SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hoe doe je het eigenlijk Kerstmis style?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat is Christmasstyle? Een kerstmuts over de penis in plaats van een condoom?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Condoom met candy cane smaak.quote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je wordt versierd, krijgt een piek in je en daarna wordt je afgetuigdquote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
HAHAHA!quote:![]()
![]()
Roflquote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
ik krijg vieze gedachten bij kerstmuts
dus![]()
Beats family visits anytime.quote:Op maandag 3 december 2012 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je wordt versierd, krijgt een piek in je en daarna wordt je afgetuigdA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Godzijdank is er geen wandelend projectiel omhuld door enkel vet geweest die interesse in mij toonde Kaneel.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Zal ik je dan eens christmasstyle doen?quote:Op maandag 3 december 2012 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je wordt versierd, krijgt een piek in je en daarna wordt je afgetuigd
dus![]()
Hoort er ook een dansje bij?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Als.je maar naakt bentquote:Op maandag 3 december 2012 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Zal ik je dan eens christmasstyle doen?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Sorry, ik wordt al versierd en afgetuigd door mijn vriend.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Een wandelend projectiel?quote:Op maandag 3 december 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
Godzijdank is er geen wandelend projectiel omhuld door enkel vet geweest die interesse in mij toonde Kaneel.
Nee de piemel versieren met kerstballen en lichtjes natuurlijk een piek bovenop en hij zorgt zelf wel voor de sneeuw.quote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
C'est la vie
Je word alleen volgehangen met engelenhaar, de rest mag je zelf doen hoorquote:Op maandag 3 december 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, ik wordt al versierd en afgetuigd door mijn vriend..
![]()
Oh sorry er moest waggelend staan.quote:C'est la vie
Alleen onder een takje misletoe.14 SHADES OF GREY
Ik stond slechts een paar keer op de achtergrond van de foto's van vorige week.quote:
L. stond er wel op.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je word alleen volgehangen met engelenhaar, de rest mag je zelf doen hoor.
Ook dat kan niet. Een projectiel is een voorwerp dat met grote snelheid wordt weggeschoten.quote:
Wat is dat gedoe met die misletoe nou eigenlijk?C'est la vie
Ik weet wel een paar manieren hoe dat kanquote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat kan niet. Een projectiel is een voorwerp dat met grote snelheid wordt weggeschoten.
14 SHADES OF GREY
Als je er samen onder staat moet je elkaar zoenen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Wat is dat gedoe met die misletoe nou eigenlijk?
Geen idee je moet iemand kussen dan ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Wat is dat gedoe met die misletoe nou eigenlijk?14 SHADES OF GREY
Weet je dat echt niet?quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Wat is dat gedoe met die misletoe nou eigenlijk?
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Als je er onder staat, moet/mag je zoenen met de ander die er onder staat.quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Wat is dat gedoe met die misletoe nou eigenlijk?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
'waggelend wezen' bij deze mijn verbetering.quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat kan niet. Een projectiel is een voorwerp dat met grote snelheid wordt weggeschoten.C'est la vie
cammeltoe? Wat?quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef heloef het volgende:
Wat is dat gedoe met die misletoe nou eigenlijk?dus![]()
Ahaquote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je er samen onder staat moet je elkaar zoenen.C'est la vie
Nu kan ik weer rustig slapen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
'waggelend wezen' bij deze mijn verbetering.
Ik verbeterde hardop iemand in de les vandaag. Dat was eigenlijk best wel slecht.
Ik ben al over de 91kquote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, zojuist over de 25k posts heen gegaan.14 SHADES OF GREY
Ik heb je bijna ingehaald, weet je dat?quote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kut, zojuist over de 25k posts heen gegaan.
Ja is dat zo vreemd?quote:C'est la vie
Ja? Hij sprak met dt in de ik vorm?quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu kan ik weer rustig slapen.
Ik verbeterde hardop iemand in de les vandaag. Dat was eigenlijk best wel slecht.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Het wordt druk bij Vinnie ik hoop dat er genoeg ruimte isquote:14 SHADES OF GREY
Bij lange na niet.quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb je bijna ingehaald, weet je dat?
Daarnaast ben je bijna niet meer online.Tsssk. Ben ik ook over 3 jaar.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, iemand zei ''hun" waar het duidelijk ''zij'' was. Het was eruit voordat ik er erg in had.quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Hij sprak met dt in de ik vorm?
Schouderklopje voor je.quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb je bijna ingehaald, weet je dat?![]()
![]()
Ik zit op bijna 19.000. Ik heb dit profiel nog geen jaar.quote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij lange na niet.
Daarnaast ben je bijna niet meer online.
[..]
Tsssk. Ben ik ook over 3 jaar.
Nee. Eigenlijk is het best wel sneu.quote:
Goed zoquote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij lange na niet.
Daarnaast ben je bijna niet meer online.
[..]
Tsssk. Ben ik ook over 3 jaar.![]()
argh nog steeds niet durven vragen en/of nog geen echt duidelijkheid wat ze nu van mij vindt
14 SHADES OF GREY
Teringquote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit op bijna 19.000. Ik heb dit profiel nog geen jaar.
14 SHADES OF GREY
Ik heb 24.500 posts sinds vorig jaar september gemaakt. Dus ja...quote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit op bijna 19.000. Ik heb dit profiel nog geen jaar.Tssssk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo![]()
argh nog steeds niet durven vragen en/of nog geen echt duidelijkheid wat ze nu van mij vindt
I know that feel, bro.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb nog tot 11 januari.quote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 24.500 posts sinds vorig jaar september gemaakt. Dus ja...
[..]
Tssssk.
I know that feel, bro.
Hoe staat het met jouw project?quote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 24.500 posts sinds vorig jaar september gemaakt. Dus ja...
[..]
Tssssk.
I know that feel, bro.14 SHADES OF GREY
Oh dat gaat zeker wel lukkenquote:
14 SHADES OF GREY
Goede actie.quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu kan ik weer rustig slapen.
Ik verbeterde hardop iemand in de les vandaag. Dat was eigenlijk best wel slecht.C'est la vie
Vertel dan maar over je postcount.quote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef muhahaha het volgende:
Ik hou gewoon mijn mond over mijn postaccount. Hij bestaat nietI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik ben er bang voor, ja.quote:
Ik denk dat 18.000 van mijn posts vanaf augustus zijn.
Ah zo hosselt hij. Nu is het duidelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het wordt druk bij Vinnie ik hoop dat er genoeg ruimte isC'est la vie
Had kaartjes voor de film, vroeg of ze mee wilde. Ze kan die dag niet. Verjaardag.quote:
Van haar zelf.
Waarschijnlijk is niemand verbaasd wanneer ik zeg dat het team van de jongens die die grensrechter hebben doodgeschopt een team was dat enkel uit allochtonen bestond, he?
Ik vind dat ik een leven heb /carequote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig... ik heb een leven in tegenstelling tot de rest hierC'est la vie
En uw conclusie luidt?quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
Waarschijnlijk is niemand verbaasd wanneer ik zeg dat het team van de jongens die die grensrechter hebben doodgeschopt een team was dat enkel uit allochtonen bestond, he?
Er is hier een vaas gesneuveld.quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had kaartjes voor de film, vroeg of ze mee wilde. Ze kan die dag niet. Verjaardag.
Van haar zelf.C'est la vie
Pff dat is wel ergquote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, ja.
Ik denk dat 18.000 van mijn posts vanaf augustus zijn.maar goed dat heb ik ook wel. Als ik een aantal maanden niet zo actief was op fok had ik nu al over de 100K geweest
14 SHADES OF GREY
Het was een club uit amsterdam... daarmee wist je dat alquote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ben ook allochtoon. /carequote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
Dat lucht op. Dank je.quote:
Zaten er niet ook twee kamperboys tussen?quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Peu, ben jij dat?quote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig... ik heb een leven in tegenstelling tot de rest hierI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ik ben bezig met afkicken. Het lukt aardig. In het weekend heb ik sowieso geen behoefte meer aan internet.quote:Op maandag 3 december 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff dat is wel ergmaar goed dat heb ik ook wel. Als ik een aantal maanden niet zo actief was op fok had ik nu al over de 100K geweest
Dat is maar goed ook.
Failquote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had kaartjes voor de film, vroeg of ze mee wilde. Ze kan die dag niet. Verjaardag.
Van haar zelf.Zeg dat het een cadeautje is de film.
14 SHADES OF GREY
Woo post van Jaleesa!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat niemand verbaasd is dat het om allochtonen gaatquote:?
Tsja bij was het meer een verplaatsing van Fok! naar Facebook. Dus dat schiet ook niet echt opquote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben bezig met afkicken. Het lukt aardig. In het weekend heb ik sowieso geen behoefte meer aan internet.Dat is maar goed ook.
14 SHADES OF GREY
Geen flauw idee. Ik zag een lijst met namen van dag team.quote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zaten er niet ook twee kamperboys tussen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ze heeft dus iets beters te doen die dag. Begrijpelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
FailZeg dat het een cadeautje is de film.
Als het goed is, zie ik haar vrijdag op werk. Mijn laatste werkdag van het jaar.
Dan zien we wel.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het was een club uit amsterdam... daarmee wist je dat al
dus![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ja dit is mijn vervelende alter ego.... oh wacht
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Oh jollyquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niemand verbaasd is dat het om allochtonen gaat?
we gaan steeds meer op Amerika lijken. De dader had een donker getint uiterlijk, de dader was allochtoon.
14 SHADES OF GREY
Duh, altijd same shitquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik in ieder geval niet ... Maar er is weinig dat mij tegenwoordig nog verbaasd.quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succesquote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft dus iets beters te doen die dag. Begrijpelijk.
Als het goed is, zie ik haar vrijdag op werk. Mijn laatste werkdag van het jaar.
Dan zien we wel.
14 SHADES OF GREY
Zo denk ik er ook over ja.quote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig... ik heb een leven in tegenstelling tot de rest hierI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Zoveel geluk dat ik hier niet ben danquote:Op maandag 3 december 2012 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Gelukkig... ik heb een leven in tegenstelling tot de rest hier
Oh wacht :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Zo zie je maar wat mensen zichzelf wijs kunnen maken met denken.quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ligt eraan. Facebook werkt niet zo verslavend omdat er gewoon minder te doen is. Op een gegeven moment heb je alles wel gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja bij was het meer een verplaatsing van Fok! naar Facebook. Dus dat schiet ook niet echt op
Ik kan aan een naam niet zien of iemand donker getint is, eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jollywe gaan steeds meer op Amerika lijken. De dader had een donker getint uiterlijk, de dader was allochtoon.
.
Mij ook niet. Eigenlijk is dat best wel erg. Maar goed, ik bedoelde het verder niet racistisch of zo, meer een... Minder fraaie anekdote.quote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet ... Maar er is weinig dat mij tegenwoordig nog verbaasd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoi rokjequote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zoveel geluk dat ik hier niet ben dan
Oh wacht :$
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: