Nee, KT ging me even uilachenquote:Op maandag 3 december 2012 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry
ik weet dat ik er een beetje over zeur
Zie andere postsquote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
smakelijk! voor een speciale reden of gewoon zomaar?
Met je partner.quote:
Dat doen mijn boven/onderburen de laatste tijd ook vrij fanatiekquote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Muziekje kan ik ook zelf opzetten keihard.
maar ik zeur ookquote:Op maandag 3 december 2012 18:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, KT ging me even uilachen.
[..]
Zie andere posts.
quote:
Nee, daar mag je me later een keer mee helpen okquote:Op maandag 3 december 2012 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is hij zelf jarig?
wat ga je geven?
truequote:Op maandag 3 december 2012 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met je partner.Hotelseks is pas noemenswaardig als het met een geheime minnares is of in het geval van een wilde trio/kwartet/quintet/of nog meer.
Jarig? Ik dacht dat T. zwanger was. Net als William en Kate.quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik zeur ook
maar wie is er jarig dan?
oh nee dat is te gevaarlijk daar brand ik mijn vingers niet aan!!quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Tegan het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Nee, daar mag je me later een keer mee helpen ok.
Oh, dat moet ik dan maar even regelen danquote:Op maandag 3 december 2012 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met je partner.Hotelseks is pas noemenswaardig als het met een geheime minnares is of in het geval van een wilde trio/kwartet/quintet/of nog meer.
he wat ben je lekker op de hoogte van het shownieuws Airquote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jarig? Ik dacht dat T. zwanger was. Net als William en Kate.
Laat mij raden, dergelijke hotelseks heb jij al es gehad?quote:
Je hebt best een buikje dus het zou maar zo kunnen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Tegan het volgende:
Volgens deze SC ben ik al twee keer zwanger geweest dit jaar.
Ja, die geheime hotelseks die ik ooit heb gehad was ook wel nice jaquote:Op maandag 3 december 2012 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeer de moeite waard ja.quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Barbusse het volgende:
Oh, dat moet ik dan maar even regelen dan
Ik las het op de timeline van nrcnext.quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
he wat ben je lekker op de hoogte van het shownieuws Air
Ja, erg kut dat hij eerder jarig is dan ikquote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee dat is te gevaarlijk daar brand ik mijn vingers niet aan!!
eerste kadotjes zijn onmogelijk
oh no you didn't!!!!!!quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt best een buikje dus het zou maar zo kunnen.
quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat mij raden, dergelijke hotelseks heb jij al es gehad?
quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt best een buikje dus het zou maar zo kunnen.
3x scheepsrecht. aftellen geblazen dus.quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Tegan het volgende:
Volgens deze SC ben ik al twee keer zwanger geweest dit jaar.
Beter lezen!quote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef Tegan het volgende:
Ja, die geheime hotelseks die ik ooit heb gehad was ook wel nice ja![]()
.
Leugenaar! Was het met dit vriendje of met een vorige?quote:
Is het nu officieelquote:Op maandag 3 december 2012 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las het op de timeline van nrcnext.
nee echt nietquote:Op maandag 3 december 2012 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leugenaar! Was het met dit vriendje of met een vorige?
Die hou je ook verborgen, net als jezelf. Dus hoe kan ik het ooit vragen?quote:Op maandag 3 december 2012 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
nee echt niet
serieus ik ben best frigide hoor
vraag maar aan mijn lief
jawel maar dat is gewoon dinsdag avondquote:Op maandag 3 december 2012 18:31 schreef Barbusse het volgende:
Maar begrijp ik nu goed dat je geen geile vuige dingen met je partner mag doen?
quote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Feli met jullie kleine wondertje in wording T. en date van T.!
die zit gewoon op fok hoorquote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hou je ook verborgen, net als jezelf. Dus hoe kan ik het ooit vragen?
Mr. T.!quote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Feli met jullie kleine wondertje in wording T. en date van T.!
"Scharrel" is je codewoord voor je ex?quote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef Tegan het volgende:
Ik had altijd geilde stiekeme neukseks met scharrel in hotels. Good times.
Geef z'n nick es dan.quote:
Dat is zijn Fok!naam ja. Voor jouw tijdquote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"Scharrel" is je codewoord voor je ex?
zonde vh geld.quote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef Tegan het volgende:
Ik had altijd geilde stiekeme neukseks met scharrel in hotels. Good times.
Seks met T. is niet heel bijzonder weet jij?quote:
Een steegje is goedkoper.quote:Op maandag 3 december 2012 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Seks met T. is niet heel bijzonder weet jij?
Een sTeegje?quote:
geen idee, ze heeft wel veel angsten. hotels kosten geld, dat weet ik dan weer wel.quote:Op maandag 3 december 2012 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Seks met T. is niet heel bijzonder weet jij?
Als het maar niet van je tieten afgaatquote:Op maandag 3 december 2012 18:34 schreef Tegan het volgende:
Damn, mijn buikje. Er moet echt hard twintig kilo af ja.
Zoveel?quote:Op maandag 3 december 2012 18:34 schreef Tegan het volgende:
Damn, mijn buikje. Er moet echt hard twintig kilo af ja.
Als de ervaring echt de moeite waard is, vergeet je dat geld vanzelf.quote:Op maandag 3 december 2012 18:35 schreef dawg het volgende:
geen idee, ze heeft wel veel angsten. hotels kosten geld, dat weet ik dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |