SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - ??? - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
kut ik wilde nieuw topic openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Adames het volgende:
kut ik wilde nieuw topic openenJe mag niet kapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb nu zo'n Wham kersttrui aan, en zit ijs te etenlekker tegenovergesteld
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ja, dat wist ik alquote:Op maandag 3 december 2012 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
allemaal hommo's daar, lekker naar 22 zwetende mannen in korte broekjes kijken.
Meeehquote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
Niets opgehaald Samzz
Ik was te laat/laks met foto's maken :")![]()
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
Niets opgehaald Samzz
Ik was te laat/laks met foto's maken :")
Zo ken ik je![]()
maak dan nog snel een foto, krijg je 20 habbo credits van mequote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef Monopoly het volgende:
Niets opgehaald Samzz
Ik was te laat/laks met foto's maken :")![]()
Hoe meer ik het naar mijn zin heb... Hoe extraverter ik ben.quote:Op maandag 3 december 2012 15:13 schreef muhahaha het volgende:
Uhu, hoe tevredener je met jezelf bent, hoe meer je dit uitstraalt.
Dat is meer hoe ik erop kijk, vind het nogal raar om te stellen dat ik het ene moment meer tevreden ben over mezelf als het andere moment...Rustig aan.![]()
Het is dan ook geen lichtschakelaar maar een constant proces. Het kostte me ook redelijk wat tijd om mezelf te accepteren.quote:Op maandag 3 december 2012 15:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe meer ik het naar mijn zin heb... Hoe extraverter ik ben.
Dat is meer hoe ik erop kijk, vind het nogal raar om te stellen dat ik het ene moment meer tevreden ben over mezelf als het andere moment...![]()
Maar wat ik uitstraal is geen constant proces, dat heeft te maken met hoe ik mij op dat moment voel.quote:Op maandag 3 december 2012 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is dan ook geen lichtschakelaar maar een constant proces. Het kostte me ook redelijk wat tijd om mezelf te accepteren.
Je kunt je kut voelen omdat je iets gefaald hebt.... Je kunt ook je zinnen even zetten op wat ontspanning en daarmee bezig zijn....
Ben je in de 2e situatie meer tevreden over jezelf?Rustig aan.![]()
KILL IT WITH FIREEquote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet imageshack het hier niet.
Oi.
puush of tinypicquote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet imageshack het hier niet.
Oi.
![]()
twitter:Kakhiel twitterde op maandag 03-12-2012 om 11:47:03dat liedje 'Hoor de wind waait door de bomen' is best dom want als je een lied aan het zingen bent hoor je die wind toch niet hou dan je bek reageer retweet
Deze man
![]()
![]()
Zag je 'm?quote:
http://img841.imageshack.us/img841/9096/merlexmerle.jpg (copy/paste deze link)
Deze. Gewoon zielig.
Ook dat ja maar dat kan een dip zijn... die kan een paar dagen later weer voorbij zijn. Onzekerheid is iets wat daar zit als je niet aan jezelf werkt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar wat ik uitstraal is geen constant proces, dat heeft te maken met hoe ik mij op dat moment voel.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef Monopoly het volgende:
twitter:Kakhiel twitterde op maandag 03-12-2012 om 11:47:03dat liedje 'Hoor de wind waait door de bomen' is best dom want als je een lied aan het zingen bent hoor je die wind toch niet hou dan je bek reageer retweet
Deze man
dit soort grappen zouden zo van Theo Maassen kunnen afkomenquote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef Monopoly het volgende:
Deze man
![]()
Er zit een positieve groei in ja.quote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ben je in de 2e situatie meer tevreden over jezelf?![]()
Dus onzekerheid is wel iets wat constant is?quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook dat ja maar dat kan een dip zijn... die kan een paar dagen later weer voorbij zijn. Onzekerheid is iets wat daar zit als je niet aan jezelf werkt.Rustig aan.![]()
maar .. ik voel me beter als ik goed uit ziequote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar wat ik uitstraal is geen constant proces, dat heeft te maken met hoe ik mij op dat moment voel.
Je kunt je kut voelen omdat je iets gefaald hebt.... Je kunt ook je zinnen even zetten op wat ontspanning en daarmee bezig zijn....
Ben je in de 2e situatie meer tevreden over jezelf?![]()
Als je niets doet wel.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus onzekerheid is wel iets wat constant is?
Je kunt je zelfbeeld wel veranderen door aan jezelf te werken.![]()
Hmm, nah ok.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zit een positieve groei in ja.
Rustig aan.![]()
Ik voel me ook beter als ik goed zie.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
maar .. ik voel me beter als ik goed uit zie“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dan ben ik niet onzeker, dat ook weer opgelost.quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je niets doet wel.
Je kunt je zelfbeeld wel veranderen door aan jezelf te werken.
Rustig aan.![]()
Ik krijg ook soms feedback van andere mensen, dat ik bv rechtop loop en dan denk ik, oja? Dat deed ik voorheen niet namelijk.quote:![]()
ook niet zo heel gek.quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me ook beter als ik goed zie.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ben ik niet onzeker, dat ook weer opgelost.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een betere houding als ik sportschoenen aanheb.quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg ook soms feedback van andere mensen, dat ik bv rechtop loop en dan denk ik, oja? Dat deed ik voorheen niet namelijk.
Rustig aan.![]()
ook een tijd gedaan, maar toen ik 14 maanden was, was ik dat kruipen wel zatquote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik krijg ook soms feedback van andere mensen, dat ik bv rechtop loop en dan denk ik, oja? Dat deed ik voorheen niet namelijk.![]()
Ik bedoel dat ik vroeger mijn schouders liet hangen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een betere houding als ik sportschoenen aanheb.![]()
![]()
Wanneer kom je op de koffie in mijn nieuwe crib ?quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me ook beter als ik goed zie.![]()
hihoha wat een grap.quote:Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ook een tijd gedaan, maar toen ik 14 maanden was, was ik dat kruipen wel zat![]()
He wat, ben je verhuisd? Waarheen?quote:Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wanneer kom je op de koffie in mijn nieuwe crib ?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Logisch ook welquote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me ook beter als ik goed zie.. Ik voel me zoveel meer op mijn gemak als ik er goed uit zie (imo dan
)
![]()
Veeeeeeeeeeet!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mwoah nee.quote:Op maandag 3 december 2012 15:24 schreef Adames het volgende:
[..]
hebben jullie veel van dit soort gesprekken hier?![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:24 schreef Spezza19 het volgende:
Veeeeeeeeeeet!!!!ik mis de wolvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Ik dacht dat je nog in Zwolle zat, joh.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Een keertje in een vakantie, na mijn examens en voor stage ofzo. Mag niet dat spul in mijn systeem hebben als ik dienst hebquote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mono, wanneer doen we die medicinale xtc trip?Misschien over een paar maanden, even kijken of ik dan mijn stage kan doen daar, dan verhuis ik want ik wil daar ook gelijk werken na stage/diplomaquote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je nog in Zwolle zat, joh.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef Monopoly het volgende:
Misschien over een paar maanden, even kijken of ik dan mijn stage kan doen daar, dan verhuis ik want ik wil daar ook gelijk werken na stage/diploma
Rustig aan.![]()
waar woon jij eigenlijkquote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je nog in Zwolle zat, joh.![]()
Ergens in de achterhoekquote:Op maandag 3 december 2012 15:28 schreef Adames het volgende:
heb ik nog niet kunnen vinden in mijn zoektocht op het internet![]()
![]()
Als hij daar zoekt vind ik het niet raar dat het niet lukt.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik was laatst in Enschede maar jij was er nietquote:Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij daar zoekt vind ik het niet raar dat het niet lukt..
![]()
Pooier = pimp.quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
Zo.... even mijn CV vertalen naar het Engels.... BRB
Done.![]()
vooral die data zijn vervelendquote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
Zo.... even mijn CV vertalen naar het Engels.... BRB![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
Zo.... even mijn CV vertalen naar het Engels.... BRB![]()
/carequote:Data?quote:Moet natuurlijk wel even in geuren en kleuren mijn werkervaring toevoegenquote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
12-02-2003 is daar wat anders als hier.quote:Op maandag 3 december 2012 15:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
/care
[..]
Data?
[..]
Moet natuurlijk wel even in geuren en kleuren mijn werkervaring toevoegen![]()
Ja, dat weet ik ook wel...quote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
12-02-2003 is daar wat anders als hier.
Heb vaker in het buitenland gewerkt
waarop ga je solliciteren danquote:Op maandag 3 december 2012 15:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
/care
[..]
Data?
[..]
Moet natuurlijk wel even in geuren en kleuren mijn werkervaring toevoegen![]()
Just sayin'quote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel...
Heb vaker in het buitenland gewerkt![]()
![]()
Wacht, dan doe ik met je mee.quote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pa blijft crashen vanavond. Zo maar even fappen, dan hoef ik dat vanavond niet meer te doen![]()
ben je bang dat je anders je pa bespringtquote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pa blijft crashen vanavond. Zo maar even fappen, dan hoef ik dat vanavond niet meer te doen![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pa blijft crashen vanavond. Zo maar even fappen, dan hoef ik dat vanavond niet meer te doen
Keertje overslaan geen optie?![]()
![]()
Vacatures in het buitenland.... schiet niet op in Nederland om werk te vindenquote:
welke sectorquote:Op maandag 3 december 2012 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vacatures in het buitenland.... schiet niet op in Nederland om werk te vinden![]()
Ik heb al 4 dagen mijzelf niet onzedelijk betast. Als vrijgezelle man met een hoog libido al een prestatie op zich.quote:![]()
4 dagen de tering, even ontladen zo jij!quote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb al 4 dagen mijzelf niet onzedelijk betast. Als vrijgezelle man met een hoog libido al een prestatie op zich.![]()
![]()
Buitenland, alles waar ze nederlands sprekende mensen nodig hebben...quote:
Nederland; financiele branche, maar tenzij je een stage plek zoekt, hebben ze daar niks meerDit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:34 schreef Monopoly het volgende:
Mijn pa blijft crashen vanavond. Zo maar even fappen, dan hoef ik dat vanavond niet meer te doen
onopgeleid? dan zit je vast aan callcenter werk toch en ook in het buitenland ligt het werk niet op het oprapen, tenzij ver buiten Europa/USquote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Buitenland, alles waar ze nederlands sprekende mensen nodig hebben...![]()
Ik vind meer vacatures in het buitenland dan in Nederland op dit moment.quote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
onopgeleid? dan zit je vast aan callcenter werk toch en ook in het buitenland ligt het werk niet op het oprapen, tenzij ver buiten Europa/US
quote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb al 4 dagen mijzelf niet onzedelijk betast. Als vrijgezelle man met een hoog libido al een prestatie op zich.
ah mooi, succesquote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind meer vacatures in het buitenland dan in Nederland op dit moment.![]()
ik ook nietquote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb al 4 dagen mijzelf niet onzedelijk betast.![]()
Ruilen? Dan zit ik een poosje thuis en dan mag jij hele dagen niks doen op je werkquote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Dat thuiszitten ben ik meer dan zat.
![]()
Niks doen kan ik hier ookquote:Op maandag 3 december 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ruilen? Dan zit ik een poosje thuis en dan mag jij hele dagen niks doen op je werk.
Zo, gelijk ook even mijn fiets gemaaktTrots op mij
Nu even douchen. Tot zo
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Goed bezigquote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu even douchen. Tot zo![]()
Douchse![]()
![]()
mag ik meedouchen?quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu even douchen. Tot zo
Hoiquote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ruilen? Dan zit ik een poosje thuis en dan mag jij hele dagen niks doen op je werk.
![]()
met deze opmerking heb je gelijk minstens 6 piemels stijf gemaaktquote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 15:49 schreef Adames het volgende:
[..]
met deze opmerking heb je gelijk minstens 6 piemels stijf gemaakt_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
6 maar, is ze niet zo knap dan?quote:Op maandag 3 december 2012 15:49 schreef Adames het volgende:
[..]
met deze opmerking heb je gelijk minstens 6 piemels stijf gemaakt![]()
Het nadeel van je knie niet kunnen buigen is dat ik niet met opgetrokken benen onder m'n dekentje kan zitten.
Dat is kutquote:Op maandag 3 december 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
Het nadeel van je knie niet kunnen buigen is dat ik niet met opgetrokken benen onder m'n dekentje kan zitten.
.
![]()
Niet bepaald mijn muziekquote:
Kusje op je kniequote:Op maandag 3 december 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef Adames het volgende:
[..]
om maar gelijk heftige nummers te nemen, wel toepasselijk in SEXWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
die van Atomic Kitten vind ik leuker, want die is zo lekker slechtquote:![]()
Natuurlijk wel. Dikke trui, broek, pantoffels. En dan een wollen deken om.quote:
Ik vind het lekker met m'n benen omhoog te zitten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
en ook wat braver dan walk on the wild sidequote:
of gaat eternal flame ook over coke, hoeren en pijpen![]()
Meh, en nog steeds koude benen. Stomquote:Op maandag 3 december 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dikke trui, broek, pantoffels. En dan een wollen deken om.
Ik vind het lekker met m'n benen omhoog te zitten..
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:56 schreef Adames het volgende:
[..]
en ook wat braver dan walk on the wild side
of gaat eternal flame ook over coke, hoeren en pijpen
zo goed zit je deken niet om, anders kon je niet meer fokkenquote:Op maandag 3 december 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dikke trui, broek, pantoffels. En dan een wollen deken om.
Ik vind het lekker met m'n benen omhoog te zitten.![]()
Jawel, die zit precies goed om m'n bovenlichaamquote:Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef Adames het volgende:
[..]
zo goed zit je deken niet om, anders kon je niet meer fokken.
Relaxte muziek voor het strand met bierquote:
En dan een cum-shot maken tijdens dit liedje als Feyenoord gescoord heeft!!!
als Suarez scoort bedoel jequote:Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
En dan een cum-shot maken tijdens dit liedje als Feyenoord gescoord heeft!!!![]()
Alweer...quote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Mooi nummer.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind Pelle trouwens niet zo geweldig. Vieze baard.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
Kwart over vier en het is al fucking donker.
. Nog 3 kwartier
![]()
![]()
16 over 4, en de soto madura zit in de panquote:Op maandag 3 december 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
Ze hadden er zelf ook flink zin in om dat nummer te playbackenquote:
Die trui
Nee, zelfs niet goed te keuren in die tijd
quote:Op maandag 3 december 2012 16:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze hadden er zelf ook flink zin in om dat nummer te playbacken
Die trui
Nee, zelfs niet goed te keuren in die tijd![]()
No shit
en het regent ook nog hierquote:Op maandag 3 december 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
![]()
Zo toepasselijk somsquote:
Sowieso goed.quote:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wel een beetje vreemd voor iemand die zijn laatste album samen met zijn vrouw schreef.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wel een mooi nummerquote:
Die rauwe stem ook
22 juni Goffertpark.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wil eigenlijk wel heen, maar kaartjes vind ik wel weer duurquote:
Zou willen dat ik naar een concert kon, maar dat gaat helaas nietquote:
Voor The Boss, 75 euro!quote:Op maandag 3 december 2012 16:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wel heen, maar kaartjes vind ik wel weer duurI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vriendin heeft 2 kaartjes voor Muse gekocht, in de Arena voor 2013, maar echt niet dat ik ga!!quote:Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ja, maar dat was ik al toen ik bezig ging met mijn fiets.quote:
Had mijn fiets gewoon in mijn kamer neergezet. Dikke boeien. Anders stond ik 2 uur buiten te prutsen
Het is al uitverkocht, maar wellicht later op marktplaats? Als je dan hardcopy kaartjes koopt valt het wel mee toch?quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, moet je het wel even hebben liggenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
dealquote:Op maandag 3 december 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij mijn tentamen morgen maakt..![]()
OMG, daar ben ik al eens geweest, mijn eerste concert en laatste tot deze iig.quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vriendin heeft 2 kaartjes voor Muse gekocht, in de Arena voor 2013, maar echt niet dat ik ga!!Maar dát was vet zeg, hoe duur waren die?!
Veeeel plezier vanavond,
Ik ga uit eten - concertje bezoeken
Breng wel verslag uit als ik terug ben ofzo.Rustig aan.![]()
Veel plezier KTquote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
Veeeel plezier vanavond,
Ik ga uit eten - concertje bezoeken
Breng wel verslag uit als ik terug ben ofzo.![]()
![]()
Gelijk heb je, anders moet je 2 uur buiten staan in die kou, sneeuw, regenquote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat was ik al toen ik bezig ging met mijn fiets.
Had mijn fiets gewoon in mijn kamer neergezet. Dikke boeien. Anders stond ik 2 uur buiten te prutsen.
![]()
Ze heeft voor 2 kaartjes ¤135 betaald geloof ik.quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OMG, daar ben ik al eens geweest, mijn eerste concert en laatste tot deze iig.Maar dát was vet zeg, hoe duur waren die?!
Exactly.quote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelijk heb je, anders moet je 2 uur buiten staan in die kou, sneeuw, regen.
Maar nu heb ik het eindelijk voor mekaar
Wat heb je precies gefixed danquote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Exactly.
Maar nu heb ik het eindelijk voor mekaar?
![]()
Een nieuw slot en nieuwe verlichting + nieuwe dynamo.quote:
En vrijwel alle boutjes waren verroest, dus heb daarvan ook de meeste vervangen.
Had dat alles nog nooit eerder gedaan, maar heb het toch maar even voor mekaar gekregen
Zozo, knap hoorquote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een nieuw slot en nieuwe verlichting + nieuwe dynamo.
En vrijwel alle boutjes waren verroest, dus heb daarvan ook de meeste vervangen.
Had dat alles nog nooit eerder gedaan, maar heb het toch maar even voor mekaar gekregen![]()
.
![]()
Jeez, ik betaalde een jaar geleden 30 euro.quote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze heeft voor 2 kaartjes ¤135 betaald geloof ik.
Yesh.quote:
Mn broertje had de onderdelen gefixt, want die kan alles tegen inkoopprijs of soms zelfs gratis krijgen. Ik moest het er alleen zelf opzetten. Weeeeeken uitgesteld, en vandaag zei ik tegen mezelf: 'Nu MOET het!'
het is duur allemaal.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jeez, ik betaalde een jaar geleden 30 euro.
Maar ik gun het mijn vriendin van harte, als zij daar met een vriend of vriendin heen wilt gaan, prima
pics or it didn't happen!quote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn broek. Ik zit erop.![]()
![]()
Wel handig dat je broertje dat kan fixen, scheelt een hoop geld. Hehe, wel zo verstandig. Stukken veiliger zoquote:Op maandag 3 december 2012 16:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh.
Mn broertje had de onderdelen gefixt, want die kan alles tegen inkoopprijs of soms zelfs gratis krijgen. Ik moest het er alleen zelf opzetten. Weeeeeken uitgesteld, en vandaag zei ik tegen mezelf: 'Nu MOET het!'.
![]()
Ja, het is echt een adrenalinekick.quote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het is duur allemaal.
Maar ik gun het mijn vriendin van harte, als zij daar met een vriend of vriendin heen wilt gaan, primaMuse maakt er een dikke show van.
Zou willen dat ik er ook eens bij kon zijn, maar die drukte, dat gaat echt niet werkenquote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, het is echt een adrenalinekick.Muse maakt er een dikke show van.
Vroeger, toen Muse nog dikke shows maakte met enkel hun muziek.quote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Tamashii het volgende:
Ja, het is echt een adrenalinekick.Muse maakt er een dikke show van.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Mijn vriendin heeft een gehele andere stijl van muziek.
Dit soort muziek vind ik zelf prachtig
En Nederlandstalig.
Nouja, ik had al een slot en verlichting. Alleen dat slot was een crappy ding, waar geen reserve sleutel meer bij zat en waarvan een stukje was afgebroken waardoor ik 'm niet meer aan mn sleutelbos kon maken. Dus daar nu een nieuwe voor.quote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel handig dat je broertje dat kan fixen, scheelt een hoop geld. Hehe, wel zo verstandig. Stukken veiliger zo.
En de verlichting, ja, de bedrading was gewoon doorgeroest ofzo. Die fiets heeft ook ruim 5 jaar stil gestaan, dus niet zo gek allemaal. Had van die lampjes van de Hema, dus heb niet zonder de dingen gezeten![]()
Het enige dat nog gedaan moet worden is de versnelling, maar dat moet toch echt de fietsenmaker zelf doen
Waarom is deze chat in de seks categorie?vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
Schijt crisis.... net gebeld, word niet uitgenodigd voor gesprek omdat ik te zwaar zou zijn voor de functie...
Lekker boeien als ik het salaris accepteer....
Maar goed, woensdag komt makelaar om te kijken of het huis snel verkocht kan worden
Omdat wij regelmatig afspreken voor een orgiequote:Op maandag 3 december 2012 16:43 schreef 1marcelfilms het volgende:
Waarom is deze chat in de seks categorie?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Meh, sloten zonder reservesleutel is niet zo chill nee. Mocht je dan je sleutel kwijtraken kun je een pokke eind lopen en dan krijg je 'm ook niet meer van slot af.quote:Op maandag 3 december 2012 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik had al een slot en verlichting. Alleen dat slot was een crappy ding, waar geen reserve sleutel meer bij zat en waarvan een stukje was afgebroken waardoor ik 'm niet meer aan mn sleutelbos kon maken. Dus daar nu een nieuwe voor.
En de verlichting, ja, de bedrading was gewoon doorgeroest ofzo. Die fiets heeft ook ruim 5 jaar stil gestaan, dus niet zo gek allemaal. Had van die lampjes van de Hema, dus heb niet zonder de dingen gezeten![]()
Het enige dat nog gedaan moet worden is de versnelling, maar dat moet toch echt de fietsenmaker zelf doen
Hehe, mja oke, maar die dingen geven nou ook niet superveel licht of zo. Maar wel beter als helemaal zonder
Ik zou ook niet weten hoe dat met de versnelling moet.
![]()
Omdat er bij elke categorie c.q. subforum een slowchat hoort.quote:Op maandag 3 december 2012 16:43 schreef 1marcelfilms het volgende:
Waarom is deze chat in de seks categorie?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja, precies. Maar het was ook een slot waar je makkelijk doorheen kon komen met een ijzerzaag ofzo. Dun ding in ieder geval. Nu zit er een Axa opquote:Op maandag 3 december 2012 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, sloten zonder reservesleutel is niet zo chill nee. Mocht je dan je sleutel kwijtraken kun je een pokke eind lopen en dan krijg je 'm ook niet meer van slot af.
Hehe, mja oke, maar die dingen geven nou ook niet superveel licht of zo. Maar wel beter als helemaal zonder
Ik zou ook niet weten hoe dat met de versnelling moet.
Mét reserve sleutel
![]()
Die van mij geven meer licht dan mijn voor- en achterlicht nu zullen doen, vermoed ik. Ik had dubbele ledlampjes in die van mij zitten. Iets duurder dan die andere dingen, maar wel echt 10x beter licht. Ik weet hoe kut die andere zijn in ieder geval
Zelfs mn broertje weet dat niet, en die werkt zelf in een fietswerkplaats
Axa is altijd goedquote:Op maandag 3 december 2012 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar het was ook een slot waar je makkelijk doorheen kon komen met een ijzerzaag ofzo. Dun ding in ieder geval. Nu zit er een Axa opMét reserve sleutel
![]()
Die van mij geven meer licht dan mijn voor- en achterlicht nu zullen doen, vermoed ik. Ik had dubbele ledlampjes in die van mij zitten. Iets duurder dan die andere dingen, maar wel echt 10x beter licht. Ik weet hoe kut die andere zijn in ieder geval
Zelfs mn broertje weet dat niet, en die werkt zelf in een fietswerkplaats. Alleen niet vergeten waar je reservesleutel ligt hè?
Oh, dat is wel apart. Die cheap-ass dingen dat zijn echt ondingen, als je op een pad rijd zonder straatverlichting zie je nog niks.
Bwehehe, dat wordt even langs gaan dan
Note to self: ook mijn verlichting maar eens fixen![]()
![]()
Niet mijn vriend tho... een goede exquote:
Hij heeft mooi geregeld dat er een sint en pietjes bij ons thuis komen woensdag![]()
![]()
Leuk!quote:Op maandag 3 december 2012 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet mijn vriend tho... een goede ex
Hij heeft mooi geregeld dat er een sint en pietjes bij ons thuis komen woensdag![]()
Dat is wel tofquote:Op maandag 3 december 2012 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft mooi geregeld dat er een sint en pietjes bij ons thuis komen woensdag. Ben benieuwd hoe de kids zullen reageren
.
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Top ex dus
Ik zag vd week ook een advertentie over sint en piet.
32,50 voor 20 minuten!
Ik dacht echt wtf, dat kan je beter aan cadeautjes of eten besteden.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Vind ik eerlijk gezegd nog wel meevallenquote:Op maandag 3 december 2012 16:52 schreef Tamashii het volgende:
32,50 voor 20 minuten!
Ik dacht echt wtf, dat kan je beter aan cadeautjes of eten besteden.
vroeger toen Muse nog goede muziek maakte jaquote:Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen Muse nog dikke shows maakte met enkel hun muziek.
blijft pijnlijk als ik aan ze denk![]()
Echt? Ik vind het abnormaal duur. Dat is goed verdienen als je zoiets 100 keer in deze week doet.quote:Op maandag 3 december 2012 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd nog wel meevallenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Geen dronken Sintquote:Op maandag 3 december 2012 16:53 schreef Armageddon het volgende:
40 euro voor een kwartier hier. Is toch kicken voor de kids. Maakt het uit joh.
zo'n vent heeft ook reistijd, kan niet 10 uur per dag werken, moet zich fatsoenlijk aankleden en een duur pak kopen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:52 schreef Tamashii het volgende:
32,50 voor 20 minuten!
Ik dacht echt wtf, dat kan je beter aan cadeautjes of eten besteden.![]()
Tja, wat let je, meld je aan bij de sinterklaas centralequote:Op maandag 3 december 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het abnormaal duur. Dat is goed verdienen als je zoiets 100 keer in deze week doet.
Wat dacht je van vervoer? Je weet niet waar hij vandaan moet komen hè. Ik denk dat het uiteindelijk nog best goedkoop is. Pak etc.quote:Op maandag 3 december 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het abnormaal duur. Dat is goed verdienen als je zoiets 100 keer in deze week doet.![]()
als je iemand kan vinden die een sint wilt voor 6 uur 's ochtends kan dat jaquote:Op maandag 3 december 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het abnormaal duur. Dat is goed verdienen als je zoiets 100 keer in deze week doet.![]()
Niks mis mee, de rest van het jaar heb je geen fuck te doenquote:Op maandag 3 december 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het abnormaal duur. Dat is goed verdienen als je zoiets 100 keer in deze week doet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 16:55:54 ]![]()
Nja, hoeveel reistijd als je het alleen al in de buurt doet? En kan toch gewoon 8 uur per dag werken? Pak kan je ook huren.quote:Op maandag 3 december 2012 16:54 schreef Adames het volgende:
[..]
zo'n vent heeft ook reistijd, kan niet 10 uur per dag werken, moet zich fatsoenlijk aankleden en een duur pak kopen.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Nee, ik heb er niet zoveel mee en wij hadden altijd een neef of oom die het zo deed omdat ie het zo tof vond.quote:Op maandag 3 december 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, wat let je, meld je aan bij de sinterklaas centraleI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Kan toch ff tijdelijk bijbaantje zijn?quote:Op maandag 3 december 2012 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks mis mee, de rest van het jaar heb je geen fuck te doenI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Als ik dat zo hoor, had ik mezelf ook maar als Sint moeten verhuren
Ik hoef ook niks te betalenquote:Op maandag 3 december 2012 16:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niet zoveel mee en wij hadden altijd een neef of oom die het zo deed omdat ie het zo tof vond.![]()
Zomaar uit het niets kwam hij er mee, echt heel tof![]()
Dat is wel heel lief ja.quote:Op maandag 3 december 2012 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef ook niks te betalen![]()
Zomaar uit het niets kwam hij er mee, echt heel tof
En dan met jankende kwijlbekkies op schoot heel de avond?quote:Op maandag 3 december 2012 16:57 schreef Spezza19 het volgende:
Als ik dat zo hoor, had ik mezelf ook maar als Sint moeten verhuren“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Eten opzetten en ff omkleden, vanavond naar A'dam
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 17:00:48 ]![]()
Voor 40 euro per kwartier... ja hoor....quote:Op maandag 3 december 2012 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan met jankende kwijlbekkies op schoot heel de avond?
Kan ik mijn rekeningen weer betalen
Wat let je.. werk is werkquote:Op maandag 3 december 2012 17:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Voor 40 euro per kwartier... ja hoor....
Kan ik mijn rekeningen weer betalen![]()
![]()
Begin dan vast met regelen voor Kerst, Pasen en dan weer Sinterklaas.What you forget, you are gonna repeat.
Ik ga wel meequote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vriendin heeft 2 kaartjes voor Muse gekocht, in de Arena voor 2013, maar echt niet dat ik ga!!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Buurmeisje voor al uw fietsreparatiesquote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een nieuw slot en nieuwe verlichting + nieuwe dynamo.
Had dat alles nog nooit eerder gedaan, maar heb het toch maar even voor mekaar gekregen
wacht maar tot het vriest en druk dan je tong er maar eens tegenaanquote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
Tip: niet tegen een stalen pilaar gaan staan met dit weer. Ijskoud.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Zo gek ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
wacht maar tot het vriest en druk dan je tong er maar eens tegenaan![]()
![]()
Wie drukt nou zijn tong tegen een pilaar?quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
wacht maar tot het vriest en druk dan je tong er maar eens tegenaan
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
niet?quote:beetje jammer weer
Det Som En Gang Var
Huppelmuts wilde geloof ik ook aol mee lolquote:
Maar ik laat het wel aan Lotusss over
nee hoor met warm water kan je et zo weer loswekenquote:Op maandag 3 december 2012 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je pech hebt kun je de ambulance laten komen, nee dankje
Det Som En Gang Var
En waar vind je warm water op het station?quote:Op maandag 3 december 2012 17:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee hoor met warm water kan je et zo weer losweken![]()
![]()
Ohquote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Huppelmuts wilde geloof ik ook aol mee lol
Maar ik laat het wel aan Lotusss over![]()
Nouja, zeg 't maar tegen d'r
bij de kiosk waar je ook koffie kan halenquote:Op maandag 3 december 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En waar vind je warm water op het station?
Det Som En Gang Var
Als je al vast zit werkt dat niet natuurlijk..quote:Op maandag 3 december 2012 17:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij de kiosk waar je ook koffie kan halenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoe wil ik daar komen dan?quote:Op maandag 3 december 2012 17:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij de kiosk waar je ook koffie kan halenEn praten kan ik niet
.
![]()
mot je ook niet doen als er niemand bij is natuurlijkquote:Op maandag 3 december 2012 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je al vast zit werkt dat niet natuurlijk..
maar goed mijn vrienden kennende die zullen er eerst een massa aan fotos van maken
en op internet gooien voor ze me zouden helpen
Det Som En Gang Var
Zo zou mijn beste maat ook zijn, om vervolgens voordat ik los ben zelf ook z'n tong ertegen te houdenquote:Op maandag 3 december 2012 17:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
mot je ook niet doen als er niemand bij is natuurlijk
maar goed mijn vrienden kennende die zullen er eerst een massa aan fotos van maken
en op internet gooien voor ze me zouden helpen
Daaraan herken je echte vrienden.quote:Op maandag 3 december 2012 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo zou mijn beste maat ook zijn, om vervolgens voordat ik los ben zelf ook z'n tong ertegen te houdenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daaraan herken je echte vrienden.![]()
Hij zou eerst vragen "Hoe voelt dat nou?" En nog voordat je iets kunt zeggen heeft ie t zelf al voor elkaar
Hoe wil je iets zeggen als je bakkes vast zit?quote:Op maandag 3 december 2012 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Hij zou eerst vragen "Hoe voelt dat nou?" En nog voordat je iets kunt zeggen heeft ie t zelf al voor elkaar![]()
![]()
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
sms/waquote:Op maandag 3 december 2012 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil je iets zeggen als je bakkes vast zit?
Toch wel apart hoe mannen met hun vrienden omgaan.quote:Op maandag 3 december 2012 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Hij zou eerst vragen "Hoe voelt dat nou?" En nog voordat je iets kunt zeggen heeft ie t zelf al voor elkaar
Doet me er aan denken dat ik ze vaker moet gaan zien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
mijn vrienden zijn lomp grof enonbenullig maar ze zijn er wel als het nodig isquote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch wel apart hoe mannen met hun vrienden omgaan.
Doet me er aan denken dat ik ze vaker moet gaan zien.
Det Som En Gang Var
Telefoon zit altijd in m'n zak, jij kunt toch ook wel iets opzij lezen?quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Als er een paal van 15cm breed voor me neus zit kan ik daar niet langsheen kijkenquote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Telefoon zit altijd in m'n zak, jij kunt toch ook wel iets opzij lezen?.
![]()
Boooh, lekkere pasta.
Voor het eerst in m'n leven heb ik het luxeprobleem dat ik een cadeautje moet zoeken voor iemand en ik teveel dingen weet.
Eet smakelijkquote:Op maandag 3 december 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
Boooh, lekkere pasta.
Voor het eerst in m'n leven heb ik het luxeprobleem dat ik een cadeautje moet zoeken voor iemand en ik teveel dingen weet.
Hehe, geef mij eens wat van dat luxeprobleem.
![]()
Ik heb het al opquote:Op maandag 3 december 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Hehe, geef mij eens wat van dat luxeprobleem.
. Maar, raar is dat. Normaal zit ik altijd met m'n handen in het haar over wat te kopen. Maar nu weet ik zo al drie dringen die gewaardeerd worden
.
Oh, nou mooi dat het gesmaakt heeftquote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het al op. Maar, raar is dat. Normaal zit ik altijd met m'n handen in het haar over wat te kopen. Maar nu weet ik zo al drie dringen die gewaardeerd worden
.
.
Hehehe, handig is dat juist.
![]()
Watquote:zo veel
Kerst
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: