hebben verdulleme 2 keer op Lowlands gestaan toen je er wel was. Dat programma doornemen doe je zeker ook niet echt?quote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef ranja het volgende:
[..]
1182 Edward Sharpe & The Magnetic Zeros Home 2011
wie
Die vrouwen die je niet ziet, bedoel jequote:Op maandag 3 december 2012 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt ook dames die heel aantrekkelijk Ellen Foley nadoen in Paradise By The Dashboardlight...
Meer dan gerechtvaardigd. Dat is het ultieme ontmaagdingslied, gedraaid op elk schoolfeest. Van Aagtekerke tot Zwijndrecht. Dus ja, ook die hoort in de lijstquote:Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je hebt idd ook vrouwen die in een malle tipsy staat heel aantrekkelijk Karla Devito nadoen in Paradise by the Dashboardlight. Dus die top 10 is idd ook gerechtvaardigd.
Ik vind dat Gotye te laag staat, in vergelijking met andere moderne klassiekers die hoger gestaan hebben, a la Coldplay en Adele. Dit is tenminste nog een echt goed liedje.quote:Op maandag 3 december 2012 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Wel fijn dat Gotye zo hoog staat, de laatste uren luister ik meestal toch niet 'live'...
Mwah...quote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die vrouwen die je niet ziet, bedoel je
Jammer dat ze zo weinig solo hits heeft gehad...quote:Op maandag 3 december 2012 19:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah.
Dis ook al zo'n goed nummer met Karla Devito.
Die had ik ook wel mooi gevonden jaquote:Op maandag 3 december 2012 19:17 schreef methodmich het volgende:
Ik mis trouwens wel Nobody's Perfect van Jessie J.
Het was lichtelijk sarcastisch.quote:
Inderdaad.. maar da's dan ook een echte evergreenquote:Op maandag 3 december 2012 19:42 schreef ranja het volgende:
1249 +751 Natalie Imbruglia Torn 1997vorig jaar op 2000, hebben een hoop mensen denk ik gehoord en misschien toen gedacht 'die mag er niet uit'
Ik heb er in m'n 2e stemlijstje ook op gestemdquote:Op maandag 3 december 2012 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Inderdaad.. maar da's dan ook een echte evergreen
Die gedachte had ik ook na vorig jaar! Echt een heerlijk nummerquote:Op maandag 3 december 2012 19:42 schreef ranja het volgende:
1249 +751 Natalie Imbruglia Torn 1997vorig jaar op 2000, hebben een hoop mensen denk ik gehoord en misschien toen gedacht 'die mag er niet uit'
Ze zullen wel een item eraan hebben gewijd in DWDD ofzo. De site is qua homepage & lijst namelijk volledig statisch, en zou dus een heleboel verkeer aan moeten kunnen... maar lijkt nu toch over z'n nek te gaan. De servermensen zijn er in ieder geval mee bezig.quote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef Peter88Online het volgende:
Ligt de website eruit of zo? Ik kan op dit moment zowel niet op de site van Radio 2 als op die van de Top 2000 komen.
Ja.quote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had ik ook wel mooi gevonden ja
Goeie zaak. Piet Veerman is na een jaartje afwezigheid solo ook weer terugquote:Op maandag 3 december 2012 20:18 schreef MadMaster het volgende:
De Palingsound lijdt zware verliezen.
Onder de grootste zakkers de 3J's, Jan Smit, meerdere malen Nick & Simon en zelfs een keer The Cats...
Nick & Simon staan er wel een keer of zeven in zag ik. Dat is al zes keer meer dan ik verwacht had. Dus ondanks dat ze zakken - ik mis dat nummer van Feest DJ Bas trouwens ook - vind ik ze toch een soort winnaars.quote:Op maandag 3 december 2012 20:18 schreef MadMaster het volgende:
De Palingsound lijdt zware verliezen.
Onder de grootste zakkers de 3J's, Jan Smit, meerdere malen Nick & Simon en zelfs een keer The Cats...
Dat is best triest inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 20:07 schreef Chiappucci het volgende:
Na snel scannen van de jaartallen kom ik trouwens tot de conclusie dat er 86 (!) nummers in staan uit de jaren 2011 en 2012... Dit is toch wel heel treurig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |