quote:Op maandag 3 december 2012 16:55 schreef DragonFodder het volgende:
Vrouwen zijn lief? Ook maar 75% van de tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op maandag 3 december 2012 16:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Mijn vrouw is vrij zachtmoedig. Gelukkig, want ik ben slecht met conflicten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
En ineens is ze er weer!quote:
Met zo'n tt altijdquote:
Dat moest van mijn vriendinquote:
Ik vind jouw vriendin nu al leukquote:
Ze is ook erg leukquote:Op maandag 3 december 2012 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind jouw vriendin nu al leuk
Dat is goed om te horenquote:Op maandag 3 december 2012 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze is ook erg leuk
Ze heeft me onder de duim, prikt dwars door mijn ultra flauwe kut grapjes en geeft me een schop onder mijn kont als ik het nodig heb
Dat hij een vriendin heeft, wil vast nog niet zeggen dat je veilig bent hoorquote:
Ik ben superveiligquote:Op maandag 3 december 2012 17:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat hij een vriendin heeft, wil vast nog niet zeggen dat je veilig bent hoor
Mijn vrouw is vrij hardhandig. Gelukkig, want ik kan heel goed klappen opvangenquote:Op maandag 3 december 2012 16:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn vrouw is vrij zachtmoedig. Gelukkig, want ik ben slecht met conflicten.
quote:Op maandag 3 december 2012 16:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mijn vrouw is vrij zachtmoedig. Gelukkig, want ik ben slecht met conflicten.
...quote:Op maandag 3 december 2012 17:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Mijn vrouw is vrij hardhandig. Gelukkig, want ik kan heel goed klappen opvangen
Is wel een minimum vereiste idd.quote:Op maandag 3 december 2012 16:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Graag wel iemand die regelmatig in het topic te vinden is.
Dank jequote:Op maandag 3 december 2012 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben superveilig
Ik vind het gewoon oprecht leuk voor hem
Nog even en jij krijgt de award voor de liefste user...quote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dank je
Goh, mijn TT doet wonderen![]()
Niet overdrijven hequote:Op maandag 3 december 2012 18:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog even en jij krijgt de award voor de liefste user...
Ja... ik zie ook dat het daar mis gaat... of tenminste daar ergens mis gaat...quote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef Robby87 het volgende:
alles alle vrouwen lief zijn?
vrouwen zijn lief
alle vrouwen zijn lief
dyon is lief
dyon is een vrouw
hier gaat iets mis..
Ja, het gaat mis in je redenatiequote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef Robby87 het volgende:
alles alle vrouwen lief zijn?
vrouwen zijn lief
alle vrouwen zijn lief
dyon is lief
dyon is een vrouw
hier gaat iets mis..
Wil je soms beweren dat ik niet lief ben?quote:Op maandag 3 december 2012 19:15 schreef tombolafan het volgende:
Als er had gestaan "alleen vrouwen zijn lief" zou het zo zijn dat Dyon een vrouw zou zijn indien hij lief was. Maar dat staat er niet
Hahahahaha geen idee ik ben er de laatste tijd niet zoveelquote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat ik niet lief ben?
Slap excuus...quote:Op maandag 3 december 2012 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha geen idee ik ben er de laatste tijd niet zoveel
Aaaahhhh, hoe kun je dyon nou niet lief vinden?quote:Op maandag 3 december 2012 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahaha geen idee ik ben er de laatste tijd niet zoveel
Terecht natuurlijkquote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Liefste FMTer hoeft geen vrouw te zijn, vorig jaar had ik DF genomineerd geloof ik
Ja, dat wordt een moeilijke keuze dit jaar. Iedereen hier is lief (een enkele uitzondering daargelaten)quote:
Maar er kan er natuurlijk maar één de liefste zijn. Hier, een complementaire troetelbeertjestaart voor je. Totaal ongerelateerd natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een moeilijke keuze dit jaar. Iedereen hier is lief (een enkele uitzondering daargelaten)
Kom ik ook enigszins in aanmerking? Ik bedoel, tijdens de meet viel ik best wel mee toch?quote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Liefste FMTer hoeft geen vrouw te zijn, vorig jaar had ik DF genomineerd geloof ik
Dat kun je toch niet meer vrouwen noemen...quote:Op maandag 3 december 2012 19:44 schreef ArtistA het volgende:
Het topic heeft echt een testosteron injectie nodig.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Die gast is de belijving van pessimisme zo lijkt het. Ik heb die kerel nog nooit zien lachen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is Maarten van Rossum een verschrikkelijke man zeg... Hij kan niet eens lachen om C. Martina...
nou toevallig dat hij nou net moest lachen om een filmpjequote:Op maandag 3 december 2012 19:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die gast is de belijving van pessimisme zo lijkt het. Ik heb die kerel nog nooit zien lachen.
Ben niet zo thuis in de atletiek... Maar het doet me deugd te horen dat ie heeft gelachen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nou toevallig dat hij nou net moest lachen om een filmpjeMaar verder... hoe kun je nou niet lachen om Churandi martina...
Ik ben ook niet thuis in de atletiek. Maar wie kan hier nou niet om lachen:quote:Op maandag 3 december 2012 20:01 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in de atletiek... Maar het doet me deugd te horen dat ie heeft gelachen.
Wel handig als je ook uit de bocht komt iddquote:Op maandag 3 december 2012 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben ook niet thuis in de atletiek. Maar wie kan hier nou niet om lachen:
Ik heb niet naar het filmpje gekekenquote:Op maandag 3 december 2012 20:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wel handig als je ook uit de bocht komt idd
Het is een vrolijke snuiter, ja.quote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb niet naar het filmpje gekekenHet ging mij alleen om de lachebek die Martina heet
De eerste seizoenen heb ik ook gekeken op Foxquote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
We hadden het hier over pokemon niveau he dyon
hmm... jij was ouder dan mij toch?quote:Op maandag 3 december 2012 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De eerste seizoenen heb ik ook gekeken op Fox
jaquote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
hmm... jij was ouder dan mij toch?
Neequote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
dan had je op z'n minst toch wel een veel jonger zusje/broertje met wie je meekeek?
nog nooit van gehoord...quote:Op maandag 3 december 2012 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik kijk nog steeds graag tekenfilmvind Phineas en Ferb echt geweldig
Ach, ik kijk ook nog steeds the turtles, spiderman, the avengers, young justice en volgens mij nog wel wat meer tekenfilms... o ja Tronquote:
Tegenwoordig is het bagger vergeleken vroeger, ofja minder volwassen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
turtles en spiderman zijn dan wel leuk(al weet ik dan niet zeker of het tegenwoordig nog dezelfde zijn ik vroeger zag
)
Nope, van alle 2 zijn er afgelopen jaar nieuwe series uitgekomenquote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
turtles en spiderman zijn dan wel leuk(al weet ik dan niet zeker of het tegenwoordig nog dezelfde zijn als die ik vroeger zag
)
Turtles is nog steeds wel leuk. Spiderman is inderdaad eigenlijk voor kleine kindjesquote:Op maandag 3 december 2012 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het bagger vergeleken vroeger, ofja minder volwassen.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nope, van alle 2 zijn er afgelopen jaar nieuwe series uitgekomen
hmmmquote:Op maandag 3 december 2012 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het bagger vergeleken vroeger, ofja minder volwassen.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
pff... ik kan Blade runner niet afkijken... morgen kijk ik de rest wel... wat een saaie film
Misschien heb ik de verkeerde cut.. wie weet.. maar het gaat me allemaal wat te traag en zo..quote:
Doofenschmirtzquote:Op maandag 3 december 2012 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik kijk nog steeds graag tekenfilmvind Phineas en Ferb echt geweldig
quote:
Had ik ook, vind dit ook niet de topper als waar hij wordt voorgehouden. Visuals zijn wel prachtig.quote:Op maandag 3 december 2012 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
pff... ik kan Blade runner niet afkijken... morgen kijk ik de rest wel... wat een saaie film
Misschien dat ze voor die tijd geweldig waren. Maar als ik toch al die computerschermen zie en dat alles zo'n beetje op DOS loopt... Die auto's op de grond ook, die zijn zo lelijk als ik weet niet wat. Terwijl die vliegende auto's zo mooi zijn...quote:Op maandag 3 december 2012 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Had ik ook, vind dit ook niet de topper als waar hij wordt voorgehouden. Visuals zijn wel prachtig.
Ik ben het voor de verandering eens met je eensquote:Op maandag 3 december 2012 22:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Vermakelijke film, goed geacteerd en visueel prachtig. paar dingen irriteerden me:quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:37 schreef Robby87 het volgende:
Nu pas The Dark Knight Rises gezien, ik durfde niet eerder.
Ik moet zeggen dat ik de film een vreemde toon vind aanslaan, maar vond hem zeker niet zo kut als sommigen hier.
Hathaway, rrrraaw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 dingen die je van een comicverfilming wel verwacht, maar Nolan was juist zo goed in het vermijden van dit soort dingen. Vond ik jammer.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:49 schreef DragonFodder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Maar wie dan wel?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik had liever helemaal geen Bane gehad, mag dat ook ?
Zwarte piet? Ja das inderdaad wel engquote:
Waarom zou Nolan een sluwe willen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Een sluwer iemand als het even kan
Het ging erom wat ik wou, wat Nolan wil zal toch nooit overeenkomenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom zou Nolan een sluwe willen?
Niet zeuren, alles van belang staat in spoilers...quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:37 schreef Robby87 het volgende:
Wel leuk dit, zo meepraten over TDKR, alle mensen die de film nog niet hebben gezien,!
denk dat die bedoelt dat het een beetje onzin is om nu nog alles in spoilertags te zetten. Aan de andere kant, de blu-ray is pas net uit, dus alle agorafobische FMT'ers (Sands) hebben hem nog niet kunnen zienquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet zeuren, alles van belang staat in spoilers...
Lang leve het internet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
denk dat die bedoelt dat het een beetje onzin is om nu nog alles in spoilertags te zetten. Aan de andere kant, de blu-ray is pas net uit, dus alle agorafobische FMT'ers (Sands) hebben hem nog niet kunnen zien
quote:
Voorstelling?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er al eens iemand naar zo'n voorstelling van the war of the worlds geweest toevallig?
Is dat alleen een concert? Ik dacht dat het een soort van musical ofzo was..quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Voorstelling?
Bedoel je het concert van Jeff Wayne, of is er nog iets anders?
O... Als je die reclames op tv ziet dan lijkt het of het een soort van musical is ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:03 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij alleen een concert. Ik heb er een DVD van.
Misschien ben ik wel abuis hoor, het concert waar ik het over heb stamt uit 2008 ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O... Als je die reclames op tv ziet dan lijkt het of het een soort van musical is ofzomaar niet dus... Dan hoef ik er ook niet heen
Kan me niet voorstellen dat er veel veranderd aan die voorstellingen... maar dit klinkt toch best leuk:quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel abuis hoor, het concert waar ik het over heb stamt uit 2008 ofzo.
O, dat blijkt van een oude show te zijn. Dit is wat er bij de show van dit jaar staat:quote:Vertaald naar een hedendaags multi-media-project met bekende nummers als 'Forever Autumn', 'The Eve Of The War' en 'The Spirit of Man', is The War Of The Worlds als live-versie op het podium echt een spektakel. En met onder andere een enorm 3D hologram met verteller Richard Burton, veel vuurwerk en special effects en de reusachtige 10 meter hoge Martian Fighting Machine, is The War Of The Worlds een ware happening!
quote:Niemand minder dan Hollywood acteur Liam Neeson zal schitteren in deze live on stage versie. Hij is op drie manieren in de show te zien: Als full body hologram óp het podium, zodat interactie met de 'echte' acteurs mogelijk is, daarnaast zal hij als 11 foot hoog hologram met hoofd en schouders boven het publiek zweven en zal hij verschijnen in de 2 uur durende CGI film welke geprojecteerd wordt op de enorme 'animation wall'. En ook Kaiser Chiefs' leadzanger Ricky Wilson en Wickeds Kerry Ellis gaan mee op de Arena Tour van The War of the Worlds.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
denk dat die bedoelt dat het een beetje onzin is om nu nog alles in spoilertags te zetten. Aan de andere kant, de blu-ray is pas net uit, dus alle agorafobische FMT'ers (Sands) hebben hem nog niet kunnen zien
Cool! Waar speelt hij?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er veel veranderd aan die voorstellingen... maar dit klinkt toch best leuk:
[..]
O, dat blijkt van een oude show te zijn. Dit is wat er bij de show van dit jaar staat:
Een van de meest succesvolle shows van de laatste tijd, Jeff Waynes The War of the Worlds, keert terug met een nieuwe internationale ster en bovendien een flinke technologische sprong voorwaarts.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |