SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
kut ik wilde nieuw topic openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Adames het volgende:
kut ik wilde nieuw topic openenJe mag niet kapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb nu zo'n Wham kersttrui aan, en zit ijs te etenlekker tegenovergesteld
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja, dat wist ik alquote:Op maandag 3 december 2012 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
allemaal hommo's daar, lekker naar 22 zwetende mannen in korte broekjes kijken.
Meeehquote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
Niets opgehaald Samzz
Ik was te laat/laks met foto's maken :")![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
Niets opgehaald Samzz
Ik was te laat/laks met foto's maken :")
Zo ken ik je![]()
maak dan nog snel een foto, krijg je 20 habbo credits van mequote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
Niets opgehaald Samzz
Ik was te laat/laks met foto's maken :")![]()
Hoe meer ik het naar mijn zin heb... Hoe extraverter ik ben.quote:Op maandag 3 december 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:
Uhu, hoe tevredener je met jezelf bent, hoe meer je dit uitstraalt.
Dat is meer hoe ik erop kijk, vind het nogal raar om te stellen dat ik het ene moment meer tevreden ben over mezelf als het andere moment...Rustig aan.![]()
Het is dan ook geen lichtschakelaar maar een constant proces. Het kostte me ook redelijk wat tijd om mezelf te accepteren.quote:Op maandag 3 december 2012 15:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe meer ik het naar mijn zin heb... Hoe extraverter ik ben.
Dat is meer hoe ik erop kijk, vind het nogal raar om te stellen dat ik het ene moment meer tevreden ben over mezelf als het andere moment...![]()
Maar wat ik uitstraal is geen constant proces, dat heeft te maken met hoe ik mij op dat moment voel.quote:Op maandag 3 december 2012 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is dan ook geen lichtschakelaar maar een constant proces. Het kostte me ook redelijk wat tijd om mezelf te accepteren.
Je kunt je kut voelen omdat je iets gefaald hebt.... Je kunt ook je zinnen even zetten op wat ontspanning en daarmee bezig zijn....
Ben je in de 2e situatie meer tevreden over jezelf?Rustig aan.![]()
KILL IT WITH FIREEquote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet imageshack het hier niet.
Oi.
puush of tinypicquote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet imageshack het hier niet.
Oi.
![]()
twitter:Kakhiel twitterde op maandag 03-12-2012 om 11:47:03dat liedje 'Hoor de wind waait door de bomen' is best dom want als je een lied aan het zingen bent hoor je die wind toch niet hou dan je bek reageer retweet
Deze man
![]()
![]()
Zag je 'm?quote:
http://img841.imageshack.us/img841/9096/merlexmerle.jpg (copy/paste deze link)
Deze. Gewoon zielig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ook dat ja maar dat kan een dip zijn... die kan een paar dagen later weer voorbij zijn. Onzekerheid is iets wat daar zit als je niet aan jezelf werkt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar wat ik uitstraal is geen constant proces, dat heeft te maken met hoe ik mij op dat moment voel.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef Monopoly het volgende:
twitter:Kakhiel twitterde op maandag 03-12-2012 om 11:47:03dat liedje 'Hoor de wind waait door de bomen' is best dom want als je een lied aan het zingen bent hoor je die wind toch niet hou dan je bek reageer retweet
Deze man
dit soort grappen zouden zo van Theo Maassen kunnen afkomenquote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef Monopoly het volgende:
Deze man
![]()
Er zit een positieve groei in ja.quote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ben je in de 2e situatie meer tevreden over jezelf?![]()
Dus onzekerheid is wel iets wat constant is?quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook dat ja maar dat kan een dip zijn... die kan een paar dagen later weer voorbij zijn. Onzekerheid is iets wat daar zit als je niet aan jezelf werkt.Rustig aan.![]()
maar .. ik voel me beter als ik goed uit ziequote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar wat ik uitstraal is geen constant proces, dat heeft te maken met hoe ik mij op dat moment voel.
Je kunt je kut voelen omdat je iets gefaald hebt.... Je kunt ook je zinnen even zetten op wat ontspanning en daarmee bezig zijn....
Ben je in de 2e situatie meer tevreden over jezelf?![]()
Als je niets doet wel.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus onzekerheid is wel iets wat constant is?
Je kunt je zelfbeeld wel veranderen door aan jezelf te werken.![]()
Hmm, nah ok.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zit een positieve groei in ja.
Rustig aan.![]()
Ik voel me ook beter als ik goed zie.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
maar .. ik voel me beter als ik goed uit zie“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan ben ik niet onzeker, dat ook weer opgelost.quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je niets doet wel.
Je kunt je zelfbeeld wel veranderen door aan jezelf te werken.
Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: