Het was na de wedstrijd gebeurd he, dus dan zijn er geen mensen bij. Waarschijnlijk toen het team in de kleedkamer zat en die vent op weg was naar z'n auto of naar huis fietste of zo.quote:Op maandag 3 december 2012 18:10 schreef Luxuria het volgende:
Gatverdamme vieze vuile kutmongolen.
Sorry voor mijn gescheld maar ik zit hier gewoon te trillen nadat ik het net op het nieuws heb gezien. Hoe kun je iemand zo in elkaar schoppen, wat heb je dan voor kronkel in je kop![]()
![]()
Wat erg ook dat die jongen dat wss heeft moeten aanzien. Als het mijn vader was geweest zou ik er alles aan faan doen om die ventjes kapot te maken.
En hoe kan het uberhaupt zover komen? Er zullen toch zat mensen bij zijn geweest?
Ze krijgen kickboksles he van de pvda. Met z'n 3én lukt het dan wel. Alleen durven ze niet.quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
terwijl die vent er toch niet uit ziet als iemand die zich door een stel broekies van 16 laat aanpakken.
Er was iig zeker 1 ooggetuige die volgens mij zei dat het na de wedstrijd op het veld gebeurde. kan me niet voorstellen dat er niet meer waren.quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het was na de wedstrijd gebeurd he, dus dan zijn er geen mensen bij. Waarschijnlijk toen het team in de kleedkamer zat en die vent op weg was naar z'n auto of naar huis fietste of zo.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 3 december 2012 18:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Er was iig zeker 1 ooggetuige, kan me niet voorstellen dat er niet meer waren.
En nog niet eens de politie of ambulance gebeld als je ziet hoe iemand toegetakeld wordt. 'Met de noppen schopte hij vol als finale klap achter tegen het hoofd'
Was net op RTL nieuws, kijk maar terug.quote:
als de scheids gewoon zijn boekje opvolgt mag hij iemand die een opmerking maakt buiten de aanvoerder al een kaart geven alleen weinig scheids doen het ...quote:Op maandag 3 december 2012 18:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want dat soort maatregelen gaan aanslaan bij figuren die het überhaupt mentaal aan kunnen om iemand zo hard te trappen dat 'ie dood gaat?
Dan blijft er weinig overquote:Op maandag 3 december 2012 18:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
als de scheids gewoon zijn boekje opvolgt mag hij iemand die een opmerking maakt buiten de aanvoerder al een kaart geven alleen weinig scheids doen het ...
karate ...quote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ze krijgen kickboksles he van de pvda. Met z'n 3én lukt het dan wel. Alleen durven ze niet.
Er zijn niet genoeg cellen voor zoveel criminelen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:16 schreef Momo... het volgende:
Dit soort mensen verdienen het niet om later terug te keren in de maatschappij![]()
Voor altijd opsluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
ja natuurlijk houden die maroc's de hollanders tegen , want die willen zelf los gaan en gunnen een andere geen eer ...quote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef Equites het volgende:
Blijkt het dalijk dat het die 3 Nederlandse jongens waren en de Marokkaanse jongens hun tegen wilden houden![]()
Ze krijgen kickboksles van de PvdA... Tegen zoveel domheid kan een mens weinig beginnen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ze krijgen kickboksles he van de pvda. Met z'n 3én lukt het dan wel. Alleen durven ze niet.
Het waren 3 Marokkanen. Wat verandert het aan de zaak? Die lui moeten gewoon aangepakt worden.quote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Sorry ik vind het wel degelijk belangrijk om te weten wie het nu weer waren. Niet dat dat zo moeilijk te bedenken is natuurlijk.
Geef ze maar iets anders dan een cel.quote:Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Er zijn niet genoeg cellen voor zoveel criminelen.
15/16. Dan ben je gewoon 1.70 en weeg je 80 kilo ofzo. Praktisch volgroeid.quote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef plesner het volgende:
Zullen wel weer mocro's geweeest zijn, tuig van de samenleving
Wat ik overigens niet snap hoe een volwassen man zich in elkaar laat meppen door 15 jarige, maar dat terzijde.
RIP
quote:
etnische zuiveringen ?quote:Op maandag 3 december 2012 18:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef ze maar iets anders dan een cel.
Het verschil is dat dat "eerlijke" gevechten zijn, en zonder onschuldigen. Niet met 10 tegen 1 of zo omdat 'ie je verkeerd aan keek.quote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het waren 3 Marokkanen. Wat verandert het aan de zaak? Die lui moeten gewoon aangepakt worden.
Het is niet alsof dit verder nooit gebeurt. Voetbalhooligans zijn ook niet vies van fysiek geweld. Gemoederen lopen hoog op bij een wedstrijd, er zitten wat lui bij die komen om te vechten, en voor je het weet heb je een rel en gebeuren er dingen als Carlo Picornie. En dat zijn over het algemeen autochtonen.
Er is thee genoeg.quote:Op maandag 3 december 2012 18:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef ze maar iets anders dan een cel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |