Toegevoegd maar jij mij nog niet...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:24 schreef boik het volgende:
Ik heb iedereen van het lijstje toegevoegd. Kan mobiel alleen dat reportknopje niet zien dus ttyp hier mijn friendcode maar even. 3222-5670-9160
Klopt ik zag het. Nu welquote:Op zondag 16 juni 2013 18:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Toegevoegd maar jij mij nog niet...
Ik heb ieder deel gehad en het is nog steeds verslavend. Gewoon doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Onorgineel het volgende:
Toen ik zo'n 13/14 jaar was ACWW helemaal kapotgespeeld, topspel
Onderhand 20, zoek nog een spel om af en toe ff erbij te pakken en een uurtje gedachteloos te spelen, is het leuk om dit spel te halen? Of gaat t vervelen aangezien ik t vorige deel al kapot heb gespeeld vroeger, en ik nu natuurlijk wat ouder ben. Ik twijfel
Vlaggenroofs dorp heet ook Eastwood? Toevallig.quote:
Vanwege mijn échte woonplaats, hoezo? ben je mijn IRL stadsgenootje?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Vlaggenroofs dorp heet ook Eastwood? Toevallig.
Ik kan trouwens niet zeggen dat ik zo verslaafd er aan raak. Voelt toch al snel aan bij mij dat ik dingen voor niks loop te doen.
is toch logisch...quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef merino het volgende:
hmm vaag, ben wat dingen kwijt geraakt terwijl ik niet het spel heb afgesloten zonder te saven
?quote:
Die had ik ookquote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef JK het volgende:
Dat bed mag groter! IRL draai ik nog een keer extra voor ik bij het andere eind ben. Mijn wifi viel ook weg met nog 1 visitor aanwezig. Kreeg toen een errormelding en iets over klantenservice.
dit openen in de browser van je 3ds:quote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Waarom is dit spel zo verslavend?
Gister vergeten te saven dus ik ben 3 uur kwijt.
Hoe uploaden jullie trouwens 3DS foto's?
Oww, my bad, sorryquote:Op zondag 16 juni 2013 12:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik sta ook in de op maar met een typefoutje (lizardtattoo is met maar een z)
1719-3226-2850 lizzardtattoo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |