Ik heb er eenmalig om verzocht, ja. En aangezien ik daar geen gehoor vond, ben ik hier gaan vragen of er iets aan gedaan werd. Klinkt weer anders of niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:15 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik laat jouw naam er niet buiten, want jij bent degene die in dat Grensrechter-topic #14 herhaaldelijk loopt te klagen over het feit dat er ook over de Marokkanenproblematiek wordt gesproken. Zelfs als ik uitleg waarom dat relevant is, nota bene onderbouwd met links en argumentatie, ga je door met mekkeren. Vervolgens ga je hier in NWS-feedback je gram halen.
En bizar genoeg wordt er ook nog naar je geluisterd.
Heel fijn. Bedankt. Zou je dan ook het gejank van mensen als Robijn48 dat ik een extreme racist ben kunnen wegmodden? Is een persoonlijke aanval en dat mag geloof ik niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het wordt ook niet op prijs gesteld, goed gezien. En daar modden we dan op. posts als van Nielsch, die met cijfers komt, zijn niet racistisch.
Misschien moeten we in POL een Marokkanenproblematiek topic maken. Zijn de NWS mods er ook vanaf.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar mogen we de discussie wel voort zetten dan mods?
Ik kom hier vaker dan je denkt...quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij moet je ook niet aanstellen
het die onderwerpen worden dag in, dag uit door heel NWS heen besproken, geen idee hoevaak je hier komt maar als het regelmatig is dan moet het je zijn opgevallen de afgelopen dagen, weken, maanden, jaren ... daar komt het schelden en klieren en kuthoeren nog bovenop
we hebben 1 miljoen waarschuwing gegeven, meer notes gezet en nog meer posts verwijderd om die discussie mogelijk te maken en ook dat moet je opgevallen zijn als je er meer dan 10 seconden rond hebt gehangen
maar op een gegeven moment is het voor ons ook even klaar ja en dan moet je niet gelijk gaan huilen dat je nix meer mag zeggen ofzo want je weet dat het niet waar is
dan gaat het op slot en we hoeven daar bij Nielsch geen verantwoording voor af te leggen
Wie beweert dat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het wordt ook niet op prijs gesteld, goed gezien. En daar modden we dan op. posts als van Nielsch, die met cijfers komt, zijn niet racistisch.
Ben ik ook wel benieuwd naar,.... kan er niet een plekje worden gecreeerd waarbij vantevoren duidelijk is dat het over probleemmarokkaantjes gaat en dat de mensen die daar niet mee om kunnen gaan gewoon wegblijven???quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar mogen we de discussie wel voort zetten dan mods?
Robijn48quote:
Dat soort zaken dus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heel fijn. Bedankt. Zou je dan ook het gejank van mensen als Robijn48 dat ik een extreme racist ben kunnen wegmodden? Is een persoonlijke aanval en dat mag geloof ik niet.
DM me even de linkjes, want dat is precies het soort persoonlijke aanvallen waar ik het over heb. Dat wordt niet op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heel fijn. Bedankt. Zou je dan ook het gejank van mensen als Robijn48 dat ik een extreme racist ben kunnen wegmodden? Is een persoonlijke aanval en dat mag geloof ik niet.
Je post tonen aardig wat extremisme ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik plaats geen persoonlijke aanvallen, ik klaag over het feit dat iemand één keer piept omdat ze zich "ergert" en vervolgens een complete discussie wordt afgekapt. Problemen benoemen is ook NWS, want dit forum heet Nieuws en Achtergronden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef timmmmm het volgende:
Jullie gaan de discussie hier niet voortzetten.
Problemen benoemen is geen racisme. 5 topics problemen benoemen is geen NWS. Generaliserende en racistische opmerkingen zijn wel langs gekomen, waar ik vooral over val is het constante persoonlijke aanvallen, waar jullie hier ook weer mee doorgaan.
Verdere opmerkingen over al dan niet racisme ed gaan weg.
Laten we zeggen dat de huilies, timmmmm schijnbaar goed van pas kwamen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:14 schreef opgebaarde het volgende:
Hoewel ik kan begrijpen dat de discussie de verkeerde kant op ging (persoonlijke ervaringen ipv cijfers, bronnen, nieuwsartikelen ed) is het uitermate jammer dat het topic nu gesloten is ipv dat er gemod wordt, het lijkt er bijna op dat de welbekende huilie's hebben gewonnen
White Knighting he, je hoeft maar te jankmuilen als robijn48 zijnde en hup, discussie gesloten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:20 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik plaats geen persoonlijke aanvallen, ik klaag over het feit dat iemand één keer piept omdat ze zich "ergert" en vervolgens een complete discussie wordt afgekapt. Problemen benoemen is ook NWS, want dit forum heet Nieuws en Achtergronden.
Je hebt bereikt wat je wilde. Je hoeft je niet meer te ergeren aan de realiteit. De discussie is vakkundig om zeep geholpen; van harte.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik heb er eenmalig om verzocht, ja. En aangezien ik daar geen gehoor vond, ben ik hier gaan vragen of er iets aan gedaan werd. Klinkt weer anders of niet?
Dan TR je die, en dan kijken de mods ernaar. Soms heb je wel degelijk een punt hoor. Maar soms ook niet. Feit is dat als jij erop ingaat, en mensen voor extremist uit gaat maken en er een heel rama van maakt, het topic alleen nog maar daarom gaat. En voor je het weet staat een topic vol persoonlijke aanvallen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je post tonen aardig wat extremisme ja.
En met jou nog een paar anderen.
Om vervolgens te gaan ontkennen dat ze er iets mee te maken heeft. Ik ga geen godwin maken maar tijden herleven......quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
White Knighting he, je hoeft maar te jankmuilen als robijn48 zijnde en hup, discussie gesloten.
ja dat ene voorbeeld dat je nu hebt bewijst dat wel jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
White Knighting he, je hoeft maar te jankmuilen als robijn48 zijnde en hup, discussie gesloten.
Zo'n beetje elke post van haar aangaande dit onderwerp, maar vooral op pagina 4 van dit topic (indien 50 posts per pagina).quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
DM me even de linkjes, want dat is precies het soort persoonlijke aanvallen waar ik het over heb. Dat wordt niet op prijs gesteld.
Discussie?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef Boldface het volgende:
[..]
Je hebt bereikt wat je wilde. Je hoeft je niet meer te ergeren aan de realiteit. De discussie is vakkundig om zeep geholpen; van harte.
Dat was mijn bedoeling niet. Ik wilde graag nog verder lezen en posten. Maar goed, ik heb hem niet gesloten, maar ik ben denk ik niet de enige die zich ergerde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:21 schreef Boldface het volgende:
[..]
Je hebt bereikt wat je wilde. Je hoeft je niet meer te ergeren aan de realiteit. De discussie is vakkundig om zeep geholpen; van harte.
Zulke posts zijn niet van mij afkomstig. Maar ik word als gebruiker van dit forum wel gedupeerd door jullie overgevoeligheid. Als een individuele post over de schreef gaat, zit er rechtsboven een report-knop. Die kun je daarvoor gebruiken, in plaats van het topic te verzieken en met hulp van mods compleet om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Discussie?
Een voortdurend herhalen dat "allochtonen zo slecht zijn, dat ze niet binnen gelaten hadden moeten worden", etc etc. En dat dagenlang.
Dat moet je dan ook niet roepen. Want zo wordt het niet opgevat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:24 schreef Nielsch het volgende:
Daarnaast zouden de modjes ook eens moeten beseffen dat als iemand kutmarokkanen roept er echt niet verwezen wordt naar de groep van hardwerkende Marokkanen zoals mijn collega's Mohammed en Tarik maar naar de groep van Marokkanen die zich niet kunnen gedragen en het normaal vinden om een grensrechter dood te trappen, fietsen te stelen en te sissen naar vrouwen.
Okee, ik zet er voortaan wel een disclaimer onder...quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook niet roepen. Want zo wordt het niet opgevat.
Nee, je moet het gewoon niet roepen. Als je 'altijd die kutmarokkanen' oid zegt, voelt men zich aangesproken. En terecht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Okee, ik zet er voortaan wel een disclaimer onder...
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef Boldface het volgende:
Maar ik word als gebruiker van dit forum wel gedupeerd door jullie overgevoeligheid.
Ik ook. Geen antwoord.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom brak er geen autochtonen-discussie uit bij Tristan van der V., Karst T. en Volkert van der G. of nog recentelijk, de moord op Marianne Vaatstra.
Dat vraag ik mij dan weer af..
Wat voor discussie? dat er onder autochtonen criminelen bestaan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom brak er geen autochtonen-discussie uit bij Tristan van der V., Karst T. en Volkert van der G. of nog recentelijk, de moord op Marianne Vaatstra.
Ach gut.. die kaart wordt over het algemeen toch echt getrokken door die 'zielige' mensjes met antecedenten op hun naam.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach gut, de slachtofferkaart wordt weer getrokken.
Soms doen we er wat mee, soms niet. Want je hebt niet altijd gelijk. Niet alles wat jij als racisme ziet, is dat ook.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:27 schreef Robijn48 het volgende:
Timmmm.
Je loopt nu wel al mijn posts te verwijderen, maar ik heb al tijden geleden een TR gezet, waar je net om vroeg.
Vraag je je dat serieus af? (ff zonder dollen).quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:22 schreef De_Guidance het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:30 schreef Nielsch het volgende:
Zo goed?
Kutmarokkanen* moeten eens normaal doen.
Oh dus met een sterretje snap je het ineens wel... dus normaal denk je echt dat iedereen ermee wordt bedoeld maar nu er een ster staat snap je ineens de nuance.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja.
Alsof iedereen het daar niet over eens was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar inderdaad termen als kut Marokkanen kunnen wel buiten discussie gehouden worden. Ook wij moeten ons hier beetje aan de normen en waarden houden.
Maar de inhoud van de discussie vond ik persoonlijk geen racistische inhoud hebben. Dat er paar zijn die dat wel doen, so be it. Waarschuw ze, ban ze, daar ben je MOD voor.
Het is wel jammer voor de gene die wel een oprechte discussie aangaan over het onderwerp "overlast van de Marokaan". Daar mag best over gesproken worden vind ik, want er zijn niet voor niets zoveel reacties op dit onderwerp.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Je vergeet de ster.... nu denken ze dat je alle marokkanen bedoeld.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar inderdaad termen als kut Marokkanen kunnen wel buiten discussie gehouden worden. Ook wij moeten ons hier beetje aan de normen en waarden houden.
Maar de inhoud van de discussie vond ik persoonlijk geen racistische inhoud hebben. Dat er paar zijn die dat wel doen, so be it. Waarschuw ze, ban ze, daar ben je MOD voor.
Het is wel jammer voor de gene die wel een oprechte discussie aangaan over het onderwerp "overlast van de Marokaan". Daar mag best over gesproken worden vind ik, want er zijn niet voor niets zoveel reacties op dit onderwerp.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAT EEN GRAPquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Je vergeet de ster.... nu denken ze dat je alle marokkanen bedoeld.......
Ga toch weg.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:35 schreef Godtje het volgende:
Dus als ik het goed begrijp gaan we nu alle marokkanen en ster opplakken? Of alleen de kut marokkanen
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Juist de mensen die de discussie keihard verstoren en laten ontsporen door telkens maar weer te roepen dat er ook wel goede Marokkanen zijn en dat Nederlanders ook wel eens iets doen zouden gebanned moeten worden met hun off-topic geleuter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar inderdaad termen als kut Marokkanen kunnen wel buiten discussie gehouden worden. Ook wij moeten ons hier beetje aan de normen en waarden houden.
In het topic over Jasper S. ga ik toch ook niet om de haverklap roepen dat er ook heus wel een paar aardige oudere mannen wonen in Friesland die je geen kwaad doen.
Dat is natuurlijk heel logisch en dat weten jullie best. Ook al is het in het Westen van Nederland zo onderhand niet meer zo, maar 'de autochtoon' is de originele bewoner, de 'echte' Nederlander zo gezegd. En zoals bij alle mensen, zitten daar ook criminelen/gestoorden tussen.quote:
Haha, inderdaad. Wat een lachertje weer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:32 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Oh dus met een sterretje snap je het ineens wel... dus normaal denk je echt dat iedereen ermee wordt bedoeld maar nu er een ster staat snap je ineens de nuance.
Gespeeld verontwaardigd zijn dus, zoals ik al vaker heb aangegeven.
En toevallig bedacht ik net over die Jasper S het volgende: ik zie geen boeren allemaal bleren dat ze hem vrij moeten laten en zo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:35 schreef Nielsch het volgende:
In het topic over Jasper S. ga ik toch ook niet om de haverklap roepen dat er ook heus wel een paar aardige oudere mannen wonen in Friesland die je geen kwaad doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |