Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Hoe meer ik het naar mijn zin heb... Hoe extraverter ik ben. Dat is meer hoe ik erop kijk, vind het nogal raar om te stellen dat ik het ene moment meer tevreden ben over mezelf als het andere moment...
Hoe meer ik het naar mijn zin heb... Hoe extraverter ik ben. Dat is meer hoe ik erop kijk, vind het nogal raar om te stellen dat ik het ene moment meer tevreden ben over mezelf als het andere moment...
Het is dan ook geen lichtschakelaar maar een constant proces. Het kostte me ook redelijk wat tijd om mezelf te accepteren.
Het is dan ook geen lichtschakelaar maar een constant proces. Het kostte me ook redelijk wat tijd om mezelf te accepteren.
Maar wat ik uitstraal is geen constant proces, dat heeft te maken met hoe ik mij op dat moment voel. Je kunt je kut voelen omdat je iets gefaald hebt.... Je kunt ook je zinnen even zetten op wat ontspanning en daarmee bezig zijn....
Ben je in de 2e situatie meer tevreden over jezelf?
Kakhiel twitterde op maandag 03-12-2012 om 11:47:03dat liedje 'Hoor de wind waait door de bomen' is best dom want als je een lied aan het zingen bent hoor je die wind toch niet hou dan je bek reageerretweet