Slap excuus...quote:Op maandag 3 december 2012 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha geen idee ik ben er de laatste tijd niet zoveel
Aaaahhhh, hoe kun je dyon nou niet lief vinden?quote:Op maandag 3 december 2012 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha geen idee ik ben er de laatste tijd niet zoveel
Terecht natuurlijkquote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Liefste FMTer hoeft geen vrouw te zijn, vorig jaar had ik DF genomineerd geloof ik
Ja, dat wordt een moeilijke keuze dit jaar. Iedereen hier is lief (een enkele uitzondering daargelaten)quote:
Maar er kan er natuurlijk maar één de liefste zijn. Hier, een complementaire troetelbeertjestaart voor je. Totaal ongerelateerd natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een moeilijke keuze dit jaar. Iedereen hier is lief (een enkele uitzondering daargelaten)
Kom ik ook enigszins in aanmerking? Ik bedoel, tijdens de meet viel ik best wel mee toch?quote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Liefste FMTer hoeft geen vrouw te zijn, vorig jaar had ik DF genomineerd geloof ik
Dat kun je toch niet meer vrouwen noemen...quote:Op maandag 3 december 2012 19:44 schreef ArtistA het volgende:
Het topic heeft echt een testosteron injectie nodig.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Die gast is de belijving van pessimisme zo lijkt het. Ik heb die kerel nog nooit zien lachen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is Maarten van Rossum een verschrikkelijke man zeg... Hij kan niet eens lachen om C. Martina...
nou toevallig dat hij nou net moest lachen om een filmpjequote:Op maandag 3 december 2012 19:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die gast is de belijving van pessimisme zo lijkt het. Ik heb die kerel nog nooit zien lachen.
Ben niet zo thuis in de atletiek... Maar het doet me deugd te horen dat ie heeft gelachen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nou toevallig dat hij nou net moest lachen om een filmpjeMaar verder... hoe kun je nou niet lachen om Churandi martina...
Ik ben ook niet thuis in de atletiek. Maar wie kan hier nou niet om lachen:quote:Op maandag 3 december 2012 20:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in de atletiek... Maar het doet me deugd te horen dat ie heeft gelachen.
Wel handig als je ook uit de bocht komt iddquote:Op maandag 3 december 2012 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben ook niet thuis in de atletiek. Maar wie kan hier nou niet om lachen:
Ik heb niet naar het filmpje gekekenquote:Op maandag 3 december 2012 20:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wel handig als je ook uit de bocht komt idd
Het is een vrolijke snuiter, ja.quote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb niet naar het filmpje gekekenHet ging mij alleen om de lachebek die Martina heet
De eerste seizoenen heb ik ook gekeken op Foxquote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
We hadden het hier over pokemon niveau he dyon
hmm... jij was ouder dan mij toch?quote:Op maandag 3 december 2012 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De eerste seizoenen heb ik ook gekeken op Fox
jaquote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
hmm... jij was ouder dan mij toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |