Als het goed is is mijn hart aan het genezen nu ze die embolies er uit hebben gehaald, in februari weer een hartecho. We shall see.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:33 schreef Toekito het volgende:
Heftig wat jij allemaal doorgemaakt hebt.
Mijn hart doet het nog primagaat steeds met tiende % beter functioneren.
Wow dat berichtjekrijg er een brok van in mn keel. Is volgens mij zelfde aandoening als ik had.
Slijmbal.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:57 schreef computergirl het volgende:
[..]wat jong nog. Is er bekend waarom je zo vaak longembolieen hebt gehad?
Dat heb je goed begrepen, je moet de aders zien als een fietsband. Binnenband met een buitenband, ze kunnen de binnenband er maar 1 keer uithalen. Belangrijk dus geen embolie meer te krijgen, m'n inr mag niet meer onder de drie komen (inr is de tijd dat bloed er over doet te stollen in seconden).quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef computergirl het volgende:
Zijn ze daar nu pas achter gekomen dan?
De moeder van een collega heeft dezelfde operatie gehad en is daar toen ook behoorlijk van opgeknapt, ze is ouder dan jij maar kon voor de operatie nauwelijks lopen. Nare is dat het maar 1 keer te opereren is (als ik het goed begrepen heb)
nee volgens mij niet, alleen de operatie in AMCquote:Op zondag 29 december 2013 09:53 schreef E-Lise het volgende:
Heeft de moeder van je collega ook longrevalidatie in Breda gehad?
Toen ik revalidatie had waren er ook alleen maar pah- patiënten uit het EMC en één man uit het Radboud.. Het programma is nog niet zo bekent denk ik. Heb er wel veel van geleerd.quote:Op zondag 29 december 2013 09:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, alleen de operatie in AMC
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Als het goed is is mijn hart aan het genezen nu ze die embolies er uit hebben gehaald, in februari weer een hartecho. We shall see.
Ja das exact dezelfde aandoening.
Transpositie van de grote vaten kan ook de oorzaak zijn van pulmonale hypertensie trouwens..
quote:Op zondag 29 december 2013 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]mijn hart lekt steeds minder maar genezen doettie nooit 100%
Ik kan er prima mee leven. Alleen merk ik nu dat ik wat ouder wordt en dus moet gaan sportenquote:Op zondag 29 december 2013 11:57 schreef E-Lise het volgende:
[..]....[ afbeelding ]
Ik hoop op 99.9% voor je!
Heb je ooit hartrevalidatie gehad en is dat niet standaard na een open hartoperatie? Kun je wel sporten of moet je toch rekening houden met je hart?quote:Op zondag 29 december 2013 11:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee leven. Alleen merk ik nu dat ik wat ouder wordt en dus moet gaan sporten
heb revalidatie gehad in 2007 maar ik was veruit de jongstequote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Heb je ooit hartrevalidatie gehad en is dat niet standaard na een open hartoperatie? Kun je wel sporten of moet je toch rekening houden met je hart?
Je fietste die oudjes toch wel t snot voor de ogen zekers?quote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb revalidatie gehad in 2007 maar ik was veruit de jongstewas niet tof.
Ja moet wel uitkijken. Het liefst zou ik voetballen maar dat mag ik niet.
Ik was na dag 1 in de hoogste groep met hardlopen en fietsen. Was echt irritant. Maar idd ik liep ze massaal de EHBO opquote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Je fietste die oudjes toch wel t snot voor de ogen zekers?
Ik begrijp wat je bedoelt, in de middeleeuwen toen ik tijdelijk de trombosedienst bezocht om mijn inr te laten prikken was ik met m'n 17 jaar eentussen al die bejaarden.
Ben jij ook gedoemd tot levenslang antistolling trouwens?
Nog een paar maandjes en de grote 40 is daar, dus ik loop aardig in ja :-) .... En quoten doe ik meestal pas als er een berg reacties tussen zitten :-) .quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:10 schreef E-Lise het volgende:
Langzaam maar zeker loop je in qua leeftijd johanicd?Waarom quoten jullie hier niet, is dat iets van het forum?
* E-Lise wenst iedereen alvast een beter jaar dan 2013!
Bij de besten horen is goed voor je zelfvertrouwen. Ik zat in een groepje van drie, samen met een dame van 69 en een man van 28. Kmoet toegeven dat ik de minste conditie van de drie had, al denk ik ook dat die man te ver ging qua sporten, hij heeft PH door transpositie van de vaten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik was na dag 1 in de hoogste groep met hardlopen en fietsen. Was echt irritant. Maar idd ik liep ze massaal de EHBO op
Mijn laatste weken was er een meisje van mijn leeftijd bij gekomen en ging zij links van de groep en ik rechts van de groep en dan die sprintjes van lijn tot lijn. En ze wilde meekomen die oudjes maar langzaam aan legde ze allemaal het loodje tot ook die chick aan het zuurstof moest
Nee hoeft geen pillen.
Dat laatste van vertrouwen is idd het meeste dat ik er aan had Johan, welke sportzaal zat jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |