Wat is je fc? Zie de mijne in fpquote:Op zondag 16 juni 2013 11:33 schreef lizardtattoo het volgende:
Mijn poort is nu open. Ik heb sinaasappelboompjes en van Isabella peren gekregen, die heb ik uiteraard meteen geplant maar de boompjes zijn nog niet groot genoeg om te plukken. Ben dus heel blij met appels, kersen of perzikjes maar ook als je die niet hebt ben je van harte welkom
Ik heb de jouwes al geregistreerd zie ikquote:Op zondag 16 juni 2013 12:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik sta ook in de op maar met een typefoutje (lizardtattoo is met maar een z)
1719-3226-2850 lizzardtattoo
Lol, net als mijn bovenstaande post dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:08 schreef Klonk het volgende:
mijn vriendin zag mij ook AC spelen, en heeft ook een 3DS XL gekocht en wat voor een, een speciale Animal Crossing editie
Top! Ik was buiten in de tuin bezig, en zag toen ik terug kwam Resetti in beeld... Maar de kersen lagen er nog, thanks!quote:Op zondag 16 juni 2013 14:36 schreef Reintji het volgende:
Twee kersenbomen geplant bij je festivalplein en kersen voor je voeten gelegd. Helaas geen fruit aan de bomen in je dorp. Ivm instabiele internet verbinding hier snel weer weg.
dat was ik! Geen dank.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:53 schreef lizardtattoo het volgende:
Hier ook een paar mensen op bezoek gehad. Jammer dat er geen log is van de gesprekken want ik was een paar keer met iets anders bezig en zag daarna dat er iemand geweest was omdat er dingen waren achtergelaten of bomen geplant. Alsnog dank daarvoor
Ik heb een paar keer jouw willen bezoeken maar op dat moment viel het telkens weg. Bij andere niet dit probleem.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef Redah het volgende:
[..]
Top! Ik was buiten in de tuin bezig, en zag toen ik terug kwam Resetti in beeld... Maar de kersen lagen er nog, thanks!
Morgen heb ik als het goed is weer allemaal perziken voor mensen!
Ja ik heb soms ook dat ik iemand niet kan bezoeken, maar op datzelfde moment wel bij iemand anders op bezoek ben. Dus zou dan niet aan de verbinding moeten liggen... Beetje vaag, maar goed, later lukt het meestal welquote:Op zondag 16 juni 2013 16:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb een paar keer jouw willen bezoeken maar op dat moment viel het telkens weg. Bij andere niet dit probleem.
http://crossing.redah.nl als je wilquote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef knater het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook AC, ik heb m'n friendcode doorgegeven en mijn stadje heeft kersen, ik zal vanavond iedereen toevoegen, mijn FC is 1161-0148-2799
miss komt er een patch ervoorquote:Op zondag 16 juni 2013 16:37 schreef Redah het volgende:
[..]
Ja ik heb soms ook dat ik iemand niet kan bezoeken, maar op datzelfde moment wel bij iemand anders op bezoek ben. Dus zou dan niet aan de verbinding moeten liggen... Beetje vaag, maar goed, later lukt het meestal wel
gieter krijg je van isabelle als je al haar hints luisterd. ( 3 vissen vangen en aan haar laten zien, een boom planten, dat soort dingen..) Ik heb het net ergens anders gekocht xDquote:Op zondag 16 juni 2013 16:47 schreef JK het volgende:
Ik heb een schep en hengel gekocht, maar die blijven te koop. Ik wil een net hebben en een gieter... morgen staat mijn huis...
Toegevoegd maar jij mij nog niet...quote:Op zondag 16 juni 2013 17:24 schreef boik het volgende:
Ik heb iedereen van het lijstje toegevoegd. Kan mobiel alleen dat reportknopje niet zien dus ttyp hier mijn friendcode maar even. 3222-5670-9160
Klopt ik zag het. Nu welquote:Op zondag 16 juni 2013 18:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Toegevoegd maar jij mij nog niet...
Ik heb ieder deel gehad en het is nog steeds verslavend. Gewoon doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef Onorgineel het volgende:
Toen ik zo'n 13/14 jaar was ACWW helemaal kapotgespeeld, topspel
Onderhand 20, zoek nog een spel om af en toe ff erbij te pakken en een uurtje gedachteloos te spelen, is het leuk om dit spel te halen? Of gaat t vervelen aangezien ik t vorige deel al kapot heb gespeeld vroeger, en ik nu natuurlijk wat ouder ben. Ik twijfel
Vlaggenroofs dorp heet ook Eastwood? Toevallig.quote:
Vanwege mijn échte woonplaats, hoezo? ben je mijn IRL stadsgenootje?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Vlaggenroofs dorp heet ook Eastwood? Toevallig.
Ik kan trouwens niet zeggen dat ik zo verslaafd er aan raak. Voelt toch al snel aan bij mij dat ik dingen voor niks loop te doen.
is toch logisch...quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef merino het volgende:
hmm vaag, ben wat dingen kwijt geraakt terwijl ik niet het spel heb afgesloten zonder te saven
?quote:
Die had ik ookquote:Op zondag 16 juni 2013 22:10 schreef JK het volgende:
Dat bed mag groter! IRL draai ik nog een keer extra voor ik bij het andere eind ben. Mijn wifi viel ook weg met nog 1 visitor aanwezig. Kreeg toen een errormelding en iets over klantenservice.
dit openen in de browser van je 3ds:quote:Op zondag 16 juni 2013 20:39 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Waarom is dit spel zo verslavend?
Gister vergeten te saven dus ik ben 3 uur kwijt.
Hoe uploaden jullie trouwens 3DS foto's?
Oww, my bad, sorryquote:Op zondag 16 juni 2013 12:08 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik sta ook in de op maar met een typefoutje (lizardtattoo is met maar een z)
1719-3226-2850 lizzardtattoo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |