Oops..rekenfoutje gemaakt. Inderdaad 1 miljoen kippetjes zijn inderdaad 100 euro en de nullen staan er gewoon op:quote:Op zondag 30 december 2012 13:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Staan alle nullen ook op het geld of maken ze er 'x duizend' van? De Zimbabwaanse briefjes hebben echt tot 14 nullen erop staan.
Enne is 1 miljoen kip dan geen 100 euro? Ik wilde hier voor de grap een miljoen uit de automaat halen, maar mocht niet meer dan 300,000 per keer hebben.
In Indonesie was ik ook al miljonair.
De steak was geweldig en met uitzicht over Bogota. Gister naar de BBC geweest en dat was beter georganiseerd dan het bedrijf waar ik dit jaar uit ellende ben weggelopen!
Maar John Smith is een ale, dat kan je sowieso niet vergelijken met een lager...quote:Op maandag 31 december 2012 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat snap ik ook nooit zo. Laatst nog ergens in het Lake District. Wilden ze ons Amstel aansmeren![]()
Nou, doe dan maar een John SmithBlergh! Amstel!
En wij importeren altijd HJ en belgische biertjes zoals Leffe en La Trappe enzo
Klopt. Andere optie naast Amstel is vaak Fostersquote:Op maandag 31 december 2012 15:53 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar John Smith is een ale, dat kan je sowieso niet vergelijken met een lager...
Ik haal nog steeds altijd Grolsch bij de Waitrose, of de beugels Grolsch hier bij de Londis. Op tap heb je in Engeland sowieso veel troep als het op lager aan komt, vaak is Heineken nog niet eens een slechte keuze (vergeleken bij Stella, Cronenbourg, Fosters, etc...). Ik word vooral vaak blij van de Duitse lagers en weissbieren en de zwaardere Belgische bieren. Ale's zijn lauw pis.quote:Op maandag 31 december 2012 15:41 schreef Individual het volgende:
Sinds SAB/Miller Grolsch heeft overgenomen is het grotendeels uit de pubs verdwenen. 10 jaar geleden kon je het in veel pubs op te tap krijgen, maar nu niet meer. Dat vieze chemische wifebeater Stella kan je nog wel overal krijgen. Het gaat de slechte kant op met bier.
Erdinger en andere Duitse weisbieren kun je in Londen in bijna elke pub inmiddels krijgen. Britten brouwen ook steeds meer "wheatbeer", je moet daar maar eens naar vragen. De Britse versie van de weisbier, en vaak kleinschalig gebrouwen en van prima smaak.quote:Op maandag 31 december 2012 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn hier wat toko's die Erdinger schenken als 'huisbier'! Dat is prima. Sommige ales vind ik wel lekker. En Guinness mag ik ook graag drinken![]()
Maar vanavond staan er wat Leffe's koud![]()
Bij de supermarkten (behalve Tesco) en off-licenses is het wel nog altijd te verkrijgen gelukkig. Mijn ouders zijn langsgekomen voor Kerst en hebben NL Grolsch meegenomen. Dat verschil met UK Grolsch proef je wel (ik heb de smaaktest gedaan). Stella en Fosters moet ik niks van hebben; Kronenbourgh en dan Amstel als het echt moet. Hoegaarden is een goede keuze voor een warme dag.quote:Op maandag 31 december 2012 15:56 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik haal nog steeds altijd Grolsch bij de Waitrose, of de beugels Grolsch hier bij de Londis. Op tap heb je in Engeland sowieso veel troep als het op lager aan komt, vaak is Heineken nog niet eens een slechte keuze (vergeleken bij Stella, Cronenbourg, Fosters, etc...). Ik word vooral vaak blij van de Duitse lagers en weissbieren en de zwaardere Belgische bieren. Ale's zijn lauw pis.
Hoegaarden vind ik dus wel kattenzeik, ik kan dat soort witbieren sowieso niet waarderen. Dan liever de Duitse weissbieren. En inderdaad, export Grolsch smaakt anders, net als Heineken en de andere merken. Duitse bieren hebben dat va oudsher veel minder, minder houdbaarheids zooi in de export.quote:Op maandag 31 december 2012 16:29 schreef Individual het volgende:
[..]
Bij de supermarkten (behalve Tesco) en off-licenses is het wel nog altijd te verkrijgen gelukkig. Mijn ouders zijn langsgekomen voor Kerst en hebben NL Grolsch meegenomen. Dat verschil met UK Grolsch proef je wel (ik heb de smaaktest gedaan). Stella en Fosters moet ik niks van hebben; Kronenbourgh en dan Amstel als het echt moet. Hoegaarden is een goede keuze voor een warme dag.
Waar ik nu ben is Club Colombia de beste.
Je zit in Colombia en je drinkt dat Grolschbocht??quote:Op zondag 30 december 2012 20:34 schreef Individual het volgende:
En met lunch kwam onze gastheer aanzetten met Grolsch! Weer een land waar ik het beste bier ter wereld heb gedronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |