Nee, KT ging me even uilachenquote:Op maandag 3 december 2012 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry
ik weet dat ik er een beetje over zeur
Zie andere postsquote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
smakelijk! voor een speciale reden of gewoon zomaar?
Met je partner.quote:
Dat doen mijn boven/onderburen de laatste tijd ook vrij fanatiekquote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Muziekje kan ik ook zelf opzetten keihard.
maar ik zeur ookquote:Op maandag 3 december 2012 18:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, KT ging me even uilachen.
[..]
Zie andere posts.
quote:
Nee, daar mag je me later een keer mee helpen okquote:Op maandag 3 december 2012 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is hij zelf jarig?
wat ga je geven?
truequote:Op maandag 3 december 2012 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met je partner.Hotelseks is pas noemenswaardig als het met een geheime minnares is of in het geval van een wilde trio/kwartet/quintet/of nog meer.
Jarig? Ik dacht dat T. zwanger was. Net als William en Kate.quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik zeur ook
maar wie is er jarig dan?
oh nee dat is te gevaarlijk daar brand ik mijn vingers niet aan!!quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Nee, daar mag je me later een keer mee helpen ok.
Oh, dat moet ik dan maar even regelen danquote:Op maandag 3 december 2012 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met je partner.Hotelseks is pas noemenswaardig als het met een geheime minnares is of in het geval van een wilde trio/kwartet/quintet/of nog meer.
he wat ben je lekker op de hoogte van het shownieuws Airquote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarig? Ik dacht dat T. zwanger was. Net als William en Kate.
Laat mij raden, dergelijke hotelseks heb jij al es gehad?quote:
Je hebt best een buikje dus het zou maar zo kunnen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Tegan het volgende:
Volgens deze SC ben ik al twee keer zwanger geweest dit jaar.
Ja, die geheime hotelseks die ik ooit heb gehad was ook wel nice jaquote:Op maandag 3 december 2012 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeer de moeite waard ja.quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Barbusse het volgende:
Oh, dat moet ik dan maar even regelen dan
Ik las het op de timeline van nrcnext.quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
he wat ben je lekker op de hoogte van het shownieuws Air
Ja, erg kut dat hij eerder jarig is dan ikquote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee dat is te gevaarlijk daar brand ik mijn vingers niet aan!!
eerste kadotjes zijn onmogelijk
oh no you didn't!!!!!!quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt best een buikje dus het zou maar zo kunnen.
quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat mij raden, dergelijke hotelseks heb jij al es gehad?
quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt best een buikje dus het zou maar zo kunnen.
3x scheepsrecht. aftellen geblazen dus.quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Tegan het volgende:
Volgens deze SC ben ik al twee keer zwanger geweest dit jaar.
Beter lezen!quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef Tegan het volgende:
Ja, die geheime hotelseks die ik ooit heb gehad was ook wel nice ja![]()
.
Leugenaar! Was het met dit vriendje of met een vorige?quote:
Is het nu officieelquote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las het op de timeline van nrcnext.
nee echt nietquote:Op maandag 3 december 2012 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leugenaar! Was het met dit vriendje of met een vorige?
Die hou je ook verborgen, net als jezelf. Dus hoe kan ik het ooit vragen?quote:Op maandag 3 december 2012 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
nee echt niet
serieus ik ben best frigide hoor
vraag maar aan mijn lief
jawel maar dat is gewoon dinsdag avondquote:Op maandag 3 december 2012 18:31 schreef Barbusse het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat je geen geile vuige dingen met je partner mag doen?
quote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Feli met jullie kleine wondertje in wording T. en date van T.!
die zit gewoon op fok hoorquote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hou je ook verborgen, net als jezelf. Dus hoe kan ik het ooit vragen?
Mr. T.!quote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Feli met jullie kleine wondertje in wording T. en date van T.!
"Scharrel" is je codewoord voor je ex?quote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef Tegan het volgende:
Ik had altijd geilde stiekeme neukseks met scharrel in hotels. Good times.
Geef z'n nick es dan.quote:
Dat is zijn Fok!naam ja. Voor jouw tijdquote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"Scharrel" is je codewoord voor je ex?
zonde vh geld.quote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef Tegan het volgende:
Ik had altijd geilde stiekeme neukseks met scharrel in hotels. Good times.
Seks met T. is niet heel bijzonder weet jij?quote:
Een steegje is goedkoper.quote:Op maandag 3 december 2012 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Seks met T. is niet heel bijzonder weet jij?
Een sTeegje?quote:
geen idee, ze heeft wel veel angsten. hotels kosten geld, dat weet ik dan weer wel.quote:Op maandag 3 december 2012 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Seks met T. is niet heel bijzonder weet jij?
Als het maar niet van je tieten afgaatquote:Op maandag 3 december 2012 18:34 schreef Tegan het volgende:
Damn, mijn buikje. Er moet echt hard twintig kilo af ja.
Zoveel?quote:Op maandag 3 december 2012 18:34 schreef Tegan het volgende:
Damn, mijn buikje. Er moet echt hard twintig kilo af ja.
Als de ervaring echt de moeite waard is, vergeet je dat geld vanzelf.quote:Op maandag 3 december 2012 18:35 schreef dawg het volgende:
geen idee, ze heeft wel veel angsten. hotels kosten geld, dat weet ik dan weer wel.
denk het niet aangezien ik "met pensioen" ben.quote:Op maandag 3 december 2012 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de ervaring echt de moeite waard is, vergeet je dat geld vanzelf.
kon je dat maar sturen!quote:Op maandag 3 december 2012 18:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het maar niet van je tieten afgaat
Seksgewijs?quote:Op maandag 3 december 2012 18:37 schreef dawg het volgende:
denk het niet aangezien ik "met pensioen" ben.
eten. adios.
...en dat er dan bij laten zetten in je tieten?quote:Op maandag 3 december 2012 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kon je dat maar sturen!
Ik wil wat van mijn armen want die zijn blijkbaar niet in balans met de rest
nee want dan kiep ik om geloof ikquote:Op maandag 3 december 2012 18:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...en dat er dan bij laten zetten in je tieten?
Zeep van maken!quote:Op maandag 3 december 2012 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want dan kiep ik om geloof ik
gooi maar gewoon weg
wil jij armvetzeep?quote:
quote:
zal ik dat er even bij zetten in deTT?quote:
Altijd behulpzaam, die eend!quote:Op maandag 3 december 2012 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal ik dat er even bij zetten in deTT?
Gaarne!quote:Op maandag 3 december 2012 18:53 schreef rubbereend het volgende:
zal ik dat er even bij zetten in deTT?
Groepsopdracht?quote:Op maandag 3 december 2012 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb honger en ik wou eten stelen uit de keuken en nu heb ik mijn hand verbrand
en heb eindelijk het ontbrekende stuk van de opdracht maar het is zo slecht dat ik het zelf nog over moet doen ook
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 19:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb honger en ik wou eten stelen uit de keuken en nu heb ik mijn hand verbrand
en heb eindelijk het ontbrekende stuk van de opdracht maar het is zo slecht dat ik het zelf nog over moet doen ook
ja dat doe ik inderdaad nooit meerquote:
heb je dat dan altijd voor het zeggen?quote:Op maandag 3 december 2012 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat doe ik inderdaad nooit meer
Doe je het toch nog alleen uiteindelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik deed alleen en toen kwam iemand smeken of ie bij mij mocht en dan durf ik geen nee te zeggen
maar nu snap ik waarom niemand met hem wil
quote:Op maandag 3 december 2012 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je dat dan altijd voor het zeggen?
nicequote:Op maandag 3 december 2012 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit niet officieel in die klas en dat is een heel goed excuus
Kusje d'ropquote:Op maandag 3 december 2012 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
aaah fuck ik ga echt dood van de pijn man
mijn vingers zijn echt kei verbrand
ja en nou moet ik ook nog de hele avond en ochtend typen omdat die lul-met-vingers kul heeft afgeleverdquote:
watskebeurt?quote:Op maandag 3 december 2012 19:49 schreef rhubarbje het volgende:
aaah fuck ik ga echt dood van de pijn man
mijn vingers zijn echt kei verbrand
ik wou eten stelen en toen verbrande ik mijn hand aan de stoom uit de panquote:
auquote:Op maandag 3 december 2012 20:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wou eten stelen en toen verbrande ik mijn hand aan de stoom uit de pan
Kusje daarop ookquote:Op maandag 3 december 2012 20:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en nou moet ik ook nog de hele avond en ochtend typen omdat die lul-met-vingers kul heeft afgeleverd
sorry ik ben pissig
Altijd toch?quote:
Jou toch? Ik dacht dat het jouw beurt was deze maand. Jij ook gefeliciteerd Q!quote:
Kun je vast wennen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:12 schreef Q. het volgende:
Hoera, er zitten bij mij aan het blok weer 3 jonge vaders.
wat is jong?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:12 schreef Q. het volgende:
Gewoon lekker NSB'en bij de docent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:03 schreef rhubarbje het volgende:
serieus ik weet dat ik aan het zeiken ben en een eentonig bandje word maar elke minuut dat ik met deze opdracht weer bezig ben word ik pissiger
ik snap niet dat die kerel denkt dat ie mij kan foppen met zijn: sorry was vergeten het te sturen
nee je had het gewoon nog niet gedaan!! en hebt het nu afgeraffeld
hij heeft iets genummerd en die nummers heet ie vet gedrukt gemaakt
Na 1/3 zijn ze niet meer vetgedrukt, en na 2/3 weer wel
dat geef je toch niet af?!?
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:12 schreef Q. het volgende:
dat durf ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon lekker NSB'en bij de docent.
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe je mee?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Succes QAan het eind van de dag wil je er ook eentje
Geloof dat eentje net twee weken geleden vader is geworden. Voor het eerst.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is jong?
Wij zijn eindelijk van de kinderen in ons blok af
weer nachten door slapen
Juist. Niet dat eeuwige goedgepraat, fucking luie krengen moeten hun werk gewoon doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sturen! Niet andermans problemen je eigen problemen maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat durf ik niet
heb hem zelf een stevige email gestuurd maar ik durf niet te klikken
oh zo jongquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Geloof dat eentje net twee weken geleden vader is geworden. Voor het eerst.
ja maar dan krijg je: schrijf maar een extra reflectie op de samenwerking en geef daarin aan wat jouw rol was en wat jij er van kunt lerenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Sturen! Niet andermans problemen je eigen problemen maken.
"Ik heb ervan geleerd groepsopdrachten niet leuk te vinden en medestudenten niet te vertrouwen"quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan krijg je: schrijf maar een extra reflectie op de samenwerking en geef daarin aan wat jouw rol was en wat jij er van kunt leren
blabla
'Elke keer weer hetzelfde gesodemieter en ik mag het altijd oplossen.'quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ik heb ervan geleerd groepsopdrachten niet leuk te vinden en medestudenten niet te vertrouwen"
Ja maar heb je wel gemeld wat voor een kut student de ander is. En je frustraties er vanaf geschrevenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar dan krijg je: schrijf maar een extra reflectie op de samenwerking en geef daarin aan wat jouw rol was en wat jij er van kunt leren
blabla
Okee, dan doe je dat niet en dan laat je nog steeds over je heen lopen. Of je gaat hun werk ook doen, heb je iig dat gezeik niet meer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blabla
Of mensen die je artikelen sturen met een virus.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:45 schreef Q. het volgende:
Er komen nu allemaal nare herinneringen naar boven aan groepsopdrachten in mijn laatste jaar. Wat een luie, domme, ongemotiveerde mensen zaten er in mijn groepjes altijd..
Slaafs ja en amen zeggen tegen iedereenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, dan doe je dat niet en dan laat je nog steeds over je heen lopen. Of je gaat hun werk ook doen, heb je iig dat gezeik niet meer.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of mensen die je artikelen sturen met een virus.
Ik heb hem een mail gestuurd dat ie een kutstudent isquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar heb je wel gemeld wat voor een kut student de ander is. En je frustraties er vanaf geschreven
ik ga gewoon niet meer samenwerkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, dan doe je dat niet en dan laat je nog steeds over je heen lopen. Of je gaat hun werk ook doen, heb je iig dat gezeik niet meer.
dat heb ik al meerdere keren meegemaakt hoor. 2 officiële waarschuwingen en het is klaar. Ben ook een keer zelf uit een groepje gestapt dat helemaal niets deed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Wij hebben een keer iemand uit de groep gegooid![]()
bij ons gebeurt dat echt nooit hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dat heb ik al meerdere keren meegemaakt hoor. 2 officiële waarschuwingen en het is klaar. Ben ook een keer zelf uit een groepje gestapt dat helemaal niets deed.
nee dat geef je in handen van iemand waarvan je weet dat het dan goedkomtquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:03 schreef rhubarbje het volgende:
serieus ik weet dat ik aan het zeiken ben en een eentonig bandje word maar elke minuut dat ik met deze opdracht weer bezig ben word ik pissiger
ik snap niet dat die kerel denkt dat ie mij kan foppen met zijn: sorry was vergeten het te sturen
nee je had het gewoon nog niet gedaan!! en hebt het nu afgeraffeld
hij heeft iets genummerd en die nummers heet ie vet gedrukt gemaakt
Na 1/3 zijn ze niet meer vetgedrukt, en na 2/3 weer wel
dat geef je toch niet af?!?
ik denk ook serieus dat ie daarom perse met mij wou samen werkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat geef je in handen van iemand waarvan je weet dat het dan goedkomt
hoe oud is het volk bij jou? mijn eerste studie kwam het ook nooit voor, maar daar zat ik natuurlijk met allemaal net-van-de-havo tuig. daarna altijd in overstappers/mbo-doorstroom klassen gezeten. dat is altijd veel relaxter volk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij ons gebeurt dat echt nooit hoor
misschien een te sociale studie gekozen
ja omdat ik nu vakken bij de voltijd vol is het van dat net-niet-havo tuig iddquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
hoe oud is het volk bij jou? mijn eerste studie kwam het ook nooit voor, maar daar zat ik natuurlijk met allemaal net-van-de-havo tuig. daarna altijd in overstappers/mbo-doorstroom klassen gezeten. dat is altijd veel relaxter volk.
Ben je altijd zo makkelijk over te halen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk ook serieus dat ie daarom perse met mij wou samen werken
hij is de enige die weet dat ik voor de vorige opdracht het hoogste cijfer van de klas had
mijn docent heeft me gewaarschuwd ook gewoon toen ie wist dat we samen gingen werken maar ja toen waren we al begonnen
ik vond hem gewoon echt heel sneu! niemand wou met hemquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ben je altijd zo makkelijk over te halen?
Daar was dus een goede reden voor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond hem gewoon echt heel sneu! niemand wou met hem
ja goed maar dat wist ik toen toch nog niet!quote:
Zo ben je toch niet ook aan je vriend gekomen toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond hem gewoon echt heel sneu! niemand wou met hem
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja goed maar dat wist ik toen toch nog niet!
kan ook gewoon zijn omdat ie niet aardig is of een beetje stinkt of zo
nee hij aan mijquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo ben je toch niet ook aan je vriend gekomen toch?
En dan is het natuurlijk niet zn eigen schuld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja goed maar dat wist ik toen toch nog niet!
kan ook gewoon zijn omdat ie niet aardig is of een beetje stinkt of zo
jawel maar dan kan ie nog prima werk afleveren natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan is het natuurlijk niet zn eigen schuld.
Je had hem een half af, slecht stuk moeten mailen met spelfout in de titel. En dan erbij, ik heb dit vast naar de leraar gemaild. Kijken of hij dan ineens wel zou schrikkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel maar dan kan ie nog prima werk afleveren natuurlijk
maar goed het is af
ik heb hem naar die knakker gemaild want hij wou wel weten waar ie zijn naam onder zette natuurlijk(sorry hoor)
whahaha dat is gemeenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je had hem een half af, slecht stuk moeten mailen met spelfout in de titel. En dan erbij, ik heb dit vast naar de leraar gemaild. Kijken of hij dan ineens wel zou schrikken
Is z'n eigen schuld.quote:
nah waarschijnlijk slaapt ie nog dus ziet ie het niet eensquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is z'n eigen schuld.
Moet je zien dat je nu nog allemaal opmerkingen en klachten krijgt erover die jij mag oplossen
En wanneer moet je het inleveren?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah waarschijnlijk slaapt ie nog dus ziet ie het niet eens
moet nog nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wanneer moet je het inleveren?
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah waarschijnlijk slaapt ie nog dus ziet ie het niet eens
wees blij dat de TT niet is aangepastquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef Tegan het volgende:
Ik ben niet zwanger verdomme, en het is niet meer grappig.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wees blij dat de TT niet is aangepast
Jawelquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef Tegan het volgende:
Ik ben niet zwanger verdomme, en het is niet meer grappig.
Gatver, bijna 30. Wat een fossiel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef Tegan het volgende:
Gisteren bij het etentje zeiden mensen allemaal dat date en ik zo'n leuk jong koppel waren hehe. Ze schrokken wel toen zus zei dat date tegen de 30 is.
dat is toch ook nog jong?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef Tegan het volgende:
Gisteren bij het etentje zeiden mensen allemaal dat date en ik zo'n leuk jong koppel waren hehe. Ze schrokken wel toen zus zei dat date tegen de 30 is.
Wel als je denkt dat hij twintig isquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gatver, bijna 30. Wat een fossiel.
Ja, maar ze dachten dus mooi tien jaar jonger ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch ook nog jong?
anders ben ik ook al bijna oud
post een foto dan geven wij even een eerlijk oordeelquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:59 schreef Tegan het volgende:
Dat is zo raar. Want ik vind hem helemaal niet te jong eruit zien.
Misschien gedraagt hij zich wat jongerquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:59 schreef Tegan het volgende:
Dat is zo raar. Want ik vind hem helemaal niet te jong eruit zien.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
post een foto dan geven wij even een eerlijk oordeel
Zijn zusje ookal. "Oh, date heeft de geestelijke leeftijd van jou dus vandaar dat jullie bij elkaar passen." Neequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien gedraagt hij zich wat jonger
Alle mannen zijn kinderen toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien gedraagt hij zich wat jonger
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zijn zusje ookal. "Oh, date heeft de geestelijke leeftijd van jou dus vandaar dat jullie bij elkaar passen." Nee [ afbeelding ], ik ben lichtjaren volwassener dan mijn leeftijd!
true!quote:
hele familie al ontmoet, etentjes met anderen, dieren cadeau krijgen..... de term date dekt al langer de lading niet meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zijn zusje ookal. "Oh, date heeft de geestelijke leeftijd van jou dus vandaar dat jullie bij elkaar passen." Nee [ afbeelding ], ik ben lichtjaren volwassener dan mijn leeftijd!
en dat waarderen vrouwen zo in onsquote:
nou.....quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat waarderen vrouwen zo in ons
Ik heb dat zusje één etentje gezien, verder nooit. En de rest van de familie ken ik niet behalve ouders, (en wat neven van hem die ik ookal zeven jaar ken).quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hele familie al ontmoet, etentjes met anderen, dieren cadeau krijgen..... de term date dekt al langer de lading niet meer
veul!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Poppetjes, hoeveel is 60.000 cubic feet in meters
en, en, en..... stiekem wordt het steeds meer in die paar zinnenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb dat zusje één etentje gezien, verder nooit. En de rest van de familie ken ik niet behalve ouders, (en wat neven van hem die ik ookal zeven jaar ken).
1699.0m³quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Poppetjes, hoeveel is 60.000 cubic feet in meters
Mijn man heeft gisteravond de hele tijd met de Lego/Duplo gespeeld van mijn dochtertje.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en, en, en..... stiekem wordt het steeds meer in die paar zinnen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man heeft gisteravond de hele tijd met de Lego/Duplo gespeeld van mijn dochtertje.
Want hij wilde een kasteel voor haar bouwen voor als ze wakker werd vanmorgen.
En wat was haar reactie: NeePapa, boos!
Met anderen woorden. Wat heb je gedaan Papa. Nu ben ik boos.
Daar moest ik hard op lachen
O, had ik het toch goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1699.0m³
http://www.metric-convers(...)-to-cubic-meters.htm
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)irefox-a&channel=rcs
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1699.0m³
http://www.metric-convers(...)-to-cubic-meters.htm
Ik wil ook zo'n hele grote doos K'nex en zo'n kinderkeukentje enzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man heeft gisteravond de hele tijd met de Lego/Duplo gespeeld van mijn dochtertje.
Ik ook. Want ik had even rustquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar je man had de avond van zijn leven
Ik ben nu pas op mijn werkquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
wat is het hier rustig trouwens voor een doordeweekse ochtend
normaal moeten hier toch allemaal mensen hun werk ontduiken?
waarom was ze boos?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Blijkbaar. Als ze samen spelen, pakt zij een paar blokjes en gaat een meter verder op zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom was ze boos?
mag hij niet aan de lego komen?
als dat zo is mag ik je dochtertje nu al
die mannen moet je meteen op hun plek zetten
die is druk aan het figuurzagen nuquote:
Mijn schoonmoeder kwam gister een Lego vuilniswagen showen. Die had ze gekocht voor als de kinderen bij haar thuis zijn. Ze koopt elke keer wat Lego of Duplo bij voor de kleinkinderen.quote:
Geef mij maar de volwassen versie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat waarderen vrouwen zo in ons
Geef maar aan mijquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Al mijn (technisch) lego ligt ergens ver weggestopt in een kast bij mijn ouders.
Lego is tof! Ik hou ervan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder kwam gister een Lego vuilniswagen showen. Die had ze gekocht voor als de kinderen bij haar thuis zijn. Ze koopt elke keer wat Lego of Duplo bij voor de kleinkinderen.
En mijn man zat helemaal gefascineerd naar dat ding te kijken en volgens mij vond hij hem onwijs gaaf
Zou ie al z'n vingers nog hebben?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is druk aan het figuurzagen nu
Voor de toekomstige kleinkinderen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Al mijn (technisch) lego ligt ergens ver weggestopt in een kast bij mijn ouders.
Mijn man ook. Daarom vond hij het ook niet erg dat ik 250 euro aan Lego/Duplo heb gekocht voor Sinterklaas en Kerstquote:
Allemaal kleine krullenbollenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor de toekomstige kleinkinderen.
Dat hij dan eerst maar die lampen maakt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou ie al z'n vingers nog hebben?
Natuurlijk wat het was allemaal zo simpel toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou ie al z'n vingers nog hebben?
Dan heeft ie vast papiersneetjes van het origamiën.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat hij dan eerst maar die lampen maakt.
Ja, ik had een mooie klok gezien op internet en Rhu mooie lampjes en toen zei Spazza dat hij die ook wel even kon maken en dan voor een euro ofzo, want het was dure designshit.quote:
Welke klok?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik had een mooie klok gezien op internet en Rhu mooie lampjes en toen zei Spazza dat hij die ook wel even kon maken en dan voor een euro ofzo, want het was dure designshit.
Sure.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik had een mooie klok gezien op internet en Rhu mooie lampjes en toen zei Spazza dat hij die ook wel even kon maken en dan voor een euro ofzo, want het was dure designshit.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Welke klok?
-edit-
En welke lampjes
Ik mag niet terug lezen van Q.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
R&P / [R&P SC] zaterdag lapo...... en vanaf daar verder lezen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze klok.
Lampjes kan ik niet zo snel vinden.
Vroeg ik me ook al af, zit ze onder de plak bij Q?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer luistert er iemand naar Q?
14 februari 2006.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het me eindelijk gelukt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, zit ze onder de plak bij Q?
Oh. Ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze klok.
Lampjes kan ik niet zo snel vinden.
Doe es.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh. Ja.
Even iemand kennen met een lasersnijtafel en een patroontje tekenen. Dan is zo'n ding voor een habbekrats te maken.
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
Die klok ismaar die lampjes vind ik maar lelijk.
Ja hequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
ow dacht dat je die lampjes bedoelde die Rhu wildequote:
Gewoon overtrekken van deze?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als jij het patroontje tekent, ken ik wel iemand met een lasersnijtafel ja.
Hij is niet zo groot hequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dacht dat je die lampjes bedoelde die Rhu wilde
de origamilamp
[ afbeelding ]
de andere klok die CL wilquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
Buisinessplan: Een broer hebben die stage loopt bij de TU-Delft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat ik me in ga schrijven bij de KVK
Q. weet alles ja!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rhu heeft een vreemde smaak.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow dacht dat je die lampjes bedoelde die Rhu wilde
de origamilamp
[ afbeelding ]
Kan het proberen, maar denk dat de resolutie een beetje laag is.quote:
Goeie smaak heb ik hequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rhu heeft een vreemde smaak.![]()
![]()
Deze is mooi.
Ik blijf ver weg van die site.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heZe hebben er nog meer die
zijn.
Het is net de Top 2000. Met Gers Pardoel en Psy hoog in de lijst.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik luister nu naar Q.
Waar voor de 2898447476e keer Adele wordt gedraaid.
Size: about 9.5 inches high, 6.5 inches widequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kan het proberen, maar denk dat de resolutie een beetje laag is.
Hoe groot moet het ding worden?
Als KT hem maakt kan je je eigen size opgeven hehquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Size: about 9.5 inches high, 6.5 inches wide
https://www.google.nl/#q=9.5+inchesquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Size: about 9.5 inches high, 6.5 inches wide
Ik wil 'm heul groot!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als KT hem maakt kan je je eigen size opgeven heh.
En Slayer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is net de Top 2000. Met Gers Pardoel en Psy hoog in de lijst.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet te gek, het moet wel op de snijtafel passen.
Ja. Ze staan op 199.quote:
Skyfall van Adele ook enorm hoogquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is net de Top 2000. Met Gers Pardoel en Psy hoog in de lijst.
De klok of zij?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet te gek, het moet wel op de snijtafel passen.
Begint steeds meer op de Q top 1000 te lijken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Skyfall van Adele ook enorm hoog
sowieso die Top2000
quote:
Ja sorry, dat zijn de associaties die ik heb met snijtafelquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wil jij mijn nachtmerries hier buiten laten?
Ik noteer deze.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van minder eten word je niet minder zwanger.
je hebt het wel nog steeds over een klok hè?quote:
Klinkt mij prima in de oren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja sorry, dat zijn de associaties die ik heb met snijtafel
Ik droom altijd dat m'n familie doodgaat
Gewoon je mini achterlaten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:37 schreef L-E het volgende:
Waarom is het altijd pestweer als ik naar school moet op de fiets? ALTIJD!
Gisteren gingen ze allemaal verhalen vertellen over mijn vader aan tafel. Rot even heel snel op.quote:
zwaar?quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Stopt het dan met regenen? Het is het proberen waard.
jij?quote:
Ja nu ik ookquote:
Dat is wel kut aan dik zijn. Kom je er veel te laat achter dat je zwanger bent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of zwanger raken, kun je dat de schuld geven.
Er zijn andere tekenen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is wel kut aan dik zijn. Kom je er veel te laat achter dat je zwanger bent.
Ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hebt het wel nog steeds over een klok hè?
CL laat zich niet zomaar vangen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:43 schreef L-E het volgende:
Wil iemand CL een keer op een weegschaal zetten en mij dan vertellen wat ze écht weegt? Ik raak benieuwd door de tegenstrijdige verhalen hier.
Dat trekt de weegschaal niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:43 schreef L-E het volgende:
Wil iemand CL een keer op een weegschaal zetten en mij dan vertellen wat ze écht weegt? Ik raak benieuwd door de tegenstrijdige verhalen hier.
Extra bitchy zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ochtendmisselijkheid, overgeven, niet meer ongesteld worden. Zomaar een selectie.
Op dat laatste na zie ik alleen maar nadelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ochtendmisselijkheid, overgeven, niet meer ongesteld worden. Zomaar een selectie.
Dat kan net zo goed een kater zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben al nooit ongesteld. En misselijk ben ik wel vaker. Huuuu.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Snel veranderen van voor- naar nadelen hé?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op dat laatste na zie ik alleen maar nadelen.
Een kind kan ook zorgen voor een kater.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat kan net zo goed een kater zijn
klopt de TT dus tochquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben al nooit ongesteld. En misselijk ben ik wel vaker. Huuuu.
Dikke ninja-editquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Snel veranderen van voor- naar nadelen hé?
Nee even serieus. Die symtomen zijn veel te gewoon. Dus dat wordt gewoon iedere maand op een stokje plassen en een paar keer mijn buik slaan.quote:
quote:
En een ontplofte poes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een kind kan ook zorgen voor een kater.
Precies. Je rot vanzelf zo erg weg dat je ultieme doel bereikt is. Jammer dat je het geestelijk niet zo meer meekrijgt. En het is wat donker onder de grond.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:47 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel bedacht dat ik vanaf nu alleen megaveel ga eten tot ik moet kotsen, en anders niet. En dan hopelijk ga ik eten associeren met misselijk zijn, nooit meer willen eten, en dan dun zijn.
de oplossing is zo simpel. Meer beweging -> meer sex.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:47 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel bedacht dat ik vanaf nu alleen megaveel ga eten tot ik moet kotsen, en anders niet. En dan hopelijk ga ik eten associeren met misselijk zijn, nooit meer willen eten, en dan dun zijn.
Ja, dan moet ik even nog een paar mannen regelen, en ik doe niet aan vreemdgaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de oplossing is zo simpel. Meer beweging -> meer sex.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Je rot vanzelf zo erg weg dat je ultieme doel bereikt is. Jammer dat je het geestelijk niet zo meer meekrijgt. En het is wat donker onder de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |