SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:34 schreef Frey het volgende:
En wie wordt er weer genoemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef Frey het volgende:
Daar gaat hij dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:16 schreef Frey het volgende:
[..]Proper had dingen contractueel moeten vastleggen, dat ze bepaalde personages niet zodanig konden verneuken in de toekomst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:25 schreef Frey het volgende:
Harmsen weer![]()
![]()
Damn het viel me pas na een minuut op ongeveer, dit was ik dus wel vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Het Ludo figuurtje zal gemaakt moeten worden van iets onverwoestbaars.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:47 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Mocht er ooit een aktiefiguurtje van Nina Sanders worden gemaakt, moet haar hoofd van rubber zijn.
Zodat ze dezelfde rare misbakselkoppen kan trekken als op tv.
We mogen toch in vredesnaam hopen dat dit nevernooit zal gaan gebeurenquote:Lieke van Lexmond sluit terugkeer in GTST niet uit
Geplaatst op Thu 06 Dec 2012 om 14:18
Hoewel Lieke van Lexmond de soap verliet om aan haar presenteercarrière te werken, sluit ze een eventuele terugkeer in Goede Tijden Slechte Tijden niet uit. Dat vertelt het RTL 4-gezicht in het AD. Van Lexmond ziet het echter niet snel gebeuren. “Het was een bewuste keuze om afscheid te nemen van het strakke GTST-ritme. Ik wilde mijn artistieke horizon verbreden. In principe heb ik achter die rol een punt gezet. Maar, wie weet, wordt die punt in de toekomst weer een komma.“
Dat presenteren haar focus heeft, wil niet zeggen dat ze het acteren in de kou laat staan. “Integendeel. RTL heeft aangegeven dat ze me altijd zullen blijven zien als actrice. Dus als er een mooie dramaserie voorbijkomt waarin ik pas, ga ik graag weer voor de camera’s staan.”
Het liefst zou ze in de huid kruipen van een detective, arts, bitch of drugsverslaafde. “Hoe dan ook moet het een rol zijn waarin ik mijn tanden kan zetten.“
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:56 schreef LetsGame het volgende:
Gisteren klaar met DVD2.Ik denk morgenmiddag verder te gaan, jammer dat ik 't zo druk heb dat ik de dvdbox niet kan Frey'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: ik wilde de vorige post wijzigen, foutje, sorry
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef Frey het volgende:
JanineDit herken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:07 schreef Frey het volgende:
JanineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik wilde net posten dat het niet Maxime was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat het niet Maxime was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |