SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hoe doe je het eigenlijk Kerstmis style?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat is Christmasstyle? Een kerstmuts over de penis in plaats van een condoom?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Condoom met candy cane smaak.quote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je wordt versierd, krijgt een piek in je en daarna wordt je afgetuigdquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
HAHAHA!quote:![]()
![]()
Roflquote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
ik krijg vieze gedachten bij kerstmuts
dus![]()
Beats family visits anytime.quote:Op maandag 3 december 2012 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je wordt versierd, krijgt een piek in je en daarna wordt je afgetuigdA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Godzijdank is er geen wandelend projectiel omhuld door enkel vet geweest die interesse in mij toonde Kaneel.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Zal ik je dan eens christmasstyle doen?quote:Op maandag 3 december 2012 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je wordt versierd, krijgt een piek in je en daarna wordt je afgetuigd
dus![]()
Hoort er ook een dansje bij?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als.je maar naakt bentquote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Zal ik je dan eens christmasstyle doen?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Sorry, ik wordt al versierd en afgetuigd door mijn vriend.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Een wandelend projectiel?quote:Op maandag 3 december 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
Godzijdank is er geen wandelend projectiel omhuld door enkel vet geweest die interesse in mij toonde Kaneel.
Nee de piemel versieren met kerstballen en lichtjes natuurlijk een piek bovenop en hij zorgt zelf wel voor de sneeuw.quote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
C'est la vie
Je word alleen volgehangen met engelenhaar, de rest mag je zelf doen hoorquote:Op maandag 3 december 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, ik wordt al versierd en afgetuigd door mijn vriend..
![]()
Oh sorry er moest waggelend staan.quote:C'est la vie
Alleen onder een takje misletoe.14 SHADES OF GREY
Ik stond slechts een paar keer op de achtergrond van de foto's van vorige week.quote:
L. stond er wel op.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je word alleen volgehangen met engelenhaar, de rest mag je zelf doen hoor.
Ook dat kan niet. Een projectiel is een voorwerp dat met grote snelheid wordt weggeschoten.quote:
Wat is dat gedoe met die misletoe nou eigenlijk?C'est la vie
Ik weet wel een paar manieren hoe dat kanquote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat kan niet. Een projectiel is een voorwerp dat met grote snelheid wordt weggeschoten.
14 SHADES OF GREY
Als je er samen onder staat moet je elkaar zoenen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Wat is dat gedoe met die misletoe nou eigenlijk?
Geen idee je moet iemand kussen dan ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Wat is dat gedoe met die misletoe nou eigenlijk?14 SHADES OF GREY
Weet je dat echt niet?quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Wat is dat gedoe met die misletoe nou eigenlijk?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Als je er onder staat, moet/mag je zoenen met de ander die er onder staat.quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Wat is dat gedoe met die misletoe nou eigenlijk?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
'waggelend wezen' bij deze mijn verbetering.quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat kan niet. Een projectiel is een voorwerp dat met grote snelheid wordt weggeschoten.C'est la vie
cammeltoe? Wat?quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Wat is dat gedoe met die misletoe nou eigenlijk?dus![]()
Ahaquote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je er samen onder staat moet je elkaar zoenen.C'est la vie
Nu kan ik weer rustig slapen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
'waggelend wezen' bij deze mijn verbetering.
Ik verbeterde hardop iemand in de les vandaag. Dat was eigenlijk best wel slecht.
Ik ben al over de 91kquote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, zojuist over de 25k posts heen gegaan.14 SHADES OF GREY
Ik heb je bijna ingehaald, weet je dat?quote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, zojuist over de 25k posts heen gegaan.
Ja is dat zo vreemd?quote:C'est la vie
Ja? Hij sprak met dt in de ik vorm?quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu kan ik weer rustig slapen.
Ik verbeterde hardop iemand in de les vandaag. Dat was eigenlijk best wel slecht.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Het wordt druk bij Vinnie ik hoop dat er genoeg ruimte isquote:14 SHADES OF GREY
Bij lange na niet.quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb je bijna ingehaald, weet je dat?
Daarnaast ben je bijna niet meer online.Tsssk. Ben ik ook over 3 jaar.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, iemand zei ''hun" waar het duidelijk ''zij'' was. Het was eruit voordat ik er erg in had.quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Hij sprak met dt in de ik vorm?
Schouderklopje voor je.quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb je bijna ingehaald, weet je dat?![]()
![]()
Ik zit op bijna 19.000. Ik heb dit profiel nog geen jaar.quote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij lange na niet.
Daarnaast ben je bijna niet meer online.
[..]
Tsssk. Ben ik ook over 3 jaar.
Nee. Eigenlijk is het best wel sneu.quote:
Goed zoquote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij lange na niet.
Daarnaast ben je bijna niet meer online.
[..]
Tsssk. Ben ik ook over 3 jaar.![]()
argh nog steeds niet durven vragen en/of nog geen echt duidelijkheid wat ze nu van mij vindt
14 SHADES OF GREY
Teringquote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit op bijna 19.000. Ik heb dit profiel nog geen jaar.
14 SHADES OF GREY
Ik heb 24.500 posts sinds vorig jaar september gemaakt. Dus ja...quote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit op bijna 19.000. Ik heb dit profiel nog geen jaar.Tssssk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo![]()
argh nog steeds niet durven vragen en/of nog geen echt duidelijkheid wat ze nu van mij vindt
I know that feel, bro.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb nog tot 11 januari.quote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 24.500 posts sinds vorig jaar september gemaakt. Dus ja...
[..]
Tssssk.
I know that feel, bro.
Hoe staat het met jouw project?quote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 24.500 posts sinds vorig jaar september gemaakt. Dus ja...
[..]
Tssssk.
I know that feel, bro.14 SHADES OF GREY
Oh dat gaat zeker wel lukkenquote:
14 SHADES OF GREY
Goede actie.quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu kan ik weer rustig slapen.
Ik verbeterde hardop iemand in de les vandaag. Dat was eigenlijk best wel slecht.C'est la vie
Vertel dan maar over je postcount.quote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef muhahaha het volgende:
Ik hou gewoon mijn mond over mijn postaccount. Hij bestaat nietI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik ben er bang voor, ja.quote:
Ik denk dat 18.000 van mijn posts vanaf augustus zijn.
Ah zo hosselt hij. Nu is het duidelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het wordt druk bij Vinnie ik hoop dat er genoeg ruimte isC'est la vie
Had kaartjes voor de film, vroeg of ze mee wilde. Ze kan die dag niet. Verjaardag.quote:
Van haar zelf.
Waarschijnlijk is niemand verbaasd wanneer ik zeg dat het team van de jongens die die grensrechter hebben doodgeschopt een team was dat enkel uit allochtonen bestond, he?
Ik vind dat ik een leven heb /carequote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig... ik heb een leven in tegenstelling tot de rest hierC'est la vie
En uw conclusie luidt?quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
Waarschijnlijk is niemand verbaasd wanneer ik zeg dat het team van de jongens die die grensrechter hebben doodgeschopt een team was dat enkel uit allochtonen bestond, he?
Er is hier een vaas gesneuveld.quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had kaartjes voor de film, vroeg of ze mee wilde. Ze kan die dag niet. Verjaardag.
Van haar zelf.C'est la vie
Pff dat is wel ergquote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, ja.
Ik denk dat 18.000 van mijn posts vanaf augustus zijn.maar goed dat heb ik ook wel. Als ik een aantal maanden niet zo actief was op fok had ik nu al over de 100K geweest
14 SHADES OF GREY
Het was een club uit amsterdam... daarmee wist je dat alquote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook allochtoon. /carequote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
Dat lucht op. Dank je.quote:
Zaten er niet ook twee kamperboys tussen?quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Peu, ben jij dat?quote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig... ik heb een leven in tegenstelling tot de rest hierI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik ben bezig met afkicken. Het lukt aardig. In het weekend heb ik sowieso geen behoefte meer aan internet.quote:Op maandag 3 december 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff dat is wel ergmaar goed dat heb ik ook wel. Als ik een aantal maanden niet zo actief was op fok had ik nu al over de 100K geweest
Dat is maar goed ook.
Failquote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had kaartjes voor de film, vroeg of ze mee wilde. Ze kan die dag niet. Verjaardag.
Van haar zelf.Zeg dat het een cadeautje is de film.
14 SHADES OF GREY
Woo post van Jaleesa!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat niemand verbaasd is dat het om allochtonen gaatquote:?
Tsja bij was het meer een verplaatsing van Fok! naar Facebook. Dus dat schiet ook niet echt opquote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben bezig met afkicken. Het lukt aardig. In het weekend heb ik sowieso geen behoefte meer aan internet.Dat is maar goed ook.
14 SHADES OF GREY
Geen flauw idee. Ik zag een lijst met namen van dag team.quote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zaten er niet ook twee kamperboys tussen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ze heeft dus iets beters te doen die dag. Begrijpelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
FailZeg dat het een cadeautje is de film.
Als het goed is, zie ik haar vrijdag op werk. Mijn laatste werkdag van het jaar.
Dan zien we wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het was een club uit amsterdam... daarmee wist je dat al
dus![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ja dit is mijn vervelende alter ego.... oh wacht
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Oh jollyquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niemand verbaasd is dat het om allochtonen gaat?
we gaan steeds meer op Amerika lijken. De dader had een donker getint uiterlijk, de dader was allochtoon.
14 SHADES OF GREY
Duh, altijd same shitquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik in ieder geval niet ... Maar er is weinig dat mij tegenwoordig nog verbaasd.quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succesquote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft dus iets beters te doen die dag. Begrijpelijk.
Als het goed is, zie ik haar vrijdag op werk. Mijn laatste werkdag van het jaar.
Dan zien we wel.
14 SHADES OF GREY
Zo denk ik er ook over ja.quote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig... ik heb een leven in tegenstelling tot de rest hierI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Zoveel geluk dat ik hier niet ben danquote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig... ik heb een leven in tegenstelling tot de rest hier
Oh wacht :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Zo zie je maar wat mensen zichzelf wijs kunnen maken met denken.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ligt eraan. Facebook werkt niet zo verslavend omdat er gewoon minder te doen is. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja bij was het meer een verplaatsing van Fok! naar Facebook. Dus dat schiet ook niet echt op
Ik kan aan een naam niet zien of iemand donker getint is, eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jollywe gaan steeds meer op Amerika lijken. De dader had een donker getint uiterlijk, de dader was allochtoon.
.
Mij ook niet. Eigenlijk is dat best wel erg. Maar goed, ik bedoelde het verder niet racistisch of zo, meer een... Minder fraaie anekdote.quote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet ... Maar er is weinig dat mij tegenwoordig nog verbaasd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoi rokjequote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zoveel geluk dat ik hier niet ben dan
Oh wacht :$
Jij denkt hoe werkt dat precies?quote:14 SHADES OF GREY
Denk dat dat wel meevalt. Al denken mensen altijd dat ze slimmer zijn dan dat ze daadwerkelijk zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat mensen zichzelf wijs kunnen maken met denken.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ach dat kan altijd een keer gebeuren, als je er een sport van gaat maken moet je afkicken.quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Denk wel dat ik vandaag hoog in de top 100 eindig
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik vind Facebook eigenlijk helemaal niet leukquote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Facebook werkt niet zo verslavend omdat er gewoon minder te doen is. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien.. Zit eraan te denken het weer te verwijderen.
Opvallend dat je nu in enen spreekt over 'mensen' in plaats van 'ik'.quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef Tamashii het volgende:
Denk dat dat wel meevalt. Al denken mensen altijd dat ze slimmer zijn dan dat ze daadwerkelijk zijn.
Hoe werkt wat?quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt hoe werkt dat precies?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dat is eigenlijk ook erg ... Maar niet te voorkomen eigenlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan aan een naam niet zien of iemand donker getint is, eigenlijk.
[..]
Mij ook niet. Eigenlijk is dat best wel erg. Maar goed, ik bedoelde het verder niet racistisch of zo, meer een... Minder fraaie anekdote.
Ik ging er niet vanuit dat het racistisch was, maar was wel benieuwd naar een eventuele conclusie.
Omdat het iets specifieks is van mensen, dat heeft geen reet met alleen mij te maken. Is een feit in zijn algemeenheid.quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opvallend dat je nu in enen spreekt over 'mensen' in plaats van 'ik'.
Chatten op Facebook voor de rest is het maar saai daarquote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Facebook werkt niet zo verslavend omdat er gewoon minder te doen is. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien.
Bij Mohammed, Ali, Hassan, Clyde, Lee, dan?quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan aan een naam niet zien of iemand donker getint is, eigenlijk.
[..]
Mij ook niet. Eigenlijk is dat best wel erg. Maar goed, ik bedoelde het verder niet racistisch of zo, meer een... Minder fraaie anekdote.14 SHADES OF GREY
Wie legt mij uit hoe alles werktquote:
14 SHADES OF GREY
Clyde was helemaal niet donker, die was zo wit als sneeuw
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik begrijp het niet?quote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie legt mij uit hoe alles werkt
Echt waarquote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Clyde was helemaal niet donker, die was zo wit als sneeuw
14 SHADES OF GREY
Nou.. Leestekens werken wel, for example :$quote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie legt mij uit hoe alles werktWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Het is wel leuk om af en toe op te kijken, maar vaker dan 1-2 keer per dag doe ik het ook niet. Ik word ook niet vaak aangesproken op chat en zelf spreek ik sowieso nauwelijks iemand aan.quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Facebook eigenlijk helemaal niet leuk. Zit eraan te denken het weer te verwijderen.
Ik ben 13 en begrijp de vraag nietquote:
14 SHADES OF GREY
50 tinten grijs?quote:14 SHADES OF GREY
Lach m niet uit meisje, hij komt je opzoeken.. Gevaarlijke man is het :$quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik heb er geen last van eigenlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:44 schreef Tamashii het volgende:
Omdat het iets specifieks is van mensen, dat heeft geen reet met alleen mij te maken. Is een feit in zijn algemeenheid.Nou komt dat vooral omdat mensen om mij heen zo vaak zeggen dat ik zo slim ben.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dit is mijn vervelende alter ego.... oh wacht!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik heb geen alterego nodig
14 SHADES OF GREY
Ik ben een alterego van mijn alterego.. AlteregoceptionWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Als ik twee keer in de week kijk, is het veelquote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel leuk om af en toe op te kijken, maar vaker dan 1-2 keer per dag doe ik het ook niet. Ik word ook niet vaak aangesproken op chat en zelf spreek ik sowieso nauwelijks iemand aan..
Taylorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lach m niet uit meisje, hij komt je opzoeken.. Gevaarlijke man is het :$Sowwyyy..
quote:Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Taylor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taylor Swift is mijn guilty pleasure op muziekgebied.quote:
Je doet het er om ehquote:![]()
![]()
Nee ja nee weet je kijk zo zit het.. Wat hij doet eh, daar heb ik geen controle over weet je wel?
Zo ken ik er nog een hehehehequote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Taylor Swift is mijn guilty pleasure op muziekgebied.
I know I know, soms moeten bepaalde dingen, andere dingen mogen maar het zij zo en je kan er niks aan veranderen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je doet het er om eh![]()
![]()
Nee ja nee weet je kijk zo zit het.. Wat hij doet eh, daar heb ik geen controle over weet je wel?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
En zo rolt het dame.. Het rolt zo alle kanten op, behalve de goeie.. En dan is er de winterregelingquote:Op maandag 3 december 2012 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know I know, soms moeten bepaalde dingen, andere dingen mogen maar het zij zo en je kan er niks aan veranderen.
Ja, zo gaat het leven. Rollend rollend rollend, diep en donker in het meest zwarte water van de eerbiedige wereldwijde liefde.quote:Op maandag 3 december 2012 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En zo rolt het dame.. Het rolt zo alle kanten op, behalve de goeie.. En dan is er de winterregelingI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Country toch? Niks mis met countryquote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Taylor Swift is mijn guilty pleasure op muziekgebied.
Nou en of.. Eerbiedig ja, wat je zegt! En dan heb je nog de duivels van het leven enzo.. En het leven, ja.. Het is precies wat jij zegtquote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het leven. Rollend rollend rollend, diep en donker in het meest zwarte water van de eerbiedige wereldwijde liefde.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik heb niet zoveel met country, maar Swift is ook niet échte country eigenlijk. Meer pop.quote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Country toch? Niks mis met country
Ik mis een beetje hèt accessoire bij haar:quote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Country toch? Niks mis met country
Een badass hoed (die uiteraard op elke foto staat die van je gemaakt is)
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Vinquote:
Garth brooks is mijn guilty pleasurequote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik mis een beetje hèt accessoire bij haar:
[ afbeelding ]
Een badass hoed (die uiteraard op elke foto staat die van je gemaakt is)
Hmm, die Total Recall remake vind ik toch zo slecht nog niet..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:
Nah, alle activiteit weg hier? Dan m'n bed maar opzoeken, morgen fijn naar 't ziekenhuis
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wat moet je in het Ziekenhuis doen?quote:Op maandag 3 december 2012 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nah, alle activiteit weg hier? Dan m'n bed maar opzoeken, morgen fijn naar 't ziekenhuisDit account is niet meer in gebruik.![]()
intake en controle ivm diabetes, voirge huisarts had niks in m'n dossier gezet, nu mag alles opnieuwquote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat moet je in het Ziekenhuis doen?
Das lekker slim inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
intake en controle ivm diabetes, voirge huisarts had niks in m'n dossier gezet, nu mag alles opnieuwDit account is niet meer in gebruik.![]()
Goed hoor.quote:Mit dir?
Hello.quote:
Juh, oh well, morgenmiddag van 2 tot weetikveel in 't ziekenhuis zitten, the joyquote:
quote:
Ja hoi, ik was er net ook al bitches
![]()
Weet ik, maar ik kom pas net binnen stromenquote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Jaaaaa neeeee okeee vooruitquote:Op maandag 3 december 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kom pas net binnen stromen
Wat anders dan jonghee ?quote:Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaa neeeee okeee vooruit![]()
![]()
Once Upon A Timequote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik ben verslaafd... Echt.. Beste serie sinds lange tijd vind ikquote:
En ik sop op de evil queen, maar sssst
quote:Nee, natuurlijk niet
.
Denken dat ze alleen met meisjes om gaatquote:Op maandag 3 december 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg het maar omdat ze met meisjes gaat.
![]()
![]()
Quake wars?quote:Op maandag 3 december 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zoooo, heb eventjes genoeg gegamed nu
Hoe is het hier?Dacht het wel jaquote:Op maandag 3 december 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
Denken dat ze alleen met meisjes om gaat![]()
![]()
Alsjeblieft zeg, wil je me dood hebben ofzo.. Alleen maar met meisjes omgaan O.oquote:
Niet te verwarren met "gaan" uiteraard
Nee, Rome Total War heb ik weer eens effe van onder het stof vandaan getrokken. Die Egyptenaren zijn zo hard de lul!quote:![]()
![]()
Waarom komt ze anders naar meets met mannen?quote:
Hehequote:Op maandag 3 december 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, wil je me dood hebben ofzo.. Alleen maar met meisjes omgaan O.o
Niet te verwarren met "gaan" uiteraard. Ik zou het ook niet alleen overleven met vrouwen, af en toe een man spreken is toch wel fijn, ook al heb ik meer met vrouwen
.
![]()
Dat dus.. Teveel drama meestal (uitzonderingen daargelaten )quote:Op maandag 3 december 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom komt ze anders naar meets met mannen?
[..]
Hehe. Ik zou het ook niet alleen overleven met vrouwen, af en toe een man spreken is toch wel fijn, ook al heb ik meer met vrouwen
.
Hoewel mannen daar tegenwoordig ook heel erg een handje van hebben
Hehehehequote:Op maandag 3 december 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat dus.. Teveel drama meestal (uitzonderingen daargelaten )
Hoewel mannen daar tegenwoordig ook heel erg een handje van hebben.
Een handje van te veel drama?![]()
![]()
Andersom ook. Ik probeer me nu voor te stellen hoe het is om de enige vrouw te zijn in een wereld van mannen (even de seksuele grapjes erbuiten gelaten). Lijkt me niet helemaal tof ... Ik zou me toch wel onbegrepen voelen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom komt ze anders naar meets met mannen?
[..]
Hehe. Ik zou het ook niet alleen overleven met vrouwen, af en toe een man spreken is toch wel fijn, ook al heb ik meer met vrouwen
.
Ja.. Huillies zijn hetquote:Op maandag 3 december 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe.
Een handje van te veel drama?
Dat bedoel ik dus met alleen met vrouwen om gaan als man zijnde, dat zal ongetwijfeld ook omgekeerd geldenquote:Op maandag 3 december 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Andersom ook. Ik probeer me nu voor te stellen hoe het is om de enige vrouw te zijn in een wereld van mannen (even de seksuele grapjes erbuiten gelaten). Lijkt me niet helemaal tof ... Ik zou me toch wel onbegrepen voelen.Pussy'squote:![]()
![]()
Ik volg 'm al sinds het begin in Amerikaquote:Op maandag 3 december 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd... Echt.. Beste serie sinds lange tijd vind ik
En ik sop op de evil queen, maar sssst![]()
Die serie is mijn liefde
JAHquote:Op maandag 3 december 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met alleen met vrouwen om gaan als man zijnde, dat zal ongetwijfeld ook omgekeerd gelden
[..]
Pussy's
Ik ben m nu......... Wat.. 3/4 dagen geleden gaan kijken ofzo.. Omdat ik toevallig op de tv zag (waar ik normaliter nooit naar kijk) dat ie hier zou worden uitgezonden.. En nu ben ik al bijna zo ver dat ik ga moeten wachten op de restquote:Op maandag 3 december 2012 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik volg 'm al sinds het begin in Amerika![]()
Die serie is mijn liefde
Ohhh it will be taken care of, don't you worryquote:
Ik wacht al anderhalf jaar steeds op een aflevering. En elke keer als er een aflevering is afgelopen dan raak ik geïrriteerd. Al helemaal toen we 3 maanden moesten wachtenquote:Op maandag 3 december 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben m nu......... Wat.. 3/4 dagen geleden gaan kijken ofzo.. Omdat ik toevallig op de tv zag (waar ik normaliter nooit naar kijk) dat ie hier zou worden uitgezonden.. En nu ben ik al bijna zo ver dat ik ga moeten wachten op de rest
Good, goodquote:Op maandag 3 december 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ohhh it will be taken care of, don't you worry.
![]()
Zit daar zoveel tijd tussen?!quote:Op maandag 3 december 2012 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht al anderhalf jaar steeds op een aflevering. En elke keer als er een aflevering is afgelopen dan raak ik geïrriteerd. Al helemaal toen we 3 maanden moesten wachten![]()
![]()
Echt eh.. Ik zie er nu al tegenop dat ik ga moeten wachten binnenkortquote:Op maandag 3 december 2012 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht al anderhalf jaar steeds op een aflevering. En elke keer als er een aflevering is afgelopen dan raak ik geïrriteerd. Al helemaal toen we 3 maanden moesten wachten
Maar ik ga zeeeeeker de dvdbox wel aanschaffen zodra ie er is
Ik kom ook net weer binnenvallen, maar meestal is het wel gezellie hierquote:Op maandag 3 december 2012 23:12 schreef gupje86 het volgende:
[..]
jup.. Hoe is het hier?
Klinkt gezellig!![]()
![]()
Gezelligquote:Op maandag 3 december 2012 23:16 schreef gupje86 het volgende:
[..]
haha ja ik ben overal tegelijk joh!
Mooi zo!quote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom ook net weer binnenvallen, maar meestal is het wel gezellie hier
Ben blij te zien dat ik niet de enige ben die savonds actief wordGeniet nooit met mate!![]()
Summer holiday, jepquote:Het is echt zoooooo spannend. Ik ben nu dus bij aflevering 9 van seizoen 2. Fucking hell. Ik weet niet waar je bent, maar bereid je voor op veel irritaties voor moeten wachten op het vervolgquote:Op maandag 3 december 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Echt eh.. Ik zie er nu al tegenop dat ik ga moeten wachten binnenkort
Maar ik ga zeeeeeker de dvdbox wel aanschaffen zodra ie er is
En een geluk voor de heren: waar het hart van vol is.quote:Op maandag 3 december 2012 23:20 schreef gupje86 het volgende:
Ik ontdek hem echt net pas, maar het kont gezellig over idd![]()
haha damn te laat met mijn ninja edit.quote:Op maandag 3 december 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
En een geluk voor de heren: waar het hart van vol is.
Maar de heren zullen er weinig aan hebben. Val op dames
Geniet nooit met mate!![]()
Weer zo'n marktverziekster.quote:Op maandag 3 december 2012 23:22 schreef gupje86 het volgende:
[..]
haha damn te laat met mijn ninja edit.
Maar de heren zullen er weinig aan hebben. Val op dames![]()
Das niet leuk.quote:Op maandag 3 december 2012 23:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik mis mn venten May gaat weer axchteruit dus is niet mn beste dag, met jou?
En nu?
KnuffDit account is niet meer in gebruik.![]()
Hm zo bedoelde ik het niet eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, wil je me dood hebben ofzo.. Alleen maar met meisjes omgaan O.o
Niet te verwarren met "gaan" uiteraard![]()
![]()
![]()
quote:afwachten, DA kan niks ermee, kwestie van rekken is t al jaren dusja zolang ze zich ok voeltquote:
en dat andere hopen dat t snel weekewnd is![]()
![]()
ze zouden een verbod moeten krijgen hier te komenquote:
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
May is een schatje...quote:Op maandag 3 december 2012 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
afwachten, DA kan niks ermee, kwestie van rekken is t al jaren dusja zolang ze zich ok voelt
en dat andere hopen dat t snel weekewnd is
Hopelijk komt het weer goed en kan ze nog lang bij je zijn
Net als Polen... Die verzieken ook de markt...quote:Op maandag 3 december 2012 23:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze zouden een verbod moeten krijgen hier te komen
Oh wacht
thanks maar ben er bang voor, slechte periodes komen steeds sneller en ook voor haar is dit niks maarjaquote:Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
May is een schatje...
Hopelijk komt het weer goed en kan ze nog lang bij je zijn![]()
Haha en bedankt he!quote:Op maandag 3 december 2012 23:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze zouden een verbod moeten krijgen hier te komenGeniet nooit met mate!![]()
Ja das wel zielig jaquote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thanks maar ben er bang voor, slechte periodes komen steeds sneller en ook voor haar is dit niks maarja
Arme beestjeDit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik maak de markt eigenlijk alleen maar beter voor julliequote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net als Polen... Die verzieken ook de markt...
Oh wachtGeniet nooit met mate!![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 23:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze zouden een verbod moeten krijgen hier te komen
Explain?quote:Op maandag 3 december 2012 23:34 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik maak de markt eigenlijk alleen maar beter voor jullieDit account is niet meer in gebruik.![]()
Je hebt een gruwelijk kutwijf aan de haak geslagen? Anders zie ik het voordeel niet hoorquote:Op maandag 3 december 2012 23:34 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik maak de markt eigenlijk alleen maar beter voor jullie![]()
![]()
quote:
Wat heb ik als heteroman nou aan een vrouw zoals jij?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik haal andere lesbos van de markt voor jullie zodat jullie je kunnen focussen op de vrouwen waar je wel kans bij maaktquote:Geniet nooit met mate!![]()
He bah, je kunt m er niet inschuiven, kutttttttt (no pun)quote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Of jullie worden gewoon allemaal hetero, probleem opgelost.quote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik haal andere lesbos van de markt voor jullie zodat jullie je kunnen focussen op de vrouwen waar je wel kans bij maakt![]()
En ik maar denken dat je niet glibbert van een lulquote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
He bah, je kunt m er niet inschuiven, kutttttttt (no pun).
![]()
Er is altijd een kans op bi danwel dames die nog te bekeren zijnquote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik haal andere lesbos van de markt voor jullie zodat jullie je kunnen focussen op de vrouwen waar je wel kans bij maakt
Jij zelf hebt helemaal niets aan mij natuurlijk. Ik ook niet aan julliequote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja das wel zielig ja
Arme beestjeuhuhquote:Op maandag 3 december 2012 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja das wel zielig ja
Arme beestjemja
![]()
kan wel maar dan pakt de politie me op voor verkrachting enzulksquote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
He bah, je kunt m er niet inschuiven, kutttttttt (no pun)PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Je hebt wel iets aan mij, ik kan de was doen, je vuilnis naar buiten kiepen of je luier verschonenquote:Op maandag 3 december 2012 23:37 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Jij zelf hebt helemaal niets aan mij natuurlijk. Ik ook niet aan jullie.
![]()
Wij kunnen best likken en vingeren hoorquote:Op maandag 3 december 2012 23:37 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Jij zelf hebt helemaal niets aan mij natuurlijk. Ik ook niet aan jullie
.............quote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je niet glibbert van een lul.
ja of jullie worden allemaal homo :xquote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of jullie worden gewoon allemaal hetero, probleem opgelost.Geniet nooit met mate!![]()
Grappigquote:Op maandag 3 december 2012 23:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan wel maar dan pakt de politie me op voor verkrachting enzulksWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Wat lees ik nu weerquote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je niet glibbert van een lul.
![]()
![]()
Dat vind ik eigenlijk wel een goede oplossing, seks zonder gezeik, lekker bieren en voetbal kijkenquote:Op maandag 3 december 2012 23:37 schreef gupje86 het volgende:
[..]
ja of jullie worden allemaal homo :x.
![]()
Haha ja maar dat kunnen wij ook. Telt niet dusquote:Op maandag 3 december 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt wel iets aan mij, ik kan de was doen, je vuilnis naar buiten kiepen of je luier verschonen.
Was met Dexter ook zo hoorquote:
Dat is een spoiler uit de vorige afleveringquote:
Je kent het gemak niet wanneer het voor je gedaan word...quote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Haha ja maar dat kunnen wij ook. Telt niet dus![]()
Oh wacht. Ik dacht even dat je op die 1,5 jaar doelde. Ja, met Dexter was dat ook zo ja.quote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was met Dexter ook zo hoor
[..]
Dat is een spoiler uit de vorige aflevering
Trusten![]()
![]()
Ik vind haar littekentje leuk.. Ik ben raar.. Ik heb iets met "minder standaard" lippen/mondenquote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was met Dexter ook zo hoor
[..]
Dat is een spoiler uit de vorige aflevering
dat kunnen vrouwen beterquote:Op maandag 3 december 2012 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij kunnen best likken en vingeren hoor
Oke dan zal ik mijn lippen door de gehaktmolen halen voor jequote:Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind haar littekentje leuk.. Ik ben raar.. Ik heb iets met "minder standaard" lippen/monden![]()
.
![]()
Ik ben bang dat dat weer net iets te extreem isquote:Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dan zal ik mijn lippen door de gehaktmolen halen voor je![]()
.
quote:Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dan zal ik mijn lippen door de gehaktmolen halen voor je![]()
.
![]()
![]()
![]()
Okayquote:Op maandag 3 december 2012 23:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat weer net iets te extreem is.
![]()
jawel hoor. Kan ik idd best aan wennen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kent het gemak niet wanneer het voor je gedaan word...Geniet nooit met mate!![]()
Nou danquote:Op maandag 3 december 2012 23:41 schreef gupje86 het volgende:
[..]
jawel hoor. Kan ik idd best aan wennen.![]()
Dan kun je ook wel aan de penis wennen, die hangt eraan vast.
![]()
Gevoelige jongen ben je ook ehquote:![]()
Dat klopt wel een beetjequote:Op maandag 3 december 2012 23:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gevoelige jongen ben je ook eh![]()
.
Hallo LoLaquote:![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klopt wel een beetje.
[..]
Hallo LoLa
Heb je geen vriendin die je langs kan sturen? Mag je kijken hahaquote:Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wil best langskomen om het tegendeel te bewijzenGeniet nooit met mate!![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Heb je geen vriendin die je langs kan sturen? Mag je kijken haha
Ik ga er 1 zoeken
Krijgen we nu van die "Als je mij eenmaal hebt gehad, bekeer je je wel" perikelen?
Hm.. Gewoon met een vrouw gaan en soms een vent meenemen met een masker op dan.quote:Op maandag 3 december 2012 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net als dat mannen beter kunnen pijpen, ik voel je maar dat maakt nog steeds geen homo.
Ik zei hetquote:Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja toch wel vet .... Had ik niet verwacht.The Black Keys zijn awesome
![]()
![]()
Sorry, zo makkelijk hou je me niet voor de gekquote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Hm.. Gewoon met een vrouw gaan en soms een vent meenemen met een masker op dan..
![]()
Nee hoor, maar likken kan ik welquote:Op maandag 3 december 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Krijgen we nu van die "Als je mij eenmaal hebt gehad, bekeer je je wel" perikelen?
Hoop het niet. Werkt toch nietquote:Op maandag 3 december 2012 23:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mooi zoquote:
En goedzo, een sticker voor jou en een voor mezelf :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Stickersquote:Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mooi zo
En goedzo, een sticker voor jou en een voor mezelf :$
Viel te proberen hequote:Op maandag 3 december 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, zo makkelijk hou je me niet voor de gek.
Meer dat ik dat als irritant wanhopig ervaar, dat soort zinnetjes.. Wil helaas nog wel eens voorkomen, al helemaal IRL.. Moet ik altijd een beetje van huilen en binnensmonds kotsen weet je welquote:
En een krulletje, vooruit.. Omdat ik in een gulle bui ben :$quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dat zien vrouwen toch niet als je tussen die benen zitquote:Op maandag 3 december 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Likken als Lassie zeker, ben je ook zo hondslelijk?
Ik las geilequote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En een krulletje, vooruit.. Omdat ik in een gulle bui ben :$
Goed punt welquote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zien vrouwen toch niet als je tussen die benen zit.
![]()
Same here. Wil ik nog wel eens boos om worden.quote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Meer dat ik dat als irritant wanhopig ervaar, dat soort zinnetjes.. Wil helaas nog wel eens voorkomen, al helemaal IRL.. Moet ik altijd een beetje van huilen en binnensmonds kotsen weet je welGeniet nooit met mate!![]()
Dat ook, maar dan wel met bloed en pijn (en nee ik doel niet op die maandelijkse vrouwenvloek :$ )quote:What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: