Ik weet nog niet of ik op je ga stemmen, aan de ene kant: SS Doomtrooper, aan de andere kant: Sierd de Vos.quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eind dit jaar.Ik organiseer ze weer, zoals jullie gewend zijn. Ik zet me sowieso regelmatig in voor de sfeer op dit forum trouwens.
Je kan ook weer op beste mod stemmen trouwens.
Ik stem op Steven, het is net alsof hij er niet is. Dat is een goede kwaliteit als mod.quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eind dit jaar.Ik organiseer ze weer, zoals jullie gewend zijn. Ik zet me sowieso regelmatig in voor de sfeer op dit forum trouwens.
Don Raja.quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig, ik heb die film toch niet voor niks gekeken.quote:Op maandag 3 december 2012 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik op je ga stemmen, aan de ene kant: SS Doomtrooper, aan de andere kant: Sierd de Vos.
Maar goed, de andere mods zijn ongeveer nooit online, dus je staat er nog goed voor.
Allemaal even lachenquote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom gaat het nou alleen maar over Heerenveen.Kijk ook eens naar de pure kwaliteit van Willem II!
Morpheus ook goed.quote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kuch kuch clubvoorkeur kuch kuch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |