SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef No-P het volgende:
[..]
Dat begreep ik, Nice, Giant, Cube wat is het?
super mooie fiets!quote:Op maandag 3 december 2012 15:01 schreef eentwee het volgende:
Inderdaad. De mannen met stalen ballen hebben gelijk gekregen.
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ballen zijn van carbon.quote:Op maandag 3 december 2012 15:01 schreef eentwee het volgende:
Inderdaad. De mannen met stalen ballen hebben gelijk gekregen.
[..]
[ afbeelding ]
En dan wel 2kg aan water mee zeulenquote:Op maandag 3 december 2012 15:09 schreef eentwee het volgende:
Dus de komende tijd maar eens rustig projectje van makenVoorlopig blijven het mijn aluminium rossen die aan de pekel blootgesteld worden.
Met deze wielen is het gewicht net onder de 6kg. Dat wordt dus wel iets meer maar ik ga 'm proberen onder de 6.8 te houden. Met Powertap![]()
Ik denk dat 1-2 sowieso die 2kg aan water mee zou nemen, ongeacht of zn fiets 6 of 9 kilo weegt..quote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef janatwork het volgende:
[..]
En dan wel 2kg aan water mee zeulen
ik ben 29+ maar.. dat levert maar 20minuutjes extra op. Vind nog wel meevallenquote:Op maandag 3 december 2012 16:26 schreef Pritt het volgende:
http://www.marmottecyclo.nl/marmotte-2013/informatie/
Pff wie is hier boven de 29? Die hebben het weer makkelijk voor goud.
Hey WTF? Vorig jaar was het 9.48 voor categorie D, nu moet ik het ineens in 9.47 doen? Dat gaat niet lukken hoor, ik heb mn rit exact zo gevisualiseerd dat ik in 9.47.45 sec binnenrol!quote:Op maandag 3 december 2012 16:26 schreef Pritt het volgende:
http://www.marmottecyclo.nl/marmotte-2013/informatie/
Pff wie is hier boven de 29? Die hebben het weer makkelijk voor goud.
Hou me vast, hou me vast..quote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef Tommeke het volgende:
Wil wel een kaart van Patroon, dan kan hij na de tijd bij z'n maten patsen over z'n goud
Als ik hem binnen de toegestane tijd kan uitrijden ben ik tevreden.quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Pritt het volgende:
Ik heb ook werkelijk geen idee wat voor mij realistisch is. Ik denk dat ik maar gewoon moet proberen zilver te halen. Dus 9:23.
Precies mijn doel. Maar dan zal ik eerst al die onnodige kilo's er maar af gaan trainen.quote:Op maandag 3 december 2012 17:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als ik hem binnen de toegestane tijd kan uitrijden ben ik tevreden.
lijkt me nog een behoorlijke opgave als kok zijndequote:Op maandag 3 december 2012 19:02 schreef janatwork het volgende:
[..]
Precies mijn doel. Maar dan zal ik eerst al die onnodige kilo's er maar af gaan trainen.
Dat spreekt me eigenlijk ook nog het meeste aan. Ik denk eraan donderdagavond te arriveren en zondag weer terug te rijden, of evt. nog ergens anders heen, maar dat hangt af of het kaasmeisje vrij krijgt op die data.quote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef Tommeke het volgende:
Geyle fiets!
Ik ga wel Marmotte fietsen, maar dan lekker op de camping met m'n fietskip.
jup.. ook mijn doel. Wil hem uitrijden. Zou het erg teleurstellend vinden, als ik bijvoorbeeld de alpe niet meer opmag omdat het 18uur geweest zou ..quote:Op maandag 3 december 2012 17:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als ik hem binnen de toegestane tijd kan uitrijden ben ik tevreden.
Dat is 16 per uur. Dat moet je toch redden.quote:Op maandag 3 december 2012 19:23 schreef the_critic het volgende:
[..]
jup.. ook mijn doel. Wil hem uitrijden. Zou het erg teleurstellend vinden, als ik bijvoorbeeld de alpe niet meer opmag omdat het 18uur geweest zou ..
Idd. Pauzeren kan bergaf wel.quote:Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
Alle haarspeldbochten bergop binnendoor pakken. En zo min mogelijk pauze inlassen.
En zorgen dat je op de vlakke stukken in een groepje zit.
Tijdens de koers nam ik altijd een banaan mee en die stouwde ik in een vol peloton in 1x in mijn mondquote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
Er zijn 4 buitencategorie cols.
1.)Glandon met aanloop over de Croix de Fer, niet heel steil op een paar stukken in het begin na loopt die mooi, wel heel lang 30km ofzo.
2.)Telegraphe loopt mooi, niet bijzonder steil. Ongeveer 10km lang.
3.) Galibier steile klim, en zwaar 18km geloof ik?
4.) Alpe d'Huez is gewoon een naar ding. 13km lang.
Beste ga je col 1 en 2 submaximaal op en col 3 en 4 maximaal. Als je redelijk op schema de Galibier boven komt rijd je 'm zeker uit.
@ No-P idd, maar dan moet je wel gewend zijn op de fiets iets te eten te pakken uit je shirt en in je bakkes te stouwen.
Ja, het 1e stuk vanaf de top van de Galibier tot aan waar je op de Lautaret komt? Daar is ook geen vangrails. De Lautaret is best wel een drukke provinciale weg met een paar tunnels halfweg.quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Pritt het volgende:
Ik ben geen sissy in de afdalingen maar die afdaling aan Lautaret kant vond ik wel eng. Super stijl en veel grind op de weg.
Dan ben je daar nog niet naar beneden gereden.quote:Op maandag 3 december 2012 20:26 schreef Patroon het volgende:
Of er nu wel of niet een vangrail zit, maakt geen reet uit als je gewoon op de weg blijft.![]()
De afdaling van de Croix de Fer, dat is me een listig ding. Veel scherpe stenen en grind op de weg en onverwacht opdoemende scherpe bochten met diepe afgronden.quote:Op maandag 3 december 2012 20:39 schreef Pritt het volgende:
Dan ben je daar nog niet naar beneden gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |