abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119891157
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:31 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Maar je weet hoe nederlanders zijn. Het zijn kudde mensen en ze gaan pas helpen als tenminste eerst 1 iemand anders gaat helpen.
:D _O-

Nee maar what the fuck. Hoe kan het in godsnaam gebeuren dat mensen laten gebeuren dat drie jochies een man in elkaar trappen. Is dit nou echt zo?
pi_119891172
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 03-12-2012 19:35:08 ]
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_119891186
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 03-12-2012 19:35:29 ]
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_119891240
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:32 schreef Ziba het volgende:

[..]

:D _O-

Nee maar what the fuck. Hoe kan het in godsnaam gebeuren dat mensen laten gebeuren dat drie jochies een man in elkaar trappen. Is dit nou echt zo?
Mij lijkt het logisch om er tenminste tussen te springen. maarja ik beng een voetballer bij de honkbal gebeurt dat tenminste wel als er ooit een vechtpartij is.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_119891256
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:31 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Maar je weet hoe nederlanders zijn. Het zijn kudde mensen en ze gaan pas helpen als tenminste eerst 1 iemand anders gaat helpen.
Nou, die bontkraagjes zijn net zo triest. Zo'n kudde durft ook alleen maar stoer te doen als er meer dan 5 matties bij zijn. Anders poepen ze in hun broek.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 3 december 2012 @ 19:35:04 #96
165633 eriksd
The grand facade...
pi_119891257
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:34 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Mij lijkt het logisch om er tenminste tussen te springen. maarja ik beng een voetballer bij de honkbal gebeurt dat tenminste wel als er ooit een vechtpartij is.
Doen wij ook bij jeu de boules. Die damwedstrijden zijn ook pittig soms.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_119891280
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Doen wij ook bij jeu de boules.
Bij tafeltennis gaan we onder te tafels liggen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119891285
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Doen wij ook bij jeu de boules. Die damwedstrijden zijn ook pittig soms.
_O-
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_119891385
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lees jij wel goed?
Ze hebben hem met de noppen van hun schoenen herhaaldelijk tegen het hoofd getrapt. Wat denk je dat dat doet?
En toen de man wist te ontsnappen hebben ze hem weer te grazen genomen, deze stoere, sportieve jongens en schopten hem nog eens .
En die jongens verdienen ook de zwaarst mogelijke straf. Maar dat laatste is nu net de crux. Overigens betekent doodslag met voorwaardelijke opzet niet per definitie een zwaardere straf dan zware mishandeling (met de dood tot gevolg).
pi_119891444
-

[ Bericht 50% gewijzigd door sp3c op 03-12-2012 19:43:13 ]
If not now, then when.
pi_119891448
Hoe zou de KNVB dit soort excessen nou kunnen uitbannen? Elke vorm van (verbaal) geweld tegen de leiding direct bestraffen?
Helaas gebeurde dit na afloop van de wedstrijd.
pi_119891500
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:31 schreef plesner het volgende:

[..]

Lijkt me toch vrij duidelijk dat ze intentie hadden om de man te doden.

Slachtoffer wordt door 3 jongens met noppen tegen z'n hoofd getrapt.
Slachtoffer probeert te vluchten maar wordt achterna gezeten en gevloerd.
Daders blijven man tegen z'n hoofd aantrappen.

Lijkt me een uitgemaakte zaak.
Dan ben je wanneer de uitspraak komt vermoedelijk zwaar teleurgesteld.
pi_119891542
TT mag trouwens wel aangepast worden, de arme man is inmiddels overleden. Het is bevestigd door zijn club Buitenboys. Staat ook op de website.
pi_119891558
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoe zou de KNVB dit soort excessen nou kunnen uitbannen? Elke vorm van (verbaal) geweld tegen de leiding direct bestraffen?
het probleem zit er in dat een scheidsrechter bij sommige verenigingen amper nog durft te fluiten omdat het dan meteen extreem vijandig wordt. De mentaliteit is rot en er wordt niet meer gecorrigeerd.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_119891715
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef Aldo-MC het volgende:
Dit kan je niet uitbannen. Als je zoiets had kunnen bannen, was geweld iets uit het verleden geweest... Met de gedachte of oproep om geweld van de velden te bannen creëer je alleen maar valse verwachtingen.
pi_119891717
T'is wel droevig natuurlijk. Ook erg sneu voor de nabestaanden, heel erg sneu. Naar mijn mening moeten zulke daders publiekelijk opgehangen worden. Gewoon omdat het 'kan'.
If not now, then when.
  maandag 3 december 2012 @ 19:47:32 #107
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_119891823
Mongolen heb je overal, hier en op t voetbalveld
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_119892049
Met de FIFA als grootste maffia organisatie van Europa en de KNVB als diens little bitch, lijkt dit bijna een logisch gevolg. Ik weet dat niet iedere voetballer of voetbalvereniging in dit tragische stereotype past, maar toch valt het me op dat je nooit iets hoort over een rellende roeivereniging, of een killer korfbalteam. Voetbal en geweld lijkt bijna hand in hand te gaan, tragisch.

Het zal godverdomme je vader/partner/zoon/broer/wat dan ook maar zijn. Maar wees niet bevreesd; de doerakken mogen drie hele jaren niet deelnemen aan dit sportieve spelletje, dát zal ze leren! En ach ende wee, wie weet krijgen ze zelfs wel, hou je vast, enkele uren taakstraf! Oh, the humanity!
  maandag 3 december 2012 @ 19:53:24 #109
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_119892077
Doodslag/(poging tot) zware mishandeling met de dood als gevolg dus...
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_119892111
Ik heb die lijst met namen nog eens bekeken, volgens mij staan er veel meer spelers op die niet van Marokkaanse afkomst zijn. Er staat zo te zien ook iemand van Indonesische komaf en Indiase komaf op. Verder tel ik twee Nederlandse namen, en nog een Antilliaanse/Surinaamse naam.
pi_119892185
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef MohMi het volgende:
Met de FIFA als grootste maffia organisatie van Europa en de KNVB als diens little bitch, lijkt dit bijna een logisch gevolg. Ik weet dat niet iedere voetballer of voetbalvereniging in dit tragische stereotype past, maar toch valt het me op dat je nooit iets hoort over een rellende roeivereniging, of een killer korfbalteam. Voetbal en geweld lijkt bijna hand in hand te gaan, tragisch.

Het zal godverdomme je vader/partner/zoon/broer/wat dan ook maar zijn. Maar wees niet bevreesd; de doerakken mogen drie hele jaren niet deelnemen aan dit sportieve spelletje, dát zal ze leren! En ach ende wee, wie weet krijgen ze zelfs wel, hou je vast, enkele uren taakstraf! Oh, the humanity!
Het is allemaal de schuld van de Fifa :')

Kijk eens om je heen, lees het nieuws. Deze maatschappij is gewoon aan het verloederen. Niet alleen op het voetbalveld, maar ook op straat. Ook tijdens het uitgaan. Dit is een maatschappelijk probleem, dat zich vooral op het voetbalveld uit. Mijn ervaring is, omdat verschillende afkomsten elkaar dan treffen.
pi_119892271
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kijk eens om je heen, lees het nieuws. Deze maatschappij is gewoon aan het verloederen. Niet alleen op het voetbalveld, maar ook op straat. Ook tijdens het uitgaan. Dit is een maatschappelijk probleem, dat zich vooral op het voetbalveld uit. Mijn ervaring is, omdat verschillende afkomsten elkaar dan treffen.
Zucht.

Je hebt gewoon veel te veel afschuwelijke tokkies met agressieproblemen ofzo. That's it.
pi_119892342
quote:

[..]

Lezen is niet jouw sterkste punt, is het wel? Tevens zie ik je niet ingaan op mijn andere punten; zonder met de vinger te wijzen, waarom horen we dit niet (of ontgaat het mij totaal, absoluut ook een optie) in andere sporten?
Edit; je argument omtrent meerdere culturen, lijkt me geenszins van toepassing.

Maar de boodschap die je over probeert te brengen, deel ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 20:00:14 (toevoeging) ]
pi_119892390
quote:
Niet allemaal natuurlijk, maar de FIFA kan best wel eens een onderdeel van het probleem zijn. Vanmiddag werd al aangehaald dat het er bij hockey en rugby veel beschaafder aan toe gaat. Dat zal natuurlijk ook te maken hebben met dat scheidsrechterlijke dwalingen daar veel minder onderdeel uit maken van het spel. Bij voetbal mag er nog steeds geen gebruik gemaakt worden van camera's waardoor er soms idiote beslissingen genomen worden puur omdat de scheidsrechter het niet heeft gezien. Dat levert weer opgefokte profspelers op die verhaal gaan halen bij de scheidsrechter en dat straalt weer af op de amateurspelers die dat ook gaan doen omdat de profs het ook doen.
pi_119892408
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:57 schreef Ziba het volgende:

[..]

Zucht.

Je hebt gewoon veel te veel afschuwelijke tokkies met agressieproblemen ofzo. That's it.
Klopt. Meindert Tjoelker, daar begon het fenomeen zinloos geweld. Of tenminste, daar kreeg het deze naam. Het ging daar om een fiets. Hier ging het om... tja, dat weten we niet. Vast iets onbenulligs. Het gebeurt nu tijdens het voetbal, toen op een zaterdag avond/nacht, en helaas zal het dit jaar waarschijnlijk ergens nog een keer gebeuren. Of meerdere keren. Op dat vlak is dit land gewoon ernstig ziek -O-
pi_119892447
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Klopt. Meindert Tjoelker, daar begon het fenomeen zinloos geweld. Of tenminste, daar kreeg het deze naam. Het ging daar om een fiets. Hier ging het om... tja, dat weten we niet. Vast iets onbenulligs. Het gebeurt nu tijdens het voetbal, toen op een zaterdag avond/nacht, en helaas zal het dit jaar waarschijnlijk ergens nog een keer gebeuren. Of meerdere keren. Op dat vlak is dit land gewoon ernstig ziek -O-
Niet alleen dit land hoor, gebeurt overal in de wereld.
pi_119892537
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:58 schreef MohMi het volgende:

[..]

Lezen is niet jouw sterkste punt, is het wel? Tevens zie ik je niet ingaan op mijn andere punten; zonder met de vinger te wijzen, waarom horen we dit niet (of ontgaat het mij totaal, absoluut ook een optie) in andere sporten?
Edit; je argument omtrent meerdere culturen, lijkt me geenszins van toepassing.

Maar de boodschap die je over probeert te brengen, deel ik.
Moet ik ingaan op het feit waarom een knokpartij niet voorkomt tijdens een roeiwedstrijd? Of bij korfbal? Bij voetballen is de lat qua fysiek contact gewoon lager, en het is geen dure sport, dus ook voor de onderkant van de samenleving te betalen.

De rest van jouw boodschap deel ik trouwens ook :)
pi_119892566
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou, gaat hier nog wel netjes als je kijkt naar andere (kut)landen soms. :D Maarja, ik begrijp ook niet wat mensen drijft om zoiets te doen. Dat je boos bent om iets qua sport of whatever kan ik best begrijpen maar om iemand zo ernstig toe te takelen is iets waar ik niet totaal bij kan. :') Volgens mij moet je als persoon dan al aardig verknipt zijn.
pi_119892756
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:03 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nou, gaat hier nog wel netjes als je kijkt naar andere (kut)landen soms. :D Maarja, ik begrijp ook niet wat mensen drijft om zoiets te doen. Dat je boos bent om iets qua sport of whatever kan ik best begrijpen maar om iemand zo ernstig toe te takelen is iets waar ik niet totaal bij kan. :') Volgens mij moet je als persoon dan al aardig verknipt zijn.
Ik snap überhaupt niet wat iemand moet denken om iemand een klap te geven. Ik heb nog nooit iemand geslagen eigenlijk. Ik zou zoiets alleen doen als iemand een geliefde serieus aanvalt. Ik ben blij dat ik het niet snap eigenlijk. De nabestaanden zullen dit waarschijnlijk nooit echt een goed plekje kunnen geven, echt horror.
pi_119892906
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik snap überhaupt niet wat iemand moet denken om iemand een klap te geven. Ik heb nog nooit iemand geslagen eigenlijk. Ik zou zoiets alleen doen als iemand een geliefde serieus aanvalt. Ik ben blij dat ik het niet snap eigenlijk. De nabestaanden zullen dit waarschijnlijk nooit echt een goed plekje kunnen geven, echt horror.
Hmm. Nja, ik bedoel als je iemand dusdanig toetakelt dat hij op de grond ligt en je gaat met z'n drie tegen zijn hoofd aan trappen en whatever denk ik gewoon dat je 't niet helemaal op een rijtje hebt. Ziek, lijkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')