Zo gaat het gewoon, dat weet je nu al.quote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoe kan je hier grappen over maken.
Hoezo een grap?quote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoe kan je hier grappen over maken.
Want dat soort maatregelen gaan aanslaan bij figuren die het überhaupt mentaal aan kunnen om iemand zo hard te trappen dat 'ie dood gaat?quote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
mag van mij al bij een niet aanvoerder van een elftal dat die gelijk op NoN wordt gezet als die ook maar een wanklank heeft naar de leiding een paar maanden rust kunnen ze afcoolen
twitter:Buitenboys twitterde op maandag 03-12-2012 om 17:47:19Onze grensrechter Richard overleed om 17:30 uur in bijzijn van zijn familie. Dit geweld op de velden moet stoppen ! #stopzinloosgeweld reageer retweet
Ze kunnen beginnen door deze pubers als volwassen te berechten.quote:Op maandag 3 december 2012 18:02 schreef waht het volgende:
twitter:Buitenboys twitterde op maandag 03-12-2012 om 17:47:19Onze grensrechter Richard overleed om 17:30 uur in bijzijn van zijn familie. Dit geweld op de velden moet stoppen ! #stopzinloosgeweld reageer retweet
Ik denk niet dat dat een daling van het geweld gaat opleveren. Het lijkt me niet dat figuren die het voor elkaar krijgen om iemand dood te trappen nadenken over consequenties.quote:Op maandag 3 december 2012 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze kunnen beginnen door deze pubers als volwassen te berechten.
Vind je dit nou echt het juiste topic voor je wekelijkse dosis voetbalkots? Vreselijk zielig jankwijf dat je bent.quote:Op maandag 3 december 2012 17:51 schreef Nielsch het volgende:
Helaas een veel vaker voortkomend fenomeen in tokkiesport nummer 1. Helaas geven zelfs de profs en de pro-trainers een treurig voorbeeld voor onze jeugd. Doe gewoon zoals in rugby: geef je de scheids een duw of mep, 7 jaar schorsing.
Ik hoop dat de zoon de juiste beslissing maakt.quote:Op maandag 3 december 2012 18:05 schreef shmoopy het volgende:
Wat een verschrikking voor dat gezin.
Om een f*cking voetbalwedstrijd.
Wat stel je dan voor? Annihilatie?quote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een daling van het geweld gaat opleveren. Het lijkt me niet dat figuren die het voor elkaar krijgen om iemand dood te trappen nadenken over consequenties.
Lekker boeiend.quote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef Equites het volgende:
Blijkt het dalijk dat het die 3 Nederlandse jongens waren en de Marokkaanse jongens hun tegen wilden houden![]()
Een man mag dromen.
Sorry ik vind het wel degelijk belangrijk om te weten wie het nu weer waren. Niet dat dat zo moeilijk te bedenken is natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Die man is dood, daar gaat het om.
quote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor? Annihilatie?
Nee? Ik reageer op een voorstel dat in mijn ogen niet veel zoden aan de dijk zet.quote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor? Annihilatie?
Een huurmoordenaar inhuren?quote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik hoop dat de zoon de juiste beslissing maakt.
Je kijkt teveel Twilight Zone.quote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef Equites het volgende:
Blijkt het dalijk dat het die 3 Nederlandse jongens waren en de Marokkaanse jongens hun tegen wilden houden![]()
Een man mag dromen.
Stoer.quote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik zou graag een paar jaar in de cel brommen, dan kan ik hun lijken zonder geslachtsdelen en uitgewoondekontjes in het centrum van de stad tentoonstellen. Vieze, gore teringratten.![]()
Mensen die ook maar blijven ontkennen dat het altijd dezelfde groep is. Er zullen vast ook echt wel normale tussen zitten, maar relatief gezien zijn ze gewoon een stuk crimineler en debieler dan de gemmidelde autochtoon.quote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef Equites het volgende:
[..]
Sorry ik vind het wel degelijk belangrijk om te weten wie het nu weer waren. Niet dat dat zo moeilijk te bedenken is natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |