quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef El_Matador het volgende:
Welke KAA'er herkent dit in jouw buitenland (vul voor Colombia jouw KAA-land in)?
NWS / Junioren slaan grensrechter dood na wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, waar haal jij nu vandaan dat dit marrokkanen waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mij lang geleden ook gebeurd. Ik ben toen nog door de council estates in de buurt gelopen om te kijken of ie daar ergens was.quote:Op maandag 3 december 2012 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ze hebben m'n fiets gestolen
De gypsies hebben 'm wrsch meegejat hierquote:Op maandag 3 december 2012 17:11 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat is mij lang geleden ook gebeurd. Ik ben toen nog door de council estates in de buurt gelopen om te kijken of ie daar ergens was.
Veiligheid is compleet relatief.quote:Op maandag 3 december 2012 17:09 schreef Individual het volgende:
Ja genoeg paupers hier. Gelukkig zie ik het niet veel meer en ze hebben ook veel opgeruimd. 10 jaar geleden liep ik op weg naar werk langs zo'n 10 kapotgeslagen auto's die waren gebruikt voor joyriding en langzaamaan vuilnisbulten werden.. Dat is helemaal weer schoon nu.
Vorig jaar brandde de stad/land door rellen (hoewel ik tijdelijk vooral ergens anders woonde) en zo nu en dan is de IRA (RIRA, CIRA, etc) weer bezig.
Het grootste deel van het land kan je veilig betreden.
Ik liep met een paar (Argentijnse) vrienden door Boca heen en ik vond het prachtig, maar zij wilde eigenlijk snel weer weg omdat het onveilig zou zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 17:11 schreef flipsen het volgende:
Er vallen iets meer doden in Argentinie dan in NL mbt voetbalgeweld ja. Sowieso wordt onveiligheid een probleem in vooral Buenos Aires, gelukkig niet zo vaak gericht tegen toeristen maar wel bijvoorbeeld gewapende overvallen op winkels. Waarbij een paar kogels sneller zijn afgevuurd dan je lief is.
Eensch. Dat is in Nederland superveilig.quote:Op maandag 3 december 2012 17:17 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik liep met een paar (Argentijnse) vrienden door Boca heen en ik vond het prachtig, maar zij wilde eigenlijk snel weer weg omdat het onveilig zou zijn.
We stopte een taxi en die zwabberde heen en weer over de kogellagers die er weinig zin meer in hadden. Als er iets gevaarlijk is dan is dat het verkeer daar.
True straatracers in de VK zijn echt ook van de zotte. Heb het idee altijd dat het %chavs in de VK een stuk groter is dan in andere landen. Geen idee waarom dat zo is.quote:Op maandag 3 december 2012 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eensch. Dat is in Nederland superveilig.
Maar heb jij idiote straatracers gezien in Argentinie? In het VK wel lijkt me...
Iedere Argentijnse chauffeur denkt dat ie Fangio is, dus straatraces zijn niet nodig, dat zou niet eens opvallenquote:Op maandag 3 december 2012 17:18 schreef El_Matador het volgende:
Maar heb jij idiote straatracers gezien in Argentinie?
Haha, ok, maar dat doet het hele verkeer. Ik zou er ook niet hoeven rijden, maar in een taxi scheuren is best lachen. Wel veel te duur voor het straatarme Buenos Aires, maar goed.quote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Iedere Argentijnse chauffeur denkt dat ie Fangio is, dus straatraces zijn niet nodig, dat zou niet eens opvallen
Idd, ze hebben allemaal een doodswens daar in het verkeer. Hoppa dwars over zo'n stoplichtclown/googelaar heen. Ach ja 1 stem voor Cristina minder verandert het land ook niet door. Dan maar een buitenlandse bankrekening.quote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef flipsen het volgende:
[..]
Iedere Argentijnse chauffeur denkt dat ie Fangio is, dus straatraces zijn niet nodig, dat zou niet eens opvallen
Omdat ze vroeger kolonies hadden en die hadden een colonial army nodig. Daar gingen de chavs toen heen. En als ze zelfs daar niet te houden waren werden ze naar Australie verbannen. Dat is er allemaal niet meer dus dan maar in council estates.quote:Op maandag 3 december 2012 17:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
True straatracers in de VK zijn echt ook van de zotte. Heb het idee altijd dat het %chavs in de VK een stuk groter is dan in andere landen. Geen idee waarom dat zo is.
Klopt. En omdat werkloosheid hier gewoon structureel veel hoger ligt dan in bijv. Nederland. Daarnaast is allemaal veel meer gepolariseerd; een middenklasse kennen ze hier bijna niet.quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Individual het volgende:
[..]
Omdat ze vroeger kolonies hadden en die hadden een colonial army nodig. Daar gingen de chavs toen heen. En als ze zelfs daar niet te houden waren werden ze naar Australie verbannen. Dat is er allemaal niet meer dus dan maar in council estates.
Hoe zit dat met die Maori gangs waar je hier wel eens een docu ed van hebt?quote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
geweld en vandalisme valt hier erg mee, vooral in het oerconservatieve diepe zuiden, waar het gooien van je kauwgompapiertje op straat al een zonde is..
that's up North Bro...far too cold for them down herequote:Op maandag 3 december 2012 18:57 schreef Individual het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die Maori gangs waar je hier wel eens een docu ed van hebt?
Prima van mij mogen ze die aso's flink wat gokken gevenquote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
geweld en vandalisme valt hier erg mee, vooral in het oerconservatieve diepe zuiden, waar het gooien van je kauwgompapiertje op straat al een zonde is..
Is er een grote N/Z divide? (omgekeerd zoals in NL met Limbabwe?quote:Op maandag 3 december 2012 20:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
that's up North Bro...far too cold for them down here
ja toch wel... het Noorder Eiland (en dan met name de townies) voelt zich toch altijd wat boven het Zuider Eiland verhevenquote:Op maandag 3 december 2012 21:46 schreef Individual het volgende:
[..]
Is er een grote N/Z divide? (omgekeerd zoals in NL met Limbabwe?)
Het staat niet bijzonder hoog op de 'vakantielijst' idd, maar ik kan er een heleboel bedenken waar ik minder graag naartoe zou willen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
Hier valt het overigens verder ontzettend mee. Hull schijnt de meest afgrijselijke stad van heel het VK te zijn. Nou, ik ben best kritisch, maar het is meer dan een béétje overdrevenTuurlijk zijn er trash wijken, maar die heb je overal.
Ben benieuwd naar ons nieuwe dorp als we volgende maand gaan verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |