Jawel. Je vraag is niet specifiek genoegquote:
Ik herinner me maar flarden van die filmquote:Op maandag 3 december 2012 20:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had er van jou toch wel minstens 4 verwacht.
5/6quote:Op maandag 3 december 2012 20:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
Michael Curtiz
Peter Lorre
Max Steiner?
Ongeschreven regels.quote:Op maandag 3 december 2012 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jawel. Je vraag is niet specifiek genoeg
Jij was er ook zo een die bij soldaatje spelen nooit doodgeschoten kon worden, want 'je had een kogelvrij vest aan'?quote:
Indd, hoe weet je dat?quote:Op maandag 3 december 2012 20:47 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij was er ook zo een die bij soldaatje spelen nooit doodgeschoten kon worden, want 'je had een kogelvrij vest aan'?
same shitquote:
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Sands het volgende:
[..]
De aftakeling is begonnen merk ik wel
wat moet ik moet ACDC?quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef Sands het volgende:
Do The Right Thing
True Romance
Pulp Fiction
Jurassic Park
Bedankt Dyon
Alsjeblieft
Hey ik geef voor 80% antwoordquote:Op maandag 3 december 2012 21:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
en dan nog beweren in awards topic dat je niet zo bent
detailsquote:
Zou je niet eens een vraag stellen?quote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wil de 5de overall plaatsNog 38 punten te gaan en dan kan ik FMT vakantie houden
Volgens mij zit ie al op z'n denkbeeldige strandstoel met meisjes in tutu's die hem druiven voeden en met palmbladen frisse wind in z'n gezicht waaien.quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zou je niet eens een vraag stellen?
Was het maar waarquote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie al op z'n denkbeeldige strandstoel met meisjes in tutu's die hem druiven voeden en met palmbladen frisse wind in z'n gezicht waaien.
Niet te vergeten onder het genot van een cocktail geserveerd aan de tiki-bar die wordt gerunt door de lokale wietrokende rastafari...
Bij mij is bijna niks onwaarschijnlijkquote:Op maandag 3 december 2012 21:50 schreef Borizzz het volgende:
Hmm ik heb nog een alternatief.. maar die lijkt me zo onwaarschijnlijk...
Dit kan ik nog niet goed rekenen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:53 schreef Borizzz het volgende:
Of ik durf gewoon niet toe te geven dat ik met mijn broertje gekeken heb...
Pokemon
Ik ga mijn dvd kast naquote:Op maandag 3 december 2012 21:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]ik dacht dat je een geintje maakte maar die bestaat echt...
quote:
Jawelquote:Op maandag 3 december 2012 22:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands dit heb je toch niet echt in de bios gezien?
Ik was toen 12quote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die animatieliefde van je zal ik nooit begrijpen
animatie is toch leukquote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die animatieliefde van je zal ik nooit begrijpen
Zet film1 dan op!quote:Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is het heel vreemd als ik zo 1 2 3 geen enkel idee heb wie dat is?
Is dat een leuke film?quote:Op maandag 3 december 2012 22:30 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ow k*t echtwaar?
Dan kan ik beter een andere doen geloof ik...
quote:The scenes of the convention were filmed at the Old Madison Square Garden on 8th ave at 49th street. The last event ever held there was in Febuary 1968. It was torn down shortly after closing and today an office tower stands on the site.
quote:The army psychiatrist in this movie was the first black actor cast in a part that wasn't specified as a black character.
quote:Rosie's number, ELdorado 5-xxxx was once a telephone company test number that would always give anyone who calls it a busy signal. However, as of 2009, the number is active in at least one area code.
quote:On the copy of the New York Post announcing the slaying of Senator Jordan and his daughter, a small headline at the top reads: "VIOLENT HURRICANE SWEEPS MIDWEST; 20 DEAD, HUNDREDS HOMELESS"
quote:In the opening sequence the bar in Korea has a US flag with 50 stars. During the Korean War there were only 48 states and hence only 48 stars on the US Flag.
quote:Release Date: 24 October 1962 (USA) See more »
jij weet gewoon het antwoord op de vraag en toch geef je het niet...quote:
Omdat ik dan een vraag moet stellen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
jij weet gewoon het antwoord op de vraag en toch geef je het niet...
quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat ik dan een vraag moet stellen.
de detective zegt me niks. Ik weet wel dat iedereen op zijn minst de naam van deze film kent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:22 schreef ArtistA het volgende:
Ik ken alleen de Detective met Frank, maar daar speelt Lee Remick in mee volgens mij...
Asap +1quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:04 schreef Asap het volgende:
Manchurian Candidate? Daar zit Lansbury in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |