Het waren 3 Marokkanen. Wat verandert het aan de zaak? Die lui moeten gewoon aangepakt worden.quote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Sorry ik vind het wel degelijk belangrijk om te weten wie het nu weer waren. Niet dat dat zo moeilijk te bedenken is natuurlijk.
Geef ze maar iets anders dan een cel.quote:Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Er zijn niet genoeg cellen voor zoveel criminelen.
15/16. Dan ben je gewoon 1.70 en weeg je 80 kilo ofzo. Praktisch volgroeid.quote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef plesner het volgende:
Zullen wel weer mocro's geweeest zijn, tuig van de samenleving
Wat ik overigens niet snap hoe een volwassen man zich in elkaar laat meppen door 15 jarige, maar dat terzijde.
RIP
quote:
etnische zuiveringen ?quote:Op maandag 3 december 2012 18:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef ze maar iets anders dan een cel.
Het verschil is dat dat "eerlijke" gevechten zijn, en zonder onschuldigen. Niet met 10 tegen 1 of zo omdat 'ie je verkeerd aan keek.quote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het waren 3 Marokkanen. Wat verandert het aan de zaak? Die lui moeten gewoon aangepakt worden.
Het is niet alsof dit verder nooit gebeurt. Voetbalhooligans zijn ook niet vies van fysiek geweld. Gemoederen lopen hoog op bij een wedstrijd, er zitten wat lui bij die komen om te vechten, en voor je het weet heb je een rel en gebeuren er dingen als Carlo Picornie. En dat zijn over het algemeen autochtonen.
Er is thee genoeg.quote:Op maandag 3 december 2012 18:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef ze maar iets anders dan een cel.
Of Strootman die de scheids aanvalt.quote:Op maandag 3 december 2012 18:19 schreef Equites het volgende:
Als voorbeeld mocro Badr Hari ook iedereen gewoon op ze muil ramt gaan deze leipe boyo's dit natuurlijk nadoen. Ik zie de link wel.
Carlo Picornie werd door meerdere mensen geslagen. Met hamers en zo.quote:Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het verschil is dat dat "eerlijke" gevechten zijn, en zonder onschuldigen. Niet met 10 tegen 1 of zo omdat 'ie je verkeerd aan keek.
Het oog-om-oogprincipe valt er gewoon niet uit te beschaven.quote:Op maandag 3 december 2012 18:24 schreef Re het volgende:
't haalt wel het beste in de mens boven zie ik
Een dolle hond geven we een spuitje.quote:Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Er zijn niet genoeg cellen voor zoveel criminelen.
Is er gelukkig nog iemand die het begrijpt.quote:Op maandag 3 december 2012 18:19 schreef Equites het volgende:
Als voorbeeld mocro Badr Hari ook iedereen gewoon op ze muil ramt gaan deze leipe boyo's dit natuurlijk nadoen. Ik zie de link wel.
Jouw hoofd staat me niet aan.quote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef marcodej het volgende:
Maar wat is het toch met het geweld op en rond de velden? Misschien moeten de heren profs niet als een stel dolle stieren op een scheidsrechter afhollen bij elke twijfelachtige beslissing van de scheidsrechter.
Dat hele sfeertje binnen het voetbal staat me niet aan.
Carlo Picornie was een hooligan die daar vrijwillig heen was gegaan om een potje te vechten, dan moet je ook niet zeiken. Niet echt "onschuldig" of zo. Gewoon een inschattingsfoutje van de Ajax hooligans.quote:Op maandag 3 december 2012 18:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Carlo Picornie werd door meerdere mensen geslagen. Met hamers en zo.
Die is in de B1 ook vaak geslagen???quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Pino112 het volgende:
Het is allemaal de schuld van Mark van Bommel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |