epische veldslagen, zeg maar waar die grieken/macedoniërs bekend om stonden. Krijg je die schijt.quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker, toevallig nog twee weken geleden weer wat over zijn veldtocht gelezen voor de studie, eckte baas die gast.
Maargoed zo heb je ook die film Alexander, is ook geweldig onderwerp voor een gruwelijke film, en dan zo'n uitwerking
Okéquote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een kut TV is dat, ik wil godverdomme gewoon VI kijken
Dat was de beste film ooitquote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
SS-doomtroopers is meer een film voor RTL7.
Klopt, er zijn echt bar weinig films met enige 'decent' veldslagen. Braveheart is nog wel aardig, Gladiator mhhh, Kingdom of Heaven kut, LOTR ook wel goed te doen, tja wat heb je nog meer?quote:Op maandag 3 december 2012 21:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dat was echt een kut film, ik zat echt te hopen op epische veldslagen, zeg maar waar die grieken/macedoniërs bekend om stonden. Krijg je die schijt.
Die was echt om te huilen zo slechtquote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Hoogtepunt in mijn levenquote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Spartacus misschien? En een shitload aan chinese filmsquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, er zijn echt bar weinig films met enige 'decent' veldslagen. Braveheart is nog wel aardig, Gladiator mhhh, Kingdom of Heaven kut, LOTR ook wel goed te doen, tja wat heb je nog meer?
Ik kijk over het algemeen bar weinig films/tv, maar die heb ik toevallig een paar maanden geleden nog gezien. Serieus, SS Stormtroopers is een parel vergeleken met deze filmquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mega Shark vs Giant Octopus (Video 2009) - IMDb
Ik hoop dat RTL 7 deze film binnenkort uitzendt, lijkt me fantastisch, de trailer op youtube zag er goed uit.
Dat denk je, maar ondertussen 2 topics vol lofquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die was echt om te huilen zo slecht
Da's toch met de epische vliegtuigscene?quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mega Shark vs Giant Octopus (Video 2009) - IMDb
Ik hoop dat RTL 7 deze film binnenkort uitzendt, lijkt me fantastisch, de trailer op youtube zag er goed uit.
Cultuurbarbaarquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die was echt om te huilen zo slecht
Versus Crocosaurs is vorig jaar ook al eens na VI uitgezondenquote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kijk over het algemeen bar weinig films/tv, maar die heb ik toevallig een paar maanden geleden nog gezien. Serieus, SS Stormtroopers is een parel vergeleken met deze film
Ik zou Lion King nog wel eens na VI willen zien.quote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Versus Crocosaurs is vorig jaar ook al eens na VI uitgezonden
Spartacus ja, al viel dat ook wel mee toch? Maargoed ook alweer enige tijd geleden dat ik die heb gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Spartacus misschien? En een shitload aan chinese films
quote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Jivis het volgende:
[..]
Da's toch met de epische vliegtuigscene?
Of deze:quote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Deze parel mag RTL7 ook wel een keer uitzenden.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:41 schreef marcodej het volgende:
Boskamp geilt op de dochter van een vriendin.
En zegt het ook even op een veelbekeken avondprogrammaquote:Op maandag 3 december 2012 21:41 schreef marcodej het volgende:
Boskamp geilt op de dochter van een vriendin.
Die is dood.quote:Op maandag 3 december 2012 21:37 schreef exile79 het volgende:
Is dat nou Paul Römer die schuin achter Gené zit?
Waarom zouden ze over een islamitische ''schotel'' wijk in Rotterdam gaan praten?quote:
Hee niet haten op mijn wijk broederquote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Waarom zouden ze over een islamitische ''schotel'' wijk in Rotterdam gaan praten?
quote:
Lekker aan de coke.quote:
quote:
Underdog enzulksquote:Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Er is een reden dat iedereen Feyenoord 'vergeet'
Toen benadrukte hij vooral dat ie vaak voor de spiegel stondquote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger tijdens de gouden koppel filmpjes kwam Pelle ook wel eens ter sprake, toen was Johan iets minder positief.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Grifte het volgende:
Laat Feyenoord maar lekker in de luwte zichzelf opheffen
Het zou familie van jou kunnen zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toen benadrukte hij vooral dat ie vaak voor de spiegel stond
Onzin, gebaseerd op niks anders dan hoop.quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, net als Vitesse vallen ze snel af
Net als vorig seizoen zeker.quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, net als Vitesse vallen ze snel af
Bony naar Afrika, Feyenoord ben ik niet bang voorquote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, gebaseerd op niks anders dan hoop.
GGMM is een ZUURPRUIM!!quote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stemt allen op de GGMM zuurpruim award!
quote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef Rickazio het volgende:
Johan z'n arm is paar centimeter langer nu
Nu snap ik waarom jij mislukt bent als cabaretier.quote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zker zkerquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Jan gewoon even naar Vitesse gaat heb je 10 plekjes meer bezet
Zelfs mijn zus achter de piano kon er niet om lachen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij mislukt bent als cabaretier.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Jan gewoon even naar Vitesse gaat heb je 10 plekjes meer bezet
Maar die kende de grappen alquote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs mijn zus achter de piano kon er niet om lachen.
WIJ ZIJN DE JONGENS UIT ERNEMquote:
FireFox!quote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef Rickazio het volgende:
Vitesse moet gewoon kampioen worden, dan worden er heel wat ajacieden in Nederland voor Vitesse
Eind dit jaar.quote:
Ja daar zitten we op te wachten in Arnhemquote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef Rickazio het volgende:
Vitesse moet gewoon kampioen worden, dan worden er heel wat ajacieden in Nederland voor Vitesse
quote:
Mooi, dat gaat Don leuk vindenquote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eind dit jaar.Ik organiseer ze weer, zoals jullie gewend zijn. Ik zet me sowieso regelmatig in voor de sfeer op dit forum trouwens.
Je kan ook weer op beste mod stemmen trouwens.
En daarom leuk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijken opmerking was zeer voorspelbaar
quote:Op maandag 3 december 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had je UI in de OP gezet, verrader Ferrader.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eind dit jaar.Ik organiseer ze weer, zoals jullie gewend zijn. Ik zet me sowieso regelmatig in voor de sfeer op dit forum trouwens.
Ik weet nog niet of ik op je ga stemmen, aan de ene kant: SS Doomtrooper, aan de andere kant: Sierd de Vos.quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stem op Steven, het is net alsof hij er niet is. Dat is een goede kwaliteit als mod.quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Don Raja.quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig, ik heb die film toch niet voor niks gekeken.quote:Op maandag 3 december 2012 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik op je ga stemmen, aan de ene kant: SS Doomtrooper, aan de andere kant: Sierd de Vos.
Maar goed, de andere mods zijn ongeveer nooit online, dus je staat er nog goed voor.
Allemaal even lachenquote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom gaat het nou alleen maar over Heerenveen.Kijk ook eens naar de pure kwaliteit van Willem II!
Morpheus ook goed.quote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kuch kuch clubvoorkeur kuch kuch
Dat ze niet kunnen voetballenquote:
quote:
ok, bedanktquote:Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dat ze niet kunnen voetballen
Hennie zorgt wel voor de opstellingen, beetje respectquote:Op maandag 3 december 2012 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd dat gelul over Henk Herder maar bij Ajax zie ik naast Frank de Boer en Dennis Bergkamp opeens die Hennie Spijkerman zitten, dat slaat toch ook nergens op?
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 3 december 2012 21:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Meeuwis
De redder van Feyenoord in 10-11
quote:
Dat moet je niet onderschatten, net als Frans Hoek bij Oranje.quote:Op maandag 3 december 2012 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd dat gelul over Henk Herder maar bij Ajax zie ik naast Frank de Boer en Dennis Bergkamp opeens die Hennie Spijkerman zitten, dat slaat toch ook nergens op?
O ja dan is het bedtijd voor jou, welterustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |