Ik ook hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:53 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik dacht for a second dat die allereerste vent die eraan ging Van Alden was
Klopt!quote:Op woensdag 11 september 2013 08:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou een hele aflevering kunnen kijken naar Masseria en Luciano die in het Siciliaans converseren over hun zaken.
Fantastisch!quote:Op woensdag 11 september 2013 08:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou een hele aflevering kunnen kijken naar Masseria en Luciano die in het Siciliaans converseren over hun zaken.
ach dat was denk ik meer een geintje om iemand af te zeiken die dondersgoed beseft dat ie iets heel doms gedaan heeft en daar voor moet boeten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad. Die opmerking: "you forgot to close the door" tijdens het dumpen van dat lijk gaat nog een staartje krijgen.
Had helemaal niet echt opgemerkt dat Luciano tegenwoordig voor Masseria werkt ipv AR of Meyer.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:09 schreef Nielsch het volgende:
volgens mij maakte ze beide opmerkingen waardoor het wel duidelijk was. Hij had ook geen grote bek meer zoals we van hem gewend zijn. Kortom, die heeft zijn lesje (voor hoelang het duurt) wel geleerdquote:Op donderdag 12 september 2013 16:29 schreef TN-FR het volgende:
Lag er ook niet zo bovenop, dus vandaar de zin van AR hoe het met luciano ging en dat Masseria de wedervraag stelde. Daaruit maakte ik op dat ze hulpjes zijn geworden na de afloop van seizoen 3 met de heroine deal.
1931quote:Op donderdag 12 september 2013 16:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij maakte ze beide opmerkingen waardoor het wel duidelijk was. Hij had ook geen grote bek meer zoals we van hem gewend zijn. Kortom, die heeft zijn lesje (voor hoelang het duurt) wel geleerd
quote:Op maandag 9 september 2013 23:17 schreef Nielsch het volgende:
Masseria, wat een baas. Supergoed gecast vind ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:53 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik dacht for a second dat die allereerste vent die eraan ging Van Alden was
Meyer Lansky, een Russische jood, oorspronkelijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:39 schreef One_conundrum het volgende:
En Masseria moest die andere knakker ook niet omdat ie niet italiaans (joods?) was.
"Wat moet je met die Jezusmoordenaars?" Waren zijn letterlijke woorden tegen Luciano in seizoen 2.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:39 schreef One_conundrum het volgende:
En Masseria moest die andere knakker ook niet omdat ie niet italiaans (joods?) was.
Bazenscene was dat! Volgens mij de eerste met Masseria. Seizoen 2, ep 3.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Wat moet je met die Jezusmoordenaars?" Waren zijn letterlijke woorden tegen Luciano in seizoen 2.
Ja sprak hij Nederlands?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Wat moet je met die Jezusmoordenaars?" Waren zijn letterlijke woorden tegen Luciano in seizoen 2.
Ik heb die CDquote:
Kan er geen genoeg van krijgenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:42 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik heb die CD![]()
[ afbeelding ]
En deze ook
[ afbeelding ]
Leuke muziek inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |