SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
kut ik wilde nieuw topic openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Adames het volgende:
kut ik wilde nieuw topic openenJe mag niet kapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb nu zo'n Wham kersttrui aan, en zit ijs te etenlekker tegenovergesteld
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja, dat wist ik alquote:Op maandag 3 december 2012 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
allemaal hommo's daar, lekker naar 22 zwetende mannen in korte broekjes kijken.
Meeehquote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
Niets opgehaald Samzz
Ik was te laat/laks met foto's maken :")![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
Niets opgehaald Samzz
Ik was te laat/laks met foto's maken :")
Zo ken ik je![]()
maak dan nog snel een foto, krijg je 20 habbo credits van mequote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
Niets opgehaald Samzz
Ik was te laat/laks met foto's maken :")![]()
Hoe meer ik het naar mijn zin heb... Hoe extraverter ik ben.quote:Op maandag 3 december 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:
Uhu, hoe tevredener je met jezelf bent, hoe meer je dit uitstraalt.
Dat is meer hoe ik erop kijk, vind het nogal raar om te stellen dat ik het ene moment meer tevreden ben over mezelf als het andere moment...Rustig aan.![]()
Het is dan ook geen lichtschakelaar maar een constant proces. Het kostte me ook redelijk wat tijd om mezelf te accepteren.quote:Op maandag 3 december 2012 15:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe meer ik het naar mijn zin heb... Hoe extraverter ik ben.
Dat is meer hoe ik erop kijk, vind het nogal raar om te stellen dat ik het ene moment meer tevreden ben over mezelf als het andere moment...![]()
Maar wat ik uitstraal is geen constant proces, dat heeft te maken met hoe ik mij op dat moment voel.quote:Op maandag 3 december 2012 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is dan ook geen lichtschakelaar maar een constant proces. Het kostte me ook redelijk wat tijd om mezelf te accepteren.
Je kunt je kut voelen omdat je iets gefaald hebt.... Je kunt ook je zinnen even zetten op wat ontspanning en daarmee bezig zijn....
Ben je in de 2e situatie meer tevreden over jezelf?Rustig aan.![]()
KILL IT WITH FIREEquote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet imageshack het hier niet.
Oi.
puush of tinypicquote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet imageshack het hier niet.
Oi.
![]()
twitter:Kakhiel twitterde op maandag 03-12-2012 om 11:47:03dat liedje 'Hoor de wind waait door de bomen' is best dom want als je een lied aan het zingen bent hoor je die wind toch niet hou dan je bek reageer retweet
Deze man
![]()
![]()
Zag je 'm?quote:
http://img841.imageshack.us/img841/9096/merlexmerle.jpg (copy/paste deze link)
Deze. Gewoon zielig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ook dat ja maar dat kan een dip zijn... die kan een paar dagen later weer voorbij zijn. Onzekerheid is iets wat daar zit als je niet aan jezelf werkt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar wat ik uitstraal is geen constant proces, dat heeft te maken met hoe ik mij op dat moment voel.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef Monopoly het volgende:
twitter:Kakhiel twitterde op maandag 03-12-2012 om 11:47:03dat liedje 'Hoor de wind waait door de bomen' is best dom want als je een lied aan het zingen bent hoor je die wind toch niet hou dan je bek reageer retweet
Deze man
dit soort grappen zouden zo van Theo Maassen kunnen afkomenquote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef Monopoly het volgende:
Deze man
![]()
Er zit een positieve groei in ja.quote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ben je in de 2e situatie meer tevreden over jezelf?![]()
Dus onzekerheid is wel iets wat constant is?quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook dat ja maar dat kan een dip zijn... die kan een paar dagen later weer voorbij zijn. Onzekerheid is iets wat daar zit als je niet aan jezelf werkt.Rustig aan.![]()
maar .. ik voel me beter als ik goed uit ziequote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar wat ik uitstraal is geen constant proces, dat heeft te maken met hoe ik mij op dat moment voel.
Je kunt je kut voelen omdat je iets gefaald hebt.... Je kunt ook je zinnen even zetten op wat ontspanning en daarmee bezig zijn....
Ben je in de 2e situatie meer tevreden over jezelf?![]()
Als je niets doet wel.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus onzekerheid is wel iets wat constant is?
Je kunt je zelfbeeld wel veranderen door aan jezelf te werken.![]()
Hmm, nah ok.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zit een positieve groei in ja.
Rustig aan.![]()
Ik voel me ook beter als ik goed zie.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
maar .. ik voel me beter als ik goed uit zie“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan ben ik niet onzeker, dat ook weer opgelost.quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je niets doet wel.
Je kunt je zelfbeeld wel veranderen door aan jezelf te werken.
Rustig aan.![]()
Ik krijg ook soms feedback van andere mensen, dat ik bv rechtop loop en dan denk ik, oja? Dat deed ik voorheen niet namelijk.quote:![]()
ook niet zo heel gek.quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me ook beter als ik goed zie.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben ik niet onzeker, dat ook weer opgelost.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een betere houding als ik sportschoenen aanheb.quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg ook soms feedback van andere mensen, dat ik bv rechtop loop en dan denk ik, oja? Dat deed ik voorheen niet namelijk.
Rustig aan.![]()
ook een tijd gedaan, maar toen ik 14 maanden was, was ik dat kruipen wel zatquote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg ook soms feedback van andere mensen, dat ik bv rechtop loop en dan denk ik, oja? Dat deed ik voorheen niet namelijk.![]()
Ik bedoel dat ik vroeger mijn schouders liet hangen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een betere houding als ik sportschoenen aanheb.![]()
![]()
Wanneer kom je op de koffie in mijn nieuwe crib ?quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me ook beter als ik goed zie.![]()
hihoha wat een grap.quote:Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ook een tijd gedaan, maar toen ik 14 maanden was, was ik dat kruipen wel zat![]()
He wat, ben je verhuisd? Waarheen?quote:Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wanneer kom je op de koffie in mijn nieuwe crib ?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Logisch ook welquote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me ook beter als ik goed zie.. Ik voel me zoveel meer op mijn gemak als ik er goed uit zie (imo dan
)
![]()
Veeeeeeeeeeet!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mwoah nee.quote:Op maandag 3 december 2012 15:24 schreef Adames het volgende:
[..]
hebben jullie veel van dit soort gesprekken hier?![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:24 schreef Spezza19 het volgende:
Veeeeeeeeeeet!!!!ik mis de wolvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Ik dacht dat je nog in Zwolle zat, joh.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een keertje in een vakantie, na mijn examens en voor stage ofzo. Mag niet dat spul in mijn systeem hebben als ik dienst hebquote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mono, wanneer doen we die medicinale xtc trip?Misschien over een paar maanden, even kijken of ik dan mijn stage kan doen daar, dan verhuis ik want ik wil daar ook gelijk werken na stage/diplomaquote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je nog in Zwolle zat, joh.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef Monopoly het volgende:
Misschien over een paar maanden, even kijken of ik dan mijn stage kan doen daar, dan verhuis ik want ik wil daar ook gelijk werken na stage/diploma
Rustig aan.![]()
waar woon jij eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je nog in Zwolle zat, joh.![]()
Ergens in de achterhoekquote:Op maandag 3 december 2012 15:28 schreef Adames het volgende:
heb ik nog niet kunnen vinden in mijn zoektocht op het internet![]()
![]()
Als hij daar zoekt vind ik het niet raar dat het niet lukt.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik was laatst in Enschede maar jij was er nietquote:Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij daar zoekt vind ik het niet raar dat het niet lukt..
![]()
Pooier = pimp.quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
Zo.... even mijn CV vertalen naar het Engels.... BRB
Done.![]()
vooral die data zijn vervelendquote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
Zo.... even mijn CV vertalen naar het Engels.... BRB![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
Zo.... even mijn CV vertalen naar het Engels.... BRB![]()
/carequote:Data?quote:Moet natuurlijk wel even in geuren en kleuren mijn werkervaring toevoegenquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
12-02-2003 is daar wat anders als hier.quote:Op maandag 3 december 2012 15:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
/care
[..]
Data?
[..]
Moet natuurlijk wel even in geuren en kleuren mijn werkervaring toevoegen![]()
Ja, dat weet ik ook wel...quote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
12-02-2003 is daar wat anders als hier.
Heb vaker in het buitenland gewerkt
waarop ga je solliciteren danquote:Op maandag 3 december 2012 15:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
/care
[..]
Data?
[..]
Moet natuurlijk wel even in geuren en kleuren mijn werkervaring toevoegen![]()
Just sayin'quote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel...
Heb vaker in het buitenland gewerkt![]()
![]()
Wacht, dan doe ik met je mee.quote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pa blijft crashen vanavond. Zo maar even fappen, dan hoef ik dat vanavond niet meer te doen![]()
ben je bang dat je anders je pa bespringtquote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pa blijft crashen vanavond. Zo maar even fappen, dan hoef ik dat vanavond niet meer te doen![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pa blijft crashen vanavond. Zo maar even fappen, dan hoef ik dat vanavond niet meer te doen
Keertje overslaan geen optie?![]()
![]()
Vacatures in het buitenland.... schiet niet op in Nederland om werk te vindenquote:
welke sectorquote:Op maandag 3 december 2012 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vacatures in het buitenland.... schiet niet op in Nederland om werk te vinden![]()
Ik heb al 4 dagen mijzelf niet onzedelijk betast. Als vrijgezelle man met een hoog libido al een prestatie op zich.quote:![]()
4 dagen de tering, even ontladen zo jij!quote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb al 4 dagen mijzelf niet onzedelijk betast. Als vrijgezelle man met een hoog libido al een prestatie op zich.![]()
![]()
Buitenland, alles waar ze nederlands sprekende mensen nodig hebben...quote:
Nederland; financiele branche, maar tenzij je een stage plek zoekt, hebben ze daar niks meerDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pa blijft crashen vanavond. Zo maar even fappen, dan hoef ik dat vanavond niet meer te doen
onopgeleid? dan zit je vast aan callcenter werk toch en ook in het buitenland ligt het werk niet op het oprapen, tenzij ver buiten Europa/USquote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Buitenland, alles waar ze nederlands sprekende mensen nodig hebben...![]()
Ik vind meer vacatures in het buitenland dan in Nederland op dit moment.quote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
onopgeleid? dan zit je vast aan callcenter werk toch en ook in het buitenland ligt het werk niet op het oprapen, tenzij ver buiten Europa/US
quote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb al 4 dagen mijzelf niet onzedelijk betast. Als vrijgezelle man met een hoog libido al een prestatie op zich.
ah mooi, succesquote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind meer vacatures in het buitenland dan in Nederland op dit moment.![]()
ik ook nietquote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb al 4 dagen mijzelf niet onzedelijk betast.![]()
Ruilen? Dan zit ik een poosje thuis en dan mag jij hele dagen niks doen op je werkquote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Dat thuiszitten ben ik meer dan zat.
![]()
Niks doen kan ik hier ookquote:Op maandag 3 december 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ruilen? Dan zit ik een poosje thuis en dan mag jij hele dagen niks doen op je werk.
Zo, gelijk ook even mijn fiets gemaaktTrots op mij
Nu even douchen. Tot zo
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Goed bezigquote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, gelijk ook even mijn fiets gemaaktTrots op mij
Nu even douchen. Tot zo![]()
Douchse![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: