Respectquote:
Inderdaad, ik zit nog even te wachten tot er een emissie komt. Daarna zal hij zijn slag wel slaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
De mexicaanse multimiljardair heeft inderdaad al grotendeels overgenomen, in de toekomst wordt kpn misschen volledig door hem overgenomen.
Waarschijnlijk vanavond even bijwerkenquote:Op maandag 7 januari 2013 16:59 schreef Physics het volgende:
Ik sta er nog steeds niet bij..
Qlogic (NASDAQ:QLGC)
Berkshire Hathaway (NYSE:BRK.B)
Hawaiian Holdings (NASDAQ:HA)
Softbank Corp (TYO: 9984)
Marathon Oil Corp (NYSE:MRO)
Hewlett Packard (NYSE: HPQ)
Was mijn selectie
Raptorix zou er volgens mij vanavond aan werkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:31 schreef fedsingularity het volgende:
Wanneer komt er een tussenstand?
Nou, met negatieve operationele marge kun je maar beter niet teveel producerenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:30 schreef wbeco het volgende:
Nokia +20%, jammer van de productieproblemen anders zouden ze nog hoger staan
Op de gehele productie ja. Je kunt mij niet wijsmaken dat de kosten in verband met de productie van de lumia 920 hoger zijn dan de verkoopprijs.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Nou, met negatieve operationele marge kun je maar beter niet teveel produceren
Kan je ook aandelen lumia 920 kopen dan, je koopt toch een aandeel in alle activiteiten van Nokia, ook de bleeders?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef wbeco het volgende:
[..]
Op de gehele productie ja. Je kunt mij niet wijsmaken dat de kosten in verband met de productie van de lumia 920 hoger zijn dan de verkoopprijs.
Maar als ze dan nog steeds een negatieve marge hebben, zou je toch afvragen waarom je er in zou blijven willen investeren? Want zoals dino al zegt, dan kun je maar beter niet al te veel produceren. Ze hebben dus wel degelijk productie wat niks oplevert en slechts alleen centen kost. Dat naast de verkoop van een goed model (lumia?) zou je je toch het een of ander gaan afvragenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:45 schreef wbeco het volgende:
[..]
Op de gehele productie ja. Je kunt mij niet wijsmaken dat de kosten in verband met de productie van de lumia 920 hoger zijn dan de verkoopprijs.
Klopt, maar als je nagaat dat Nokia vorig kwartaal nog uit de markt leek te liggen voor smartphones lijken ze nu weer gedeeltelijk terug te komen en kunnen ze nog aardig wat marktaandeel winnen. De productieproblemen hebben er toch echt voor gezorgd dat het aanbod van lumia toestellen veels te laag is ten opzichte van de vraag met als gevolg dat het toestel in vrijwel ieder land uitverkocht is of vertraging heeft. Bij hogere productie drukken de vaste kosten de winstgevendheid niet meer zo. De vraag is echter of ze echt terug kunnen komen in de hightech marktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Kan je ook aandelen lumia 920 kopen dan, je koopt toch een aandeel in alle activiteiten van Nokia, ook de bleeders?
Nou, dan is niet hoopvol dat ze in het zelfde persbericht aangeven dat in Q1 2013 de op. marges weer zullen zakken. Maar goed, mr. market heeft natuurlijk altijd gelijk (en eigenlijk hoort deze discussie ook in een ander topic thuis)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:53 schreef wbeco het volgende:
[..]
Klopt, maar als je nagaat dat Nokia vorig kwartaal nog uit de markt leek te liggen voor smartphones lijken ze nu weer gedeeltelijk terug te komen en kunnen ze nog aardig wat marktaandeel winnen. De productieproblemen hebben er toch echt voor gezorgd dat het aanbod van lumia toestellen veels te laag is ten opzichte van de vraag met als gevolg dat het toestel in vrijwel ieder land uitverkocht is of vertraging heeft. Bij hogere productie drukken de vaste kosten de winstgevendheid niet meer zo. De vraag is echter of ze echt terug kunnen komen in de hightech markt
Als het hoofddoel van Nokia is om marktaandeel te veroveren, dan is het niet zo gek dat de marges onder druk staan. Hopelijk betaalt het zich terug op langere termijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Nou, dan is niet hoopvol dat ze in het zelfde persbericht aangeven dat in Q1 2013 de op. marges weer zullen zakken. Maar goed, mr. market heeft natuurlijk altijd gelijk (en eigenlijk hoort deze discussie ook in een ander topic thuis)
Wat als ze markt aandeel terug winnen? Zal Apple niet hetzelfde doen? Samsung? Stel ze winnen marktaandeel terug, zit je nog steeds met die lage marges. En wat dan? Waar dan geld op verdienen? Nieuw model tegen hogere prijs? Ik lees veel ' If's ' ..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als het hoofddoel van Nokia is om marktaandeel te veroveren, dan is het niet zo gek dat de marges onder druk staan. Hopelijk betaalt het zich terug op langere termijn.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:25 schreef raptorix het volgende:
Update is gedaan, tevens correct van wereldhave voor bas en aad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strelliestrelson 112,93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chakir64 112,59SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MrUnchanied 110,76SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Japie_Tepel 109,25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shispeed 108,96SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wbeco 107,90SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bananenman 107,82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ravvie 107,29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Djibril 106,76SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vetvlek 106,67SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JimmyJames 106,34SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Igen 106,23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr.Cooper 105,77SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taciho 105,58SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Synesius 105,43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paulliewalnuts 105,43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.44pje 104,86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.monkyyy 104,61SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ratatat 104,52SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digi2 104,46SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus25euro.nl 104,16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dinosaur_Sr 103,99SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sokz 103,64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. MrBadGuy 103,63SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Physics 103,61SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kat van Raptorix 103,57SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaco 103,54SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QBay 103,23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sloggi 103,21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N.I.M.B.Y 103,14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem Middelkoop 103,12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.piger 102,98SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sitting_elfling 102,87SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SkyWalker88 102,81SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wormtrein 102,47SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Kardinaal 101,22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rukapul 100,91SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raptorix 100,87SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NY_aannemer 100,80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fedsingularity 100,74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SeLang 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door raptorix op 12-01-2013 21:12:51 ]🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
En erg jammer dat ik in Molycorp zit![]()
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Ik zit er in het echt ook in, da's veel ergerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:18 schreef sitting_elfling het volgende:
En erg jammer dat ik in Molycorp zit![]()
![]()
![]()
Resultaat voor Sloggi klopt trouwens niet helemaal. De rente op Portugese en Griekse obligaties is gedaald, maar dat betekent dat de waarde ervan juist is gestegen.
Een obligatie die je voor x euro koopt, met een rente r en een looptijd van n jaar, levert uiteindelijk x * (1 + r) n op. In de praktijk zal het uit te keren eindbedrag vastliggen. Laat dat nou 100 euro zijn, dan is de huidige waarde van de obligatie dus 100 / (1+r)n euro.
(En met een vergelijkbare omvorming kun je uitrekenen welke rente erbij hoort, als een obligatie met een eindbedrag van 100 euro wordt verhandeld voor x euro)
Dus bijvoorbeeld, voor de 30-jarige Portugese obligaties, uitgaande van een eindbedrag van 100 euro:
De rente op 1 januari (of eigenlijk 28 december) was 7,050%. Waarde van de obligatie: 100 / (1,0705)30 = 12,95 euro
De huidige rente is 6,497%. Waarde van de obligatie: 100 / (1,06497)30 = 15,13 euro
Dus de huidige score voor Portugese 30-jarige obligaties is 116,8 ipv. 92,10.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2013 16:48:00 ]![]()
Als ik thuis ben fix ik die, ik zag trouwens dat Yahoo Finance ook historische prijzen toont, mogelijk dat ik nog wat start prijzen moet wijzigen, omdat ik op 31 dec de sheet heb samengestelt kan dat qua beurs sluitingen her en der een discrepantie opleveren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:16 schreef Sokz het volgende:
Bij mij trouwens niet NYSE:LAD (lithia motors) maar LON:LAD (Ladbrokes)🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Thanks voor de uitleg, ik doe sommige stocks nog handmatig, ik zal deze ook bij gaan werken, en met de tijd automagiseren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:41 schreef Igen het volgende:
Resultaat voor Sloggi klopt trouwens niet helemaal. De rente op Portugese en Griekse obligaties is gedaald, maar dat betekent dat de waarde ervan juist is gestegen.
Een obligatie die je voor x euro koopt, met een rente r en een looptijd van n jaar, levert uiteindelijk x * (1 + r) n op. In de praktijk zal het uit te keren eindbedrag vastliggen. Laat dat nou 100 euro zijn, dan is de huidige waarde van de obligatie dus 100 / (1+r)n euro.
(En met een vergelijkbare omvorming kun je uitrekenen welke rente erbij hoort, als een obligatie met een eindbedrag van 100 euro wordt verhandeld voor x euro)
Dus bijvoorbeeld, voor de 30-jarige Portugese obligaties, uitgaande van een eindbedrag van 100 euro:
De rente op 1 januari (of eigenlijk 28 december) was 7,050%. Waarde van de obligatie: 100 / (1,0705)30 = 12,95 euro
De huidige rente is 6,497%. Waarde van de obligatie: 100 / (1,06497)30 = 15,13 euro
Dus de huidige score voor Portugese 30-jarige obligaties is 116,8 ipv. 92,10.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Geen dank, binnenkort hoop ik de updates geheel geautomatiseer te doen, echter sommige dingen zijn vrijwel niet te automatiseren, met name die dwaas die boter als commodity koosquote:![]()
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Je gaat iedere dag naar de AH om te kijken of de prijs van een pakje boter al is aangepast?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen dank, binnenkort hoop ik de updates geheel geautomatiseer te doen, echter sommige dingen zijn vrijwel niet te automatiseren, met name die dwaas die boter als commodity koos
Abre los ojos![]()
Nee ik gebruik dezequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:29 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
Je gaat iedere dag naar de AH om te kijken of de prijs van een pakje boter al is aangepast?![]()
http://www.defra.gov.uk/statistics/foodfarm/farmgate/commodity/🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Zou leuk zijn als we ook nog even de AEX en een andere beurs er bij gooien
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Ja, als we boter doen, wellicht de Uganda Exchange (als die bestaatquote:Op zondag 13 januari 2013 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou leuk zijn als we ook nog even de AEX en een andere beurs er bij gooien)
![]()
Die bestaatquote:Op zondag 13 januari 2013 21:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ja, als we boter doen, wellicht de Uganda Exchange (als die bestaat)
Die plaatjesquote:Alle pakken op de groei gekocht?
http://www.use.or.ug/
Ik vind het wel een goede benchmark![]()
![]()
quote:Op zondag 13 januari 2013 21:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ow, en als dat nog niet gezegd is: RESPECT @ raptorix
Dat is niet zo moeilijk, gewoon een user AEX er tussen met 6 picks van de Aex indexquote:Op zondag 13 januari 2013 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Zou leuk zijn als we ook nog even de AEX en een andere beurs er bij gooien
Aangepast, je komt daar mee op 5e plek, ik kan helaas mijn post niet editen:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:24 schreef NY_aannemer het volgende:
Zou mijn Abbott gewijzigd kunnen worden?
NY_aannemer 110,07
118,37 US Airways Group,
112,57 Patrick Industrie
111,89 Goldfield Corpora
108,64 Sturm, Ruger & Co
107,94 Abbott Laboratori
100,98 Smith & Wesson Ho🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Update, Flyguy er ook bij gezet, alleen snap ik die koers dragon oil niet...
http://uk.finance.yahoo.com/q/hp?s=DGO.L
Ik ben nu maar even uit gegaan van een startprijs van 559 .
Strelliestrelson 119,95SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chakir64 118,75SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NY_aannemer 118,36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MrUnchanied 113,44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaco 111,60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shispeed 109,40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BasEnAad 109,21SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Igen 109,12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Japie_Tepel 109,07SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wbeco 108,77SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ravvie 108,52SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paulliewalnuts 108,49SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Physics 107,67SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taciho 107,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr.Cooper 107,05SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JimmyJames 106,86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Djibril 106,72SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Synesius 106,65SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vetvlek 106,55SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. MrBadGuy 105,94SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bananenman 105,80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.monkyyy 105,62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ratatat 105,55SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.44pje 105,28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.piger 105,25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kat van Raptorix 105,10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem Middelkoop 104,58SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sokz 104,48SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fedsingularity 104,25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rukapul 104,19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sitting_elfling 104,17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flyguy 104,05SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QBay 103,86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dinosaur_Sr 103,61SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wormtrein 103,30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N.I.M.B.Y 103,25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sloggi 102,93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digi2 102,91SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Kardinaal 102,44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raptorix 101,96SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SeLang 100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus25euro.nl 98,16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SkyWalker88 98,14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Forum Opties Forumhop: Hop naar: