Jawel. Je vraag is niet specifiek genoegquote:
Ik herinner me maar flarden van die filmquote:Op maandag 3 december 2012 20:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had er van jou toch wel minstens 4 verwacht.
5/6quote:Op maandag 3 december 2012 20:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
Michael Curtiz
Peter Lorre
Max Steiner?
Ongeschreven regels.quote:Op maandag 3 december 2012 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jawel. Je vraag is niet specifiek genoeg
Jij was er ook zo een die bij soldaatje spelen nooit doodgeschoten kon worden, want 'je had een kogelvrij vest aan'?quote:
Indd, hoe weet je dat?quote:Op maandag 3 december 2012 20:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij was er ook zo een die bij soldaatje spelen nooit doodgeschoten kon worden, want 'je had een kogelvrij vest aan'?
same shitquote:
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Sands het volgende:
[..]
De aftakeling is begonnen merk ik wel
wat moet ik moet ACDC?quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef Sands het volgende:
Do The Right Thing
True Romance
Pulp Fiction
Jurassic Park
Bedankt Dyon
Alsjeblieft
Hey ik geef voor 80% antwoordquote:Op maandag 3 december 2012 21:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
en dan nog beweren in awards topic dat je niet zo bent
detailsquote:
Zou je niet eens een vraag stellen?quote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wil de 5de overall plaatsNog 38 punten te gaan en dan kan ik FMT vakantie houden
Volgens mij zit ie al op z'n denkbeeldige strandstoel met meisjes in tutu's die hem druiven voeden en met palmbladen frisse wind in z'n gezicht waaien.quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou je niet eens een vraag stellen?
Was het maar waarquote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie al op z'n denkbeeldige strandstoel met meisjes in tutu's die hem druiven voeden en met palmbladen frisse wind in z'n gezicht waaien.
Niet te vergeten onder het genot van een cocktail geserveerd aan de tiki-bar die wordt gerunt door de lokale wietrokende rastafari...
Bij mij is bijna niks onwaarschijnlijkquote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef Borizzz het volgende:
Hmm ik heb nog een alternatief.. maar die lijkt me zo onwaarschijnlijk...
Dit kan ik nog niet goed rekenen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Borizzz het volgende:
Of ik durf gewoon niet toe te geven dat ik met mijn broertje gekeken heb...
Pokemon
Ik ga mijn dvd kast naquote:Op maandag 3 december 2012 21:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]ik dacht dat je een geintje maakte maar die bestaat echt...
quote:
Jawelquote:Op maandag 3 december 2012 22:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands dit heb je toch niet echt in de bios gezien?
Ik was toen 12quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die animatieliefde van je zal ik nooit begrijpen
animatie is toch leukquote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die animatieliefde van je zal ik nooit begrijpen
Zet film1 dan op!quote:Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is het heel vreemd als ik zo 1 2 3 geen enkel idee heb wie dat is?
Is dat een leuke film?quote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ow k*t echtwaar?
Dan kan ik beter een andere doen geloof ik...
quote:The scenes of the convention were filmed at the Old Madison Square Garden on 8th ave at 49th street. The last event ever held there was in Febuary 1968. It was torn down shortly after closing and today an office tower stands on the site.
quote:The army psychiatrist in this movie was the first black actor cast in a part that wasn't specified as a black character.
quote:Rosie's number, ELdorado 5-xxxx was once a telephone company test number that would always give anyone who calls it a busy signal. However, as of 2009, the number is active in at least one area code.
quote:On the copy of the New York Post announcing the slaying of Senator Jordan and his daughter, a small headline at the top reads: "VIOLENT HURRICANE SWEEPS MIDWEST; 20 DEAD, HUNDREDS HOMELESS"
quote:In the opening sequence the bar in Korea has a US flag with 50 stars. During the Korean War there were only 48 states and hence only 48 stars on the US Flag.
quote:Release Date: 24 October 1962 (USA) See more »
jij weet gewoon het antwoord op de vraag en toch geef je het niet...quote:
Omdat ik dan een vraag moet stellen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
jij weet gewoon het antwoord op de vraag en toch geef je het niet...
quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat ik dan een vraag moet stellen.
de detective zegt me niks. Ik weet wel dat iedereen op zijn minst de naam van deze film kent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:22 schreef ArtistA het volgende:
Ik ken alleen de Detective met Frank, maar daar speelt Lee Remick in mee volgens mij...
Asap +1quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:04 schreef Asap het volgende:
Manchurian Candidate? Daar zit Lansbury in
Dat mag iemand anders doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef Asap het volgende:
Doe dan ook de bekendste of de dame uit Showgirls![]()
Die iddquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:08 schreef kawa4 het volgende:
en arnold schwerzenegger natuurlijk toch
QFTquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:43 schreef Robby87 het volgende:
Zit hij echt in 5 QT's? Karakternamen kun je vergeten
yepquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:15 schreef Asap het volgende:
Heeft die pianist een naam dan in Kill Bill 2
goedquote:
en die inderdaadquote:
6 als je true romance ook mee telt ( maar die had hij geschreven en tony scott had hem uitgevoerd )quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:43 schreef Robby87 het volgende:
Zit hij echt in 5 QT's? Karakternamen kun je vergeten
quote:has packaged a king-size talent into his hulking 6' 2", 220 lb. frame. The athletically-inclined
initially found his way into college via a football scholarship.
quote:Height
6' 2" (1.88 m)
quote:Is a vegetarian.
Wie?quote:Holds a Black belt in Karate.
Nopequote:
quote:He and his daughter,, have recorded a public service announcement promoting vegetarianism on behalf of People for the Ethical Treatment of Animals (PETA).
Hij laat niet vaak zijn ninja skills zienquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:44 schreef kawa4 het volgende:
we hebben het dus over een "aardige" ninja??
quote:
Hij heeft 1 oscar gewonnenquote:I can play a man who's despicable. But I'll still look inside him to find a point of connection. If I can find that kernel, audiences will relate to me.
Niet echt alla chuck norris of jean claudequote:
quote:
ik denk die danquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:56 schreef Asap het volgende:
Zijn niet zoveel donkere oscar winnaars
Sidney Poitier
Forrest Whitaker
Will Smith???
Jamie Foxx???
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:56 schreef Asap het volgende:
Zijn niet zoveel donkere oscar winnaars
Sidney Poitier
Forrest Whitaker
Will Smith???
Jamie Foxx???
Dat is 2quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Forest whitaker - the last king of scotland
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Djimon hounsou voor blood diamond?
Zou je denken, maarquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Morgan freeman - shawshank redemption?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Denzel washington sowieso wel, maar geen idee voor welke film
quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:34 schreef Sands het volgende:
Sidney Poitier: In the heat of the Night
Lilies of the Fieldquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:39 schreef Asap het volgende:
[..], Sidney heeft er wel 1 gewonnen natuurlijk, maar in 1963
Allebei goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Lilies of the Field
Cuba Gooding jr: Jerry Maguire
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:19 schreef Sands het volgende:
Wel slecht dit
Freeman:Million Dollar Baby
jah in 82 voor:quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heeft Louis gosset Jr. een Oscar gewonnen
quote:
quote:
Eindelijk...quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Heeft Louis gosset Jr. een Oscar gewonnen
2/5quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:36 schreef victorinox het volgende:
Bruce Willis
Gordon Levitt
...
Ik ga hem vrijdag kijken, dan weet ik er meer.
nee, nog geen tijd gehad. Helaas, want ik hoor er goede dingen over.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hebben jullie allemaal die film nog niet gezien?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:17 schreef picodealion het volgende:
Wel gezien, maar ik weet geen namen. Of zat Lukas Haas er toevallig in?
Emily de wannabee noemen, terwijl James de echte wannabee is (die gast heet Blount blijkbaar)quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef RanTheMan het volgende:
jef daniels en de wannabee zus van james blunt
Hij staat nog niet in een goede kwaliteit op internetquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hebben jullie allemaal die film nog niet gezien?
ArtistA+1quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:46 schreef ArtistA het volgende:
Rian Johnson (regisseur)
Heb toevallig een review geschreven over die film afgelopen weekend
Hahah, totaal in de verkeerde richtingquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:56 schreef DragonFodder het volgende:
Vertical limit?
Volgens de wetten van Hollywood moet het natuurlijk wel significant zijn dat ze een effectief getiteld "hoogtevrees" zitten te kijken
Deze dus ook niet.quote:
Dat is 'm!quote:
Sorry, was ff naar huis aan t rijden. Lange dag geweest op het werkquote:
Moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Sorry, was ff naar huis aan t rijden. Lange dag geweest op het werk
Hij is ook bekend van SNL, KW trouwens ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef dyonvbaal het volgende:
o . dus rr is ryan reynolds... de andere hints ben ik nog aan het denkenIk heb dan wel Tropic Thunder gezien, maar weer zo niet wie BH is...
Weet je JE?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
o vampier sprankelend... maar dan nog weet ik geen film
Waarom beantwoord je de vraag niet gewoon? Je zal vast niet meer aan het werk zijnquote:
Omdat ik de titel ben vergetenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je de vraag niet gewoon? Je zal vast niet meer aan het werk zijn
crap... natuurlijk...quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef DragonFodder het volgende:
Spreekt Joe Pesci de woorden uit?
Roger Rabbit dus.quote:
DragonFodder +1quote:
I ain't even ashamed!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Hello. My name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die.
Laat ik het zo zeggen: in zijn films is alle dialoog gefluisterd of geschreeuwd, en alles in de film staat in de fik.quote:
The one and only. Die grap komt trouwens uit SNL, is niet van mij.quote:
Een film met o.a.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:35 schreef DragonFodder het volgende:
Homeland, Criminal Minds..
Maar films? Geen idee.
2/2quote:
Nog maar 1quote:Op woensdag 5 december 2012 10:54 schreef kawa4 het volgende:
red dragon
mummy 3 , dragon emperor
kiss of the dragon
crouching tiger hidden dragon
hounor of the dragon
en latin dragon, minder dan 1000 votes
die heb ik hier op de plank ( maar of ze meer als 1000 votes hebben weet ik nie)
en dan zal girl with dragon tattoo er ook wel bij zitten
quote:
Nope.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:06 schreef kawa4 het volgende:
wilde gok
magnet boy ???
weet niet eensch of die bestaat
Nee, maar vergelijkbare naam. Klinkt als een soort superheld(je)quote:Op woensdag 5 december 2012 11:31 schreef kawa4 het volgende:
machine man (zo ziet het er uit in ieder geval)
Boy is goed. het andere woord is een aggregatietoestand van waterquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:31 schreef kawa4 het volgende:
is die uit 2006 Protogé niet ( lijkt er wel een beetje op)
Dat is een film van Gakuryu Ishiiquote:Op woensdag 5 december 2012 13:38 schreef kawa4 het volgende:
typfoutje, maar die bedoelde ik idd,
ben wel benieuwd wat de bovenste is ( die ziet er nl. wel goed uit)
quote:
Nightmare detectivequote:
Ben ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 14:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wow, Sands zal trots op me zijn dat ik iets met jaartallen gewoon goed heb
7 stuksquote:Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef Hulkio het volgende:
Prometheus
The Guard
Skyfall
Ted
Moneyball
(Gokje uit films die ik recentelijk heb gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |