Je verwacht een similar scenario als met Ajax 00-02'?quote:Op donderdag 13 december 2012 01:49 schreef flyguy het volgende:
Kijk maar even naar de financials van Man U. Er is pure pre-ipo prep make-up op gesmeerd en het zou nu 2,3 miljard waard zijn? Denk het niet. Beursgenoteerde sportclubs doen het sowieso niet zo goed voor investeerders.
Celtic, Olympic Lyon, As Roma, Lazio, Dortmund en Juventus zijn allemaal nog op de beurs naast Ajax en ook daar wil je de handen niet aan branden. Met name As Roma. Wat een karige balans heeft die club zeg.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je verwacht een similar scenario als met Ajax 00-02'?Ben het overigens volledig met je eens.
Kun je vertellen waarom je deze bedrijven opneemt? Vind het interessante aandelen.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:43 schreef NY_aannemer het volgende:
Abbott Laboratories (ABT)
The Goldfield Corporation (GV)
Patrick Industries, Inc.
Smith & Wesson Holding Corporation (SWHC)
US Airways Group, Inc.
Sturm, Ruger & Co. Inc. (RGR)
Eeeeh, u weet dat Abbvie (ABBV) van ABT splits en ABT aandelen waarschijnlijk ~50% lager openen op 2 januari als Wallstreet open gaat?quote:
Neem aan dat dat dan als start wordt gezien.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eeeeh, u weet dat Abbvie (ABBV) van ABT splits en ABT aandelen waarschijnlijk ~50% lager openen op 2 januari als Wallstreet open gaat?
Wapen fabrikanten spreken voor zich, ik voorzie een grotere vraag in wapens komende jaren. Europa, Afrika, Rusland & China, zelfs Amerika!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:21 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Kun je vertellen waarom je deze bedrijven opneemt? Vind het interessante aandelen.
Ik heb nog niet zoveel inspiratiequote:Op zaterdag 15 december 2012 03:10 schreef sitting_elfling het volgende:
We hebben er nu 10 mensen. Dat kunnen er nog wel een aantal meer wordenDino?
Te ingewikkeld. Een jaar short zitten is vrij pricey. Met die knowhow zou je toch wel 6 aandelen moeten kunnen kiezenquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zoveel inspiratie
Mag ik ook short eigenlijk? Of is dat te ingewikkeld (ik stel me voor dat dat gewoon een -/- voor het aantal is in het spreadsheet).
Want dan zou ik bij wijze van experiment wellicht eens 3 longs en drie bijbehorende shorts willen kiezen, en trachten te arbriteren op bedrijven in dezelfde bedrijfsgroep
1.5% op jaarbasis, vind ik niet zo pricey? Gewoon de rente, plus evt. dividenden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Te ingewikkeld. Een jaar short zitten is vrij pricey. Met die knowhow zou je toch wel 6 aandelen moeten kunnen kiezen?
Typisch dat de downstream-tak het zo veel beter heeft gedaan dan de upstream-tak na de splitsing.quote:
Koop jij Nokia op de AEX of in Helsinki? En waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:39 schreef 44pje het volgende:
Ok leuk, ik doe ook mee. Overigens zonder enige kennis van zaken, ik ben pas een maandje actief.
1 Nokia - ik geloof in de combi nokia-win8
2 Odfjell - is een beetje uit de hand gelopen, maar Odfjell is een trotse familie, komt wel weer goed
3 Grontmij - zou ze nooit echt kopen, maar voor dit spel vind ik het wel interessant
4 Coca-Cola - Pepsi![]()
5 Betfair - wedden dat die gaat stijgen?
6 Heineken -
Ben benieuwdquote:Op donderdag 6 december 2012 14:43 schreef raptorix het volgende:
Samsung: http://investing.business(...)asp?ticker=005930:KS
Geen idee, maakt het iets uit?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Koop jij Nokia op de AEX of in Helsinki? En waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |