Jij denkt hoe werkt dat precies?quote:
Denk dat dat wel meevalt. Al denken mensen altijd dat ze slimmer zijn dan dat ze daadwerkelijk zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat mensen zichzelf wijs kunnen maken met denken.
Ach dat kan altijd een keer gebeuren, als je er een sport van gaat maken moet je afkicken.quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Denk wel dat ik vandaag hoog in de top 100 eindig
Ik vind Facebook eigenlijk helemaal niet leukquote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Facebook werkt niet zo verslavend omdat er gewoon minder te doen is. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien.
Opvallend dat je nu in enen spreekt over 'mensen' in plaats van 'ik'.quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef Tamashii het volgende:
Denk dat dat wel meevalt. Al denken mensen altijd dat ze slimmer zijn dan dat ze daadwerkelijk zijn.
Hoe werkt wat?quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij denkt hoe werkt dat precies?
Dat is eigenlijk ook erg ... Maar niet te voorkomen eigenlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan aan een naam niet zien of iemand donker getint is, eigenlijk.
[..]
Mij ook niet. Eigenlijk is dat best wel erg. Maar goed, ik bedoelde het verder niet racistisch of zo, meer een... Minder fraaie anekdote.
Omdat het iets specifieks is van mensen, dat heeft geen reet met alleen mij te maken. Is een feit in zijn algemeenheid.quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opvallend dat je nu in enen spreekt over 'mensen' in plaats van 'ik'.
Chatten op Facebook voor de rest is het maar saai daarquote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Facebook werkt niet zo verslavend omdat er gewoon minder te doen is. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien.
Bij Mohammed, Ali, Hassan, Clyde, Lee, dan?quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan aan een naam niet zien of iemand donker getint is, eigenlijk.
[..]
Mij ook niet. Eigenlijk is dat best wel erg. Maar goed, ik bedoelde het verder niet racistisch of zo, meer een... Minder fraaie anekdote.
Wie legt mij uit hoe alles werktquote:
Ik begrijp het niet?quote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie legt mij uit hoe alles werkt
Echt waarquote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Clyde was helemaal niet donker, die was zo wit als sneeuw
Nou.. Leestekens werken wel, for example :$quote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie legt mij uit hoe alles werkt
Het is wel leuk om af en toe op te kijken, maar vaker dan 1-2 keer per dag doe ik het ook niet. Ik word ook niet vaak aangesproken op chat en zelf spreek ik sowieso nauwelijks iemand aan.quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Facebook eigenlijk helemaal niet leuk. Zit eraan te denken het weer te verwijderen.
Ik ben 13 en begrijp de vraag nietquote:
50 tinten grijs?quote:
Lach m niet uit meisje, hij komt je opzoeken.. Gevaarlijke man is het :$quote:
Ik heb er geen last van eigenlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:44 schreef Tamashii het volgende:
Omdat het iets specifieks is van mensen, dat heeft geen reet met alleen mij te maken. Is een feit in zijn algemeenheid.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dit is mijn vervelende alter ego.... oh wacht
Als ik twee keer in de week kijk, is het veelquote:Op maandag 3 december 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel leuk om af en toe op te kijken, maar vaker dan 1-2 keer per dag doe ik het ook niet. Ik word ook niet vaak aangesproken op chat en zelf spreek ik sowieso nauwelijks iemand aan.
Taylorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lach m niet uit meisje, hij komt je opzoeken.. Gevaarlijke man is het :$
quote:Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Taylor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Taylor Swift is mijn guilty pleasure op muziekgebied.quote:
Je doet het er om ehquote:
Zo ken ik er nog een hehehehequote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Taylor Swift is mijn guilty pleasure op muziekgebied.
I know I know, soms moeten bepaalde dingen, andere dingen mogen maar het zij zo en je kan er niks aan veranderen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je doet het er om eh![]()
![]()
Nee ja nee weet je kijk zo zit het.. Wat hij doet eh, daar heb ik geen controle over weet je wel?
En zo rolt het dame.. Het rolt zo alle kanten op, behalve de goeie.. En dan is er de winterregelingquote:Op maandag 3 december 2012 22:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know I know, soms moeten bepaalde dingen, andere dingen mogen maar het zij zo en je kan er niks aan veranderen.
Ja, zo gaat het leven. Rollend rollend rollend, diep en donker in het meest zwarte water van de eerbiedige wereldwijde liefde.quote:Op maandag 3 december 2012 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
En zo rolt het dame.. Het rolt zo alle kanten op, behalve de goeie.. En dan is er de winterregeling
Country toch? Niks mis met countryquote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Taylor Swift is mijn guilty pleasure op muziekgebied.
Nou en of.. Eerbiedig ja, wat je zegt! En dan heb je nog de duivels van het leven enzo.. En het leven, ja.. Het is precies wat jij zegtquote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het leven. Rollend rollend rollend, diep en donker in het meest zwarte water van de eerbiedige wereldwijde liefde.
Ik heb niet zoveel met country, maar Swift is ook niet échte country eigenlijk. Meer pop.quote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Country toch? Niks mis met country
Ik mis een beetje hèt accessoire bij haar:quote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Country toch? Niks mis met country
Vinquote:
Garth brooks is mijn guilty pleasurequote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik mis een beetje hèt accessoire bij haar:
[ afbeelding ]
Een badass hoed (die uiteraard op elke foto staat die van je gemaakt is)
quote:
Wat moet je in het Ziekenhuis doen?quote:Op maandag 3 december 2012 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nah, alle activiteit weg hier? Dan m'n bed maar opzoeken, morgen fijn naar 't ziekenhuis
intake en controle ivm diabetes, voirge huisarts had niks in m'n dossier gezet, nu mag alles opnieuwquote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat moet je in het Ziekenhuis doen?
Das lekker slim inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
intake en controle ivm diabetes, voirge huisarts had niks in m'n dossier gezet, nu mag alles opnieuw
Goed hoor.quote:
Hello.quote:
Juh, oh well, morgenmiddag van 2 tot weetikveel in 't ziekenhuis zitten, the joyquote:
quote:
Weet ik, maar ik kom pas net binnen stromenquote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja hoi, ik was er net ook al bitches
[ afbeelding ]
quote:
Jaaaaa neeeee okeee vooruitquote:Op maandag 3 december 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik kom pas net binnen stromen
Wat anders dan jonghee ?quote:Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaa neeeee okeee vooruit
Once Upon A Timequote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja hoi, ik was er net ook al bitches
[ afbeelding ]
Ik ben verslaafd... Echt.. Beste serie sinds lange tijd vind ikquote:
quote:
Denken dat ze alleen met meisjes om gaatquote:Op maandag 3 december 2012 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg het maar omdat ze met meisjes gaat.
Quake wars?quote:Op maandag 3 december 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zoooo, heb eventjes genoeg gegamed nu
Hoe is het hier?
Dacht het wel jaquote:Op maandag 3 december 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
Denken dat ze alleen met meisjes om gaat
Alsjeblieft zeg, wil je me dood hebben ofzo.. Alleen maar met meisjes omgaan O.oquote:
Nee, Rome Total War heb ik weer eens effe van onder het stof vandaan getrokken. Die Egyptenaren zijn zo hard de lul!quote:
Waarom komt ze anders naar meets met mannen?quote:
Hehequote:Op maandag 3 december 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, wil je me dood hebben ofzo.. Alleen maar met meisjes omgaan O.o
Niet te verwarren met "gaan" uiteraard
Dat dus.. Teveel drama meestal (uitzonderingen daargelaten )quote:Op maandag 3 december 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom komt ze anders naar meets met mannen?
[..]
Hehe. Ik zou het ook niet alleen overleven met vrouwen, af en toe een man spreken is toch wel fijn, ook al heb ik meer met vrouwen
.
Hehehehequote:Op maandag 3 december 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat dus.. Teveel drama meestal (uitzonderingen daargelaten )
Hoewel mannen daar tegenwoordig ook heel erg een handje van hebben
Andersom ook. Ik probeer me nu voor te stellen hoe het is om de enige vrouw te zijn in een wereld van mannen (even de seksuele grapjes erbuiten gelaten). Lijkt me niet helemaal tof ... Ik zou me toch wel onbegrepen voelen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom komt ze anders naar meets met mannen?
[..]
Hehe. Ik zou het ook niet alleen overleven met vrouwen, af en toe een man spreken is toch wel fijn, ook al heb ik meer met vrouwen
.
Ja.. Huillies zijn hetquote:Op maandag 3 december 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe.
Een handje van te veel drama?
Dat bedoel ik dus met alleen met vrouwen om gaan als man zijnde, dat zal ongetwijfeld ook omgekeerd geldenquote:Op maandag 3 december 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Andersom ook. Ik probeer me nu voor te stellen hoe het is om de enige vrouw te zijn in een wereld van mannen (even de seksuele grapjes erbuiten gelaten). Lijkt me niet helemaal tof ... Ik zou me toch wel onbegrepen voelen.
Pussy'squote:
Ik volg 'm al sinds het begin in Amerikaquote:Op maandag 3 december 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd... Echt.. Beste serie sinds lange tijd vind ik
En ik sop op de evil queen, maar sssst
JAHquote:Op maandag 3 december 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met alleen met vrouwen om gaan als man zijnde, dat zal ongetwijfeld ook omgekeerd gelden
[..]
Pussy's
Ik ben m nu......... Wat.. 3/4 dagen geleden gaan kijken ofzo.. Omdat ik toevallig op de tv zag (waar ik normaliter nooit naar kijk) dat ie hier zou worden uitgezonden.. En nu ben ik al bijna zo ver dat ik ga moeten wachten op de restquote:Op maandag 3 december 2012 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik volg 'm al sinds het begin in Amerika![]()
Die serie is mijn liefde
Ohhh it will be taken care of, don't you worryquote:
Ik wacht al anderhalf jaar steeds op een aflevering. En elke keer als er een aflevering is afgelopen dan raak ik geïrriteerd. Al helemaal toen we 3 maanden moesten wachtenquote:Op maandag 3 december 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben m nu......... Wat.. 3/4 dagen geleden gaan kijken ofzo.. Omdat ik toevallig op de tv zag (waar ik normaliter nooit naar kijk) dat ie hier zou worden uitgezonden.. En nu ben ik al bijna zo ver dat ik ga moeten wachten op de rest
Good, goodquote:Op maandag 3 december 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ohhh it will be taken care of, don't you worry
Zit daar zoveel tijd tussen?!quote:Op maandag 3 december 2012 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wacht al anderhalf jaar steeds op een aflevering. En elke keer als er een aflevering is afgelopen dan raak ik geïrriteerd. Al helemaal toen we 3 maanden moesten wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |