twitter:JamesWorthy twitterde op vrijdag 30-12-2011 om 20:10:38Die #Top2000. De tering. Alsof je met 2000 schoonvaders in een oude Ford zit & ze willen allemaal hun favoriete nummer aan je laten horen. reageer retweet
Oeh, verandering. The horror!quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:02 schreef Sfeermaker het volgende:
Zit beetje de lijst door te spitten en wat me dan opvalt: jammer van de vele top40 meuk uit 2011/2012, met onder de nieuwkomers als grootste gedrocht dat Candy van Robbie Williams en als grootste meevaller Lana Del Rey met Video Games.
Wat wel enig is: de binnenkomst van bijvoorbeeld The Smiths - There is a light that never goes out.
En geen updates van Timurquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
na Serious Request vind ik dat beeld bij de Top2000 toch altijd wat tegenvallen met die ietwat suffe, te dikke, bebrilde HEMA ruitjesoverhemden.
Maar daarmee gelukkig ook niet van die Oostduitse kogelstootster.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En geen updates van Timur
Ik ben er klaar voor
Tja, als je betere geluidskwaliteit wil dan moet je voor de flac gaan. Meestal zit je dan wel goed, zolang het vanaf een CD komt en het niet is omgezet vanaf een MP3 dus. Nu zal je op een relatief goedkope set zoals Logitech of een hoofdtelefoon het niet direct horen, maar hoe vaker je naar de hoogste kwaliteit kan luisteren des te meer de muziek onbewust met je kan doen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Djiezes, hoe groot is da bestand wel niet?
Dit is een van de weinige evenementen waarvoor ik mn oude radio weer uit de kast haal, omdat ik weet dat de digitale versie wat achterloopt.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister alles gewoon op kutkwaliteit
Doet wel wat af aan de stoner enzo.
Inderdaad, je wilt je distorted gruizige sound toch het liefst loepzuiver horen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister alles gewoon op kutkwaliteit
Doet wel wat af aan de stoner enzo.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:47 schreef Karina het volgende:
GoeiemorgenFijne Kerst allemaal. Ik zit er klaar voor, eerst nog wat kerstliedjes.
Nou, heb na vanochtend alweer genoeg kerstnummers gehoord voor een jaar.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goedemorgen. Wel veul vantzelfde. Als we nou es beloven alle kerstliedjes die dit jaar gedraaid zijn, niet te draaien, dan moeten ze wel aan Bob Dylan, Eels, Sufjan Stevens etc.
Ja precies, ik hoor alweer Fay Lovski, die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Goedemorgen. Wel veul vantzelfde. Als we nou es beloven alle kerstliedjes die dit jaar gedraaid zijn, niet te draaien, dan moeten ze wel aan Bob Dylan, Eels, Sufjan Stevens etc.
Ja dat zeggen ze altijd, maar ik doe daar niet aan meequote:Op dinsdag 25 december 2012 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Inderdaad, je wilt je distorted gruizige sound toch het liefst loepzuiver horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |