Hey ik geef voor 80% antwoordquote:Op maandag 3 december 2012 21:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
en dan nog beweren in awards topic dat je niet zo bent
detailsquote:
Zou je niet eens een vraag stellen?quote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wil de 5de overall plaatsNog 38 punten te gaan en dan kan ik FMT vakantie houden
Volgens mij zit ie al op z'n denkbeeldige strandstoel met meisjes in tutu's die hem druiven voeden en met palmbladen frisse wind in z'n gezicht waaien.quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou je niet eens een vraag stellen?
Was het maar waarquote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie al op z'n denkbeeldige strandstoel met meisjes in tutu's die hem druiven voeden en met palmbladen frisse wind in z'n gezicht waaien.
Niet te vergeten onder het genot van een cocktail geserveerd aan de tiki-bar die wordt gerunt door de lokale wietrokende rastafari...
Bij mij is bijna niks onwaarschijnlijkquote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef Borizzz het volgende:
Hmm ik heb nog een alternatief.. maar die lijkt me zo onwaarschijnlijk...
Dit kan ik nog niet goed rekenen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Borizzz het volgende:
Of ik durf gewoon niet toe te geven dat ik met mijn broertje gekeken heb...
Pokemon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |