Ach... Wanneer een Marokkaan was doodgeschopt door Nederlanders was dit topic vermoedelijk blijven steken op 2 pagina's.quote:Op maandag 3 december 2012 19:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, wat een mongolen op Marok.nl. Boeit ze geen reet dat die vent dood is omdat 't een Nederlander is. Geeft wel weer aan wat voor types wij binnenhalen in NL
Iemand doden zonder voorbedachte rade is doodslag, wat het waarschijnlijk ook zal worden in deze zaak.quote:Op maandag 3 december 2012 19:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ze gingen niet met de intentie om hem te doden naar het voetbal. Maar als je iemand dus zo trapt, kan je verwachten dat diegene er aan kan overlijden. Moord dus.
Dat gebeurt echter niet. Goh, vreemd.quote:Op maandag 3 december 2012 19:14 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach. Wanneer een Marokkaan was doodgeschopt door Nederlanders was dit topic vermoedelijk blijven steken op 2 pagina's.
Zware mishandeling.quote:Op maandag 3 december 2012 19:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is je intentie dan als je iemand zo genadeloos (neer)trapt? Ze hadden zelfs nog een moment waarin ze hadden kunnen bedenken dat het niet zo slim is wat ze deden.
Ik denk niet dat ze dat hadden kunnen verwachten in de zin dat de ze daadwerkelijk stil hebben gestaan bij de gevolgen. Ze zijn bovendien minderjarig wat dat, ze hadden het kunnen weten, onwaarschijnlijker maakt, hoe dan ook zware mishandeling met de dood als gevolg, dat is in ieder geval duidelijk en misschien wel meer.quote:Ik zie het inderdaad als moord. Niet met voorbedachte rade. Ik weet alle rechterlijke benamingen niet precies wat waarvoor geldt.
Ze gingen niet met de intentie om hem te doden naar het voetbal. Maar als je iemand dus zo trapt, kan je verwachten dat diegene er aan kan overlijden. Moord dus.
Ze weten toch wel dat je niet op iemand in kan schoppen met een paar man zonder dat dat gevolgen heeft? Ze zijn toch niet achterlijk? En dan later nog eens een keer op de man intrappen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zware mishandeling.
Dat was hun beweegreden waarschijnlijk om dit te kunnen doen.
[..]
[..]
Ik denk niet dat ze dat hadden kunnen verwachten in de zin dat de ze daadwerkelijk stil hebben gestaan bij de gevolgen. Ze zijn bovendien minderjarig wat dat, ze hadden het kunnen weten, onwaarschijnlijker maakt, hoe dan ook zware mishandeling met de dood als gevolg, dat is in ieder geval duidelijk en misschien wel meer.
En jij denkt dat een voetbalclub in NL die mongolen nog wil hebben als ze uit de bak komen?quote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
De knvb kan ze maximaal 3 jaar schorsen. Dus over iets meer dan 3 jaar mogen ze al weer voetballen
Ik vrees van wel ja.quote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En jij denkt dat een voetbalclub in NL die mongolen nog wil hebben als ze uit de bak komen?
Betwijfel het.quote:
Nogmaals, dan is het dus zware mishandeling, dood door schuld en dat soort zaken maar een moord bega je met voorbedachte rade, zie maar eens te bewijzen dat ze daadwerkelijk de intentie hadden hem om te leggen, zeker als hij een paar uur later onwel werd. Dit heeft niets met goedpraten te maken, dat doe ik niet, maar je dient het wel in het juiste perspectief te plaatsen uiteraard en niet straffen om te straffen omdat 'het volk' dat zo graag wil in deze of met een andere zaak.quote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze weten toch wel dat je niet op iemand in kan schoppen met een paar man zonder dat dat gevolgen heeft? Ze zijn toch niet achterlijk? En dan later nog eens een keer op de man intrappen.
Nee, dit kan op geen enkele wijze goedgepraat of genuanceerd worden, al zullen sommigen dat wel proberen.
Genoeg, want amateurclubs zijn graag sociaal betrokken blablabla en iedereen verdient een tweede kans blablablaquote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En jij denkt dat een voetbalclub in NL die mongolen nog wil hebben als ze uit de bak komen?
Het is ook op verzoek van de clubs dat de strafmaat voor jeugdspelers op maximaal 3 jaar staat.quote:Op maandag 3 december 2012 19:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Betwijfel het.
Die mongolen zijn gebrandmerkt voor het leven, waar ik geen medelijden mee heb.
http://nl-nl.facebook.com/pages/sv-Nieuw-Sloten/254817221236506quote:ou bestuurtje van de club, zou het uit respect niet tijd worden om op te stappen en het hele zooitje op te doeken?
deze jongens zouden nooit meer mogen voetballen bij een club!
je eigen teamgenoten trappen iemand dood en de rest van het team kijkt toe!
En nou krijg jezelfs dood bedreigingen door grote broers van dat team dat zomaar een grensrechter dood trapt???
met wat voor lui heb je te maken?? je gaat naar een voetbal wedstrijdje en je krijgt een gesubsidieerde kickbokstraining op een volwassen man.
s.v nieuw sloten, doek de boel maar op.
ik als supporter zag die man in elkaar zakken en je denkt dan het komt goed en hij is nu hersendood.
Deze jongens moeten de volle straf van een volwassen leeftijd krijgen, het is diep treurig dat er zulke types rondlopen.
Ik heb het vooral te doen met het gezin van de grensrechter.
Zelfs toeschouwers werden bedreigd.
Dat blijkt in de praktijk wel mee te vallen. Weet je nog van alle afschuwelijke gebeurtenissen van het afgelopen jaar de daders? En van drie jaar terug?quote:Op maandag 3 december 2012 19:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Betwijfel het.
Die mongolen zijn gebrandmerkt voor het leven, waar ik geen medelijden mee heb.
Het is geen nuanceren. Het is realisme. Maar blijf jij rustig geloven dat dit moord is.quote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze weten toch wel dat je niet op iemand in kan schoppen met een paar man zonder dat dat gevolgen heeft? Ze zijn toch niet achterlijk? En dan later nog eens een keer op de man intrappen.
Nee, dit kan op geen enkele wijze goedgepraat of genuanceerd worden, al zullen sommigen dat wel proberen.
Doodslagquote:Op maandag 3 december 2012 19:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Het is geen nuanceren. Het is realisme. Maar blijf jij rustig geloven dat dit moord is.
1 marokkaan dus. ER ZAT EEN MAROKKAAN TUSSEN MENSEN. SCHEER MAROKKANEN OVER 1 KAM ONDER DEZE LIJNquote:
Had je niet eerst respect voor het slachtoffer en nabestaanden kunnen betuigen voordat je de bovenstaande onzin begon uit te kramen?quote:Op maandag 3 december 2012 19:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
1 marokkaan dus. ER ZAT EEN MAROKKAAN TUSSEN MENSEN. SCHEER MAROKKANEN OVER 1 KAM ONDER DEZE LIJN
----------------------------------------------------------------
Wat zijn de andere twee voor afkomst?quote:Op maandag 3 december 2012 19:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
1 marokkaan dus. ER ZAT EEN MAROKKAAN TUSSEN MENSEN. SCHEER MAROKKANEN OVER 1 KAM ONDER DEZE LIJN
Heb ik al lang gedaan hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 19:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Had je niet eerst respect voor het slachtoffer en nabestaanden kunnen betuigen voordat je de bovenstaande onzin begon uit te kramen?
Indo's of Pakis oidquote:Op maandag 3 december 2012 19:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat zijn de andere twee voor afkomst?
jijquote:Op maandag 3 december 2012 19:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Eentje was tenminste een Indier, kijkend naar z'n achternaamquote:Op maandag 3 december 2012 19:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat zijn de andere twee voor afkomst?
Mogelijk. Maar gelet op het feit dat hij pas uren later in elkaar zakte en weer een stuk later pas overleed zie ik dat niet zo snel gebeuren. Welk voorwaardelijk opzet moet ik immers hierbij bedenken?quote:
Echt bizar dat mensen dit kunnen doen.quote:
Hoe kom je aan de namen van de daders?quote:Op maandag 3 december 2012 19:29 schreef plesner het volgende:
[..]
Eentje was tenminste een Indier, kijkend naar z'n achternaam
toen ik op het veld stond waren er redelijk vaak vechtpartijen of opstootjesquote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel 'incidenten' daarbij plaatsvinden?
Ik betwijfel het, maar als jij het zegt dan zal het wel ik ga van je goede bedoelingen uit, hoe dan ook kan je niet ontkennen dat het juist weer een probleemgeval is.quote:
Lees jij wel goed?quote:Op maandag 3 december 2012 19:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar gelet op het feit dat hij pas uren later in elkaar zakte en weer een stuk later pas overleed zie ik dat niet zo snel gebeuren. Welk voorwaardelijk opzet moet ik immers hierbij bedenken?
Maar je weet hoe nederlanders zijn. Het zijn kudde mensen en ze gaan pas helpen als tenminste eerst 1 iemand anders gaat helpen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Echt bizar dat mensen dit kunnen doen.Maar nogmaals: de omstanders? Er zijn toch redelijk wat mensen die dit gezien moeten hebben?
[..]
Hoe kom je aan de namen van de daders?
Lijkt me toch vrij duidelijk dat ze intentie hadden om de man te doden.quote:Op maandag 3 december 2012 19:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Mogelijk. Maar gelet op het feit dat hij pas uren later in elkaar zakte en weer een stuk later pas overleed zie ik dat niet zo snel gebeuren. Welk voorwaardelijk opzet moet ik immers hierbij bedenken?
Exact ik vind het respectloos van de KNVB dat ze spreken over 'een incident' dat is echt dom.quote:Op maandag 3 december 2012 19:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
toen ik op het veld stond waren er redelijk vaak vechtpartijen of opstootjes
Door LosBuenosMuchachos gepost, maar door de mod verwijderd.quote:Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Echt bizar dat mensen dit kunnen doen.Maar nogmaals: de omstanders? Er zijn toch redelijk wat mensen die dit gezien moeten hebben?
[..]
Hoe kom je aan de namen van de daders?
quote:Op maandag 3 december 2012 19:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar je weet hoe nederlanders zijn. Het zijn kudde mensen en ze gaan pas helpen als tenminste eerst 1 iemand anders gaat helpen.
Mij lijkt het logisch om er tenminste tussen te springen. maarja ik beng een voetballer bij de honkbal gebeurt dat tenminste wel als er ooit een vechtpartij is.quote:Op maandag 3 december 2012 19:32 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee maar what the fuck. Hoe kan het in godsnaam gebeuren dat mensen laten gebeuren dat drie jochies een man in elkaar trappen. Is dit nou echt zo?
Nou, die bontkraagjes zijn net zo triest. Zo'n kudde durft ook alleen maar stoer te doen als er meer dan 5 matties bij zijn. Anders poepen ze in hun broek.quote:Op maandag 3 december 2012 19:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar je weet hoe nederlanders zijn. Het zijn kudde mensen en ze gaan pas helpen als tenminste eerst 1 iemand anders gaat helpen.
Doen wij ook bij jeu de boules. Die damwedstrijden zijn ook pittig soms.quote:Op maandag 3 december 2012 19:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mij lijkt het logisch om er tenminste tussen te springen. maarja ik beng een voetballer bij de honkbal gebeurt dat tenminste wel als er ooit een vechtpartij is.
Bij tafeltennis gaan we onder te tafels liggenquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 19:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doen wij ook bij jeu de boules. Die damwedstrijden zijn ook pittig soms.
En die jongens verdienen ook de zwaarst mogelijke straf. Maar dat laatste is nu net de crux. Overigens betekent doodslag met voorwaardelijke opzet niet per definitie een zwaardere straf dan zware mishandeling (met de dood tot gevolg).quote:Op maandag 3 december 2012 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lees jij wel goed?
Ze hebben hem met de noppen van hun schoenen herhaaldelijk tegen het hoofd getrapt. Wat denk je dat dat doet?
En toen de man wist te ontsnappen hebben ze hem weer te grazen genomen, deze stoere, sportieve jongens en schopten hem nog eens .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |