Waarom zouden ze over een islamitische ''schotel'' wijk in Rotterdam gaan praten?quote:
Hee niet haten op mijn wijk broederquote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Waarom zouden ze over een islamitische ''schotel'' wijk in Rotterdam gaan praten?
quote:
Lekker aan de coke.quote:
quote:
Underdog enzulksquote:Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef Doublepain het volgende:
Er is een reden dat iedereen Feyenoord 'vergeet'
Toen benadrukte hij vooral dat ie vaak voor de spiegel stondquote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger tijdens de gouden koppel filmpjes kwam Pelle ook wel eens ter sprake, toen was Johan iets minder positief.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Grifte het volgende:
Laat Feyenoord maar lekker in de luwte zichzelf opheffen
Het zou familie van jou kunnen zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toen benadrukte hij vooral dat ie vaak voor de spiegel stond
Onzin, gebaseerd op niks anders dan hoop.quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, net als Vitesse vallen ze snel af
Net als vorig seizoen zeker.quote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, net als Vitesse vallen ze snel af
Bony naar Afrika, Feyenoord ben ik niet bang voorquote:Op maandag 3 december 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, gebaseerd op niks anders dan hoop.
GGMM is een ZUURPRUIM!!quote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stemt allen op de GGMM zuurpruim award!
quote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef Rickazio het volgende:
Johan z'n arm is paar centimeter langer nu
Nu snap ik waarom jij mislukt bent als cabaretier.quote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zker zkerquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Jan gewoon even naar Vitesse gaat heb je 10 plekjes meer bezet
Zelfs mijn zus achter de piano kon er niet om lachen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij mislukt bent als cabaretier.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Jan gewoon even naar Vitesse gaat heb je 10 plekjes meer bezet
Maar die kende de grappen alquote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs mijn zus achter de piano kon er niet om lachen.
WIJ ZIJN DE JONGENS UIT ERNEMquote:
FireFox!quote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef Rickazio het volgende:
Vitesse moet gewoon kampioen worden, dan worden er heel wat ajacieden in Nederland voor Vitesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |